Antwerpen, privéontvangst, Kato

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, privéontvangst, Kato

Kato 26 jaar Slank 49kg gr 1,65 C of B cup kort donker rood haar

Ja hallo, voor mijne Pasen nog eens los gemogen van mijn vrouw, want die wist het alvast niet.
    Deze vrij nieuwe PG mag er wezen, KATO...pijpt als een wilde hete gretige griet.
    Neuken subliem te noemen.
    Ze ziet er jong en verzord uit en gebruikt nogal wat veel oogschaduw etc...mogelijk om een beetje een bepaalde sfeer te creëren voor de bezoekers...wel leuk.
    Alleen op het waterbed was het wel wat zeeziek worden...trekt op niks.
    Ben op Kato gekropen als ik heet was en heb ze eens lekker af kunnen rijden....man man wat een lekker ding. De PG's zijn back on the track again...
    Dat smaakt naar meer en meer en meer.... grtz R.
    9054 http://www.sexy-kato.com/
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-11-16, 17:47. Reden: RECFORM
    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Re: Wommelgem, Autolei 146, Kato(uitstekend)

Ben ook al bij kato geweest. Man wat pijpt ze hemels, en zuigt lekker aan je balzak ...
    Het moet niet altijd "soft" zijn, zoals ze zelf zegt.
    Nu wil ik er nog bij haar terug gaan maar ik zie dat ze ineens verdwenen is bij de PG. Iemand al gevonden of ze elders actief is?

Commentaar

Kato is terug bij de private girls, ben zaterdag nog bij haar geweest.
      Al wist ik niet dat ze hier werkte, vroeger was ze werkzaam bij michelle en co als Shani zo kende ik haar.
      Ik heb er nog heerlijke triootjes genoten samen met Nora
      Super ze terug tegen te komen

Commentaar

Enige tijd geleden ook bij Kato langsgeweest. Kato is gewillig, pijpt zc en tongzoent. Ze laat zich graag beffen, maar laat zich niet volledig gaan. Na het voorspel heb ik haar geneukt in 2 standjes, eerst zij bovenop en daarna doggy, waarbij je haar hard achterlangs mag neuken.
        Een goed half uur, maar weet niet als ik nogmaals voor Kato zal kiezen.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:34. Reden: RECFORM

Commentaar

Ik ben vrijdag bij de private girls geweest bij Kato . Wat een leuk vrouwtje,en lekker kussen dat ze kan. Ze is lief sexy en geen gefake toch merk je dat ze er wel van genieten kan. Pijpen doet ze echt heerlijk en likken aan je balletjes. Soft mag je ze zeker niet noemen want ze houd er wel van eens stevig geneukt te worden ook voor een specialeke kan je bij haar wel terecht. En als afsluiter een heerlijke massage. Die zien me zeker nog terug

Commentaar

In de loop van de week eens bij de P-G binnengestapt. Normaal gezien kom ik deze richting niet gemakkelijk uit maar aangezien ik in de buurt was al al meerdere goede recensies over deze zaak gelezen heb toch mijn kansje gewaagd.
            Binnengelaten door een meisje, mocht plaatsnemen in de kamer en er kwamen zich zes bevallige dames zich aan me voorstellen. Heb gekozen voor Kato met haar mooi fris kort wit kopke. Kato neem me mee naar de kamer en na het ontvangen is ze een vijf minuten later weer terug met een drankje. Ze komt nogal gereserveerd over maar op de kamer merk je er zeker niets van het is een lieve en leuke meid. En zo mooi een mooi lichaampje met mooie borsten. en zoals ik hier boven ook al gelezen heb een heerlijke pijpbeurt en lekker likken aan de balzak. Na een kwartiertje is ze boven op mij komen zitten fantastisch gevoel en ze kan dit vrij lang volhouden...... wat een fysiek, afgerond op doggystyle. Kortom een GFE is hier echt wel op zijn plaats.

Commentaar

Deze maandag, rond het middaguur, eens bij Kato langsgeweest omdat ik toevallig in de buurt was en ik kan enkel maar al het goede bevestigen wat hier over haar geschreven wordt.
              Kato is een leuke meid met een goddelijk lichaam en de sex met haar is werkelijk TOP. Wat er voor mij bovenuit stak was het tongzoenen. Deze meid is hier echt wel heel bedreven in.
              Als ik nog eens in de buurt ben ziet ze mij zeker terug.

Ciao
              Soze
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:34. Reden: RECFORM

Commentaar

Weinig toe te voegen aan wat hier reeds staat. Toppertje. Ik was er onlangs voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Na Jill een tweede vaste waarde op dit adres.
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:35. Reden: RECFORM

Commentaar

Beste wandelaars,

Zaterdag nog eens tot in Wommelgem geraakt geweest, was al een tijdje geleden maar ben nog eens bij de mooie en lieve Kato geweest. Eerst begin ze met je heerlijk lang te zoenen, niet oppervlakkig maar echt gemeend. Ons Kato'ke die kan er wat van . Dan zakt ze zachtjes naar onder af om je lekker intens en diep te pijpen en je balletjes worden ook niet vergeten. Een lekker 3/4 uurtje met een heerlijke massage achteraf, wat een verwennerij. Deze meid is puur en uiterst vriendelijk Nee, arrogantie is er zeker niet te bespeuren wat ik trouwens bij niemand van de dames zie. Altijd een zeer vriendelijk en beleefd onthaal.
                  Kortom een echt GFE experience.....

Commentaar

Re: Wommelgem, Autolei 146, Private Girls, Kato(uitstekend)

Na een lange tijd nog eens bij de PG binnen gewipt, gekozen voor Kato. Deze dame is toch de top daar, zeer lief, leuke babbel en uitzonderlijk mooi. Na het wasje direct overgegaan op lang en intens zoenen waarna ik haar lang en zalig heb gebeft. Toen was het haar beurt, pijpen uitzonderlijk en neuken geweldig. Afgesloten met een lekkere massage. Kato is gewoon top en ga ze zeker nog eens bezoeken.
                    Groeten
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:35. Reden: RECFORM

Commentaar

prive ontvangst

Op woensdag middag,eens afgesproken na telef. afspraak,aan de Antwerpse kaaien in t'zuid.Er zijn twee dames Kato en Ella,gekozen voor Kato,jonge meid,slank en blond kort haar,ze ontvangt je in mooie sexy lingerie mmmmh....,wat er toen dat vol uur volgde....,moet je zelf maar ondervinden, maar zelden zo'n een gfe exp.meegemaakt,dit is top!!!Ik ga er niet over uitwijden of ik heb er ook geen kans meer,om een afspraak te maken!!
                      Ze zijn nieuw in het Antwerpse,en ze gaat mij zeker nog terug zien....
                      http://www.redlights.be/prive-ontvan...uid-nieuw.html
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:36. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Antwerpen, priveontvangst , Kato(uitstekend)

Op basis van de positieve commentaren ben ik deze week eens op visite geweest bij Ella & Kato. Ze ontvangen in een tof appartement op het Zuid in Antwerpen.

Meteen maar geopteerd voor een lesbische trio van een half uur en man, man, man, hier heb ik geen spijt van gehad. Geweldig half uurtje gehad en mijn handen vol aan die 2 lekkere meisjes. Tongzoenen, PZC, NMC en een lekkere prostaatmassage, het gebeurt allemaal op dezelfde enthousiaste en spontane manier. Een ideale mix tussen GFE en geile kinky sex. Herhalingsgevaar? Zeer groot!

Commentaar

na de goeie recenties en vooral dat ze heel veel tongzoent, ook eens een afspraak gemaakt enkele maanden terug al.

Het uiterlijk is persoonlijk maar dit was niet volledig mijn smaak.
                          Het tongzoenen viel wat tegen, niet dat het te weinig gebeurde zeker niet, maar ik voelde er niet veel bij/heb al beter gekust.
                          leuk maar niet voor herhaling vatbaar, wel veel overgave van kato zelf. Misschien wel eens een lesbisch trio proberen...

Commentaar

Enkele weken geleden ben ik langs Kato geweest vanwege de goede reacties hier.
                            Ook had ik haar gezien toen ik een keer bij Gaby op bezoek was.

Ze ontvangt te Antwerpen Zuid dus parkeerplaats genoeg (tenzij het Sinksenfoor is).

Ik had telefonisch afgesproken voor 1 uur (ging zeer vlot) en werd door haar vriendin (Ella ?) even naar een andere kamer gebracht om te wachten tot Kato klaar was.

Eenmaal klaar mocht ik naar de kamer ernaast waar Kato aan het wachten was. Het viel me meteen op dat ze er minder goed uitzag dan die keer bij Gaby. Nu was ze helemaal naakt en toen droeg ze een heel sexy wit setje met witte nylons. Zeer goed passend bij dat witte kopje van haar. Jammer genoeg niet het geval deze keer
                            De kamer was netjes maar ik merkte toch een scherpe zweetgeur op (toch een beetje een afknapper). Ik denk dat de vorige klant net weg was.
                            Kato ziet er goed uit en is heel vriendelijk. Praten over koetjes en kalfjes gaat vlot en ze stelt je vlug op je gemak.
                            Over naar de daad. Eerst snel even een wasje en mond spoelen, dan terug naar de kamer. Ik zei dat ik vooral hield van orale verwennerij. Tot sex zijn we niet geraakt. Wel lekker gebeft en ook haar kontje liet ze gewillig uitlikken.

Al bij al een OK ervaring ... maar ik denk niet dat ik persoonlijk zal terugkeren.
                            Misschien dat mijn nieuwsgierigheid me ooit nog een bij Ella brengt (ziet er ook 'plezant' uit) ... wie weet.
                            -dB.
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:37. Reden: RECFORM
                            -----
                            It's only money ... You need to spend it to enjoy it !!!

Commentaar

was aan het surfen en kwam ineens kato terug tegen
                              http://www.sexy-kato.com/
                              http://www.katoella.be/kato_%26_Ella.html
                              Manman, toen ze bij PG werkte was ze echt een supperlekker diertje.
                              Ga er zeker op bezoek maar twijfel tussen ella en kato.
                              iemand al ervaring met ella?
                              of gewoon direct voor een trio gaan?

Commentaar

Vandaag kennisgemaakt met deze sexy jongedame. Deze morgen getelefoneerd met de vraag of ik vandaag kon langskomen (op haar website staat genoteerd dat ze bereikbaar is vanaf 9u en dat is dus zo)en dat was helemaal geen probleem. Ook niet toen ik haar vroeg om nylons, kort rokje en naaldhakjes te dragen : geen probleem. Dat begon dus goed. Ik dus in mijn wagen en kon vertrekken vanuit een mistige kuststreek naar het zonnige Antwerpen, ja hier deed de zon dus wel zijn uiterste best. Ik was er al iets vroeger dan het afgesproken uur, maar een berichtje van Kato vertelde me dat ik al kon binnen komen .
                                Daar zwaaide de deur open en kon ik Kato bewonderen in haar sexy, rode kleedje met nylons en naaldhakken. Kato is dus wel een hele knappe dame, de foto's op haar website zijn up to date, 'k zou bijna zeggen dat Kato in realiteit er zelfs nog knapper uitziet dan op haar foto's k Moet wel zeggen dat ik me achteraf toch een beetje verontschuldigd heb voor het vragen naar nylons, want jongens, wat was het daar warm in Antwerpen en ikzelf zou het NOG warmer krijgen, mannenkes, gezweet heb ik ! Kato begeleidde me naar de kamer, waar gelukkig wel een airco draaide, maar het was er toch warm ! Dadelijk kreeg ik ook al een drankje, na het financiële geregeld te hebben, mocht ik mee naar de badkamer, waar ik me na mijn warme rit wat kon opfrissen en het mondje spoelen.
                                Terug op de kamer mocht ik me al direct overgeven aan mijn favoriete spel en deze sexy jongedame uit haar rode kleedje helpen, wat me ook direct leerde dat Kato er lekker niks onder droeg : jammie, jammie. Ik ging achter haar staan om haar prachtig bijgewerkte borsten in mijn handen te nemen en zachtjes te masseren, maar dan ging het naar onderen waar ik haar stevige poepje en billen mocht bewonderen, dat was dus nog meer : jammie, jammie !
                                We gingen op het bed liggen zodat we elkaar nog meer en beter konden verwennen; en wees gerust, het is zeker geen straf om Kato te mogen verwennen : integendeel ! Ze liet zich volledig gaan onder mijn orale verwennerij waarbij ze me af en toe ook trakteerde op enkele natte, hete tongzoenen. Amai, heb ik daar gezweet ! Maar het was al dat gezweet zeker waard, wanneer Kato klaarkomt doet ze dit niet met luid, fake geschreeuw, maar het schokken van haar onderlichaam maakten me duidelijk dat ik op de goede weg was (enfin ik hoop het toch dat Kato er lekker van genoten heeft !)
                                Maar toen was het mijn beurt om haar orale verwennerij te ondergaan. Veel zal ik er niet over zeggen, alleen dit : Kato voegt aan het standje 69 nog een extra dimensie toe ! En 'Willy en the Twins' hebben de tijd van hun leven gehad ! Daarna samen nog een verfrissende douche genomen.
                                Kato is inderdaad niet iemand die veel praat (net zoals het trouwens ook op haar website staat) maar iemand die jou centraal stelt en er alles aan doet omdat je zeker bij haar zou terug gaan, wat ik dus zeker zal doen ! Bedankt aan Kato voor een 'zeer warme namiddag'
                                Daarna nog samen een doucheke genomen
                                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:37. Reden: RECFORM
                                we are all made of stardust...

Commentaar

Recent bij deze dame een bezoekje gebracht.

Oh ja! Een mooie vrouw, zacht, eerst een beetje onwennig, elkaar -niet letterlijk- aftastend....

Maar na het financiele, wasje, en het praatje, toverde deze vrouw zich om tot m'n "vriendin"...
                                  Zalig kussen, lekker drukkend met haar poes tov m'n lid.

Zachtjes afstand nemen, plagen, diep zoenen, kort slangachtig zoenen, maw m'n lid groeide lekker...
                                  Daarna begon ze aan het werk, m'n ballen, m'n lid, m'n eikel.... Ik was wat zenuwachtig maar dat kwam snel inorde...
                                  Heel lekker pijpen met haar piercing rond m'n eikel, het duurde lekker lang, ik had zoveel genot dat ik me denkbeeldig aan't voorstellen was, dat het niet! zo lekker was... m'n paal stond plots enorm hard.
                                  ze nam afstand, likte met haar tong de hele lengte af, nam hem terug in haar mond zonder handen, ik vroeg voor een 69, waar bij ze vaak met haar poes dichter tot mij kwam. toen ik voelde dat ik bijna ging komen vroeg ik haar te mogen neuken.
                                  Dit was zalig, haar poesje voelt erg nauw maar lekker. Ze lag eerst voorover gebogen in doggy style, na een tijdje zette ze zich haar rechter en begon mee te stoten, maw ze neukte mij. Toen ik hier ook weer voelde dat ik bijna ging komen. Heeft ze me zonder zorgen, of vragen beginnen pijpen tot nét vlak voor ik spoot als een gieter. Ik was haar aan't likken dus heb mezelf niet zien komen, maar nu een dag later voel ik nog steeds dat het heftig was. Ze pijpt echt lekker, niet extreem diep (ben groot geschapen) maar wel intens en die piercing doet zeker ook z'n werk, soms voelde ik wat tandjes, maar das nét lekker.
                                  Top ervaring, ze heeft een zacht karakter, is vriendelijk én verzorgd. als ik vorige recensies lees, kan ik niet spreken over iemand die "weinig" praat.
                                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:38. Reden: RECFORM

Commentaar

Een tijdje geleden mijn vakantie waardig afgesloten bij Kato. Mooie, klassevolle dame, gezellig appartement in de stad. Op het onthaal en de service valt niets aan te merken. Helaas voor mij geen klik met de dame, maar dat doet niks af aan de prestaties van de dame. Al bij al correct genot.
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-10-16, 21:12. Reden: RECFORM

Commentaar

En hierbij de recensie van het vorige bericht...

Vorige week ben ik eindelijk eens tot in Antwerpen geraakt. Het is wel een eindje rijden, maar de positieve reacties waren extra stimulans om de trip te maken. Eerst nog even in de file zitten stressen om niet te laat te komen, maar uiteindelijk toch nog op tijd op haar appartement. Toen Kato de deur opendeed, was ik met verstomming geslagen. Deze dame zag er in real nog beter uit dan op de foto's. En deze zijn al zo mooi. Na ons opgefrist te hebben in de badkamer begon we lekker te kussen in de kamer. In één woord: overheerlijk... De lichamelijke reactie bleef niet uit en al snel lagen we verstrengeld op het bed. Kleren lagen al langer verspreid in de kamer. Daarna ging het over in het mondeling gedeelte, maar dan niet zoenen. Pijpen kan ze als geen ander, geen plekje werd overgeslagen. Natuurlijk kon ik niet achterblijven en ging ik met mijn tong op verkenning. Ik had de indruk dat ze er van genoot. Na een variant op een heerlijke 69 kwam ze op mij zitten. Als Kato zo op je begint te bewegen, kan je natuurlijk niet anders dan haar overal te strelen en aan te raken. Na verschillende standjes kwam ik uiteindelijk heerlijk... We bleven nog even nagenieten en praten op het bed. Kato is echt wel een lieve, spontane meid die er zeker kan van genieten. Mij ziet ze zeker nog terug...

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 20:30. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Antwerpen, priveontvangst , Kato

Ik heb onlangs ook eens van de geneugten van Kato kunnen genieten.
                                        De ontvangst was bijzonder hartelijk. Eerst het financiële afgehandeld en dan het gebruikelijke opfrissen (waarbij ze hygiëne erg op prijs stelt) en dan kon het genot beginnen.
                                        Kato houdt enorm van tongzoenen en dat hebben we dan ook heel uitgebreid gedaan. Ondertussen vleide ze zich op mij met haar waanzinnige sexy lichaam. Ze pijpt zalig, vol variatie en vol overgave. Daarna deden we verschillende standjes, waarbij ze nog steeds alle aandacht voor mij had. En ze bleef maar tongzoenen .
                                        Uiteindelijk klaargekomen in het rubbertje en uitgeput op het bed blijven napraten.
                                        Kato is een zeer professionele dame die je direct op het gemak stelt, en meer GFE biedt dan gemiddeld, ook al is ze een pro. De manier waarop ze je behandelt en welke dingen ze met je doet laat voelen dat ze dit zelf ook best graag doet.
                                        Herhalingsgevaar: bijzonder groot!! Dus binnenkort zeker eens terug, voor een langere tijd, en om het hele menu een keer te ervaren.
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-10-16, 21:12. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Antwerpen, priveontvangst, Kato

Na enige tijd nog eens bij Kato'ke terecht gekomen. Ik ken haar van bij p-girls en heb haar toevallig terug tegengekomen bij het surfen. Maar Aangezien Antwerpen volledig uit de richting ligt heeft het enige tijd geduurd vooraleer ik haar nog eens kon bezoeken. Samen met Kate en Jill was zei een van mijn favoriete meisjes op dat adres. Kato ziet er nog altijd beeldig uit sportief slank mooie ronde borsten (D-cup niet een B zoals vermeld staat en 53kg) maar met de nodige vormen op de juiste plaats. Kato ontvangt op een heel mooi en ruim appartement aan de schelde op het zuid. Daar was ik wel eventjes onder de indruk van dit kom je niet gauw tegen. Eerst heerlijk beginnen zoenen en dan een 69'ke heerlijk gewoon. Ik wordt er alleen al lekker geil van om op haar mooie ronde poep te kijken. Na verschillende standjes geëindigd op z'n hondjes even een klein massage en nog een tweede keer proberen en ja hoor ook dat ging moeiteloos met haar warme handmassage. Na het vrijen nog eventjes gepraat en een douche genomen. ik hoop snel nog eens via Antwerpen te kunnen passeren. XXX Kato