Opglabbeek, privéontvangst, Chantal Chantalle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Opglabbeek, privéontvangst, Chantal Chantalle

Enkele weken geleden las ik in hbvl een aankondiging van Chantal. Effen gebeld en aan de andere kant antwoorden Chantal. Ik harkende haar van vroeger in Diepenbeek en Later in Opglabbeek.Maakte een afspraak en ging haar opzoeken. Ze had mij dadelijk herkend. Binnengelaten. Tasje koffie gedronken. Ze zag er knapper en uit als enkele jaren geleden.Wat gebabbeld en gefriemeld in de zetel.Vervolgens naar badkamer gawassen en dan naar kamerJongens Chantal was vroeger goed. Nu is ze nog beter.Haar pijpkunsten zijn super. En al je haar beft komt ze al spuitend klaar. Ik ben daar ongeveer drie uur geweest. Het was super maar wie Chantal kent weet ook dat je haar eerst geil moet krijgenIk heb mijn oude Chantal eindelijk teruggevonden CHANTAL CHANTALLE 5752 6337 5854 5752 0793
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-07-18, 14:36. Reden: RECFORM w

Re: Opglabbeek, Priveontvangst , Chantalle (uitstekend)

Heb deze dame ook bezocht, lekkere volle tieten. Ze pijpt hemels, en komt spuitend klaar als je haar goed beft.
    Aan neuken zijn we niet toegekomen daar ik mijn lading in haar mondje gedeponeerd heb. Voor herhaling vatbaar.
    Telefoonnummer te verkrijgen bij mij via berichtje.

Commentaar

Opglabbeek, Privéontvangst , Chantal/Chantalle (uitstekend)

na een lange rust periode , mijn stoute schoenen terug aan getrokken , gekozen voor chantalle , adverteerd op afspraakjes , deze morgen gebeld , deze namiddag ontvangen .
      de ontvangst was zeer vriendelijk , plaats nemen in de zetel een drankje , na een kort gesprek , naar de kamer , wel eerst een klein wasje .
      op de kamer kaarsjes aan , muziekje op en elkaar beginnen strelen en echt tongzoenen , daarna overgegaan naar haar heerlijk pijpwerk , ja dit is een specialiteit van haar !! ik haar ondertussen lekker gebeft en gevingerd , ze komt hier wel degelijk klaar , normaal spuitend , maar dat is me niet gelukt , voor volgende keer dan maar !!
      echt een heerlijke dame jongens , ga zeker nog eens
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-11-16, 19:04. Reden: RECFORM + titel correct online zetten

Commentaar

Opglabbeek, Privéontvangst , Chantal (uitstekend)

Normaal adverteert ze af en toe op http://www.afspraakjes.com/index.asp...String=Chantal (uplink jan 2011) Onder amateurs. Onder de naam Chantal. Werkte vroeger samen met Anja (ook wel Bijoux in Lommel) : weet niet of dat nu nog het geval is.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-01-11, 00:03.

Commentaar

Re: Opglabbeek, Priveontvangst , Chantalle (uitstekend)

Chantal adverteert af en toe op afspraakjes.com.

Zoek op die site maar eens naar 'Opglabbeek' ...

Een vaste advertentie heeft ze ook:

http://chantalenanja.blogspot.com/20...l-en-anja.html

of

http://chantalenanja.blogspot.com/
          - Vanwege Hot Ron -

Commentaar

Re: Opglabbeek, Priveontvangst , Chantal (uitstekend)

Ben een tijdje geleden ook bij deze dame geweest . Bij aankomst viel haar uiterlijk mij en beetje tegen, maar lelijk is ze zeker niet . Gewoon niet mijn type .
            Begonnen met een colaatje en een sigaretje . Daarna werd mijn jongheer gewassen en gingen we naar de slaapkamer om ons te amuseren .
            Lekker knuffelen, strelen en (tong)zoenen . Kutje was lekker fris en nat . Pijpen (ZC) was af en toe een beetje te hard naar mijn smaak . Na het rubbertje aangebracht te hebben kwam ze boven op me zitten . Met die lekkere borsten voor m'n neus hield ik het niet lang vol en spoot alles in het cd-pje .
            Al bij al een lekkere GFE gehad ! Er werd niet op de klok gekeken (maar ook geen tijd afgesproken), afrekenen gebeurde ahteraf .
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-11-16, 19:24. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Opglabbeek, Priveontvangst , Chantal

Oorspronkelijk geplaatst door zware
              ik hoop dat ze nog actief is en ik hier gegevens van haar "werkplaats" kan vinden want ik heb goei herinneringen aan haar van in de tijd dat ze in lommel werkte !

Let op de schrijfwijze: in haar advertentie noemt ze zich Chantalle,
              maar in het webadres van deernes.com staat chatale

en dit is de link naar haar advertentie (23/12/2015)
              http://www.deernes.com/chatale

In theorie zou ze dus nog actief moeten zijn.

Commentaar

Re: Opglabbeek, Priveontvangst , Chantal

http://www.deernes.com/chatale

Als het gaat om deze dame met een Franstalig accent dan ontvangt ze nog steeds hoor. Niet meer in Opglabeek zoals hier staat aangegeven maar wel in Helchteren. Heb onlangs nog contact met haar gehad maar voor ik een definitief afspraakje met haar vastleg zou ik eens willen weten of er hier nog mannen het voorbije halfjaar ongeveer met haar hebben afgesproken?

Want de lovende commentaren hier over haar dateren toch al van 5 tot 7 jaar geleden.

Ik hoop op reactie hier en twijfel echt om haar eens te bezoeken. Als ik haar bezoek schrijf ik sowieso een recensie; )

* NM > Idd. blijkbaar nog actief, alsook de link. Heb de naam in de titel ook aangepast bij deze naar >>>>> Chantalle / Chantal
                Grtjs en Met Dank
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-05-16, 16:32.

Commentaar

Re: Opglabbeek, Priveontvangst, Chantalle / Chantal

Ik ben er het afgelopen jaar enkele keren geweest (privé), maar sinds begin van het jaar is zij 'madam' geworden en heeft ze enkele meisjes in dienst. Daardoor is haar prijs gestegen en het je niet meer alle mogelijkheden met haar persoonlijk; sommige dingen blokt ze af voor de standaardprijs.
                  Daarvoor was het een fijne ervaring (mooie vrouw op leeftijd), die veel toeliet. Dat is spijtig genoeg dus veranderd sinds begin van het jaar. Je moest er wel telkens een half uur praatjes bijnemen over haar ervaringen met meisjes, klanten enz. (daarin is ze vrij arrogant).

Commentaar

Enkele jaren geleden een bezoekje gebracht aan deze dame. Je wordt relaxed ontvangen en de dame in kwestie ziet er best lekker uit! Ze gedraagt zich lekker geil en daagt je lekker uit voor een heerlijke sekspartij. Eerlijke seks met een dame die er zelf ook van geniet.
                    In elk geval een aanrader Ik schat wel dat ze ondertussen de 50 gepasseerd is..
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-07-18, 18:23. Reden: RECFORM

Commentaar

Aan het werk...
                    X