Westerlo, privéontvangst, Demi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Westerlo, privéontvangst, Demi

Deze zeer mooie veel adverteerder trok al geruime tijd mijn aandacht, omdat ze volledig mijn type was toch voor één
    afspraak gegaan. Ik was wel al op de hoogte via tel.en van een collega maar toch ging ik daten met deze beauty. Na een
    kleine wasbeurt aan de lavabo dacht ik rechtstaand al het een en ander te verkennen maar niets was minder waar. Demi
    herhaalde tot 3X toe dat ik moest gaan liggen wat ik ook deed, opschuiven ok nog een beetje ok. Mooie Demi nam de bus
    met glijmiddel en besprenkelde haar p...sje, Wurmde haar in een 69 en moest al kunst en vliegwerk verrichten om.... Oei ik ben gevoelig, oei ik ben gevoelig en die beentjes naar binnen natuurlijk. Welk standje wil jij vroeg ze dan eumm mijne p...el denkt aan aan z'n boxershort, missionaris met geluidjes van de jungle. Haar administratie is wel perfect in orde en converseren kan ze als een advocaat, dat zit ook snor! Wat betreft haar advertentie kloppen de woorden; Lekker gebruinde babe, ik ontvang jou, veel bespreekbaar, gezelschap, één keer... DEMI 6861
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-09-17, 16:12. Reden: RECFORM TITEL CORR. w

Re: Westerlo, priveontvangst , Demi

Sinds een tweetal jaar bezoek ik Demi zo af en toe... De ervaringen van collega's, lees het verloop van een date, zijn zeer herkenbaar. Als je afspreekt met haar vriendin Kato is dat net hetzelfde.
    Je gaat eerst naar de badkamer voor een wasje van je piemel en handen, vervolgens ga je naar de slaapkamer op het bed liggen. Enige tijd later vervoegt ze jou en gaat zo naast je liggen dat je wat met haar poesje kan spelen terwijl zij je ding hardmaakt om vervolgens te pijpen met condoom. Wat mij betreft geen probleem met PMC.
    Nadien inderdaad standje kiezen...
    Waarom ik haar toch blijf bezoeken? Het blijft een hele mooie vrouw, heeft ook nog wat te vertellen, met perfecte hygiëne en afspraken worden steeds nageleefd.
    Wel boek ik steeds maar een halfuurtje en voor de prijs die ze daarvoor vraagt vind ik de prestaties OK.
    http://www.afspraakjes.com/sexy-girl...-36FC881D3F99}
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 17:42. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Westerlo, priveontvangst , Demi(goed)

ik merk ineens dat ik hier nooit iets heb geschreven over deze dame. Het is al langer geleden (voorbije zomer). Maar mijn ervaring komt overeen met wat anderen die delen: mooie vrouw, en dat is dat het beste wat je ervan kan zeggen.
      Niettegenstaande alle beloftes in de advertentie en aan de telefoon kan er bijna niets. Als je erheen gaat om als een zak op je rug te liggen en haar alle initiatief te laten kan het misschien ok zijn. Wil je meer, dat ga je beter elders !
      http://www.redlights.be/prive-ontvan...-westerlo.html 6861
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 17:41. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Westerlo, priveontvangst , Demi(voldoende)

Ben bij deze vrouw geweest ergens in mei. Qua uiterlijk de heetste waar ik al langsgeweest ben, maar zoals zovelen hier heb ik dezelfde ervaring. Je betaalt voor een uur, maar veel kan niet.
        Haar borsten zijn gevoelig, je moet haar voorzichtig beffen met haar piercing, je mag 2-3 standjes doen...
        Het heeft haar een tijdje geduurd om mij stijf te krijgen op die manier.
        Eens dat het geval viel het wel mee.
        Voor uur betaald, maar was na een half uur al klaar en dan kon ze enkel maar babbelen. Mij interesseert het niet dat ik nummer 5329 ben en hoe sommige andere klanten eruit zien met tattoo's en piercings.
        Ik wilde haar warm krijgen voor een tweede maal, wat niet echt een succes was. Ze speelt nauwelijks met je en zelfs zoenen is precies te veel gevraagd.
        Algemeen was het niet dramatisch slecht, maar voor die prijs kan je elders veel meer en heb je een veel leukere ervaring.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 17:40. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Westerlo, priveontvangst , Demi

Wegblijven !!! verloren geld.
          Onlangs nog geweest, heel onpersoonlijk.
          Duur, je mag haar zo goed als niet aanraken, op de kop een uur en geen minuut langer.
          Massage is niets speciaals, al veel betere gehad.
          Hoogtepunt was OK, na hoogtepunt krijg je wat doekjes naar je toe gegooid en zit zij wat te smsen met gsm......... ook nadien opfrissen is van: trek uwe plan.
          Ik nooit meer daar, voor mij is zij geldwolf / profiteur.

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 17:38. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Westerlo, priveontvangst, Demi

Niet lang geleden na een lange tijd niet meer een dvp te hebben bezocht, was ik op zoek naar iets interessants. Deze keer was ik met de tablet bezig toen ik een advertentie zag verschijnen in de hoofdrubriek van een vrouw met mooie borsten. Zonder na te denken heb ik naar het telefoonnummer gebeld dat in grote getallen geschreven stond op haar prent. Op een beleefde manier heb ik aan haar gevraagd wat haar tarieven waren.
            Ik wou ook nog even vragen tot hoe laat zij kon ontvangen toen ik plots onderbroken werd met de volgende vraag:

-"Wie zijt gij?"

In eerste instantie heb ik gedacht dat ik mij van telefoonnummer had vergist door een verkeerde nummer in te typen? Deze vrouw vraagt tegenwoordig aan de lijn hoe je eruit ziet!!!
            Ik heb in het verleden afspraken gemaakt met meisjes die op redlights en afspraakjes adverteren en een foto vragen van jou. Ik vroeg aan haar of zij ook een foto van mij moest hebben voor het maken van een afspraak. Zij zei van niet, ze wou enkel weten wie ik was? Toen ik tegen haar vertelde dat ik in Brussel woon, veranderde ineens haar stem... een stem vol geladen met arrogantie.
            In het begin was ik verrast maar ondertussen had ik al meer dan genoeg gehoord en heb aan haar valse tips gegeven. Zij wil enkel met Vlaamse heren afspreken, ook geen Franstaligen die Nederlands kunnen... blijkbaar om in het Vlaams te kunnen klappen en minder te werken voor zover ik kan lezen. Aan de lijn kan je al opmerken dat je met een onpersoonlijke vrouw te maken hebt, zij maakte mij denken aan de typische zure lerares die haar leerlingen berispt hahaha.
            Zij is vrij om haar klanten te kiezen maar wat manieren leren is nooit te veel, de eerste indruk aan de lijn kan boekendelen vertellen over een persoon... gelukkig maar heb ik voor deze keer mijn geld niet weggegooid.

Demi 30 jaar [IMG]www.afspraakjes.com/source/images/landen/be.jpg[/IMG] Antwerpen-Westerlo [IMG]www.afspraakjes.com/source/images/icon_tel.jpg[/IMG] 6861
            Neem even de tijd voor een exclusief Zen moment. Kom 1 of meerdere uren genieten van mijn professionele Tantra. De massage wordt naakt gegeven door een mooie sensuele dame. U krijgt een volledige lichaamsverwenning,alsook een heerlijke body 2 body en een hoogtepunt. Nette Vlaamse mannen zijn van harte welkom. Bij mij geen intiem! Voelt u zich klaar om helemaal tot rust te komen, neem dan gerust contact op. Ik antwoord je persoonlijk per telefoon op al je verdere vragen. Graag tijdig reserveren,want de plaatsen zijn beperkt en uitsluitend op afspraak. Vanaf 11u tot middernacht. Geen privenummers of sms aub.

Commentaar

Ik ben tijdje geleden bij haar geweest voor een handjob. Daar ik dat graag laat doen en dan zelf ook wat de vrouw in kwestie wat betast en verwen. Hierdoor merk je dikwijls al wel eens of ze dit leuk vinden en je zo nig eens een 2de bezoekje kunt riskeren, vind ik.
              Vandaar als jullie hiervoor nog leuke adresjes hebben graag PB.
              Omdat het niet ver rijden was en ik er wel zin in had haar gebeld en gehoord of die mogelijkheid er was en ze klonk positief aan de telefoon. 20 min later stond ik aan haar voordeur. Ze zag er zeker ok uit ,traditiewasje en dan naar boven . Ik mocht haar wel wat betasten op haar borsten die ze bloot had gemaakt maar verder was er geen mogelijkheid...ze was ook koel en machinaal als ik het zo mag noemen...wel lekkere borsten en figuurtje ok maar niet open en geen warm gevoel hier.
              Voor mij een leuk probeersel maar het zal hierbij blijven. Grtz
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 17:37. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Westerlo, priveontvangst, KATO

met Kato een afspraakje gehad , ' t is een nette dame , 't gaat er inderdaad professioneel aan toe .. verplicht wasje voor beiden , handen met aparte gel ..allemaal ok. nette frisse, propere kamer ( idem voor heel de faciliteit) met degelijk bed dan het bed op helaas met beperkingen want de dame in kwestie had haar maandstonden, maar toch een fris kaal gepierced poesje.. enfin lekker handmatig klaargekomen ... 't gebeuren is vrij steriel , de passie gelijk een uitzending van teletubie's , geen enkel spontaan kontakt, zeker geen GFE gewoon puur zakelijk , hygiënisch in orde , nette dame ..maar heb betere adresjes

Commentaar

Mooie verschijning maar daar is dan ook alles mee gezegd.
                  Ik ben in het verleden hier 1x geweest. Het was dan ook 1x en nooit meer.
                  Ze heeft haar afspraken nagekomen of beter gezegd " haar werk gedaan " en dat was het dan ook,
                  geen gevoel erbij niets. Ok dit zijn die meisjes hun werk ook maar je mag op zijn minst
                  het gevoel hebben dat ze het leuk vinden en er mee van genieten.

Commentaar

Ja zonde dat ze haar vroegere diensten niet meer aanbiedt. Oraal was ze super aangelegd en naar mijn mening een zeer mooie verschijning een van de mooiste lichamen die ik tegengekomen ben in dit wereldje. Vroeger paar keer langs geweest, en dat was zeer aangenaam. Ben nu ook eens geweest, massage was niet echt super had niet het gewenste effect op mij. Had pas effect als ze haar borsten in het spel bracht. Was een teleurstelling na wat ik vroeger bij haar heb beleefd. Wel hoogtepunt gehad maar niet de voldoening zoals de hoogtepunten die ik vroeger bij haar had. Spijtig.

Commentaar

Ik begrijp de recensies hierboven wel, maar ik wil toch nuanceren. Ik ben onlangs bij Demi geweest, vond haar aan de telefoon vooral vriendelijk en duidelijk, maar ik geef toe, sommigen zullen haar gedetailleerde uitleg misschien te uitgebreid vinden, maar ik begrijp dat ze geen problemen met de buren wil. Aan telefoon legde ze haarfijn uit wat je voor welke prijs kon verwachten, en ik koos voor een kwartiertje.
                      Ik kwam op het afgesproken uur toe, kreeg de vraag om de wagen alsnog een beetje te verzetten maar dat is een kleine moeite, en mocht binnenkomen. In de badkamer hoorde ik een keffertje in de living blaffen en tot de orde geroepen worden, dus ik denk dat dit Kato was? Of in elk geval een andere dame.
                      Naar boven, en in de kamer ontdeed ze zich van haar kleedje, waardoor ik meteen hard werd. Grote borsten, waar je inderdaad niet mag aankomen. Maar dat had ze ook op voorhand gezegd. Ze vindt het niet fijn dat ermee gespeeld wordt, en eenmaal ze gekozen had om het intieme gedeelte niet langer aan te beiden was dit voor haar ook een nogo zone. Daarom genoot ik des te harder toen ze haar boezem met massagecreme insmeerde en mijn buikje en soldaat masseerde met haar borsten en buik. Nadien begon ze rustig te masturberen. Toen ze mijn interesse voor haar kaalgeschoren poesje opmerkte, heeft ze zich zelfs even verzet zodat ik beter kon kijken. (vanop afstand) Na een tijdje vroeg ik haar om lekker hard en zonder schrik te trekken, wat ze met plezier deed. Toen ik bijna klaarkwam heeft ze nog even met haar borsten gewiebeld, wat een prachtig zicht was. Ik voelde me dus echt wel goed behandeld en wil zeker nog eens terug.
                      Volgens mij als je haar correct behandeld en duidelijk bent wat je wil en dit niet over haar grenzen gaat, is dit gewoon een hele goeie plek om jezelf te laten genieten.
                      Alles was binnen de tijd, eenmaal op de kamer, wasje vooraf en aankleden achteraf geven de extra tijd.
                      Conclusie: correcte en zalige plek als je op zoek bent naar wat Demi aanbiedt.

Commentaar

kort samengevat.. mooie verschijning, veel tattoo's met elk een betekenis volgens haar. Ze praat graag en is heel sociaal, kan goed masseren en klant laten ontspannen door haar stem en muziek op achtergrond. lekker fris kutje, laat zich zeer graag beffen en vingeren=>69 met lekkere kont...anderzijns was de sex zodanig kort, ze had me zodanig(denk bewust) hevig gezet dat het na 5min al gebakken was...daarna 30min gebabbeld of vanalles en nog wat. ik had den indruk dat ze zelf nie echt hevig stondin sex tenzij ge zelf aanzette...ze is fier op haar imposante lichaam en terecht...maar voor die prijs verwacht een klant iets meer van de DVP in kwestie op gebied van verwennerij...geen tongkus of gewoon kus

bij deze: aangename dame, maar duur voor wat ze bied...voor mij niet voor herhalingvatbaar: -te duur, foto's ook zonder tattoo's, +verder verrukkelijk poesje, laat zich schitterend beffen...
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 25-04-17, 14:57. Reden: RECFORM

Commentaar

na verfrissende intro, een intense massage, had ik haar voorgesteld om haar eerst te beffen zodak haar vluggger vochtig had...heb haar bijna doen komen tijdens beffen, voelde ik...daarna korte bj, zonder plastic, was lekker dan rubbertje en ff doggy, vond da ze me te hoog had gepijpt waardoor dak te vlug kwam, maar ik ondervind meer een meer hinder van durex...ze geven je ni echt meer een voldaan gevoel, dat je leeg bent...ik kon na paar minuten ni meer "rijden"...vond het wel erg want ze was lekker nat...
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-05-17, 13:34. Reden: RECFORM

Commentaar

zeer triestig geval en een aanfluiting voor de DVP wereld.

Ook ooit geweest en bijna niks kon. Te mijden meid.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hans1964 Bekijk bericht

zeer triestig geval en een aanfluiting voor de DVP wereld.

Ook ooit geweest en bijna niks kon. Te mijden meid.
                              haar adv. is idd vrij fake, fotos ook onrealistisch, tongen/zoenen laat ze niet toe, drankje ook nooit gepresenteerd. massage rekt ze zodanig lang idem voorspel zodat je vrij snel klaarkomt met eens tandje da ge ze amper kunt aanraken alleen haar kont. veel geld, veel schmink en veel glijmiddel..voor dieje prijs kanik op een ander 2x doorgaan

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door leorakthai Bekijk bericht
                                Re: Westerlo, priveontvangst , Demi(goed)

ik merk ineens dat ik hier nooit iets heb geschreven over deze dame. Het is al langer geleden (voorbije zomer). Maar mijn ervaring komt overeen met wat anderen die delen: mooie vrouw, en dat is dat het beste wat je ervan kan zeggen.
                                Niettegenstaande alle beloftes in de advertentie en aan de telefoon kan er bijna niets. Als je erheen gaat om als een zak op je rug te liggen en haar alle initiatief te laten kan het misschien ok zijn. Wil je meer, dat ga je beter elders !
                                http://www.redlights.be/prive-ontvan...-westerlo.html 6861
                                volledig mee eens...mooie verschijning, maar blijft het ook bij.. binnenkomen snel uitkleden, geld afdokken, douche in verfrissen...eigelijk word er zodanig traag in voorspel en massage gegaan(je hebt da nog ni eens door) dat er kort en kracht geneukt wordt(denk da ze da bewust doet), binnekort es met penisring ernaartoe gaan en ze eerst es bloednaat beft...kwestie om echt 30-45min te wippen

Commentaar

Ik heb aflgelopen zaterdag om 19 uur een afspraak gemaakt met Demi. Ik was 10 minuutjes vroeger en belde aan maar er deed niemand open. Maar stipt om 19 uur kwam ze aangereden (ze ontvangt in een huurwoning).
                                  Ik had telefonisch een afspraak gemaakt voor een uur tantra-massage aan 100 euro.
                                  Om 19 uur kwam ze dan aan met boodschappen die ze eerst nog moest wegzetten, ik heb dan boven even moeten wachten.
                                  Vooraf en achteraf douchen is mogelijk, maar hierdoor was het al zeker 20 minuten verder voor we aan de massage konden beginnen.
                                  Ze begon met strelen over de rug en ondertussen continu babbelen, wat ik persoonlijk nog niet zo super erg vind.
                                  Even later omdraaien en begon ze te strelen over de benen en uiteindelijk zo naar de penis.
                                  Tegen 10 voor liet ze mij klaarkomen (massage duurde dus uiteindelijk een half uur).
                                  Toen ik in de badkamer stond liet ze de volgende klant al binnen (we kwamen elkaar wel niet tegen gelukkig).

Ik ging nog wel met een relaxed gevoel naar huis maar voor mij zeker geen herhaling vatbaar. Er zijn meisjes die het voor die prijs veel beter doen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door swingerlover Bekijk bericht
                                    Ik heb aflgelopen zaterdag om 19 uur een afspraak gemaakt met Demi. Ik was 10 minuutjes vroeger en belde aan maar er deed niemand open. Maar stipt om 19 uur kwam ze aangereden (ze ontvangt in een huurwoning).
                                    Ik had telefonisch een afspraak gemaakt voor een uur tantra-massage aan 100 euro.
                                    Om 19 uur kwam ze dan aan met boodschappen die ze eerst nog moest wegzetten, ik heb dan boven even moeten wachten.
                                    Vooraf en achteraf douchen is mogelijk, maar hierdoor was het al zeker 20 minuten verder voor we aan de massage konden beginnen.
                                    Ze begon met strelen over de rug en ondertussen continu babbelen, wat ik persoonlijk nog niet zo super erg vind.
                                    Even later omdraaien en begon ze te strelen over de benen en uiteindelijk zo naar de penis.
                                    Tegen 10 voor liet ze mij klaarkomen (massage duurde dus uiteindelijk een half uur).
                                    Toen ik in de badkamer stond liet ze de volgende klant al binnen (we kwamen elkaar wel niet tegen gelukkig).

Ik ging nog wel met een relaxed gevoel naar huis maar voor mij zeker geen herhaling vatbaar. Er zijn meisjes die het voor die prijs veel beter doen.
                                    da's demi...veel tijd rekken en weinig zelf-doen ..duur voor wat ze geeft.. ps. foto's op recente advertenties kloppen.. ze staat voor met tattoo's en op geen enkele foto zijn deze te bespeuren (photoshop?)

2verschillende linken en dito foto's

http://www.afspraakjes.be/index.asp?...=massage&idCat egory=2&idSubCategory=43#{1C5FF8AA-9499-4FB4-95CF-EE0F4F89A688}tab

https://www.redlights.be/prive-ontva...-massages.html

https://luxegezelschap.webnode.be/

Commentaar

Een tijdje geleden bij deze dame geweest omdat ik in de buurt moest zijn. .Zeer zwakke service. Ik had gekozen voor een uurtje massage met hoogtepunt en al na 5 minuten wist ik dat het niets ging worden. De dame heeft totaal geen feeling voor dit vak. Ze lult de hele tijd over het weer, mannen, files...allemaal heel erotisch...not. De massage houdt in dat ze wat zachtjes wrijft over rug en buik, en dan begint te rukken als een bezetene. En eerlijk? Ze is niet zo mooi als ik verwacht had. Haar lijf staat vol lelijke tattoos, en haar gezicht heeft betere tijden gekend (denk ik). Waarschuwing! Laat deze dame links liggen, kom achteraf niet klagen ;-)
                                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-11-18, 14:55. Reden: RECFORM

Commentaar

Kan soaker alleen maar bijtreden,deze dame is al lange tijd actief heb haar bezocht in house of sense destijds was voor 2012, en was toen ook al een tegenvaller.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X