Antwerpen, privéontvangst, Linda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, privéontvangst, Linda

Ik ben hier vorige week eens langsgeweest. Niet echt je dat. Ontvangt in 1 van de blokken op de luchtbal, klein apartementje. Op de foto vond ik het niet veel soeps, maar de prijs was laag, dus ik dacht, waarom niet. Ze is heel klein, met lang zwart haar. Ze draagt zwarte kousen, en hel lekkerste is haar ronde kont.

Enfin, 50 Euro betaald, en daarvoor pijpte ze me lekker. Toen ik met haar kutje speelde, werd ze wel nat, wat ik leuk vond. Lekker in haar mondje gespoten (maar ze slikt niet). Even opgefrist, en toen ze aanstalten maakte om zich terug aan te kleden, moest ik haar erop wijzen dat ik nog een kwartier had (de helft dus). Zonder mopperen (ze had de tijd niet in het oog gehouden ), ,deed ze terug haar kleren uit. Nadat ze "hem" terug stijf gezogen had, heb ik haar lekker langs achter gepakt.

Al bij al ok voor de prijs, maar ik zal er niet regelmatig langsgaan. Zoals gezegd, ze lijkt wat op een hobbit, maar ze is wel geil, en voor 50 euro ben je niet in 't zak gezet! O ja, ze adverteert op aspraakjes.com, en ook op sexindustrie geloof ik.

Ciao, coffee LINDA 0985
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-05-18, 20:01. Reden: RECFORM w
    E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Re: Antwerpen, Privéontvangst , Linda (voldoende)

Drie weken geleden heb ik met Linda een uitstekend afspraakje gehad.
    Ik ken Linda al een hele tijd, maar was haar uit het oog verloren.
    En dan ... na een beetje zoekwerk naar een leuke dame, kwam ik ze op het internet terug tegen. Meteen een afspraakje gemaakt, en allebei blij dat we elkaar terug gevonden hebben.
    Linda is een kleine vrouw, maar wel een erg lieve en geile! Haar leeftijd is 45 jaar (en geen 50+, zoals coffee-lover foutief vertelde).
    En, het is zoals bij alle vrouwen zo: er zijn vrouwen die we tof en sexy vinden en anderen waarop we afknakken. Dat zal voor de vrouwen ook zo wel gelden met de mannen.
    Ik vind Linda tof en ze windt me meer dan voldoende op om een explosief hoogtepunt te bereiken.
    Groeten, Piraat
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-10-16, 16:57. Reden: RECFORM geen ratings

Commentaar

Re: Antwerpen, Privéontvangst , Linda (voldoende)

Ben ook lang geweest bij Linda, op basis van de lage prijs ... Het is ineens de laatste keer, want ze kent klaarblijkelijk slechts 2 woorden (ja en neen).
      Je moet meerdere keren vragen waar ze ontvangt (straat, dan nr, en het appartmentsblok vergeet ze dan nog ...). Totaal geen enthousiasme, lijkt afwezig, geen gesprek (en dat mag toch een klein beetje), zuigt niet tot het einde (als je 30 euro betaalt).
      Al bij al een zwakke ervaring.

Al bij al een slechte ervaring. Zeer oppervlakkig, geen enthousiasme, lijkt afwezig (ook meer dan 44 lijkt me).
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-06-16, 20:39. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Antwerpen, Privéontvangst , Linda (matig)

Ik heb mij maandag door de gemengd recensies niet laten afschrikken en het ook eens geprobeerd. Inderdaad, Linda is vriendelijk maar niet erg communicatief. Verder netjes en verzorgd, maar de vonk sprong niet over. Waar Linda heel in uitmunt is is tongzoenen, dat doet ze echt met veel talent.
        Maar dat is voor mij geen extra verplaatsing naar A'pen waard.
        Wat haar leeftijd betreft denk ik dat midden 40 (zoals door haar aangegeven) klopt, itt de eerste recensent.

Commentaar

Qua uiterlijk valt er op Linda niks aan te merken. Ze ziet er 100% uit zoals op de foto's van haar website, geen onaangename verrassingen dus. Ze is heel verzorgd. Haar appartement daarentegen is een complete puinhoop, maar who cares about that? Ze is inderdaad niet zo communicatief, maar so what? Voor een babbel ga je op café een pint pakken, bij een prostituee ga je voor de s*x. Ze doet trouwens alles wat je maar vraagt zonder gezeur. Tot hier vind ik Linda echte top-klasse. Waarom ik haar toch maar als matig bestempel is het volledige gebrek aan enthousiasme. Ze doet haar naam "hete" Linda helemaal geen eer aan. Ze gedraagt zich slomer dan een slecht uitgeslapen fabrieksarbeider die zich op maandagochtend naar zijn lopende band sleept. Op dat vlak een echte afknapper voor mij. Als ik haar nog ooit terug bezoek, dan zal het zeker op een ander moment van de dag zijn...

Commentaar

ik ben delta69 maar bovenal ben ik een idioot. Ik had, nadat eerdere ervaringen met Linda niet veel soeps waren gisteren nog eens afgesproken met haar. Ik had gezien dat ze nu samen met een mollig meisje ontvangt en ik had afgesproken voor een triootje.

Aan de telefoon is zij verre van vriendelijk en zij ze mij de prijs, die eigenlijk belachelijk hoog was. In de meeste privé's is het bedrag gewoon 2 maal de dame (of een kleine meerprijs), maar de meerprijs hier was gewoon belachelijk. Enfin, ik ging er mee akkoord, dus ik moet er niet over zeuren. Er wordt gevraagd naar je naam en leeftijd.

Toen ik bij haar kwam, was het ook allemaal al niet van harte. Er is wel mogelijkheid om je te verfrissen en de dames wassen ook hun k**jes. In bed echter bemerkte ik een zweetgeur, echt fris roken ze niet.

Er was totaal geen vriendelijkheid te bespeuren en het uurtje was in complete stilte. Er werd eventje kort gepijpt en nadien gingen ze over op handmatige bevrediging.
            Linda nam een condoom en plaatste dit over mijn jongeheer. Ze bleven echter gewoon op handmatig werken en eerlijk gezegd had ik er zelf allemaal geen zin in. Beiden zijn zo passief en ongeïnteresseerd. Het begon hen trouwens duidelijk tegen te steken dat ik niet onmiddelijk klaar kwam.

Vroeger was linda ook al geen spraakwaterval, maar was ze tenminste toch nog vriendelijk.

Collega's het was een dure les voor mij, maar trek zelf uw conclusies.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-06-16, 20:38. Reden: RECFORM
            De gustibus et de coloribus... et de mulieribus non disputandum est.

Commentaar

Even reageren...weet niet of dit mogelijk is alvast...maar aangezien de omstandigheden even zeggen dat de dame idd. niet erg vriendelijk is en vooral verre van discreet lijkt te werken..een paar maanden geleden eens een telefoontje gepleegd om meerdere info te bekomen..doch de dame beantwoorde niet...een paar uur later belde ze me spontaan even op..nu wil het toeval dat een van mijn kids de telefoon afnam...bijzonder vervelende kwestie...en moet ook toegeven dat ik mijn gsm maar beter weg gestoken had..het kwaad was wel gebeurt en ik kon er eigenlijk niet echt mee lachen...discretie ver zoek...zeg maar geen.
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-10-10, 16:21.
              Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Enige tijd geleden opnieuw bij Linda langs geweest. Geen idee wie haar afspraakjes per email regelt, want ze had mij duidelijk niet verwacht op het afgesproken uur. Enfin, geen probleem. In tegenstelling tot mijn vorige bezoek, was Linda nu best wel spraakzaam en ook heel vriendelijk. Ze waste mijn jongeheer eens grondig wat mij al danig ophitste. Daarna op bed zalig liggen tongzoenen en in 2 verschillende standjes geneukt. Enkel jammer dat ze tijdens dat alles geen enkele vorm van oogcontact maakt, zodat je zeker niet van een "GFE" kan spreken. Zowel qua gestalte als qua cup-inhoud is Linda een beetje te klein om aantrekkelijk te zijn, maar haar netheid, haar mooi gebruinde huid en haar sexy lange haren maken voor mij veel goed. Ik ga absoluut nog terug en probeer, ondanks de negatieve waarschuwingen, misschien toch wel eens een triootje met die Honny uit.

Commentaar

't Was al een hele tijd geleden, dus ik besloot om nog eens langs te gaan bij "hete" Linda. Hoe kwam ik er toch bij? OK, haar prijs is laag (30€ voor een half uur), maar wat je er voor in de plaats krijgt is zelfs dat minieme bedrag niet waard. Enthousiasme : nul komma nul. Ze doet alsof ze je pijpt, maar gebruikt daarbij bijna uitsluitend haar handen. Dat vond ik maar niks. Ik wou een 69-je uitproberen, maar moest daar snel mee stoppen omdat ik er kotsmisselijk van werd (dat ben ik vandaag, 1 dag later trouwens nog!). Omdat mijn jongeheer er nogal slapjes van geworden was, ging Linda hem proberen terug recht te krijgen. Maar telkens kom je hierbij tot de vaststelling dat ze haar uiterste best doet om er met een handjob vanaf te komen. Dus liet ik haar maar gauw stoppen daarmee en heb, om mijn half uur vol te maken, haar op zijn hondjes geneukt. Ik was blij dat het achter de rug was. Van enige intimiteit of contact is geen sprake. Ze doet het duidelijk allemaal dik tegen haar goesting en doet geen enkele moeite om dat te verdoezelen. Als ik nog eens de behoefte krijg, kan iemand mij dan aub komen waarschuwen dat 5 minuten zelfbevrediging op de badkamer 200 keer leuker is dan een half uur bij deze levenloze klomp vlees?

Commentaar

Mijn ervaringen met Linda waren als volgt:

- Eerst per mail een afspraak gemaakt vanuit het werk. Ze mailde terug dat het ok was en dat ik haar moest bellen.

- Eens buiten het werk en op weg naar haar belde ik haar op. Een zeer onvriendelijke stem nam de telefoon op. Eens ze wist wie ik was veranderde haar toon en ze zei van tot straks en waar het was en hoe ik moest bellen.

- Aangekomen aan het appartementsblok (sociale woningen), dan gebeld op haar nummertje en de deur ging open. Ik nam de lift naar boven en eens op de juiste verdieping stapte ik uit de lift, haar deur ging al open.

- Ze zei, schoenen uit. Mijn eerste blik op haar gaf me zo iets van dat ze veel weg heeft van een kuisvrouw van de pastoor ofzo. Ik mocht binnenkomen en de deur ging dicht.

- Zonder veel te zeggen zei ze dat ik mijn kleren mocht uitdoen. Er stond een stoel klaar. Het viel mij op dat ik terecht kwam in een klein kamertje terwijl Linda op haar foto's op haar website - zeker die van in het verleden - soms heel haar living liet zien. Een echt rommelkot. Daar zag ik niets van. Het bed was ook meer amateuristisch dan een bed in het Schipperskwartier. Meer huiselijker.

- Eens uitgekleed dan naar de badkamer. Ze waste mijn penis en balzak grondig met lauw water. Veel beweging zat er in mijn lul nog niet in. Als je gewoon bent van in 't Schipperskwartier naar al dat moois te kijken is Linda toch effe iets anders. En de erothiek van raambuurten is ver te zoeken daar op de Luchtbal.

- Maar goed eens op bed begon ze mijn lul als het ware te kneden. Het deed bij mij eerder pijn dan dat het genot zorgde. Gelukkig stopte ze na een tijdje en begon te pijpen. Dit deed ze wel goed. Ze zoog aan die lul op een manier die echt wel lekker was. Ik zei het haar ook en ik kreeg zo een heel platte reactie en een lachje.

- De eerste keer dat ik bij haar was ben ik dan verder gegaan tot neuken. Of toch dit was de bedoeling. Op een of andere manier had mijn lul hier geen zin in. Ze trok me dan maar af en ben zo lekker klaargekomen.

- Nadien nog wat gebabbeld met haar, als jezelf hiertoe de aanzet geeft dan krijg je er wel wat uit.

- De tweede keer dat ik Linda bezocht heb ik haar ook niet geneukt en na een eerste pijpbeurt gevraagd of ik haar wat mocht tongzoenen, dat deed ze. Ik mocht haar lange zwarte haren lekker vastpakken en zo konden we effe genieten van elkaar. Daarna overgegaan tot 69 houding en haar wat gebeft en terwijl ze me pijpte met condoom zo dan klaargekomen.

- Ze zei dat ik volgende keer haar maar moest neuken. Ze zei je begint me nu al wat te kennen hé.

- Eens terug buiten heb ik bijna moeten kotsen. Direct naar een bezinestation gegaan in de buurt en wat frisdrank binnengekapt. Linda beffen of een knappe gewone blondine beffen is toch een verschil. Eens thuisgekomen was ik toch een beetje vies van mezelf. Met een pak friet en ne goeie hamburger te eten heb ik me kunnen herpakken. Toen ik in de avond in bad ging hingen een paar van haar lange zwarte haren nog rond men lul gedraaid. Gelukkig had ik het snel door en heb de haren zorgvuldig verwijderd. Niemand bij ons thuis heeft zulke haren.

Als je eens wat anders wilt, is Linda zeker een aanrader maar je mag er op voorhand niets van verwachten. Ik ben er twee keer geweest en voorlopig blijft het daarbij.

Commentaar

Re: Antwerpen, Privéontvangst , Linda(voldoende)

Vandaag eindelijk een keer bij linda geweest heb haar op gebeld en ik kon komen.
                      Zoals eerder beschreven naar haar appartement gegaan alwaar zij de deur opende en mij vriendelijk welkom heette en voorging naar de slaapkamer.
                      Eerst werd ik door haar gewassen en daarna waste zij zichzelf ook.
                      Op het bed begon ze op een heerlijke zachte manier te pijpen waarbij ze afwisselend met haar tong ook mijn noten bewerkte op een ongekend lekkere wijze ook zoog ze nog lekker op mijn noten. Ik heb haar toen lekker gevingerd waar ze van genoot en uiteindelijk een rubbertje om wat vooraf werd gegaan door weer wat pijpen en die heerlijke tong.
                      Toen in missionaris het rubbrtje gevuld met kikkervisjes
                      Conclusie: Ik vind Linda een aardige DVP die voor het bedrag wat men moet betalen goede service bied, In het beginis ze misschien niet spraakzaam maar zeker een vriendelijke vrouw die als je haar met respect behandeld loskomt.
                      Greetz
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-06-16, 20:37. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Antwerpen, Privéontvangst , Linda(voldoende)

Is dit de Linda die bedoelt word? http://www.linda-prive.be/index.htm

Noot mod : Ja dat is ze
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-07-11, 08:20.

Commentaar

Re: Antwerpen, Privéontvangst, Linda

overlaatst bij linda geweest vriendelijke dame als je haar respectvol behandeld.
                          pijpen was goed haar daarna genomen (ZC) in missionaris standje en mocht 2x haar poesje volspuiten.
                          Ik ga zeker nog eens langs.
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 22-01-17, 12:11. Reden: RECFORM

Commentaar

Gaat dit over deze dame? https://www.redlights.be/prive-ontva...een-pro-3.html

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PeterJans Bekijk bericht
                              Nee, veronderstel ik
                              Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Starbuck Bekijk bericht

Nee, veronderstel ik
                                foto's niet erg duidelijk, en het is al jaaaaaaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben, maar afgaande op de tieten zou ik zeggen : neen, dat is niet de linda van bovenstaande recensies. Ik heb daar eigenlijk al heel lang geen advertenties van gezien.
                                E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Volgens mij is dit item ook gestopt
                                  Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Aan het werk...
                                  X