Leuven, privéontvangst, Noa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leuven, privéontvangst, Noa

Heren,
    Vorige week merkte ik volgend ad op bij Redlights: https://www.redlights.be/prive-ontva...ieen-waar.html
    En alhoewel ik er quasi zeker van was dat ze siliconentieten heeft (waar ik ab-so-luut niet van houd) heb ik er toch eens mee afgesproken. Een zwangere deerne heeft toch wel iets vind ik. Was geleden van een enkele jaren geleden (Albanese straath**r in Asti 's nachts opgepikt, welke 8 maanden ver was) dus vooruit maar...
    Vriendelijke vrouw, gaf meteen wel toe dat ze 10 jaar ouder is dan de leeftijd die ze aangeeft in haar advertentie :-/
    Was er wel als de dood voor dat ik mijn zaad in haar mondje ging lozen, waardoor de blowjob toch iets geforceerd aanvoelde.
    Voor de liefhebbers van een bol buikje...
    Greetz NOA 3588
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-03-18, 17:18. Reden: RECFORM w

Is het deze noa? https://www.redlights.be/profiel/noa-36/

Commentaar

Idd. dit is het item ik heb bevestiging daarover ondertussen
      Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Een tweetal weken geleden bij deze dame Noa langsgegaan. Ik schrijf maar een recensie omdat ik vind dat ze een betere score en recensie verdient dan diegene die er staat (naar mijn ervaring en mening natuurlijk).
        Zéér vriendelijke vrouw, en ik vind de foto\'s heel duidelijk, een prachtige dame voor haar leeftijd (of het nu 35 of 45 is, het zal daarrond schommelen, ze ziet er alleszins echt goed uit).
        Ik ben normaal niet zo\'n fan van de "massage\'s" bij veel DVP\'s, maar ik heb het gevoel gehad dat Noa toch wel beter weet waar ze mee bezig is dan de gemiddelde waar ik ervaring mee heb. Plus de body-to-body massage is met haar grote tieten echt een genot! Ik weet persoonlijk niet zeker of haar borsten vals waren, zoals hierboven beweerd werd; als dat zo was, chapeau voor de chirurg alleszins, topwerk.
        Het pijpen was misschien nog haar minste kant, maar ze leek wel echt te genieten van gebeft te worden, en dat is altijd leuk meegenomen (of ze deed goed alsof natuurlijk ). Ook intiem deed ze goed mee en luisterde ze echt naar m\'n wensen.
        Al bij al een topdame, zeer vriendelijk en topwerk geleverd in mijn ogen! RECFORM
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 14-03-18, 17:28. Reden: RECFORM

Commentaar

Ook eens afgesproken, vooral omdat er op een bepaald moment in de advertentie stond dat ze "kust met veel passie". Ondertussen staat dat er niet meer
          linkje https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sensuele-noa-vrijdag-beschikbaar-van-11-20u.html
          ontvangt langs de ring(etje) van Leuven. Moest eventjes wachten, achteraf bleek dat ze net voor mij een andere klant had.
          Dame ziet er goed uit,zal wel in de 40 zijn, maar dus nog heel mooi, prachtige borsten (lijken me echt wel echt), een vooruitstekend buik(je). Ze masseert eerst even en die was inderaad wel lekker.Daarna rustig gevreëen (heb ik graag). Kussen met passie is misschien net wat overdreven, was op zich wel intiem en lekker, maar wel zonder tong.De date was goed, maar vermoedelijk geen herhaling voor mij..
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-04-18, 16:51. Reden: RECFORM

Commentaar

Aan het werk...
          X