Wuustwezel, privéontvangst, Kim

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wuustwezel, privéontvangst, Kim

Deze middag ging de hete hond "ralfke" genaamd opnieuw op pad...met zich voor genomen te hebben om naar de J.nuytsdreef 05 af te zakken te Sint-Job om Jamie nu eens te gaan neuken...uit erg grote lusten weliswaar natuurlijk...
    Jamie was bezig...jammer genoeg aan haar laatste klant van de dag en een andere dame bood haar diensten aan...Kim, een blonde vrij mollige dame...belgische, vriendelijk en grappig...
    Toch was ralfke niet erg overtuigd aangaande zijn mindere voorkeur voor mollige dames...maar toch had de dame iets en het klikte blijkbaar toch plots...met Kim...--->
    ---->.....Naar boven gegaan...gewassen...waar daarna kim zich eerder ontpopte tot een hete lekkere meid op het bed...wat ralfke natuurlijk ook heel fijn leek te gaan vinden..

Het voorspel...was overal lekker aangeraakt worden en geknuffeld worden...de dame wilde blijkbaar ook mond zoenen, ze stuurde deze richting uit tijdens het spel..maar dat wilde ralfke niet zo graag...

Aangezien ralfke nu wel bijna een doorwandelde wandelaar aan't worden is kent hij ondertussen wel het verschil tussen heet worden en te heet worden natuurlijk...en dat zoenen helpt ralfke niet echt met zijn voornemens om het een half uurtje uit te houden allemaal...
    De dame wenste nog niet te pijpen...en wilde ralfke blijkbaar eerst eens heel goed opwinden...goed dat was allemaal oke...tot ze voorstelde om klein ralfke eens lekker tussen de tieten mee te nemen voor een heerlijk kortstondig ritje genot...zeer heerlijk...
    Op een bepaald ogenblik begon ralfke zijn einde nu reeds te naderen...het game was nog slechts in te vroege stadia eerder...

Ralfke verwittigde de dame dat het einde reeds nabij was gekomen...en de dame gebood ralfke om even rustig adem te halen en te wachten aangezien ze nog meer uit de hoed wilde toveren voor hem...
    Allemaal wel gemakkelijk gezegd geloof ik...hou nog even in als je kan...Splut, splut...spuit...en ralfke voelde zich beetgenomen door zijn eigen hitsige gedrag van de dag...
    Beetje in ontgoocheling en met een licht gevoel van beetgenomen te zijn verliet ralfke het ledikant alvast...geen gepijp en geneuk, wat jammer...snik snik, snif...de droom is over gegaan in ontgoochelingen...

Toch liet de dame het niet zo en vroeg ralfke om een nieuwe poging te wagen..."je tijd met mij is nog niet op vertelde ze me."..."jij mag deze met mij vol maken want je hebt er recht op"...

Ralfke schrok alvast van het idee...aangezien hij dit nog nooit eerder mee maakte...meestal is het voor een half uurke snel rukken en na 10 min. weer de deur uit geschopt te worden...
    De dame stelde ralfke voor om zeker nog niet te vertrekken...en nog te blijven...= bijzonder + punt !!!!
    Ralfke zag het meerdere keren klaarkomen niet zitten...hij ziet het genot graag komen vanuit één enkele opgebouwde spanning...en de uiteindelijke ontlading ervan...
    De dame wilde ralfke ter compensatie een erotische massage aanbieden voor de resterende tijd dan...ca. 20 min.
    "Nee"... zei ons ralfke eerst..."hoeft niet"...de dame stond erop en kieperte ralfke alweer naar het bed...
    De dame gaf zich...de massage was overheerlijk...ik merkte dat ze bepaalde lessen had gevolgd aangaande massages maar dat ze die toch niet vervolledigd had...met de jaren dienst in het wandelen merk je zoiets beslist wel...
    Toch was deze massage vrij goed en kwam ze beslist erg ontspannen over...in deze tijd missen we vaak deze dingen, echt verwend te worden...
    Als deze dame geen goed hart heeft weet ik het eerder ook niet goed meer...en als mens verdiend ze zeker heel wat respect vanwege mij...waar vindt je nog dames die het echt goed willen maken als het een beetje misloopt of wat mislukt tijdens de afspraak...
    Als mens is ze echt prima en ze werkt echt om je lekker te behagen...ze tracht U waar voor Uw erg zuur verdiende centen te geven...Kim, je was toch lekker...dank je
    Was alles meegevallen...?
    Desondanks het vroegtijdig klaar komen en mijn eerder genomen voornemens is alles picco bello verlopen en viel alles zeer zeker mee...
    Ga ik nog terug naar deze dame...?
    Ja...waarom niet overigens...vooral voor de liefhebbers van iets molligere dames met een gouden harten...is ze warm aan te bevelen...
    Ralf
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-11-16, 17:19. Reden: RECFORM
    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Re: Sint-Job, J. Nuytsdreef 5, Kim (uitstekend)

Kim is inderdaad zeer aangenaam gezelschap. De eerste indruk mag misschien wat minder zijn, haar mentaliteit in bed maakt dat meer dan goed. Ze is wat molliger, met lekkere borsten, ze zoent lekker en houdt wel van een beetje 'opwindende' praat.

En ze werkt je zeker niet vroeger de deur uit dan de tijd die voorzien is. Integendeel, ik heb ze alles bij elkaar een keer of 3 bezocht en telkens 10 minuten tot een kwartier langer binnen dan de bedoeling was.

Het is zeker geen Jamie maar een waardige runner-up als je dan toch al aan de deur staat

Commentaar

Re: Loenhout, Astweg 7, Maison Daphne, Kim (?)

Vanavond een date gehad met Kim (http://www.kinky.nl/Advertentie_kim....2945&show=home) Wat een geweldige ervaring. Kim is een lekkere wat stevigere dame met heerlijke borsten. Het was een geil uur. Eerst lekker zoenen en elkaar opgeilen, daarna lekker pijpen en beffen. Eerst lekker over haar dikke borsten gespoten.
      Nadat we even bijgekomen waren begon het opgeilen weer opnieuw. Weer lekke pijpen en beffen. Ook nog 69.
      Uiteindelijk heeft ze een rubbertje eromheen gedaan, want Kim wilde graag geneukt worden. Ze begon lekker bovenop op me te rijden en ik kon lekker mijn hoofd tussen haar dikke tieten houden. Daarna wilde ze per se doggy style geneukt worden voor de spiegel. Dus dat hebben we gedaan en ik heb lekker mijn zak kunnen legen.
      Als afsluiter heeft ze me nog lekker gemasseerd.
      Echt een aanrader en een geile vriendelijke dame, met een pondje meer.

Commentaar

Re: Loenhout, Astweg 7, Maison Daphne, Kim (uitstekend)

Kim is een heerlijke dame met een maatje meer, ze neemt uitgebreid haar tijd en kijk zeker niet op de klok. Samen hebben we al meerdere keren heerlijke kinky spelletjes gepseeld. Ik kijk al uit naar een volgende keer , want het is alweer een tweetal weken geleden
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 18:22. Reden: RECFORM geen rating

Commentaar

Re: Loenhout, Astweg 7, Maison Daphne, Kim (goed)

Ben daar een tijdje terug ook eens om gegaan en heb daar ook een schoon ritje mee kunnen maken. als liefhebber van dikke tetten en stevige dames kon ik die zeker niet laten links liggen.voor goeie sex moet je bij haar zijn,alhoewel alles heel rustig verloopt.neuken zowel pijpen van de zachtere aanpak. tot op de volgende dame, B-B !
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 18:22. Reden: RECFORM
          De einige echte ! Dat proeven de dames wel !

Commentaar

Link naar gegevens oktober 2011

Nog steeds actief op 7 10 2011 : http://www.afspraakjes.com/kim.html,...4ABBCDC4117%7D
            Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Loenhout, Privéontvangst, Kim

Na oneindig lang proberen eindelijk binnengeraakt bij Kim in Loenhout. Ik ging er heen zonder veel verwachtingen, want de foto's waarmee ze adverteert deden mij vermoeden dat een klein maar dik trolletje mij ging opwachten. Foto's zijn meestal ofwel 10 jaar oud, ofwel bijgewerkt zodat je dikwijls bedrogen uitkomt. Groot was mijn verrassing echter, want toen de deur van het rustig gelegen boerderijtje in de Noorderkempen open ging, stond daar een pracht van een dame voor mij waardoor ik de kluts wel even kwijt was. Helemaal geen klein trolletje, maar een tamelijk grote vrouw. Helemaal niet dik (maar ook geen slank postuur). Een pracht van een E-cup (schat ik). Een kei-lief snoetje omsierd door een swingend, sexy en verzorgd kapsel. Kortom, volledig mijn type. Na wat kennismaking en een opfrissertje in de badkamer, kon het echte werk beginnen. En ook hier werd ik volledig overdonderd door een vrouw die zo passioneel, zacht en treiterend, maar dan af en toe wild als een tijger de liefde bedrijft, dat ik er alle besef van tijd en ruimte door kwijt geraakte. Hoe jammer dat ik amper één uur kon blijven want voor mij had deze ontmoeting een ganse dag en langer mogen duren. Ook op vlak van conversatie vlotte het enorm goed. Kim is spontaan, optimistisch en heeft mij verschillende keren aan het lachen gebracht. Juist hierdoor is er dan echter één minpuntje aan mijn avontuur met Kim : soms leek de babbel belangrijker dan de sex. Voor een toch niet zo goedkoop bezoek aan een dame van plezier, hoop je toch eerder op sex, sex en nog eens sex. Dat was dus een beetje jammer. Maar ondanks dat, krijgt dit uurtje samen met Kim van mij een absolute 10 op 10 hoor!
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 18:04. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Loenhout, priveontvangst , Kim(uitstekend)

Enkele weken terug m'n stoute schoenen eens aangetrokken en voor een eerste keer een bezoekje gebracht aan een dame van plezier. Het was een fantasie om het eens met een volslanke oudere dame te doen en m'n oog was op de advertentie van Kim gevallen. Ik wist niet goed wat te verwachten, maar ze kon me direct op m'n gemak stellen en zoals Axelred al zei is het een aangename verschijning. Een knappe mature lady met de goeie vormen. Ik heb wel graag wat mollige vrouwen dus voor mij was dit perfect. Als je voor slank wil gaan, moet je hier niet zijn.
                Ze weet goed van aanpakken in bed, alles ging vlot en de sex is geil. Een wasje, wat knuffelen en zoenen daarna een uur spetterende seks in verschillende standjes. Achteraf nog een leuke massage en verfrissende douche. Kim heeft ook wel niveau dus je krijgt er nog een goede babbel bij ook. Ik had er een goede GFE bij. Zeker vatbaar voor herhaling!
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 18:06. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Loenhout, priveontvangst , Kim

Kim houdt van knuffelen. Dat komt goed uit. Na elkaar staand verkend te hebben, even douchen, en verder op bed met vrijen. Lekker zoenen, beffen en pijpen. De tijd vloog. Er was bijna geen tijd meer om nog even intiem te wezen. Even snel doggy. Volgende keer wat beter timemanagement. Die keer komt zeker.
                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 18:06. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Loenhout, priveontvangst, Kim

http://www.kinky.be/sex-afspraken/vr...k/default.aspx

Commentaar

Re: Loenhout, priveontvangst, Kim

item uit archief 2011 en items samengevoegd
                      Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Re: Wuustwezel / Loenhout, privéontvangst, Kim

In het voorjaar ben heb ik lieve mollige Kim bezocht in haar afgelegen boerderijtje op de Antwerpse boerenbuiten.
                        Ik werd gelokt door haar foto's en was niet teleurgesteld door wat ik vond; een hele aardige en lekker mollige dame van vooraan in de 50. Ze ontving me je hartelijk in satijnen kamerjas, stay ups en lingerie en nam me mee naar een klein zijkamertje waar ze ons allebei opfriste.
                        Kim knuffelt, tongzoent en pijpt met de hartelijkheid van een (oud ) vakantieliefje. Ze zit lekker dicht op je huid en daar hou ik wel van. Da's een voorwaarde voor een GFE.
                        Om van een echte GFE te spreken was er echter iets te weinig orale klik. Ik had niet het gevoel dat Kim zich bij het beffen helemaal liet gaan. Geen waterval/fontein en ze liet me naar mijn gevoel vrij snel weten dat het beffen voldoende geweest was. Jammer.
                        (Mijn favorietjes zijn de dames die me vragen om niet te stoppen met beffen en daardoor soms zelfs over tijd gaan).
                        Gelukkig ging daarna de vrijpartij ook zonder beffen gewoon verder.
                        In elk geval; ik was blij om eindelijk eens bij Kim geweest te zijn; ik hou van pretentieloze, lieve, mollige matures...
                        Ondanks het feit dat ik qua beffen op mijn honger ben blijven zitten, wil ik haar best nog eens opnieuw bezoeken als ik nog eens in de buurt ben.
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-01-17, 14:21. Reden: RECFORM
                        Vrouwen met een leren broek hebben leren pijpen.

Commentaar

Aan het werk...
                        X