Antwerpen Genk Turnhout Hasselt Mechelen Gent Hasselt Antwerpen, privéontvangst, Isabelle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen Genk Turnhout Hasselt Mechelen Gent Hasselt Antwerpen, privéontvangst, Isabelle

Ik heb een hele tijd niet geschreven maar uiteraard wel gewandeld, vooral op adresjes dan waar ik al eerder geweest was en al eerder over geschreven had dus. Nu viel mijn oog plots op Isabelle https://www.redlights.be/prive-ontva...abelle-21.html . .Haar foto's spraken me meteen aan, dus ik besloot om het er maar op te wagen en daar heb ik zeker geen spijt van! Haar foto's zijn 100% echt. Isabelle is een liefdevolle jongedame van Spaanse herkomst, ze spreekt ook wat Engels en Frans. Ze ontvangt op een net appartement, parkeerplaats zat in de buurt, en loodst je meteen de sobere, maar ook nette slaapkamer in. Ik weet niet of er nog iemand aanwezig was in het appartement, maar ik had de indruk van wel. Maar dat stoorde me niet echt. Als je een GFE gevoel hebt en de dame waarmee je bent, weet je zonder forceren meermaals te laten komen, dan telt de rest van de wereld even niet, toch? Voor en na douchen geen probleem, verder tongzoentjes, pijpen, beffen, alle mogelijke standjes (behalve anaal, dat doet ze niet, toch even vermelden voor de liefhebbers hiervan)..... Ze blijft nog maar even in België en gaat dan terug naar Spanje tot januari of februari, dus niet te lang twijfelen als je ook je oog op haar hebt laten vallen Mijn tweede afspraak met haar ligt in elk geval al vast! ISABELLE 5154
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-03-19, 13:31. Reden: RECFORM w
    Want ik heb

Altijdwelzin

Re: Antwerpen, privéontvangst, Isabelle

Ik had gisteren een afspraak met het meisje gemaakt maar als ik op het adres was hield ze me wat aan het lijntje met berichtjes als 'ik ben een douche aan het nemen' en 'ik heb nog 10 minuten nodig' terwijl ze had gezegd dat ze vrij was. Ik ben uiteraard weggegaan en heb niks van haar meer gehoord. De foto's zien er nochtans veelbelovend uit.

Commentaar

Leuven, privéontvangst, Isabelle

Isabelle is recent verhuisd van Antwerpen naar Leuven en zal binnen enige tijd terug verhuizen, naar Genk of Brugge.
      Vreemde tactiek die alleen maar kan verklaard worden door haar slechte service. Hit and run, enkele dagen poen incasseren en dan snel andere oorden opzoeken.
      De beschrijving op Redlights klopte ook niet helemaal: ze heeft twee tatoos,één grote lelijke op haar bovenrug en dan nog een geschreven tekst op haar arm.
      Pijpen doet ze dus niet zonder condoom en haar tongkussen gebeuren voorzichtig met het puntje.
      Ze is wel degelijk knap en lief, maar van échte GFE zoals we het graag hebben was bij mij zeker geen sprake. Ik heb haar moeten afremmen of ze had me al na 20 minuten 'afgewerkt'.
      Raad van Tante Kaat? Wegblijven bij deze Spaanse oplichtster.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 06-12-16, 20:41. Reden: RECFORM

Commentaar

Tweede bezoekje was minstens zo goed als het eerste! Ervaringen kunnen duidelijk verschillen soms, maar waar dat aan ligt? Wel jammer dat ze momenteel niet meer in Antwerpen zit.
        Want ik heb

Altijdwelzin

Commentaar

Isabelle ontvangt momenteel in Gent. Ze reis inderdaad het land rond via gehuurde plaatsen, type Airbnb. Vandaar dat ze wellicht niet te lang op één plaats blijft. Ik vind dit juist een positief iets en het duid aan dat ze strikt zelfstandig werkt, wat ik heel belangrijk vind.
          Ze spreekt vloeiend Frans en Spaans natuurlijk, maar ook in het Engels trekt ze haar plan. Ze probeert duidelijk iets bij te leren. Ze komt heel sympathiek over en is echt zo knap als op haar foto's. Deze zijn duidelijk van haar en recent. De tattoos vind ik zeker niet storend.
          Je moet haar inderdaad een beetje afremmen, daarin heeft soaker gelijk. Je kan dit dus als tip meenemen en dan zal je met haar een leuke tijd hebben.
          Ze vertrek donderdag naar Spanje voor de feestdagen en komt wellicht in januari terug in Antwerpen of Hasselt.
          https://www.redlights.be/profiel/isabelle-57/
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 23-12-16, 00:36. Reden: RECFORM

Commentaar

Isabelle is terug in Belgie en zit momenteel in Roeselare (eerder Antwerpen en Gent).

Ik ben een keer bij haar geweest in Antwerpen. Het is een prachtige jonge vrouw en zo mogelijk nog mooier dan op de foto's. Ze heeft grote stevige borsten en een prachtig bruine, zachte huid. Inderdaad twee tattoos.

Maar. Ze is verlegen, of lui. En ik vrees eerder het tweede. Er komt geen initiatief en ze zit voornamelijk lief te glimlachen. Ineens was het ook gedaan, na 40 minuten terwijl ik voor een uur had betaald. Ik vind het ook zeker te duur voor de service. Dan is zo mooi zijn toch net niet voldoende (150 euro voor een uur). Ik vrees dat ze deze job echt niet graag doet. (Making love is in my blood, zegt ze op redlights.be)

Geen pzc en geen tk.

Commentaar

Re: Roeselare, privéontvangst, Isabelle

Ik ben bij Isabelle geweest een paar weken geleden toen ze nog in gent ontving. Toen ze de deur opendeed stond ze me op te wachten in een kort zwart doorzichtig kleedje en ik vond ze nog knapper dan op de foto's.
              De klik tussen ons was er wel vond ik en ik heb ze gebeft maar er was weinig interactie. Het tongzoenen was eerder voorzichtig maar ok! Het neuken in verschillende standjes heeft me ook bekoord.
              wat me wel stoorde is dat ze siliconeborsten heeft ( zie je aan de 2 sneetjes) en bovendien waren haar borsten zeer gevoelig zei ze. Ik heb ze toch liever naturel! maar al bij al voor mij een leuke afspraak gehad...
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 22-01-17, 21:36. Reden: RECFORM

Commentaar

Hasselt, privéontvangst, Isabelle

Isabelle is 24j., een Zuid-Spaanse met een tikkeltje Oosterse invloed. Ze heeft een prachtig gezichtje en pikzwarte haren, enkel tattookes en een opgevulde c-cup. Afgaand op de foto's had ik ze slanker verwacht, normaal gebouwd dus. Een wasje vooraf was er niet bij. Haar kusjes waren met het tipje van haar tong. Pzc was redelijk, maar veel te kort. Wel heel goed geneukt in haar klein poesje. Ze ontvangt op appartement in centrum Hasselt. Zaterdag vertrekt ze naar Antwerpen.
                https://www.redlights.be/prive-ontva...abelle-20.html
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-17, 20:27. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Roeselare, privéontvangst, Isabelle

> Verplaatsen > Locatie Hasselt, samengevoegd
                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-05-18, 16:17.
                  Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Re: Hasselt, privéontvangst, Isabelle

Ik heb haar deze week bezocht,
                    Ze ontvangt in een groot, vrij nieuw appartement (niet super discreet vind ik persoonlijk). Afspreken ging vlot, mooi lief meisje. Wel zijn de littekens van een borstvergroting nog goed te zien. kussen was eerder voorzichtig, maar pijpen en neuken deed ze goed.
                    Ze blijft nog tot vrijdag.
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 14-06-17, 23:09. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Hasselt, privéontvangst, Isabelle

Heb haar al 3 keer bezocht. Ik word altijd aangetrokken door haar knappe en mysterieuze verschijning maar ga steeds onbevredigd naar buiten. Is ook de laatste keer dat ik haar bezocht heb. Ze is heel mooi en lief maar blijft op de vlakte. Ze houdt weinig of geen oogcontact en ze geeft effectief de indruk dat ze haar job niet graag doet. Deze keer mocht ik haar zelf niet vingeren en ook trok ze mijn hand weg als ik deze in haar bilspleet legde. Ze werkt elke keer hetzelfde stramien af. De eerste keer was nog jong en fris maar nu zit er duidelijk routine en sleet in. Op deze manier slaagt ze haar eigen ruiten in. Jammer.

Commentaar

Kampeert nu blijkbaar in Gent : https://www.redlights.be/prive-ontva...494490137.html
                        Peter Starbuck, draadje verhuizen naar Oost- en West Vlaanderen?

* NM > Item verplaatst > Titel Gent
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-12-17, 16:02.

Commentaar

Nu in Mechelen
                          https://www.redlights.be/prive-ontva...abelle-20.html

Titel aangepast > Mechelen > Item verplaatst
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-01-18, 13:43.

Commentaar

Zondag avond gaan wandelen en Isabelle bezocht. Ze is iets voller dan op de foto\'s. Goede hygiëne, wasje vooraf en erna. Lekker fris en correct, mocht iets actiever zijn, kon ook zijn dat het n drukke dag was geweest.. Pijpen was goed, in meerder posities geneukt, 2 rondjes. Herhalingsvatbaar voor mij.
                            Klein min puntje, 10 min voor tijd kreeg ze n telefoontje dat haar volgende klant er was. Moet eerlijk zijn, was toch al \'klaar\', toch deed ze rustig aan, wasje, kleren aan en klein afscheid kusje en stond terug buiten na 58min.
                            https://www.redlights.be/prive-ontva...494490137.html
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 27-02-18, 15:33. Reden: RECFORM

Commentaar

Die is hier reeds eerder beschreven ! Ik ga het item opzoeken en we gaan dit samenvoegen. Done
                              Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Titel aangepast in edit > Hasselt Isabelle > Item verplaatst

Zie > https://www.redlights.be/prive-ontva...494490137.html

Commentaar

Vorig weekend deze knappe jongedame bezocht in het centrum van Hasselt. Was verbaasd toen ze open deed want ze was echt mooier dan op de foto vond ik. Ze had zich ook leuk aangekleed. Ze kuste me al een beetje om op gang te komen. Uiteindelijk vond ik het niet super, maar heb een leuk uurtje gehad. Lieve meid in ieder geval. Zelf was ik niet in top vorm dus dat zal ook niet geholpen hebben. Voor mij geen herhalingsgevaar..
                                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 04-03-18, 19:01. Reden: RECFORM

Commentaar

Is het deze?
                                    https://www.redlights.be/profiel/isabelle-131/

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rayaxar Bekijk bericht
                                      Ja dat is ze !

Commentaar

Klopt helemaal!
                                        Want ik heb

Altijdwelzin

Commentaar

Momenteel ontvangt Isabelle in Turnhout: https://www.redlights.be/prive-ontva...494490147.html

* NM > Titel aangepast naar > Turnhout