Ekeren, privéontvangst, Nathalie Nadine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ekeren, privéontvangst, Nathalie Nadine

Nadine is vriendelijk, maar de klik was er niet. Zeker niet fysiek. De fotos op Redlights.be zijn echt, maar wellicht niet recent. https://www.redlights.be/prive-ontva...te-ekeren.html Wat mij betreft geen herhalingsgevaar.. NATHALIE NADINE 8674 3036 7197
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 14-05-18, 12:50. Reden: RECFORM w 14052018 <br< bug

Re: Ekeren, privéontvangst, Nadine

ook eens bezocht, fysieke verschijning wijkt ni zoveel af van de foto's (is ondertussen ong. een jaartje terug) wel vriendelijke dame waarbij veel mogelijk is, hygiene was ok, alles lekker fris, maar een herhalingsgevaar was niet aanwezig, wel beetje passief tijdens de sex, maar doet meestal wat je wilt.

Commentaar

Zojuist deze dame ontmoet en wou mijn mede-wandelaars bij deze even "waarschuwen".

Afspraak gebeurde vriendelijk en correct.
      Eens aangekomen aan de voordeur bel ik aan en na enkele seconden gaat de buzzer en ik mocht naar het 2de verdiep komen, Het appartement is en de kamer waar ze ontmoet is zeker proper (al doet de gang erger vermoeden eerlijk gezegd).Bij het binnen komen direct een hartelijke zoen en ik overhandig haar de beloofde centjes.
      Ze gaat direct met me naar het kamertje en zegt dat ik me mag uitkleden en dat doet zij ook ondertussen.....het "setje" dat ze aan had was al uit toen ik men kousen nog maar aan het uitdoen was. Mits ik juist vanonder de douche kwam was opfrissen niet nodig maar wel mogelijk aan het lavabo'tje in de badkamer die toch best proper te noemen was ook.

Ze zit op "bed" (lees: zo een goedkope uitklapzetel) en ze wenkt me om voor haar te komen staan om me te pijpen.
      Dit was voor mij het hoogtepunt van onze ontmoeting.....deze dame pijpt (vind ik) best lekker MAAR.....ze gaat er al snel stevig tegenaan alsof ze je wil afwerken binnen de 5 minuten.
      Ik laat haar stoppen na enkele minuten en en leg haar op der rug op het bed en leg me half op haar om eerst wat te zoenen geleidelijk aan zak ik af naar haar borsten.....ze genoot er blijkbaar niet echt van had ik de indruk en nog voor ik van haar borsten wou zakken naar de regio waar ze geen spijt van zou hebben sprong ze bijna recht en zei ik wil je terug pijpen....beetje van men melk omdat tot hier toe geen enkele dame plots recht springt als je op het punt staat ze te beffen liet ik dit maar toe (ik vind het niet erg langer gepijpt te worden dus voor mij win/win). En ja hoor ze ging er weer heel stevig tegenaan met de bedoeling me echt wel snel te doen komen....ik trok men pik uit haar mond na 2 minuten al denk ik en zei haar dat ik haar ging neuken op zen hondjes. De condoom snel vanonder haar hoofdkussen en hop in een wip zat hij er rond.
      Ik nam haar op zen hondjes en dit was leuker omdat IK het tempo kon bepalen maar al snel bleek dat ik evengoed op een pop had kunnen zitten want er kwam buiten nu en dan een zuchtje uit maar ik merkte dat ook dit niet met volle zin was......ik ben dan meer goed beginnen doorpompen tot ik het condoom vulde.
      Ik was er helemaal klaar mee en er waren ocharme een dikke 20 minuten verder....ze bood me aan dat ik me even ging opfrissen in de badkamer wat ik ook deed en ik vroeg haar even te wachten en even bij me te komen liggen (had voor een uur betaald) wat ze ook deed maar na 5 minuutjes gaat haar telefoon en staat ze op en loopt naar de kast om deze op te nemen......daar was de druppel voor mij.....ik maakte haar duidelijk dat ik ging vertrekken en dat vond ze zonder morren natuurlijk ok.

Vroeg me dan nog of ik haar kon afzetten enkele straten verder aan de winkel...

Dus even kort......NO NO NO....tenzij je 50€ in je zak heb en je ballen moeten leeg is deze dame echt een NO GO.
      Deze dame doet gewoon afwerk-sex.

Bij deze zijn jullie op de hoogte....vorige 2 beoordeling zijn echt wel mild geweest in hun oordeel of zijn nog nieuwe wandelaars
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-11-16, 17:11. Reden: RECFORM

Commentaar

Van de week ook bij haar geweest. Wat was me dat. Normaal kijk ik altijd hier als ik naar iemand toe ga die ik niet ken. Maar nu was ik het vergeten. Ik had 2 dagen van te voren naar haar gebeld om af te spreken om 13.00h s'middags. dag van te voren stuurde ze zelf een bericht , om te vragen of het nog door ging en om welk uur. Den dag zelf stuurde ze 1 uur van te voren een bericht om te vragen of ik niet wat later wilde komen want ze was net wakker en moest nog in den douche. Voor mij was dat geen optie voor later te komen. ik antwoorde terug dat we wel samen in den douche zouden gaan, en dat ze haar dus niet moest haasten. dat was voor haar geen optie omdat de badkamer te klein was. Dus ik om 13.00h naar haar. Ik had gevraagd of ze een kleedje en een blouse wilde aandoen, dat was geen probleem. Toen dat ik bij haar aankwam, stond ze daar in lingerie :-/ Normaal is het 80 euro voor 1 uur. ik gaf 100 euro, en ze pakte dat aan zonder iets te zeggen. ik zei, ik moet wel 20 terug hebben. Ah sorry dat gaat niet ik heb geen wisselgeld in huis. ok dan. Toen dat ik mijn schoenen nog niet uit had lag zij al naakt in bed. Ik draaide mij om en zij vroeg, pijpen met of zonder condoom. zonder maar wel eerst wat knuffelen en kussen hé. Ik begon haar te tongzoenen en te strelen, ah bah gij maakt mijn mond helemaal nat. pfff, kom pijp mij maar. ik moet zeggen dat deed ze wel goed hoor. Ik kwam klaar op haar lekkere dikke borsten en zij zei, nu ga ik een sigaret roken want ik ben net wakker en heb daar nog geen tijd voor gehad Ik heb 50 euro teruggevraagd, die gaf ze zonder probleem, en ben doorgegaan. Daar kom ik nooit meer.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-06-17, 10:18. Reden: RECFORM

Commentaar

dit is de link naar haar pagina op redlights.be

https://www.redlights.be/prive-ontva...ngst-2185.html

Commentaar

Is me dat een tegenvaller! Na 5min werkt ze u buiten. Ze smeert haar poes vol met vaseline dus beffen kan je al vergeten.. Nooit meer!
            Wat een mega tegenvaller is me dat! Ze werkt u buiten op 5min..... Ze smeert vaseline aan haar poes zodat de goesting om te beffen meteen weg is. Bah nooit meer. Ze adverteert ook onder de naam Nathalie.https://www.redlights.be/prive-ontva...n-brabant.html
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-09-17, 23:57. Reden: RECFORM TITEL CORR. w

Commentaar

en geen getrouwde mannen zet ze in haar advertentie !

Commentaar

Titel aangepast naar > Nathalie , verwerkt

https://www.redlights.be/prive-ontva...lie-prive.html
                Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Is van 150 naar 120 naar 100 en nu 70 voor 1u.... zegt al genoeg

Commentaar

Aan het werk...
                  X