Rillaar, privéontvangst, Chloe

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rillaar, privéontvangst, Chloe

Chloe is een Vlaams meisje van 26j, met een prachtig slank lichaam, A-cupje, 1m73 groot, pikzwarte lange haren, geen tattoo. Ze was superlief en niet gejaagd. Nog voor we op het bed lagen gaf ze al lekker volle tongzoenen.. Pijpen zonder condoom deed ze goed en lang, terwijl ik haar klitje likte. Zeer goed geneukt en in 't 2de standje veel te snel klaar gekomen in haar strak kutje (mc). Zeker herhalingsgevaar. https://www.redlights.be/prive-ontva...amse-babe.html CHLOE 6493
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-06-18, 14:42. Reden: RECFORM w

Zeer goede ervaring met Chloe..
    Heel mooi lichaam !
    Super tongzoenen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 27-06-18, 12:58. Reden: RECFORM

Commentaar

Ik kan 3500 alleen maar gelijk geven. Ook een afspraakje van 2uur gehad bij deze dame en het was af voor mij. 3 keer intens klaargekomen op die 2uur
      Ook een afspraakje van 2uur gehad bij deze dame en het was af voor mij.. 3 keer intens klaargekomen op die 2uur.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-08-18, 17:07. Reden: RECFORM

Commentaar

Zeer sympathieke dame, heel lief, GFE heel hoog. Dame is heel knap en tongzoent heel lekker.
        Ben er al een paar keer geweest, en ik blijf zeker teruggaan. .Ze geniet er duidelijk ook van.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-11-18, 22:31. Reden: RECFORM

Commentaar

Haar super aantrekkelijk profieltje lijkt me inderdaad niet meer beschikbaar. Ik stuurde haar een WhatsApp - hopelijk kan ik hier binnenkort goed nieuws terugbrengen. Grts

Commentaar

Ze liet me weten dat ze nog actief is, maar even op Pauze staat voor veel nieuwe klantjes wegens een grote opdracht met een vaste klant. Voila.. we hoeven niet ongerust te zijn.

Commentaar

Zeker dat dit de juiste Chloë is? Kan me niet herinneren dat ze zonder condoom toeliet

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jeankepolleke Bekijk bericht
                Zeker dat dit de juiste Chloë is? Kan me niet herinneren dat ze zonder condoom toeliet
                Hier klopt inderdaad iets niet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Spermwhale666
                  Chloe is nog steeds actief. Met haar kleine bruine borstjes maakt ze me nog steeds geil. Eerst lekker en lang tongkussen. Intussen omhelzen haar slanke vingers mijn harde lange paal die ze vervolgens deskundig afzuigt tot ik in haar mondje spuit. Even pauze en lekker praten dan standje 69 en haar lekker kutje likken. Wanneer mijn erectie weer keihard is mag ik haar hard neuken zonder condoom ze geniet als ik mijn sperma in haar warme kut spuit. Even opfrissen. Cavaatje en huiswaarts . Ik kom terug..
                  Dit zijn leugens, want ik ken Chloe goed, en ik kan je verzekeren zonder condoom doet zij NOOIT en zal ze ook NOOIT doen of toelaten.

Commentaar

Bericht afgekeurd ! Betreft GEEN recensieformulier dus
                    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Aan het werk...
                    X