Geel, privéontvangst, Lies

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geel, privéontvangst, Lies

Deze dame eens een bezoek gebracht en het was meer als in orde. Vriendelijke ontvangst, spontaan en een mooie vrouw.
    Even de badkamer in voor een wasje en dan naar haar kamer, waar er dadelijk actie was. Zoenen, strelen, elkaar verkennen. Ik heb haar lekker gebeft, zij mij zalig gepijpt, waar we beide duidelijk van genoten. En nog geneukt in een paar standjes. Even bekomen met een leuke babbel en afgesloten met een lekkere massage.
    Lies is een mooie lieve dame die meer als haar best doet om je een aangename tijd te bezorgen.
    Er komt zeker nog een vervolg

LIES 5302
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-01-18, 21:41. Reden: RECFORM w

Re: Geel, privéontvangst, Lies

Betaald voor een uurtje en na 45 minuten reeds vertrokken, iets wat nochtans niet mijn gewoonte is, maar hier maar wat graag gedaan werd!
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 11-09-16, 11:56. Reden: RECFORM

Commentaar

Gisteren langs geweest bij Lies na toevallig op Redlights haar advertentie te hebben gevonden. Het was een leuke ervaring ook omdat ze de tijd niet heel strikt in de gaten hield. Ik voelde mij op mijn gemak bij haar en ik heb er erg van genoten tot 2x toe zelfs. Ik ga zeker eens terugkomen naar deze mooie, hartelijke vrouw.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:20. Reden: RECFORM

Commentaar

Ik ben vele, vele malen bij Lies geweest en telkens weer was het absoluut dik in orde!
        Zij maakt er een erezaak van om haar klanten tevreden te stellen.
        Zowel Pijpen, knuffelen als in verschillende standjes neuken komen ruim aan de beurt. Ik heb meermaals meegemaakt dat we op een half uurtje klaar waren terwijl ik voor 45 minuten had betaald. Zij drong er dan op aan om nog een massage te geven voor dat laatste kwartier.
        Ik vind de voorgaande negatieve recencies dan ook zwaar overroepen en ik twijfel aan de echtheid van deze recencies... Neenee, Lies is een lieve dame die ruime waardering verdient.
        Zij is één van de weinige dames die ik nog regelmatig bezoek.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-10-16, 22:31. Reden: RECFORM
        When You care for someone more than they deserve, You get Hurt more then You deserve...
        If You have sex, Just be gentle but leave your heart at home.

Commentaar

Een paar weken geleden deze dame een bezoekje gebracht. Ze ontvangt in een vroegere winkel waar ze een bed heeft geplaatst. Over het algemeen doet Lies heel hard haar best om je op je gemak te stellen en je een aangename tijd te bezorgen. Alleen duurde het zeer lang vooraleer ze hem rechtkreeg bij mij en kwam ik pas na een 3 kwartier na allerhande kunst en vliegwerk.
          Over de sex kan ik niet klagen. Het pijpen vond ik minder, omdat ze hem niet in positie kreeg en kon houden.
          Het zoenen vond ik tegenvallen, omdat ze zeer oppervlakkig zoent en tongzoenen met het topje van haar tong is.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-11-16, 19:27. Reden: RECFORM

Commentaar

Meerhout, privéontvangst, Lies

Vorige week op Redlights heb ik Lies in Meerhout ontdekt. Haar foto met het maskertje en haar profiel spraken mij onmiddellijk aan. Ik las over haar ook goeie recensies. Gezien de foto en de mogelijkheden volgens haar profiel, kreeg ik een ingeving om een kinky afspraakje met haar te willen, waarbij genot en wat soft sm zouden afwisselen. Ik belde haar en kreeg een joviale en vriendelijke dame te horen. Ik stelde voor wat ik wilde, en ze ging hiermee akkoord. Ik heb haar gisteren ontmoet. Ik had haar gevraagd om bij mijn ontvangst het maskertje te dragen, mij vast te binden en te blinddoeken, zodat ik haar gezicht niet kon zien. Ze heeft mij gedurende een uurtje zalig verwend, ze heeft mij uitgedaagd, geplaagd, verwend en wat gepijnigd. Ik was onderdanig aan haar, diende haar te beffen, waarvan ze zelf ook genoot. Na een tijdje wilde ze het wat heviger, als ik niet luisterde, tikte ze mijn ballen, tot het naar haar zin was. Ze heeft mij dan een paar keer langdurig zalig rustig gepijpt, om mij te laten genieten, maar nog niet te laten klaarkomen. Lies pijpt heel goed, ze verwent je in het begin alleen met de tong, begint zacht en rustig te pijpen, en gaat langzaam wat sneller en sneller. Ze heeft haar poesje zelf ook nog verwend met mijn stijve pik. Ze heeft me zalig en rustig met de mond en hand laten klaarkomen. Nadien neemt ze nog rustig te tijd om je nog wat na te verwennen, om af te sluiten met een aangenaam babbeltje. Ik heb een lekker uurtje ondergaan, afwisselend genot en geplaag, onderdanig aan haar. Ze kijkt niet naar de tijd, ben zeker een uur en tien minuten binnen geweest. Lies wast je vooraf zelf. Ze ontvangt in het centrum van Meerhout, op wandelafstand van een aantal parkeergelegenheden. Ze ziet me zeker terug. Ze neemt tijd voor je, ze heeft alles gedaan wat ik had gevraagd en gewild.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-12-16, 13:11. Reden: RECFORM

Commentaar

Ik heb deze dame gisteren bezocht, nadat ik haar had gevonden op Redlights. De kinky foto met het maskertje en de beschrijving bij haar profiel spraken mij direct aan. Toen ik haar belde, hoorde ik een joviale vriendelijke rustige dame.
              Ik had een verzoek om met haar een kinky afspraakje te hebben, waarbij zij bij mijn ontvangst het maskertje zou dragen, mij zou vastleggen en blinddoeken, zodat ik helemaal onderdanig was aan haar. Ik had gevraagd om mij te verwennen, uit te dagen, te plagen en op te winden, in een afwisseling van genot en wat soft sm. Ik moet zeggen dat zij hiervoor haar best heeft gedaan, haar tijd heeft genomen, om mij een uurtje zalig te laten genieten. Ze verwent je hele lichaam, met handen en mond, vraagt om gebeft te worden, waar ze zeker van geniet. Lies kan zalig en rustig pijpen, om je lang te laten genieten, helemaal geen snelle afwerking om rap rap klaar te komen, nee, heel rustig en zacht beginnen, en goed aanvoelen wanneer het wat harder kan en terug wat zachter moet. Ze heeft haar poesje nog verwend met mijn stijve pik. Ze liet mij heel lekker klaarkomen. Lies ziet mij zeker nog terug, ze heeft aan alles voldaan wat ik haar had gevraagd, en wat ik had gewild. Ze kijkt niet naar de tijd, ben zeker bijna een uur en een kwartier bij haar geweest. Leuk is ook dat zij bij mij een wasje heeft gedaan. Ze ontvangt in het centrum van Meerhout, er is veel parkeergelegenheid vlakbij. Afgesloten met een leuk gezellig babbeltje. Toffe jongedame waarbij het leuk is om onderdanig te zijn aan haar.

Commentaar

Re: Meerhout, privéontvangst, Lies

deze wellicht?

https://www.redlights.be/prive-ontva...geel-oost.html

* NM > Idd. dat zal ze wel zijn. Was reeds een item van, heb ze bij deze nog's kunnen samenvoegen. Grtjs en Met Dank

Commentaar

Beste leden, ik ben nieuw op de site, en nog niet zo vertrouwd met het maken van recensies en / of berichten, vandaar mijn twee berichten over Lies. Ik dacht dat mijn eerste bericht niet gelukt was. Was niet de bedoeling om haar extra gunstig te beoordelen, langs de andere kant is het voor mij toch een bevestiging van een leuke tijd bij haar
                  De link nadien zal inderdaad wel haar profiel zijn, het is in ieder geval de titel van haar advertentie, doch als ik hier op klik wordt de pagina niet gevonden. Lies heeft mij gezegd dat ze niet alle dagen adverteert, maar ze is wel zo goed als dagen aanwezig, ook in het weekend. Ze is soms moeilijk bereikbaar, maar dit is te begrijpen omdat ze werkelijk de tijd voor je neemt, wasje en babbeltje voordien, en nasoezen en babbeltje erna zitten niet in de tijd. Je hoort of ziet ook geen gsm. Ze werkt je niet buiten, daarom soms iets minder bereikbaar, maar als je er bent, is alle tijd een aandacht voor jou. Voor mij een echt toppertje, omdat ze voor mij goed past en aanvoelt waar ik naar verlang.

Commentaar

Zeer lieve ervaring gehad gisteren met Lies. Echt "the girl next door". Mooi jurkje aan en als ze dat uittrekt verschijnt er een leuk, gewoon, setje, niets sletterig en dat is wat ik zo mooi en lief vind.
                    Lekker zoenen, lekker knuffelen, lekker neuken, lekker beffen, lekker pijpen, lekker klaar komen, lekker babbelen.
                    Heel mooie en vooral lieve tijd gehad met haar.
                    Lies ontvangt wel in Meerhout, ik vind het vreemd dat ze bij "Geel" vermeld staat.
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-12-16, 13:12. Reden: RECFORM

Commentaar

Ik ben al vele keren bij haar geweest en het was telkens weer fantastisch!
                      Ik kan je verzekeren, Lies is voor mij één van de beste dames waar ik de laatste jaren geweest ben!
                      Ik moet haar dringend weer eens vereren met een bezoekje. Deze dame behandeld haar klanten met ware inzet en zonder te laten merken dat geld verdienen voorop staat. Neenee, Lies is een schatje die oprechte aandacht verdient.
                      Mijn respect heb je alvast hoor meid.
                      Binnenkort kom ik zeker nog eens binnen.
                      When You care for someone more than they deserve, You get Hurt more then You deserve...
                      If You have sex, Just be gentle but leave your heart at home.

Commentaar

Een nog mooier uur doorgebracht met Liesje. Op mijn verzoek, een bloesje, een kort rokje, mooie lingerie en stay-ups.
                        Haar langzaam uitgekleed en intussen overal zoenen, kousen bleven aan. Pijpen, beffen, zoenen en neuken in haar strakke poesje. Heerlijk klaargekomen in haar kutje, nog een leuk gesprekje achteraf. Tot volgende keer.
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-01-17, 15:19. Reden: RECFORM

Commentaar

Het jaar goed afgesloten met bij Liesje langs te gaan. Ongelooflijk vriendelijke dame die je een echte GFE wil bezorgen. Soms overdrijft ze een beetje met de kreuntjes, maar het stoort niet echt. Het is niet het topmodel, maar wel een mooie dame die je het gevoel geeft of je met de leuke buurvrouw eens op de rol mag. De locatie is mss ook niet de beste, maar het is er proper en net.
                          Deze dame wist mij zeker te bekoren en heeft mij in 1 uurtje 2x tot klaarkomen gebracht. het ging er soms heftig aan toe en ze nodigt daar ook zeker tot uit. Als je haar wat respect geeft krijg je dit met dubbele intrest teug. Zeker een aanrader en een betere ervaring voor mij. Wil je is lekker vrijen, dan is dit zeker een goed adres.
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-01-17, 15:20. Reden: RECFORM

Commentaar

Deze dame vandaag ook eens bezocht. Het is makkellijk afspreken met haar. Had gekozen voor een uur. Beantwoord zelf de telefoon. Eens bij haar aangekomen stelt ze je snel op je gemak. De accommodatie is eenvoudig maar zoals eerder hier al vermeld is het er wel netjes en proper. Lies doet alles wat ze beloofd in haar advertentie en dit met veel inzet en met plezier. Zij probeert van haar werk te genieten. Zij heeft er met mij weer een fan bij. Voor mij een blijvertje.
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-03-17, 18:13. Reden: RECFORM

Commentaar

Na veel zoekwerk kon ik het niet meer houden en afspraakje gemaakt met Lies.
                              Duidelijk aangegeven nr op de deur. Je komt dadelijk binnen in de speelkamer. Simpel ingerichte voormalige winkelruimte met een bed.
                              Kusje bij het binnenkomen en dan in geïmproviseerde badkamer uitkleden en wasje.
                              Terug in de kamer omhelst ze je in lingerie en begint ze lekker te zoenen. Mn pik lekker tussen haar billen en tegen haar kutje.
                              Eens op het bed likt ze je Lekker, en zakt zo om je zacht te pijpen zc. Eerst likken en ook je ballen vergeet ze niet.
                              Een 69 gevolgd door vingeren van haar kutje. Daarna genomen in missionaris.
                              Na een korte massage super pijpbeurt met 2de finale.
                              Ze neemt zelf veel initiatief om te tongkussen, heerlijk fris kutje.
                              Borstjes zijn wat klein.(heb liever C,D)
                              Al bij al heerlijke ervaring. GFE.Ik ga zeker terug!!!
                              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-03-17, 21:58. Reden: RECFORM

Commentaar

Lies werkt niet meer in Meerhout. Ze heeft een partime job gevonden en dat wou ze niet meer combineren met ontvangst in gehuurde locatie in Meerhout.
                                Echter date ze nog wel in Claridge (hotel) in Geel maar enkel als haar advertentie online staat. Heeft ze op haar laatste dag in Meerhout tegen mij verteld. Ik heb haar advertentie voor in Geel ook al zien staan

Commentaar

Zie zo, found.
                                  Wie heeft er zin in een lekkere date met een 33 jarige huisvrouw in Meerhout?Van 14u tot 19u kan ik jou ontvangen.Tarieven:s15 min 50

Commentaar

Af en toe is ze te vinden op redlights als ze actief is

Commentaar

Topdame, hellaas momenteel niet beschikbaar
                                      Zoals onze aller vriend RAY VAN MECHELEN in de matroesjka's zei: Eens een hoer, altijd een hoer.
                                      Maar dat zeg ik dan niet graag over Lies. Wie ik leerde kennen op de parking van Claridge. Ik kwam buiten van een afspraakje. Ook een goed afspraakje maar toch kan ik me alleen Lies nog voor de geest halen. Ik vroeg haar nr en enige tijd later maakte wij een afspraakje in hetzelfde etablisement. En nog 1 en nog 1. Allemaal even goed. Heb haar nooit bezocht op haar speciale kamer in Meerhout.
                                      Enfin, over Lies. een echte Dame, geen meisje, geen hoer.
                                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-03-19, 00:44. Reden: RECFORM

Commentaar

Aan het werk...
                                      X