Hasselt Leuven, privéontvangst, Ana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hasselt Leuven, privéontvangst, Ana

ik ontmoette Ana op een vrijdagavond op de gekende locatie aan de ring van N-Leuven....Plezante juffrouw, zeker geen lelijk ding, enkele kleine tattoos. Pijpen met condoom, pretty basic. Intiem in enkele posities, je doet maar op het mocht allemaal. DFK een beetje tong en niet teveel. Communicatie is wat lastiger, praat zeer slecht engels (eigenlijk amper) maar ik kreeg werkelijk een crashcourse spaans. De babbel nadien was echt gemeend. Als ik goed begrepen heb blijft ze nog tot volgende week zaterdag. Het was de betere van de peanuts/monkeys die ik al deed https://www.redlights.be/profiel/ana-2096 ANA 9515
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 22-08-18, 14:16. Reden: RECFORM w

Op zaterdag bij Ana geweest een Spaanse uit Malaga dat ze zei. Binnen gekomen 50 euro voor half uur en 10 voor pzc.
    Ze starten met wat zoentjes toen mocht ik haar bh en slipje uitdoen en daarna ontdeed ze mij van al mijn kleding stukken. Deze dame heeft een stevig slank figuur met lekkere kleine borsten. Geen wasje voor af alleen baby vochtige doekjes. Om mijn jong heer en haar genots grotje schoon te maken. Ik had dus extra betaald om te kunnen pijpen zc maar daar heeft deze dame toch nog wel wat oefening voor nodig het was meer likken dan zuigen... Haar ook ff gebeft ondanks het baby doekje was haar poesje lekker fris en kwam ze lekker nat. Waarna ik het condoom nam om haar lekker te neuken in 3 standjes. Lekker in haar klaargekomen nadat ze zei dat de tijd om was na 21 min. . Ook geen wasje achteraf alleen het baby doekje. Buiten haar lekkere Spaanse lichaam en haar zalige poes om in te neuken toch geen verslavings gevaar hier enkel goed voor snelle goedkope wip..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-04-18, 13:58. Reden: RECFORM

Commentaar

Heeft ze ergens een advertentie ? Waar gevonden ? Plaats je ook eens een link ? Dank u
      Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

M.i. dezelfde : https://www.hookers.nl/forum/privéon...ontvangst-ana

Ik herinner me dat ze een A5 had waar haar tarieven op stonden ...

Commentaar

Hotboy8000 kan je hier op een reageren en eens kijken dat het eventueel over dezelfde dame zal gaan hier ? Zo dat ik eventueel de items bij elkaar kan voegen ?
          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

https://www.redlights.be/prive-ontva...ull-servi.html

Commentaar

Zou wel eens over dezelfde kunnen gaan...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hotboy8000 Bekijk bericht

Zou wel eens over dezelfde kunnen gaan...
                Oke... dank je voor de sneller reactie... we voegen de items samen

Commentaar

Samenvoegen --- > Done

Commentaar

Echt wel de moeite, meermaals geweest, nooit tegengevallen
                    am a sensual and elegant girl,I like to treat men very well and make me crazy in bed, I do all kinds of services that will make you not

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door notehead Bekijk bericht
                      Echt wel de moeite, meermaals geweest, nooit tegengevallen
                      Schrijf eens een ervaring van meer dat 3 regels, max 40 en vul het recensieformulier eens in aub... zie in deze rubriek links boven in't GROEN 'Recensie schrijven'

Commentaar

Ana is niet zo slank zoals ze zelf schrijft. Ook haar foto's zijn niet recent. Ze is dus normaal tot stevig gebouwd, ongeveer 1m68 groot en zo'n 25j, klein B cupje, lange blonde haren en enkele tattookes. Ze komt uit Malaga en verstaat weinig Engels.
                        Tongkusjes waren met haar tongtipje. Pijpen zonder was goed, terwijl ik haar klitje likte zonder succes. Vandaar een kwak gel nodig om te neuken. Uiteindelijk in doggie klaar gekomen in haar strak kutje.
                        Geen herhaling nodig voor mij.
                        https://www.redlights.be/prive-ontva...isch-geil.html

Commentaar

Die is hier eerder reeds beschreven geweest.... ik zoek het item op en we voegen het bij deze samen

Commentaar

Samenvoegen --- > Done

Commentaar

Adverteert op redlights link : https://www.redlights.be/prive-ontva...isch-geil.html
                              Huis rustig gelegen, genoeg discreet parking. Uiterlijk is het een mooi appartement gebouw , binnen is het in feit een verzameling van studenten kamers , meer dan 25...
                              Afspraak gebeurt met sms , snel en duidelijk .
                              Ana is van Spaanse oorsprong en spreekt alleen .....Spaans ! Twee drie woorden Engels ...
                              Heel zacht, vriendelijk, mooi lichaam en gezicht, naturele borst stevig kontje ,lange benen , mooi verschijning
                              Eerst douche(alleen) en ze wachtte al naakt op het bed . Zoenen en direct met mijn penis spelen. U kunt ze overal aanraken , geen probleem voor haar.
                              Daarna blowjob met ... en dan Cowgirl en Doggy , terug douche . Conclusie is 60€ waard , behalve de sfeer van de kamer (kot...)

Commentaar

Kan volgens mij samengevoegd worden met https://www.hookers.nl/forum/priv%C3...9ontvangst-ana

Commentaar

Volgens mij ook , groetjes

Commentaar

Samenvoegen...done

Commentaar

Aan het werk...
                                    X