Wijnegem, privéontvangst, Sarah

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wijnegem, privéontvangst, Sarah

Vanmiddag eens 'n bezoekje gebracht aan Sarah. Heb er géén spijt van!
    Het is 'n leuke aangename dame die waarmaakt wat ze op haar site vermeldt.
    Kon helaas maar voor 'n half uurtje maar dat werd wel ruimschoots overschreden. Begonnen met het wasje, als je voor uurtje blijft kan je blijkbaar samen douchen, dan op voor 'n heerlijk partijtje knuffelen en tongzoenen. Sarah doet dit met volle overgave.
    Ik ben klaargekomen op haar borstjes.
    Daarna heeft ze me verwend met 'n lekkere massage.
    Leuk adresje om eens heerlijk te relaxen. Ziet me zeker terug! SARAH 3166
    Haar website: http://www.aplaceinheaven.be/index.html
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-09-17, 17:25. Reden: RECFORM TITEL CORR. w

Re: Wommelgem, priveontvangst , Sarah(goed)

vorige week nog eens bij Sarah geweest. Deze keer voor 'n uurtje.
    Ze stelde voor om eerst samen in de stoomcabine te gaan. Dit is echt wel 'n aanrader. Heerlijk "onder stoom" van elkaar genieten. Daarna zette ze de douche aan. Onder een lekkere warme waterstraal hebben we elkaar verder zitten opgeilen tot de nood het allerhoogst was. Elkaar afgedroogd en bedje op. Ik vroeg haar of ze boven me kwam zitten zodat ik haar lekker kon beffen. Sarah genoot daarvan, dat was duidelijk te merken! Effe pijpen maar ik kon me helaas niet meer inhouden. Ik heb haar gevraagd om de afwerking manueel verder te zetten terwijl ik haar befte. Heerlijk klaargekomen!
    Dan nog 'n babbeltje gedaan, verder heeft ze me 'n deugddoende massage gegeven en na 'n dik uur stond ik weer tevreden op straat. Toppertje voor wie van kleine rosse vrouwtjes houdt. Is niet dik, niet mager, geen extreme schoonheid maar wel o zo lief en lekker.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 06-04-16, 11:42. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Wommelgem, priveontvangst , Sarah(uitstekend)

Heb Sarah ook eens een bezoek gebracht, zelden zo een vriendelijke en spontane dame ontmoet. Bij aankomst had ik dadelijk een goed gevoel bij haar.
      We zijn samen de douche in gegaan waar ik al heerlijk verwend werd, daarna samen het bed op gedoken waar de verwenning verder ging. Lekker knuffelen, zoenen, beffen, pijpen en neuken in verschillende standjes, waar we beiden van genoten. Na dit alles nog een uitzonderlijke lekkere massage gehad en dan nog even de douche in om spijtig genoeg afscheid te moeten nemen.
      Sarah is echt iemand waar je met plezier terug naar toe gaat, en dat zal zeker gebeuren.
      Groeten

Commentaar

Vorige week ook langsgegaan bij Sarah. Vlot afspraak gemaakt. Bij aankomst had ze ook de kledij aan die ik gevraagd had. Ik had voor een uur gekozen en dat hebben we goed gevuld. Eerst wat vrijen op bed. Toen ik stijf was, heeft ze me in amazone klaargereden. Dan naar de overkant van de gang voor een deugddoende massage; niet overgetelijk, maar gewoon goed. Dan terug naar het bed voor de tweede ronde, waarbij ze me gepijpt heeft tot het einde, met condoom. Tot slot een afsluiter in de stoomdouche. Mooie ervaring, maar weinig herhalingsgevaar voor mij omdat ze eerder klein is en haar borsten slechts een kleine B-cup zijn. Wordt wel goedgemaakt door haar inzet en vrolijke stemming.

Commentaar

Enkele weken geleden op bezoek geweest bij Sarah aan de autolei. Vooraf een duidelijk telefonisch contact waaruit bleek dat er op korte termijn een afspraak mogelijk was. Het lukt natuurlijk niet altijd maar op het moment dat je zin krijgt in een massage even bellen en 2 uurtjes later gaan liggen vind ik ideaal
          Bij aankomst verwelkomd door een mooie dame in casual kleding. Sarah is een dame die er stevig in staat en duidelijk weet wat ze wil. Gekozen voor een uur massage waarbij ik eerst lekker onderhanden werd genomen onder de douche met een bodyscrub. Op dat moment samen onder de douche kun je dan mooi even gluren en ik moet bekennen dat in tegenstelling tot een van de voorgangers het uiterlijk een reden is om terug te gaan......en dan voor meer..... Sarah is een mooie dame met een mooi sportief lijf en heerlijke borstjes. Die gebruikt ze dan ook na een weldadige bodymassage om je tot een heerlijk hoogtepunt te brengen.
          Ik ben erg benieuwd naar een belevenis op ander gebied met haar. Zo gauw er tijd is ga ik eens proberen hoe ze dat mooie lijf op een andere manier inzet.
          Ik wens allen heel veel plezier met haar !
          Lee

Commentaar

Re: Wommelgem, priveontvangst , Sarah

Hartelijk
            Goedlachs
            Zoent voorzichtig maar gemeend
            Pijpt relatief zacht maar niet ingehouden en wisselt af
            Niet de spannendste date maar wel rustgevend, lekker, warm en met voldaan gevoel naar huis.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 06-04-16, 11:41. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Wommelgem, priveontvangst, Sarah

Eens een lekkere massage gaan halen bij Sarah. En dat kan ze ook goed. Ze heeft een cursus van 3 weken in de avondschool gevolgd. "Massage therapeute" of zoiets. Haar massages staan dus boven het gemiddelde dat je bij andere dames mag verwachten. Sarah is een vriendelijke en aangename dame in de omgang. Heeft er een vlotte babbel opstaan, en geeft je meteen een "thuis"-gevoel. Pijpkunsten zijn daarentegen eerder bescheiden. Leeftijd hierboven moet wel eens aangepast worden. Ze wordt dit jaar 32 jaar. De stoomdouche is inderdaad een aanrader.

Commentaar

Sarah stond al lang op mijn verlanglijstje, maar de prijs hield me een beetje tegen. Maar vandaag was het zover. Ik ben naar Wommelgem afgezakt.
                Sarah deed open en zag er helemaal uit zoals ze zichzelf op haar website voorstelt. Ze zou je buurmeisje kunnen zijn, heeft mooie rode haren en is super vriendelijk. Kortom: een bijzonder aangename eerste indruk.
                Al bij het eerste contact, staand naast het bed, merkte Sarah al op dat ik precies van het zachte type was, met veel strelen en zo... (Nagel op de kop) en dat ze dat wel zag zitten. En daarmee voelde ik al direct dat het helemaal goed zat. Dat beloofde. Het eerste wat ik daarna aangeboden kreeg was de stoomdouche waar ik zelf een geurtje mocht bij kiezen. Zaaaalig begin in die douche: strelen, zoenen, mekaars lichaam verkennen en lekker inzepen... Na de douche ging het in hetzelfde tempo verder op het bed en ook daar was Sarah's aanpak helemaal zoals ik het graag heb: niets overhaasten een langzaam opbouwen en mekaar laten genieten tot het hoogtepunt.
                Kortom: behandel Sarah met respect en je krijgt er héél veel voor terug...
                De resterende 20 minuten kreeg ik ook nog een schitterende massage. Sarah heeft gouden handen. Na ruim een uur ben ik als herboren buitengegaan. Bedankt Sarah en tot gauw!

Commentaar

Vanmiddag naar Wommelgem afgezakt om de roodharige Sarah een bezoekje te brengen. Zij is een spontane en goedlachse vrouw zonder kapsones die je het best als "girl next door" kan bestempelen.De foto's op haar website zijn ook waarheidsgetrouw, toch niet altijd een zekerheid in dit Photoshop tijdperk.
                  Niettegenstaande ze fysiek niet helemaal mijn ding is heb ik zeker geen spijt van mijn bezoekje.
                  Ik werd op een vriendelijke manier ontvangen, kreeg een drankje aangeboden en daarna werd piemelmans door de dame zelf netjes gewassen.
                  Op het bed begon ze wat te strelen, daarna ging ze over tot kusjes en tongzoenen. Dan begon ze me lekker zonder condoom te pijpen. Dit werd af en toe weer afgewisseld met kusjes over het lichaam.
                  Op mijn verzoek zijn we niet tot intiem overgegaan maar heeft ze me uiteindelijk gepijpt tot het einde. Ze vroeg me wel om te verwittigen, klaarkomen in de mond mag niet bij haar, wat ik ook netjes deed.
                  Ze ontvangt trouwens in een kraaknet appartement, zowel bad- als slaapkamer zijn bijzonder proper.
                  Niettegenstaande ik ze niet zo knap vind, is herhalingsgevaar zeker mogelijk. Sarah is vriendelijk en zeer correct.

Commentaar

Twee keer bij Sarah langs geweest. Tweede keer top-ervaring! Ik kan niets anders dan mijn vorige recensie beamen!
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 06-04-16, 11:40. Reden: RECFORM

Commentaar

Moderator, Sarah ontvangt nu in Wijnegem. Gelieve dit aan te passen?

* NM > Heb je ook nog een werkende link naar advertentie aub? Met Dank

> Locatie aangepast naar >>>>> Wijnegem
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-09-15, 19:02.

Commentaar

Bij Sarah in Wijnegem geweest.
                        In één woord. SUPER .
                        Lief meisje, super vlotte babbel. Ze is precies een vriendin, buurvrouwtje, dat je al jaren kent.
                        Lekker lief tongzoenen, zalig pijpen waarna ze me lekker heeft bereden waarbij ik her rubbertje heb gevuld.
                        Alleen, er miste iets aan de sfeer. Een heel gewone slaapkamer, waarvan de rolluiken maar een beetje zijn gezakt zodat er nog veel te veel zonlicht naar binnen valt. Dit is voor mij een afknapper wat de sfeer betreft.
                        Als ik ga wandelen hou ik toch meer van en donkerdere meer erotische, wat groezeligere sfeer. ttz, Kamer meer verduisterd, gedempt, wat gekleurd licht, wat meer erotische aankleding.

Maar Sarah zelf, Héél lekker.

Commentaar

Re: Wijnegem /Wommelgem, priveontvangst, Sarah

Had met haar afgesproken voor een massage van een uur ter kennismaking.
                          Daar aangekomen in de slaapkamer zei ze dat het 130€ was alhoewel de site 100€ vermeld.
                          Blijkbaar had ze de afspraak veranderd in een vrijpartij van een uur.
                          Ik gaf het dan maar een kans, samen in de douche, ze babbelt goed, alles zoals de foto's beloven.
                          Nadien vroeg ze hoe te beginnen dus ik vroeg om te beginnen met de massage (waar ik voor kwam) om nadien terug naar de slaapkamer te gaan om af te werken.
                          Deze gebeurde dan op een massagetafel waar ze vroeg hoeveel druk ze moest zetten.
                          Ze geeft goede massages want ze heeft ook studies van sportmassage of iets dergelijks gedaan.
                          Uiteindelijk mogen omdraaien met wederom een goede massage, uiteindelijk cd aangedaan en bj gegeven (wat ik eigenlijk niet zo graag heb).
                          Ik kan haar lichaam toch wel goed leren kennen ondertussen en na een minuut kroop ze mee op de veel te smalle massagetafel.
                          Uur was snel voorbij en dus geen tijd meer om nog iets in de slaapkamer te doen...

Commentaar

Deze dame ook eens bezocht en ik heb het mij niet beklaagd.
                            Hele mooie, kleine verschijning maar alles perfect in verhouding. Ze is een echt "girl-next-door" type.
                            Samen eerst gedoucht, waar het voorspel al begon. Daarna samen naar haar mooie kamer. Elkaar verder verwend met kusjes, strelingen en uiteraard ook oraal.
                            Na een tijdje toch rubbertje omgedaan en in verschillende standjes van elkaar genoten, tot ik het niet meer hield en een eerste lading loste. Daarna wat blijven praten over koetjes en kalfjes terwijl elkaar bleven strelen en tongzoenen.
                            Toen was het tijd voor ronde twee. Meer orale verwennerij, meer lekker standjes om uiteindelijk samen lekker klaar te komen.
                            Vervolgens nog een wasje in de badkamer, waarna het uurtje meer dan vol was en we voldaan naar huis vertrokken.

Herhalingsgevaar: zéééééér groot.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door selder
                              Al de links van haar hier werken niet meer,dus kan geen foto's zien
                              Bij mij werkt hij wel gewoon.

Probeer deze eens. http://www.aplaceinheaven.be/

en nog een oudere website van haar. http://www.aplaceinheaven.be/wel18jaar.html

Commentaar

Vandaag bij Sarah geweest, het was weer een ongelooflijk uurtje, ze kijkt niet echt op de klok. Maar houd haar afspraken goed in het oog. Gewoon de samen doorgebrachte tijd was top
                                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-02-16, 01:18. Reden: RECFORM

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nick007
                                  nog iemand sinds kort bij haar langs geweest?
                                  Ben reeds 2x bij deze mooie dame op bezoek geweest, en ik moet zeggen dat het een TOP dame is zoals in de vorige recensies is beschreven. Heb best wat ervaring op dit gebied, maar zij steekt er met kop en schouders boven uit.
                                  Het is mijn plan om haar vanavond voor de 3e keer te bezoeken.

Commentaar

Heb deze week dit toppertje ook bezocht. Ze had de dag ervoor op een andere forumsite bakken kritiek gekregen. Eerlijk gezegd heb ik daar niets van gemerkt van hun kritieken, voor mij is het een toppertje!
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-12-16, 12:54. Reden: RECFORM

Commentaar

Hier een recente link https://www.redlights.be/prive-ontva...rd-poesje.html

Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Ik kan me aansluiten bij de positieve commentaren. Ik heb haar onlangs ook nog eens bezocht en ben twee uur gebleven. Eerst samen onder de douche waar ze je al snel begint te pijpen. Heel aangenaam. Dan op het bed beland om daar elkaar verder te leren kennen en verwennen. Na een eerste keer klaar te komen, heeft ze me meegenomen naar de kamer ernaast waar ze me op een massegetafel compleet heeft relaxed. Dan terug naar de slaapkamer voor ronde twee.
                                        Aangename vrouw, lekkere sex, echt GFE, .... aanrader met herhalingsgevaar.
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-05-18, 22:54. Reden: RECFORM

Commentaar

een heel gewone meid die echt doet wat ze beloofd , vlotte babbel , leuk knuffelen en spelen op het bed nadat ze je netjes gewassen heeft en opgewarmd in de douche.
                                          alles op een zachtaardige manier en zonder gevoel dat het vooruit moet gaan .Nadien een goede ontspannende massage van de rug gekregen , ik ga zeker nog eens een keer terug.