Brasschaat, privéontvangst, Squirtsletje Christine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brasschaat, privéontvangst, Squirtsletje Christine

Ik ben vandaag voor de eerste keer eens in the house of passion geweest. Ik werd hartelijk ontvangen door luna. Heel gastvrij en prettig. Ze stelde me de dames voor. Er waren 4 dames. DIt waren allemaal hele leuke meiden. lastig om dan te kiezen...Er was blijkbaar een nieuw meisje christine waar me oog op viel. ik twijfelde nog een beetje of of ik haar of anneke moest nemen maar heb uiteindelijk voor christine gekozen.
    Nou dat was geen verkeerde keuze. wat een geil vrouwtje zeg. Je kon gelijk merken dat ze er ook erg van geniet. Nadat we lekker gedouched hebben heeft ze me heerlijk verwend. Deze dame kan squirten zeg. echt lekker. Ik ben helemaal aan me trekken gekomen. Wat een toppertje.....
    Het was een mooie ervaring en ik kom zeker weer eens terug en dan neem ik een trio met haar er anneke Squirtsletje 9033
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-01-18, 14:23. Reden: RECFORM w

Re: Kapellen, Klein Heiken 64, House of Passion, Christine

Deze week ook eens langs deze dame geweest.
    was wat vroeg dus afgerekend bij yana en met drankje naar boven.
    na 5 minuutjes kwam een lekkere roodharige verschijning binnen.
    na een lekkere tongsessie naar de douche getrokken en daar al lekker opgewarmd en daarna naar de kamer waar ik snel tussen haar benen kroop waar ze geen bezwaar tegen had.
    wat een natte bedoeling is dat geworden.
    daarna lekker afgezogen geworden om daarna lekker klaar te komen.

afgekoeld in de douche en met smile terug naar huis
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-04-16, 22:06. Reden: RECFORM

Commentaar

Eerste keer daar, leuk en vriendelijk onthaal. Christine gekozen, douchen voor en na, propere kamer.
      christine is een echt sletje in de echte betekenis van het woord, alles lijkt te kunnen en mogen. Ik ben er heerlijk onder gesquirt door haar, daarna de stand gelijk gezet door haar mondje te vullen. Duurt dat 1,5 uur ? Nee maar ik doe het graag kalmpjes aan

absolute aanrader
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-05-16, 16:51. Reden: RECFORM

Commentaar

http://www.houseofpassion.be/

Commentaar

vorige week nog eens afspraakje met luna gemaakt (was weeral even geleden).
          het was blijkbaar trio dag. dus 2X 45' genomen met luna en christine waarbij 15' overlap.
          eerst met luna naar de kamer waar we elkaar al lekker ophitste dan snel onder de douche, hoewel snel waren we er niet uit . dan op de kamer beginnen spelen. ze pijpte me lekker hard waarbij ik haar lekker vingerde.
          dan haar even gebeft om haar klaar te vingeren. op dat moment stapte christine binnen met een geile blik en lekkere open body. toen werd ik door deze 2 dames onder handen genomen waarbij luna me lekker pijpte en ik lekker kom tongen met christine. toen ik christine haar kutje was aan het verwennen schoof luna een rubbertje over mijn penis en deze vervolgens beklom en mij lekker bereed. ondertussen christine lekker gevingerd. daarna was het tijd om luna te beffen terwijl christine mijn lul lekker diep in haar mond nam en mijn ballen lekker onder/in haar handen nam.
          dan afscheid genomen van luna en verder met christine in 69.
          om vervolgens ook lekker afgereden te worden door haar. eens beide klaargekomen nog wat liggen na knuffelen om na een frisse douche voldaan huiswaarts te keren.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-11-16, 16:42. Reden: RECFORM

Commentaar

Brasschaat , privéontvangst, Squirtsletje aka Christina

Donderdag was de goesting der weer. Afgesproken met christina
            Ik een lekkere 40er die eralles aan doet om he op gemak te atellen.
            Lekker zoenen.... Ikhad gevraagd me te ontvangen in mooie lingerie en buttplug.
            De lingerie had ze al aan en de buttplug lag klaar zodat ik ze mocht steken in lekkere kontje.
            Deze dame is een hete donder.
            Ik den dat ze bijna 40min heeft gepijpt, zonder opgeven....
            Ze ontvangt bij de inslag..... https://www.redlights.be/prive-ontva...t-mij-170.html
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-11-16, 13:32. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Brasschaat, privéontvangst, Squirtsletje aka christina

Het gaat over deze dame neem ik aan:
              https://www.redlights.be/prive-ontva...t-mij-172.html

Is ook actief in de swingerswereld(wat vaak wil zeggen dat ze ook echt geil zijn en het niet enkel voor de euro's doen)
              assemageilismagallus

Commentaar

Re: Brasschaat, privéontvangst, Squirtsletje aka christina

Deze mevrouw heeft vroeger nog bij HOP in Kapellen gewerkt, daar heb ik ze enkele malen bezocht.
                Een echte geile donder van nature uit. Is voor zeer veel te vinden en pijpt heerlijk zonder. Squirt met veel plezier je onder njam njam
                Ik neem zeker nog eens contact met haar !
                Misschien kan de mod deze zaken samenzetten.
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-11-16, 22:56.

Commentaar

Naar rubriek privéontvangst > Antwerpen > verplaatst

Items verder samengevoegd
                  Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Re: Brasschaat, privéontvangst, Squirtsletje / Christine

Deze week bezocht in een rendez-vous hotelletje in Brasschaat. Ze zat reeds op de kamer te wachten. Tongzoenen van bij het begin tot het einde. Tijdens het beffen heeft ze lekker gesquird. Dan nog wat knuffelen met volle tongzoenen. Uiteindelijk vroeg ze of ze over mij mocht squirten en heeft ze zichzelf klaargevingerd. Tot slot nog een heerlijke douche en een tongzoen tot afscheid. In de prijs is de kamer ingebrepen.
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-12-16, 20:58. Reden: RECFORM

Commentaar

Gisteren geweest, was echt fantastisch!
                      Anaal ging super, normaal zeuren vrouwen altijd dat hij te groot is maar dit ging makkelijk.
                      Ze is zelfs een leuke verschijning hetgeen ik niet direct had verwacht.
                      Heerlijk genoten en dat doet ze zelf ook.
                      Ik ga zeker nog eens terug!
                      zeker geen klok kijker, lieve vrouw.
                      Ik had 30 minuten afgesproken maar ben er zeker 45 min. geweest.
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-04-17, 18:51. Reden: RECFORM

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door yoepie
                        Betreft het deze dame: http://www.squirtslet.be/ ?
                        (op deze site wordt leeftijd 49 genoemd)
                        Dat is ze inderdaad.

Commentaar

Re: Brasschaat, privéontvangst, Squirtsletje / Christine Ik dacht ooit al eens de overtreffende trap van geilheid ontmoet te hebben. Maar toen kende ik Christine nog niet. Nu weet ik beter en is zij de overtreffende trap. Ik wilde wel eens een keer een dame meemaken die echt kan squirten. Nu, dat heb ik geweten. Na het uitkleden eerst opgefrist in de badkamer. Christine verwisselde ondertussen haar normale outfit voor jarretel en kousen. Zoenen doet ze constant als de monden bij elkaar in de buurt zijn. Na eerst staand elkaar al opgegeild te hebben zijn we er bij gaan liggen. Ze kroop op me en zoende hevig. Ondertussen vingerde ik haar achterlangs. Al snel kwam ze klaar en voelde ik iets warms op mijn buik Nadat we overgeschakeld waren in standje 69 likte ik haar weer klaar en nu liep het over mijn kin. Voor we in deze positie kwamen had ze al een klodder glijmiddel op de anus gedaan en nodigde mij vooral uit mijn vinger(s) te gebruiken. Ik begon bescheiden met 1 vinger en vroeg of er nog een bij mocht. Met volle mond zei ze iets dat het meest op ja leek. De reactie op mijn twee vingers werd heftiger. In alle overmoed deed ik er nog een derde vinger bij. Als je wilt weten wat squirten is, dan moet je het zo aanpakken. Golf na golf kwam over me heen. Gekscherend zei ze dat ik beter mijn duikbril mee had kunnen nemen. Dat is aardig richting de waarheid. Daarna was het moment daar om eens lekker te neuken. Eerst Christine 'on top'. Prima om te beginnen. En weer voelde ik iets warms bij mijn kruis. Daarna overgestapt naar de aloude missionaris. Eerst even haar kutje en daarna haar kontje geneukt. Opnieuw gutste het er uit. De missie was meer dan geslaagd. Paar opmerkingen: Dame is afgelopen weekend 50 geworden (had een activiteit op het strand) Ontvangt ook wel eens in Veere (Zeeland) Doet ook aan gangbang
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-05-17, 20:53. Reden: RECFORM
                          Spreken is zilver, recenseren goud!

Commentaar

Ze ontvangt tegenwoordig blijkbaar zowel in Nederland, ergens in Zeeland, alsook in België in Brasschaat.
                            Ze werkt dan blijkbaar met twee advertenties en twee verschillende GSM-nrs., één voor NL en een ander voor B.
                            Ik heb de laatste weken regelmatig advertenties van haar gezien, afwisselend voor een der beide locaties.
                            Gewoon de advertenties in de gaten houden en dan het juiste nummer bellen.
                            Dan zal alles wel in orde komen. Veel plezier met deze dame.

Commentaar

Zij ontvangt normaal in Brasschaat in hotel De Inslag. Hotel is even gesloten, nog tot en met dinsdag 6 juni. Ik vermoed dat ze vanaf woensdag terug in Brasschaat afspreekt.

Commentaar

Wat een geweldige lekkere dame!
                                Ben 2 weken geleden bij haar geweest in Zeeland, wat kan deze vrouw heerlijk squirten! Haar bij binnenkomst lekker gaan zoenen, haar langs achter heerlijk gebeft tot ze begon te squirten lekker vol in mijn mond! Daarna ben ik heerlijk gepijpt met klaarkomen in haar mondje, even wat bijgekomen van de pijpbeurt heb ik haar lekker hard geneukt in haar kond tot ze weer begon te spuiten, wat een geweldige aanwinst voor Zeeland!
                                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-06-17, 10:36. Reden: RECFORM v

Commentaar

Ik ben onlangs bij Christine in Veere geweest. Ik kan eerdere recensies op bepaalde onderdelen ondetschrijven en op andere niet. Het squirten houdt niet op als je haar gevoelige snaar te pakken hebt. Het pijpen was heerlijk diep en nat, het neuken vond ik daarentegen wat minder. Verder is Christine vriendelijk en kun je ook een goed gesprek met haar voeren. Herhalingsgevaar niet direct maar dat is persoonlijke smaak.

Commentaar

Kom net bij Cristine vandaan.
                                    Afspraak eenvoudig via de app. Op de kamer ontvangen met een diepe tongzoen. Staand tongend op ontdekking met dr handen
                                    Terwijl ik mijn kleren uitdeed zat ze al op haar knieën met haar lekkere kont en blote kutje te wiebelen. Eerst maar eens met 3 vingers achterlangs gevingerd. Duim in haar kontje. Kreunt onophoudelijk.
                                    Op mijn rug gaan liggen en me maar eens diep laten pijpen. Veel spuug en zuigend.
                                    eerste lading in het mondje en even drankje en praatje.
                                    Cristina paar keer klaargelikt waarbij de sappen rijkelijk stromen. Op haar knieën gezet, rubbertje eromheen en eerst in het kutje. Na haar smeekbede om haar in haar kont te neuken, verdieping hoger en me volgas klaargemaakt in haar strakke kont.
                                    even bijkomen, douchen, afrekenen en met een lekkere zoen afscheid genomen .
                                    Nog even een drankje aan de bar, terwijl ik dit schrijf.
                                    Lekkere geile vrouw. TOP. Ik ha zeker een keer terug. Squirtsletje 9033
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-09-17, 17:22. Reden: RECFORM TITEL CORR. w

Commentaar

Ik kan enkel beamen wat marc64 hier schreef.
                                      Ook bij lekker gesquirt tijden het beffen.
                                      Daarna een lekker rondje doggy en anaal .
                                      geeindigd in haar mondje .

Blijft een geile topper

Commentaar

Een echte slet die squirt als geen ander en weinig taboes heeft. Knap is ze echter niet, de tand des tijds heeft duidelijk greep op haar. Ook haar rode haar ziet er niet uit, maar ja smaken verschillen.

************************************************** ***********************. Dus geen herhalingsgevaar wat mij betreft.
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-12-17, 19:33. Reden: RECFORM CESUUR MODERATOR

Commentaar

Ook hier haar eens een bezoek gebracht, en dat is goed bevallen.
                                          Ze ontvangt op een mooi appartement aan een doorgaande hoofdweg in Brasschaat.
                                          Waar genoeg parkeer mogelijkheden zijn.
                                          Afspreken gaat eenvoudig via sms, whatsapp of gewoon ouderwets bellen.
                                          Bij binnenkomst wordt je gevraagd of je kledingvoorkeur hebt.
                                          De dame zelf lekkere babbel , komt wat ouder over is een beetje stevige vrouw die tegen mollig aanzit maar alles is nog lekker glad.
                                          Ze houd van tongzoenen en zeker van beffen, wat een natte bedoeling kan worden ;-)
                                          Wees gerust er is mogelijkheid voor en achteraf te douchen.
                                          Ze vraagt wat je het liefst zou willen e neemt alle tijd voor je. er wordt zeker niet op de tijd gelet en een telefoon wordt tussendoor niet opgenomen.
                                          Ze heeft mogelijkheden en evt sextoys speelgoed genoeg. en maakt daar graag gebruik van.
                                          Al met al een leuk adres waar ik wel meer te vinden zal zijn in de toekomst..