Antwerpen, privéontvangst, Michelle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, privéontvangst, Michelle

http://www.redlights.be/prive-ontvan...n-centrum.html

Vanavond langs geweest bij deze braziliaanse schone. Ik vond 200€ eerst nogal veel geld maar afgaande op de foto's vond ik het meer dan waard..
    De afspraak via sms gemaakt, wat voor mij makkelijker is aangezien mijn engels niet zo denderend is 5 min voor het afgesproken tijdstip stuurde ze een bericht op welke kamer ik moest zijn (het is in een hotel te doen) wat maakt dat je vlot kan binnenlopen recht de lift in
    Eens binnen ontvangend in hoge hakken, panty's, lingeriesetje en een satijnen kamerjas ben je allesbehalve teleurgesteld. Je merkt wel dat de foto's bewerkt zijn, maar ze is echt mooi!
    na ze mij iets te drinken had aangeboden het financieele geregeld, waarna ze me naar de badkamer stuurde om mijn handen te wassen.
    Eens uit de badkamer zat ze op bed en ik ging er dan ook naast zitten. ze was op haar gsm op internet iets aan het opzoeken en vroeg me er vragen over. De gedachte "hier ben ik mijn geld kwijt" kon ik net niet krijgen want ineens de gsm weg en begon me spontaan te (tong)zoenen. Na elkaar al kussend uitgekleed te hebben vroeg ik of ik eerst even een massage kon krijgen. Persoonlijk ontspant dit me wel. Na 5 a 10 min omgedraaid waarna ze onmiddelijk me terug begint te kussen, af en toe bied ze haar tepels aan. Echt waar, borsten 10 op 10. Nadat ik stijf genoeg was begon ze me te pijpen, heb al beter gehad maar ze weet echt hoe ze het geil moet brengen. Daarna even tittyfuck waarna ze de condoom aandeed met haar mondje en me besteeg. Ze heeft echt een lekker poesje en voelde direct dat ik het niet lang zou volhouden, na een tijdje gewisseld van positie waarbij zij op haar rug lag. Poesje opgespannen en haar borsten dat mooi meebewegen, deze positie heb ik denk ik geen 10 minuten volgehouden waarna ik alles op haar buik en borsten heb gespoten. ik was net een half uur binnen. Wetende dat ik nooit snel klaarkom, als ik al klaarkom. dit had ik niet verwacht toen ik de date regelde..
    Daarna nog een kwartier in elkaars armen gelegen pratende van waar ze is "smalltalk" dus .
    om 10 voor stond ik recht om mijn kleren aan te doen waarop ze mij terugroepte, waarop ze me nog een massage aanbood. De Gentleman die ik ben, heb ik haar er een gegeven. Uiteindelijk was het 10min na waarop ik me aanklede, nog wat knuffels en kusjes en ik ging tevreden door.
    kortom een pracht van een vrouw, die echt moeite doet. Niet op de klok kijkt, bij eerdere ervaringen word je buitengekeken na je bent klaargekomen. Hier dus niet!
    Het is een budget dat ik er normaal niet aan zou geven, maar spijt is het minste dat ik ervan heb en ga zeker nog een keer terug.
    Noot: aanstaande Zondag vertrekt ze naar Parijs, de eerste 3 weken van december is ze terug. Dan terug naar Frankrijk waar ze woont. En in januari gaat ze naar brazilie en ze weet nog niet wanneer ze terug naar Belgie komt.

Echt een aanrader, maar je moet er snel bijzijn MICHELLE 9560
    Veel plezier
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-10-18, 16:43. Reden: RECFORM w

Re: Antwerpen, privéontvangst, Michelle+Monique

Hallo,
    ik heb haar ook een bezoekje gebracht. Leuke meid die er goed uitziet. Ze adverteert ook onder de naam Monique latina. Denk dat ze met verschillende prijzen het publiek probeerd te lokken. Daarop staat 160€ voor een uur. Ik had met haar afgesproken 150€.
    Was een leuk uurtje. Eerst even iets te drinken aanbieden en beetje babbelen, daarna wassen.
    Ze tongkust heel gewillig, niet supergoed maar wel graag. Vele meiden kunnen daar niet aan. Daarna mocht ik haar beffen wat ze heel leuk vond, en daarna zij mij pijpen ZC. Erg lekker.
    Daarna kwam ze op mij zitten om me klaar te rijden op een leuke uitdagende manier.
    Dus al bij al een geode ervaring. Wel klein minpuntje, maar misschien was dat echt buiten haar wil. Ze zei op een gegeven moment dat het uur al om was, maar toen ik buiten stond zag ik dat ik alles inclusief 2 x wassen en babbelen slechts 50 min was binnengeweest.

Commentaar

Re: Antwerpen, privéontvangst, Michelle

hey iedereen, ik heb de taak op mij genomen om ditmaal een afspraak te maken met Monique. Het blijkt dus wel degelijk over een en dezelfde dame te gaan. Sorry voor mijn vorige commentaar.
      Ze heeft 2 profielen Monique 150€/u en Michelle 200€/u Maak u keuze dus wijs voor mij zal het spijtig genoeg 200€ blijven kosten vrees ik.

kort samengevat, Michelle/Monique is een en dezelfde vrouw die werkt met 3 Nummers. Dus Topic mag van mij veranderd worden in beide namen.

voor de geen die nog wilden langsgaan, haar valies was al ingepakt en vertrekt om 6u richting Frankrijk. Jullie zullen moeten wachten tot december

Over de avond ga ik niet meer teveel vertellen zou niet weten waar te beginnen maar was veeeeel beter dan de eerste keer.

Groeten

Commentaar

Uiteindelijk met deze dame met dubbele naam kunnen spreken, niet afspreken want inderdaad ze vertrok 's anderendaags l heel vroeg richting Frankrijk voor een 3-tal weken.
        Gesprek was leuk en in 't Frans...
        Maar hetgeen ik dan weer niet begrijp is dat ze nog steeds adverteert op Redlights, vandaag postte ze haar profiel nog om
        14 uur 00. Telefoon is dezelfde gebleven, belt wel, maar wordt niet opgenomen....
        Benieuwd of ze terug zal verschijnen, zie mijn relaas over de Colombiaanse Sarra, die in augustus wat stoom wou laten in Spanje, en zeker zou terugkomen....

Commentaar

Juist gelezen dat het verdacht gevonden wordt dat alle vorige recensies geschreven werden door leden die zich op deze site inschreven op 17/08. Nou er zijn hier mannen bij die alles napluizen, tot .....

Nu ik ben al langer ingeschreven....
          En heb vandaag Michelle bezocht. Ik ben er nog niet goed van, en schrijf dit onder invloed (hopelijk is dit nog toegelaten...). Ik zal wat meer uitleg geven : goed ik heb 4 briefjes van 50 € moeten neerleggen, maar nog nooit heb ik zo'n mooie meid in mijn armen mogen houden.

Ik wou haar al bezoeken tijdens haar vorige passage, maar miste ze net want haar valies was bijna klaar. Ze beloofde terug te komen, wat ik met een korrel zout nam. Toen was ik al onder de indruk van haar foto's. Sinds haar retour heeft ze op Redlights andere foto's geplaatst, beroepsfoto's waar alles klopt : kleuren, belichting, sfeer...
          Toen ik aan haar afspraakplaats aankwam, Antwerpen Centrum, had ik serieuze twijfels over de betrouwbaarheid van de foto's.

Toen ze de deur opendeed, in de sexy kledij die ik gevraagd had, en met een glimlach van hier tot in Rio, stond ik paf en wist ik niet wat ik zag. Goed ik val op Latina's, en smaken (kunnen) verschillen. En toen moest ze zich nog ontdoen van haar verpakking. Ja God kan soms toveren, of toch haar vader en moeder.

In het begin stond ik echt sprakeloos, ben toch geen snotneus meer, maar dit was zo mooi, zacht en erotiserend.
          Ze spreekt Portugees, Spaans en .... Frans. Met een aangenaam accent, en na enkele minuten kwam ik terug op mijn positieven, en kon ik ook nog opmerken hoe opgewekt en humoristisch ze kan zijn.

En wat de actie betreft, ook daar stelde ze mij niet teleur en deed ze alles wat ik vroeg en verwachtte.
          Maar een eerste keer bij mij is het altijd wat zoeken, een evenwicht vinden om er voor te zorgen om met 2 fijne momenten te hebben.

Ga ik terug ? Ik moet eerst even bekomen, maar als ik naar mijn - nu nog tintelend - lichaam zou luisteren, zeker.
          Het financiele is niet niks, maar bon de richtprijs is meestal 1 briefje minder, en dan heb ik toch vaak veel minder gekregen....

Zij is dol op Antwerpen, zegt ze... maar IK vermoed dat ze binnenkort terug weg zal zijn. Deze vrouw kan de wereld veroveren en iedereen aan haar voeten hebben. Ik zal het volgende keer eens vragen.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 16:59. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Collega’s,

Ook ik ben onlangs langs geweest bij deze prachtige latina. De foto’s zijn inderdaad een heel klein beetje bewerkt maar het zijn echt wel foto’s van haar!

Ik mocht gebrekkig verstaan dat deze dame reeds 6 jaar in Frankrijk woont en hier nog volgende week en de week erop verblijft.

Ze ontvangt in soort aparthotel.
            Ze deed open in een lingeriesetje met een kamerjas erover en high heels! Prachtige grote borsten die ze graag aanbiedt. Zoals meestal drankje aangeboden gekregen en betaald.

Toen begon de actie kwam naar met toe, uitkleden en dan door haar hurken om me goed af te zuigen. Als ik niet zei stop denk ik dat ze me nog een halfuur ging afzuigen! Ze bleef maar doorgaan ook aan de ballen werden niet vergeten. Ik vroeg haar op me te zitten en afgewerkt in missionaris. Ze stond erop me nog een massage te geven!

Toen kwam ik ook te weten dat ze in Barcelona in een massagesalon heeft gewerkt. (speciale massages dus)
            Ze geeft ook body2body massages.

Op redlights adverteert ze niet met anaal maar in berichten vertelde ze me dat ze dit ook deed! Je moet wel wat opleggen uiteraard…

Echt een GFE ervaring! Gewillig tongzoenen, bijten in lip, goed afzuigen. Super spontane meid!!

(had er eerst niet opgelet van de eerste drie die geregistreerd waren 17/08, maar idd wat therealone zegt)

Groetjes
            http://www.redlights.be/prive-ontvan...ichelle-8.html
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 17:00. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Dan toch maar eens een bezoekje gebracht vandaag.
              Dit is dus zoals eerder gelezen een super vriendelijke dame waar je direct op je gemak bent.
              Leuke babbel. Lekker elkaar uitgekleed en lekker strelen, likken en kussen.
              Verschijning is ok, mooie (ietwat slappe) borsten, kutje mag van mij meer geschoren zijn, iets veel stoppels.
              Tongzoenen kan beter MAAR het vrijen, pijpen en vooral handmassages zijn sublieme GFE.
              Je hebt er een vriendin bij, leuk gesprek. Het feit dat ze mij op mijn leeftijd 2x deed klaarkomen, eerst lekker in haar na vele standjes (MC uiteraard), daarna nog een 2de keer stijfgepijpt en door een combinatie van pijpen en subliem aftrekken nog eens serieus gespoten (een echt mirakel )
              Misschien voor herhaling vatbaar want voor die prijs is er uiteraard concurrentie.
              Alles bijeen een zeer aangename ervaring, een aanrader.

Commentaar

Ik had haar advertentie al een paar keer opgemerkt en vond dan een aantal recensies hier op het forum.

Doordat ze positief waren toch eens geprobeerd.
                Mijn Frans is niet super maar toch gegaan, enkel even een probleempje bij het intikken van de code de hotel voordeur, die had ik eerst niet goed verstaan.

Michelle ziet er prachtig uit en is heel joviaal/vriendelijk/lief. Het tongzoenen is goed, maar er zijn er die het beter kunnen
                Na een halfuurtje klaargekomen en even opgefrist. Zij beantwoordde even een telefoontje, e de manier waarop dit allemaal gebeurde was helemaal niet storend.

Daarna tweede ronde die niet tot een tweede hoogtepunt leidde maar dat was zeker niet haar schuld.
                Ondanks dat het praten bij mij niet altijd even vlot ging (Frans) was het een heel aangename date et een echt hoog gfe gehalte. Als ze in februari terugkomt zal ik nog eens moeten afspreken denk ik.

Als ik alles goed begrepen heb zou ze in juli terug naar Brazilië gaan om een kapperszaak te openen

Commentaar

Re: Antwerpen, privéontvangst, Michelle ... back in town !

Hetgeen ik mij had voorgenomen, vandaag gedaan.
                  Alleen had ik eens een trio in mind met haar en die andere Braziliaanse Sandra/Bruna, die op hetzelfde adres vertoeft.
                  Maar deze laatste is weeral weg naar een andere bestemming.... En ik was dus te laat.

Dus een uur alleen met Michelle. Dat wordt ook goed gevuld, en als alles goed is, dan vliegt de tijd voorbij.
                  Er is een zekere klik tussen ons, en dat maakt het alleen maar beter, één en al spanning en ontspanning.
                  Wat ik in december meemaakte, kwam nu terug, misschien zelfs intenser en beter. Maar heb ook vermoeiende weken achter de rug, en dit was dus meer dan welkom.

Commentaar

Al dikwijls gedacht, bij het bekijken van de ads en het lezen van de verslagen hier: doen! Vandaag eindelijk de daad (letterlijk en figuurlijk) bij het woord gevoegd.
                    Wat kan ik zeggen dat nog niet was vermeld? Niets eigenlijk.
                    Fysieke verschijning komt overeen met de foto's, wat een beeldschone vrouw is dit.
                    Ze heeft bovendien een zeer aangenaam karakter, dat kan je afleiden uit de brede glimlach op haar foto's, maar hoeft niet noodzakelijk zo te zijn.
                    Bij binnenkomst, het ijs breken met tongzoenen, zuigkusjes en likjes aan lippen en oren. Daarna douche in voor een wasje. Vervolgens rechtstaand gepijpt geweest, erg lekker. Geen deep throat, maar bovengemiddeld aangenaam.
                    Dan het bed op waarbij ik haar borsten en tepels likte en zoog. Gevolgd door een nieuwe natte pijpbeurt, waarbij ze me anaal stimuleerde. Ik werd compleet gek.
                    Dan condoom aangebracht met de mond, gevolgd door een ritje van uitzonderlijke kwaliteit. Dan omgedraaid en in missionaris afgewerkt. In haar armen weggezakt, small talk, massage.
                    Conclusie: droomvrouw. I'll be back!

Commentaar

De foto's vd advertentie spraken me danig aan en dus even gewacht tot ze terug in het land was. Had haar vd 1ste x direct aan de telefoon. Michelle gaf een spontane en ontspannen indruk. Afspraak gemaakt voor 2d later.
                      S 'morgens even gebeld dat ik iets later ging zijn, maar nee hoor was geen probleem.
                      Ter plekke aangekomen even moeten zoeken naar het juiste appartement

Zeer knus en gezellige en proper studiootje, kaarslichtjes... de ontvangst is zeer ontspannen en gemoedelijk.

Michelle is een zeer mooie vrouw, getrouw ad foto's op de adv. Ze praat een aardig mondje Frans, Engels matig en geen of weinig NL.

Begonnen met een lekker lange intro, geniet ook mijn voorkeur, knuffelen, zoenen, teasen.
                      Oraal bij mij en bij haar, waar ze zeeeer van genoot. "Oei ça vient chaud"
                      Nog wat knuffelen en 1ste rondje zij "cow on top" en dat duurde helaas niet lang.
                      Vroeg of we konden verlengen, was geen probleem.

Daarna uitgebreide massage incl boddy massage.
                      2de rondje missio en beëindigd met een zeer lekkere pijp- en aftrekbeurt.
                      2x op 1.5u het is niet iedereen gegeven op mijn leeftijd

Ik had geboekt voor 1u @ €170, maar ben volgens mij +-1.5u binnen geweest. Op de vraag wat supplement ik voor de extra tijd moest betalen stelde ze €50 voor wat ik zeer redelijk vind.

Conclusie: Het klikte meteen. Zeer mooie vrouw, hoog GFE gehalte, leuke babbel. Zelden zo'n ontspannen en lekkere date gehad. Herhaling? Ja graag.
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 17:01. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Wel, ik had ook het genoegen om nog eens bij Michelle te gaan op een andere en betere lokatie, idd rustige discrete straat.

Ook ik werd verwelkomd met een grote smile en een korte kamerjas met mooie lingerie. Eerst een douche genomen bij haar en dan naar boven naar het slaap- en speelvertrek.

Ook ik werd verwelkomd met kusjes, tongzoenen en gefriemel en gefrutsel waardoor soldaat al snel in geef acht houding stond. Dan op bed verder gespeeld met elkaar (aftrekken, pijpen zonder condoom, spelen met poesje en vingeren...).

Uiteindelijk ook lekker geneukt met zij on top. Nadien lekker met de hand klaargekomen (ik en zij :-) )

Topmadam!!!!!! Topdate!!!! Topverschijning!!!!

In september komt ze inderdaad terug voor de liefhebbers!!!
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 17:01. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

In tegenstelling tot wat hierboven werd vermeld, was Michelle nog niet vertrokken. Ik ben er namelijk gisterennamiddag nog geweest. Haar valies stond wel klaar en tegen mij zei ze dat ze naar Brazilië vertrok, naar haar familie, en dus niet naar Montpellier. Ze vertrok in de ochtend, dus vandaag, voor 2 maanden en komt inderdaad in september terug. Ondertussen zijn al haar links offline gehaald, dus ik vrees dat ze nu echt wel vertrokken is.
                          Heb ik geluk dat ik als laatste nog kon langsgaan. Want wat een vrouw ! Ik kan de positieve commentaren hierboven enkel bevestigen. Hoewel ze vond ik niet helemaal op de foto's leek, ziet ze er in het echt gewoon beter uit. Ze heeft prachtige grote borsten met grote tepels. Ook de daad was formidabel, ze doet goed mee en kan niet van je afblijven, ze blijft gedurig tongzoenen en likjes geven. Niet goedkoop maar voor die prijs krijg je heel wat in de plaats. Ze was beter dan mijn 3 laatste ervaringen samen.
                          Om dan toch een minpuntje op te noemen: de locatie is inderdaad een kleine rustige straat, maar op 20 meter van het appartement bevindt zich een restaurant, en daar zat het terras gisteren bomvol..
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 17:02. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Ik weet niet wat jij met Kinky bedoelt. Maar hetgeen ze doet is het "gewone". In juni heb ik haar opgezocht.
                            Wel heel lief maar niks speciaals. Kwam bij mij klaar, en dat ging vrij snel (enkel beffen en hopsa ze kreunde ...). Daarna het (betere) pijpwerk dat ze niet stopt en nog activeert met handbewegingen. Voor je het weet ben je ook klaar. Neemt daarna geen enkel initiatief, buiten wat strelen en verder lief zijn.
                            Zegt 28 te zijn... Voor die leeftijd lijkt ze wel afgeleefd, striemen op haar buik. Advertentie in 't Engels, waar ze volgens mij niet veel kennis van heeft. Portugees en Frans als je die talen kunt
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 25-08-15, 16:37. Reden: Tekst bij rec.form gevoegd

Commentaar

deze week deze dame een bezoekje gebracht en moet zeggen WAAAUUUW . Mooi , lief en sympathiek.
                              ze stelt jou heel vlug op je gemak.
                              moet wel zeggen dat het een voordeel is als je wat Spaans spreekt.
                              eerste een kleine babbel met drankje , gevolgd door zoentjes.
                              nadien naar slaapkamer, waar al vlug de zoentjes in tongzoenen veranderde.
                              kledij was van beiden vlug uit , kreeg eerst een heerlijke pijpbeurt voor we op het bed belanden.
                              eventjes overgenomen en haar beginnen beffen , waar ze echt van genoot en na een tijdje klaar kwam.
                              nadien pijpte ze me zo goed , dat ik het niet kon volhouden en mijn kwakje in haar mondje spoot.
                              nog wat tongzoenen ,terwijl ik haar vingerde en zij mijn lid onder handen nam.
                              moment om te neuken , condoom met haar mond over mijn penis en zij boven op mij , volle gas en na een tijdje zijn we beiden nog eens klaargekomen.
                              voor ik vertrok ,nog een kleine massage gehad .
                              deze dame is voor mij één van de beste , die ik al gehad hebt .

Commentaar

Al verschillende keren bij Michelle geweest, is ondertussen een vriendin geworden Zo een sympathieke vrouw. OK ze is geen BARBIE type, maar echt puur vrouw.

Pijpen zonder condoom is echt super, alsof ze aan een lolly bezig is. Haar edele delen zijn gewoon om op te eten en dus doen we dit, waar ze trouwens van houd.

Seks bepaal je zelf, maar met mij is het altijd feest en ze geniet er zelf van. Uiteraard spendeer ik wel iets maar ik krijg ook quality time. Lijkt wel of ik bij een vriendin op bezoek ga en haar tot 3 of 4 keer mag neuken.

Na zeker 10 keer bij haar te zijn geweest zit de verveling er nog niet in. Gewoonweg een prachtvrouw, volgende week ga ik trouwens terug want na 31/01/16 gaat ze er even tussen uit!

Zal dus even al die heerlijke lichaamlijke snuisterijen opzij moeten zetten.

Commentaar

Naar aanleiding van de vele positieve reacties en de mooie foto's ook eens een bezoekje gebracht aan deze dame.

Ze is echt een mooie en zwoele verschijning, sensueel gekleed, en ik kreeg een warm en hartelijk onthaal in een erg mooie locatie (met voldoende parking in de omgeving). Moet wel toegeven dat haar foto's wel wat bijgewerkt zijn, ze lijkt me iets ouder dan de opgegeven leeftijd (ik zou eerder denken rond de 35) en inderdaad hier en daar een striem, maar haar body is en blijft overweldigend en sensueel (mooie caramel huidskleur). Geen lolita poppetje maar een echte sensuele tijger met vrouwelijke vormen.

Ik werd onmiddellijk op mijn gemak gesteld en zo vriendelijk onthaald, alsof ik bij een jarenlange vriendin binnen kwam, en kreeg onmiddellijk een drankje aangeboden terwijl het financiële vlotjes geregeld werd.

Daarna snel naar de badkamer, terwijl ik n douche nam zette ze wat sfeervolle muziek op .... en toen ik terug uit de badkamer kwam grabbelde ze mij onmiddellijk vast en begon eraan door me te tongzoenen terwijl ze tegelijkertijd mijn pik eens goed vastgreep , plots draaide zich om en ging met haar kont omhoog op t bed zitten ...
                                  Wat daarna volgde is te gevarieerd om hier allemaal neer te pennen. Ik kan jullie in ieder geval verzekeren : deze dame bezit veel passie en heeft een enorme fantasie.
                                  De variatie in haar liefdesspel /-kunsten is zeer uitgebreid en ze wisselt perfect af van wild en passioneel naar zacht en teder ... onder meer het pijpen en ballen likken werd met enthousiasme en zeer vakkundig uitgevoerd ... een heerlijke doggy enz ...

Samengevat heeft ze mij in dat uurtje ongeveer alle hoeken van 't bed laten zien, een massage tussendoor, en twee hoogtepunten.
                                  Echt zo'n ontmoeting die je bijblijft, zeker niet de zoveelste in de rij. Ik ging dan ook zeer tevreden buiten na nog een koffie aangeboden te hebben gekregen ... een ontmoeting met hoog GFE gehalte, vol passie en erotiek.

Als ik dit vergelijk met vele anderen kan ik stellen dat deze dame haar vak ernstig neemt en zoveel mogelijk leuks voor jou in dat uur probeert te steken (ze zit niet stil en neemt constant initiatieven en laat je op tijd ook zelf lekker begaan). Dus helemaal niet zoals bij zovele anderen proberen met zo weinig mogelijk inspanning zo veel mogelijk cash binnen te rijven.

Positief : er waren geen onderbrekingen of telefoons tijdens het uur, dus ze is echt met jou alleen bezig wanneer je bij haar bent (dat is soms nogal wat anders).

Herhalingsgevaar ? : uiteraard.

Een aanrader ? : voor de liefhebbers van exotische dames : behandel haar met respect en je komt met een glimlacht tot achter je oren buiten....
                                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 27-01-16, 20:43. Reden: RECFORM

Commentaar

Intussen weten we dus dat Therealone er naast zat. Wat heb je eraan om hier onzin neer te pennen, dat komt toch uit, maar nu weten we hoeveel belang we aan zijn posts moeten hechten....

Michelle is dus terug. Eindelijk een afspraak met deze schone.
                                    Omdat je meestal moet kiezen tussen mooie dames en goede sex had ik wat getwijfeld. Met Michelle valt er echter niet te kiezen: alles is super....

Toen ze de deur open deed kon ik mijn ogen nauwelijks geloven. Ze is nog mooier - vind ik- dan op de foto's. Een beetje smaller geworden in het gezicht. Dat ik niet droomde werd bevestigd door een kus op m'n mond met haar lekkere zachte natte lippen.

Ze ontvangt je alsof je bij een vriendin op bezoek gaat. Niets overhaast, maar ook geen uitstellend getreuzel.

Ze doet alles heel lekker, en geniet zelf ook. Na haar orgasme moet je haar wel een paar minuutjes geven want dan is ze hypersensitief.

Als er een klik is, is ze heel gewillig. De kleinste aanwijzing was voldoende om haar te laten doen wat ik wou. Enkele keren vreesde ik dat ik een nee zou krijgen; de enige keer was toen ik een vinger naar binnen wou glijden, daar houdt ze niet van.

We bleken dan ook wel allebei dezelfde dingen graag te geven en krijgen - dat helpt :-)

Ik heb ongelooflijk genoten, de goede sex in combinatie met het visuele genot...
                                    Duurder dan wat ik normaal betaal, maar ik weet zeker dat ik nog dikwijls zal teruggaan.

Deze klasse vrouw ontvangt ook op een klasse appartement - alles vrij nieuw en proper, badkamer spic en span, kans om voor en na op te frissen of te douchen.

Hiervan ga ik nog een paar dagen nagenieten, en uitkijken naar de volgende keer.
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-08-16, 18:39. Reden: RECFORM

Commentaar

hello jongens gisteren ook langs gewest bij michelle in antwerpen.
                                      voor eerlijk te zijn het beste wat mij ooit al is overkomen looks 10 op 10.
                                      als je spreekt van een gfe dat is dat wel er zeker eens zo'n vrouw zo ik zeker als mijn eigen vrouw willen.
                                      een lichaam om van te kwijlen man man man.
                                      ik ga wel zeggen ze is niet van de goedkoopste maar is het zeker meer dan waard.
                                      ik heb gisteren voor 2 uur bij haar geweest en is uitgelopen tot bijna drie uur ik denk dat ik zoiets nooit meer ga meemaken.
                                      zij vraag 170 euro per uur maar er is veel mogelijk zoals kussen,beffen,vingeren enzovoort echt een schat van een vrouw en een verschijning niet normaal.
                                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-08-16, 10:56. Reden: RECFORM

Commentaar

Na het lezen van de lovende commentaren stond Michelle al een tijdje op mijn verlanglijst. Vorige week dan eindelijk gelukt om een afspraak te maken. Bij het openen van deur staat er een vrouw voor je die er eigenlijk nog beter uit ziet dan op de foto. Je krijgt een aangename zoen als ontvangst, een drankje aangeboden en dan samen in de douche. Waar ze al begint met het stimuleren van de edele delen.

Dan naar de slaapkamer om aan het ware genot te beginnen. Haar mooie borsten gekust en gelikt, en dan begon ze me te pijpen en mijn ballen te likken. Qua pijpwerk te vergeljken met het beste dat ik al heb mogen ervaren. Ik werd hier al behoorlijk hot van en vroeg haar om al klaar te komen. Wat geen probleem was, en heerlijk klaargekomen op haar mooie snoetje. Even wat verfrissen en na wat babbel was het tijd voor het 2 de rondje. Hierbij haar geneukt in missio, wat heerlijk was en zodoende het condoompje vol geschoten.
                                        Terug wat verfrissen en na wat babbelen gevraagd of ze me nog wat wou pijpen. Wat geen probleem was, nog geneukt daarna in doggy en klaargekomen op haar borsten.

Ongetwijfeld 1 van de betere ervaringen, die voor herhaling vatbaar is.
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-08-16, 16:59. Reden: RECFORM

Commentaar

Na verschillende goede commentaren over deze Braziliaanse schone, besloot ik ook eens met haar af te spreken. Ik wil alvast één positief en één jammer puntje aanhalen. Het positieve is dat ze ook 's morgens redelijk vroeg wil ontvangen. Het jammere is dat ze geen kledijverzoek wil inwilligen. Op zich niet echt een groot probleem, want de dame heeft wel genoeg troeven om uit te spelen.

Ik hou nogal van vollere dames en ik moet zeggen dat Michelle er in werkelijkheid iets smaller uitziet dan op de foto's (https://www.redlights.be/prive-ontva...e.html?adult=1). Haar borsten zijn zeker mooi, maar ook iets kleiner dan je volgens de foto's zou verwachten.

Hoewel de klik er van mijn kant niet volledig was, verliep de date wel goed. Michelle deed echt wat ze kon om mij een aangenaam uurtje te bezorgen. Diep en innig tongzoenen, pijpen en beffen; dat was wat we het eerste kwartiertje deden.

Toen deed ze me een condoom rond en op mijn vraag heeft ze me toen zachtjes pijpend laten klaarkomen. Nadien heb ik haar naar een hoogtepunt gelikt.

Eventjes rust dan en nadien aan de tweede ronde begonnen. Michelle kreeg mijn stokje vrij snel terug de hoogte in en ze heeft me afgetrokken tot ik klaar kwam.

Nadien nog een douche kunnen nemen en haar perfect hygiënische badkamer (net als de rest van haar appartement) en dan op naar het werk. Zal toch maar bij één keer blijven.