Herk-de-Stad Sint-Truiden, privéontvangst, Tanya

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Herk-de-Stad Sint-Truiden, privéontvangst, Tanya

Namiddag bij Tanya geweest. Adverteerd op Redlights. Gisteren afsproken via e-mail. Moest vandaag nog eens een mail sturen en dan kreeg ik haar telefoonnummer. Moest op een bepaalde plaats op een stipt uur bellen en dan gidst ze je tot aan haar adres. Deur staat op een kier, je komt binnen, geeft haar het bedrag (vluggertje 10 min = € 50,00). Broek op de enkels, pijpen zonder condoom, na eventjes pijpen, condoom errond. Ze vraagt welk standje je wil en je maar haar met de broek op de enkels op de livingtafel goed doorneuken. Vond het een leuke ervaring, ietwat spannend, mij ziet ze zeker regelmatig terug.. Grts Bart TANYA 2849
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-01-18, 14:16. Reden: RECFORM w

Re: Sint-Truiden, priveontvangst , Tanya(goed)

Heb in de zomer een date van 30 min met haar gehad.

Viel heel goed mee...

Op voorhand mijn kledingwensen doorgegeven, en prima aan voldaan.

Jammer genoeg zat ze op dat moment midden in een verbouwing en was het op de zetel te doen in haar living. :-)

Had wel het idee dat ze wat op de klok keek, want ze herinnerde er mij 2 keer aan hoeveel tijd ik nog had.

Maar, al bij al, positieve ervaring en een zeer discreet adresje.

Wel jammer dat ze blijkbaar geen vluggertjes van 15 minuten aan de keukentafel meer doet...

Commentaar

Re: Sint-Truiden, priveontvangst , Tanya

ik heb super genoten van deze dame

Eindelijk mijn verlegen(stoute) schoentjes aangetrokken en de voorbije maandag een date gehad met Tanya
      ziehier mijn verslag!

Ik had afgesproken met Tanya. De foto's op haar advertentie waren erg mooi, erg sexy, erg geil ook. Toen ze me vroeg wat ze moest aantrekken, vroeg ik haar een rood netpakje aan te doen.
      En Tanya hield woord. Toen ze de deur opendeed, stond ze daar voor me: rood netpakje, met een opening voor haar kutje, rode pumps, prachtige borsten. En ook nog een mooi snoetje. Een droomvrouw. Ze nam me mee naar de badkamer waar we samen een lekker schuimbadje namen.Ze zat op de rand van het bad, en trok haar kutlipjes open om voor me te poseren. Heel geil.
      Na ons badje trokken we naar de kamer. Het werd beter en beter. Ze hapte mijn lul meteen helemaal naar binnen. Wat een lekker mondje heeft die Tanya zeg. Ze pijpte me lekker diep en likte het voorvocht van mijn eikel. Tijd om haar mooie kale kutje eens te likken. Ze deed haar benen goed uit elkaar zodat ik mijn tong goed in haar poesje en over haar klit kon laten gaan. Het kan wel zijn dat ik spuitend klaarkom, zei ze. Vond ik niet erg, integendeel. Haar poesje werd natter en natter, haar kutsap hing over mijn hele gezicht. Lekker.
      Tijd om geneukt te worden vond ze. Eerst kwam ze bonveop me zitten. Prachtig zicht haar op en af te zien wippen met die lekkere tieten van haar. Daarna nog even op z'n hondjes.
      Toen ik ging klaarkomen trok ze de condoom er af en nam ze mijn pik in haar mond en pijpte me ze helemaal klaar. Ik spoot mijn zaad in haar keel, wat te veel was druipte langs haar kin naar beneden. Wat een geil zicht zeg...
      Over Tanya kan ik kort zijn: ze is mooi, enorm sexy én super geil. Mij gaat ze gegarandeerd nog terug zien.
      wat ook geil is dat je met haar fototoestel actiefoto's mag nemen,die zij dan op een site zet,dus kun je achteraf nog eens naar je eigen actiefoto's gaan kijken.

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 21:03. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Sint-Truiden, priveontvangst, Tanya

Heel raar waarom zo weinig recensies over deze milf Tanya werden gegeven. Vond dit een zeer geslaagde date. Op voorhand makkelijk afgesproken, kledijwensen mooi zoals gevraagd. Werd onmiddellijk heel goed onthaald met een vriendelijke babbel en een lach. Werd dan gewassen aan de lavabo alsook Tanya zelf (een schuimend bad is mogelijk mits 20€ opleg). Op het bed kennis gemaakt met het mooie lichaam van Tanya (die kont en die borsten!!). TZ is mogelijk, waarna zij heerlijk begon te pijpen zc. Lekker in haar mondje gespoten zonder slikken. Plezant is ook de mogelijkheid om foto's te nemen met haar toestel. Daarna lekker haar mooi kontje ingesmeerd met olie en paar vingertjes (niet anaal) ingebracht waarop ze spontaan begon te spinnen als een poes. Haar dan lekker gebeft waarbij ze heerlijk klaar kwam en een klein squirtje volgde. CD erop waarna ze op mij kwam zitten, heerlijk die mooie tieten op en neer. Hierna haar doggy mc afgewerkt waarbij haar mooie vormen langs achteraan heel mooi zichtbaar waren. Cd heerlijk gevuld en dan nog wasje en babbeltje nadien, meer moet dat niet zijn. Spijtig dat het beetje ver is, ik vond het klikken dus zeker herhalingsgevaar
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 20:49. Reden: RECFORM

Commentaar

Ben hier enkele weken geleden geweest. Had haar advertentie via Redlights gevonden.
          Het was niet wat ik ervan verwachtte. Eerst en vooral kan ze haar mond niet houden, stond echt geen seconde stil.
          Persoonlijk ben ik een beffer, en dat doe ik dus altijd met veel plezier, maar niet als er een vies geurtje aan hangt.
          Dit was dus écht een afknkapper.. De seks op zich was OK, niet meer niet minder. Voor mij geen herhalingsgevaar.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 20:49. Reden: RECFORM geen ratings

Commentaar

Ik ben er een goede maand geleden geweest en ik kan dit omschrijven als een zeer bizarre ervaring. Ze zit volop in een verbouwing en je kan dan binnen langs de poort naast haar huis. Ze is niet echt mijn type vrouw (en volgens mij zelfs niet het type dat in de smaak valt bij de meeste mannen, maar dit terzijde). In de kamer staat een tv waarop een powerpoint wordt afgespeeld met actiefoto's van haar. Ze is zeer praatgraag en ze vroeg me of ik interesse had om fotokes met haar te nemen die ze later op haar site kon plaatsen. Ik vroeg welke site en op het nachtkastje lag een blad met de naam in een zeer groot lettertype op! Ik paste vriendelijk voor dit vreemde aanbod Ipv over te gaan tot de daad bleef ze maar doordrammen over hoe vuil sommige klanten wel waren, hoe lang ze al aan het verbouwen was, hoe leuk haar zoon was, haar operaties... kortom vanalles dat mij niet echt opwond. Het pijpen was middelmatig. Het beffen was niet meteen een succes (geurtje), zodat ik meteen stopte. Een uurtje genomen en 10 min daarvan waren sex. Hier ga ik dus niet meteen terug (behalve als alle dames van plezier in Limburg, Brabant en Antwerpen bezet zijn en de nood bij mij erg hoog is

Commentaar

wel heren ik ben ook bij tanya geweest
              wat bovenstaande heren beweren dat klopt dus niet
              ik ben er al verschillende keren geweest en telkens was het super en ze pijpt echt heel goed en de seks is ook super wij hebben telkens een volledig uur seks en soms loopt het zelfs wat uit
              van het geurtje nog nooit iets gemerkt maar dat kan ook niet want ze wast zich telken malen voor en na de seks
              en ja je weet toch vooraf wat je gaat krijgen dus het excuus van ze was mijn type niet vind ik dan ook maar flauw als ik ergens ga en ze is mijn type niet dan blijf ik ook niet en betaal ik ook niet
              ik ga zekernog eens langshoor voor super sex

Commentaar

Hallo heren, ik heb de stap dan toch eens gezet. Vond het ook een bizarre bedoeling daar. Had eerst en vooral iets heel anders in m'n hoofd qua uiterlijik...in vergelijking met de 'geile' foto's op redlights...ma kom k dacht da ze het wel kon goed maken met haar geile teksten om te zetten in de praktijk :-)
                Ni dus! Proper is ze dan weer wel, klein wasje van mezelf en daarna haar poes ook.
                Toch was er e smaakje aan, en nee ni van zeep.
                Al bij al, ze doet haar best, praat veel ma de 'waauw' was er zeker ni. Geen herhalingsgevaar voor mij.

Commentaar

ik kom er 1x per maand ,en altijd steeds verrassend voor mij ,rollenspel ,kledij ,wat ik raar vind vind van de reacties is als de dame de looks niet heeft van de foto's ,waarom zeggen jullie dat dan niet tegen de dame en vertrekken jullie niet!
                  maarja zoals bij vele zaken,als er eens iets geweigerd word ,worden de dames gebrandmerkt als een hoopje vuil.

Commentaar

Ik ben 2x bij Tanya langs geweest. Maar dat is alweer een hele tijd geleden. Telkens voor een half uurtje. Ze is hygiënisch (wasje op voorhand), goed voorzien en de seks is ook in orde. Pijpen (met slikken) is blijkbaar haar specialiteit . Het enige wat ik een beetje storend vond is dat er wat op de klok gekeken wordt. Voor de rest geen slechte dates.

Commentaar

Deze stond al lang op mijn lijstje en toen ik er in de buurt was even gebeld en kon direct komen .
                      De foto's spraken me al lang aan...Een vriendelijke dame in geile outfit kwam opendoen en binnen werd er in de badkamer even opgefrist ...een half uurtje gespeeld laten pijpen en rimmen en in haar mond gespoten.

Of ik er nog langs ga ? misschien voor een vluggertje maar ik ga er zeker niet speciaal voor naar limburg.....ik vond haar poes niet echt fris ruiken en heb dus niet verder gebefd..

Volgende keer maar terug naar de sauna clubs.

Commentaar

Ben er een week of 2 geleden geweest.
                        Op de foto's zie je haar gezicht niet en volgens mij zijn ze toch al enkele jaren oud. Niet dat haar lichaam zo sterk veranderd is, maar ze ziet er niet meer zo strak uit als op de foto's.
                        Ze is al wat ouder, maar ziet er desondanks nog redelijk goed uit. Zeker geen hangend vel ofzo, gewoon net iets minder strak dan op de foto's.
                        Wat me verbaasde is dat er in de reviews van enkele jaren geleden al stond dat ze in verbouwingen zat en dat is nog altijd zo.
                        De badkamer is niet proper. Onder en op de kasten enzo ligt het vol met stof. Ze heeft een groot bad, maar dat heeft zijn beste dagen gekend. Ze zegt dat ze dat gaan vervangen. De slaapkamer is wel proper en net.
                        Ik had extra betaald voor plassex en dat was echt niet de moeite waard. Dames moeten eens begrijpen wat plassex is als ze ermee adverteren.
                        Bij haar is dat dus voor de date, voor je je gewassen hebt, even op je plassen in bad. Bovendien kwamen er nog geen 10 druppels uit denk ik en liet ze me weten dat ze niet van de geur hield en dat ik me goed moest wassen.
                        Ik verlang zo naar Krissie toen ze nog ontving in Genk. Zij begreep perfect wat plassex was! Spijtig dat ze niet meer werkt...
                        Ik was nog geen 10min binnen en wist al wat haar eigenlijke beroep was, dat ze een zwaar ongeluk had gehad en een operatie die wat littekens had achter gelaten. Deze zijn trouwens niet te zien op de foto's, dus dat is al een bewijs dat deze niet recent zijn. Ik denk dat ze je haar hele leven verteld als je genoeg vragen stelt. Ook wat info over slechte ervaringen met klanten... Moet ik niet weten.
                        De eigenlijke sex verloopt heel raar.
                        Er zit geen flow in en het is precies alsof ze nog geen ervaring heeft.
                        Van de geurtjes aan haar poesje heb ik niks gemerkt dat niet normaal was. Ze was zich terwijl je erbij bent en doet dat zelfs met speciale zeep voor haar poesje.
                        Haar kutje smaakte me omdat het niet "smaakloos" was, maar zeker geen vieze geurtjes of wat dan ook. Perfect normaal en heel lekker trouwens. Een poes moet lekker proeven.
                        Pijpen, beffen, neuken,... Was OK, gewoon een beetje raar en stuntelig.
                        Voor mij geen herhalingsgevaar.
                        Het was niet slecht, maar ook niet geweldig.
                        100€ is een schappelijke prijs, als ze 150€/u zou vragen zou ik veel negatiever zijn.
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 20:46. Reden: RECFORM

Commentaar

Dit milfje is nog altijd actief, wist je nog dat je daar vroeger op de tafel mocht neuken ? https://www.redlights.be/prive-ontva...-milfje-3.html
                          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Niet zo lang geleden bij deze dame geweest. Ik verwachte een oudere dame en dat klopt maar ik heb er geen problemen mee. Het lichaam ziet er nog lekker uit, menig jonge meid kan er jaloers op zijn.
                            Tanya is aardig geil en geniet er volop van wat ik wel een pluspunt vind.
                            Ze kwam drie keer klaar onder genot van mijn tong in haar kutje en een vinger in haar kontje vond ze ook niet erg.
                            Tongen deed ze niet maar ze pijpte wel lekker diep en wilde flink geneukt worden.
                            Ik ga zeker nog eens terug.
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-05-18, 21:55. Reden: RECFORM

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Migliore
                              yep dat is ze

* NM > Update > Titel aangepast > Herk-de-Stad
                              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-01-18, 14:49.

Commentaar

Zeer mooie en hete MILF die geweld van seks houdt. Warme ontvangst in uiterst verzorgde woning in Herk-de-Stad.
                                Mooie verzorgde dame. Tongkussen, beffen en pijpen doet ze goed. Mooi lekker kutje en lekkere borsten om mee te spelen, terwijl zij lekker pijpt.
                                Neuken zonder condoom is mogelijk zonder meerprijs. Mijn volle ballen leeggespoten in haar hunkerende mond. Mijn dosis was helaas te groot, zodat ze een gedeelte opving in een tissue. Hygiëne voor en na voldoende.
                                Besluit : lekkere alledaagse seks met een mooie vrouw die ook van spelen houdt en zeker geen bandwerk doet of alles snel afwerkt..
                                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 25-01-18, 14:05. Reden: RECFORM

Commentaar

Nou heren leuke meid die Tanya ( NIET DUS ) voor de kat z’n viool af tewel voor Jan lul naar Herk de Stad gereden.
                                  gisteren gebeld voor een afspraak o ja hoor is prima zei madam, vraag nog haar adres nou dat geef ik morgen wel bel me maar om een uur als je onderweg bent rij maar naar het centrum.
                                  nou ik op weg krijg ze aan de telefoon als ik op 5 km van het bewuste centrum ben na 15 keer gebeld te hebben kreeg ik haar te pakken ik krijg nog een gesprek werd er gezegt bel me even terug, nou ze nooit meer aan de telefoon gehad dus.
                                  mijn raad aan de mede wandelaars GA HIER NIET HEEN.
                                  MIj kosten het twee hondert kilometer voor nop.

gr pieter65

Commentaar

Dame had al een afspraak met een tafel dus
                                    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Is nog altijd actief ,

http://www.schatjes.net/telefoon.htm...oon=0493742849

Commentaar

ben enige tijd geleden , met deze tanya geweest , dadelijk wasje gedaan dan de rest geregeld , en op bed geland tongzoenen en zakte zo naar beneden en begon me te pijpen wat ze goed kon ,ik ben haar dan beginnen vingeren en haar kutje werd kletsnat ze ging op hare rug liggen benen goed gespreid en heb haar kutje gelikt tot ze spuitend klaar kwam terwijl ik haar likte vingerde ik haar ook , dan positie om gedraaid is op mij komen rijden en heeft me geneukt zonder condoom , hebben dan even wat pauze genomen , en dan opnieuw , heb haar dan in allerlei standjes geneukt en zonder condoom en we kwamen beide nog hevig klaar , ze is dan zelf in haar kutje gegaan met vingeren , en heb haar dan op mij laten zitten en heeft me goed geneukt en ik was lekker voldaan zo een geile lieve dame ze is top , ga nog eens een bezoekje met haar afspreken. .
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-10-18, 12:49. Reden: RECFORM

Commentaar

Is hier nog iemand geweest ondertussen,krijg steeds de voicemail als ik bel