Wijnegem, privéontvangst, Michelle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wijnegem, privéontvangst, Michelle

Onlangs bij Michelle in Wommelgem langsgeweest. Zij maakt reklame via afspraakjes.com en adverterd matige prijzen. Voor een half uurtje 60 Euro. Ontvnagst is goed. Over de hygiene geen klagen. Ik had de indruk dat de dame al een glijmiddel gebruikt had, want ze had geen slip meer aan en bij het vingeren leek het me toch niet het normale gevoel. Beffen heb ik dan maar gelaten. De deftige borsten hadden ook een onnatuurlijk aanvullen. Ik ben geen expert, maar ik vermoed dat het hardere deel onderaan de borsten siliconen zijn. Het neuken was niet slecht, maar snel zal ik hier niet terug naartoe gaan.
    Er is ook een vriendin aanwezig, Cindy, zodat een triootje ook tot de mogelijkheid hoort.
    Misschien ligt het aan mij, dus als iemand anders hier een andere ervaring heeft gehad, graag toelichting. MICHELLE 0494 8357
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 23-10-16, 15:18. Reden: RECFORM

Re: Wijnegem, priveontvangst , Michelle(goed)

Mijn allereerste trio beleefd met Michelle en Cindy. Ik hou er een dubbel gevoel aan over. Ik was gekomen voor 1 uur plezier. Het eerste half uur was dit ook echt het geval. Nooit verwacht dat een trio zo leuk was. Ik kreeg een sensuele massage met 4 handen, werd gepijpt, getongzoend (nu ja, eerder puntje-van-de-tong-gezoend, maar kom), mocht beide dames naar hartelust bepotelen en vingeren, kreeg een lekker smakende kutje op mijn mond geduwd, kreeg zonder dat ik het merkte een condoom om mijn jongeheer en mocht beide dames eens lekker (missionaris) neuken. In de 7de hemel waande ik mij. Maar na deze waanzinnig leuke 30 minuten, leek het alsof beide dames er plots genoeg van hadden. Eén van hen begon mij als een radeloze af te rukken en keek daarbij meer naar de klok dan wat anders. Stomverbaasd als ik was door deze plotse en vroegtijdig ingezette eindspurt, smolt mijn paal als sneeuw voor de zon. De dames bekeken mij alsof ik de grootste loser was die ze ooit waren tegengekomen, zeiden "dit is hopeloos" en begonnen zich zowaar terug aan te kleden. Daar zat ik, met nog een half uur tegoed. Omdat alle erotiek plots mijlenver weg was, heb ik mij dan ook maar aangekleed en ben ik vertrokken. Ik begrijp dat voor de dames een uur een uur is, en niets meer dan dat. Maar om na een goed half uur al plots je best beginnen doen om een klant buiten te werken... dat vind ik toch wel wat overdreven. Spijtig voor deze dames, want als ik hen enkel zou beoordelen op het half uurtje dat ze wèl actief waren, zijn ze absolute top-klasse en zou ik wel iedere dag willen langsgaan. Maar nu voel ik mij een beetje bedrogen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 23-10-16, 14:19. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Wijnegem, priveontvangst , Michelle

Ik ben onlangs ook bij Michelle en Cindy geweest en ben met ongeveer hetzelfde gevoel buitengegaan als Axelred.
      De ontvangst was goed en de stemming opgewekt. Het eerste kwartiertje was best wel geil te noemen; met massage-olie werden mijn ballen en pik langs achter bewerkt en nog meer van dat. Na de beide dames om beurt eens gebeft en geneukt te hebben, namen zij duidelijk het initiatief over en kreeg ik het gevoel dat ze het scenario van een toneeltje aan het afwerken waren, maar dan in versnel tempo. Nog geen half uur nadat ik binnen was, waren me al aan het klaarrukken terwijl ik op mijn rug lag. Maar aan de ander kant ... trio voor 100 EUR, dan mag een mens niet mopperen.
      Het uiterlijk van de dames vond ik OK; ik vermoed wel dat hun leeftijd eerder eind van de veertig is, en siliconenborsten ... daar ben ik niet zo zeker van.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 23-10-16, 14:19. Reden: RECFORM

Commentaar

links

Advertenties nog steeds online:

http://www.deernes.com/michelleencindy.html

http://www.afspraakjes.be/index.asp?...tegory=39&ID=2

Commentaar

Re: Wijnegem, priveontvangst, Michelle

zelfde ervaring als m'n voorgaande collega's, ik kwam er enkel voor met Cindy te neuken, maar op een sublieme dwingende manier moest ik de andere dame erbij nemen (moest ietsje opleggen) had er eigenlijk een dubbel gevoel bij (!!!) maar 't was toch m'n ding niet, die twee dames tesamen, geen hoogtepunt voor mij, en jammerlijk met een vol zakske terug naar huis. hygiene was er wel top, maar het wasje vooraf gebeurde met een vochtig doekske van den Aldi herhalingsgevaar voor mij---> nee.

Commentaar

Aan het werk...
          X