Deurne, privéontvangst, Linda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deurne, privéontvangst, Linda

Hier even een korte samenvatting van mijn bezoek aan Poolse Linda, vorige week. Linda is een Poolse vrouw van een jaar of 35 en ziet er wel leuk uit, brunette, 1.65m, 58kg, mooie borstjes (grote B) en adverteert met Tantra massage, prostaatmass., soft sm, B2B. Ze ontvangt in een knus appartementje (niet ver van Arena-Deurne). Ze adverteert op http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=GetAddByID&Advertentie={D6E3E8C2-C535-4551-AFB2-7B2B97F49A05}&searchString=Linda
    Ze is een professionele masseuse die dit doet om een extra centje bij te verdienen. Aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar een degelijk prostaatmassage had ik haar gevraagd of ze deze techniek meester is - geen probleem zei ze, dit moet je proberen. Daad bij het woord en na een douche (zij doucht ook maar wel apart) lag ik al snel op de massagetafel, zacht muziekje, lekker geurtje. Ze masseert zeer zacht en moest al moeite doen om niet in slaap te vallen.
    Ze gebruikt genoeg olie en na een 1/2 uurtje mocht ik me omdraaien en haar welgevormde body aanschouwen . Na wat gewrijf rond de edele delen neemt ze een latex handschoen en begint aan de prost.mass. Ze doet dit ook zo zacht dat ik er eigenlijk weinig van voel. Om een lang verhaal kort te maken - een lekkere handjob met lichte anale stimulatie waarbij ik haar body mag insmeren met olie - wel lekker , maar toch niet de verwachte climax die een prostaatmassage zou teweegbrengen....
    Zal toch eens naar Ishtar in Laakdal of op aanraden van een collega-wandelaar bij Lisa (Turk.) in de Verversui moeten binnenspringen. Had ik maar wat meer vrije tijd....
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-11-16, 17:32. Reden: RECFORM

Re: Deurne, priveontvangst, Linda

Al 2x bij Linda geweest. Ze is een 'gewone' vrouw, en dat maakt haar zo geil. De tweede keer gekozen voor de massage met de kinky toets. Ook deze keer OK. Maar nu, na 2x bij haar te zijn geweest, is het voor mij OK. Mocht er nu meer mogelijk zijn bij haar (pijpen, vingeren en beffen bijvoorbeeld), dat zou al een ander verhaal zijn.

Of misschien toch nog eens terugkomen om haar jonge collega Agata eens te proberen. Lijkt me wel een geil dingetje, zo een uurtje kinky SM-massage, zeker voor die prijs! Zal nog wel zien. Moest het zo zijn laat ik het hier wel weten...

Commentaar

Re: Deurne, priveontvangst, Linda

Een tijdje geleden eens een dominante massage gekozen bij Linda. Na een uitdagend spelletje met enkele prikkelende zaken (olie op basis van alcohol) waarbij zowel mijn jongeheer als kontje in vuur stonden, werd er overgegaan tot een stimulerende prostaatmassage. Moet zeggen dat dit wel een erg goede prostaatmassage was. Na enkele minuten stimuleren even wat rustiger aan om dan tot een spetterend hoogtepunt te komen. Al bij al wel een leuk uurtje, maar ben in het verleden ook al bij haar vriendin Agata gepasseerd en vond haar domi spel wel beter.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 11:23. Reden: RECFORM

Commentaar

hallo, heeft iemand een recente ervarig met Agatha? => https://www.redlights.be/prive-ontva...m-scheren.html

ik neem aan dat er in deze thread over deze Agatha gesproken wordt. Ik kon verder geen bericht over haar vinden. Klopt 25jaar een beetje en is ze echt een mooie dame?

Commentaar

Aan het werk...
        X