Kapellen, privéontvangst, Esma

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kapellen, privéontvangst, Esma

Het was lang geleden dat ik gebruik gemaakt had van de diensten van de meiden van HDC, echter de nieuwe aanwinst maakte mij erg nieuwsgierig. Afspreken bij dit buro gaat zeer eenvoudig en hartelijk. De ontvangstplaats is schitterend daar in Utrecht, heel veel privacy.
    Toen ik Esma zag staan in de deuropening in een opwindende outfit leek ze qua looks en postuur op een dame die ik jaren geleden had ontmoet.
    Tijdens onze hartelijke kennismaking onder het genot van een heerlijk glas wijn merkte ik dat Esma wat zenuwachtig was, gelukkig was dit maar voor zeer korte duur. Esma is een fraai lichtgetinte jonge dame, gemiddeld qua lengte en slank op de juiste plaatsen. Haar natuurlijke, B-cup lachte mij, nog bedekt toe. Prachtig gezicht met een stralende huid en een paar verleidelijke ogen, vernuftig aangezet met een mascara.
    Deze jonge dame is niet alleen een beauty, maar ook charmant,welbespraakt maar heeft ook een juiste uitstraling.
    Deze lachgrage dame was tijdens ons gesprek lekker aanrakerig, ontblootte regelmatig een hagelwit gebit en liet haar tong zo nu en dan plagend langs haar lippen strijken.
    Ik begon voorzichtig haar schouder te strelen en raakte eventjes haar wang aan. Daarop keek ze me verkennend aan, sloot haar mooie ogen en bracht haar gezicht dichterbij. Zo begonnen we vurig te zoenen, precies waar ik zo naar verlangde. Ik streelde ondertussen haar rug, haar billen, haar benen, haar voeten. Het zoenen kende geen opbouw en was vanaf de eerste seconde vol. Mijn handen gleden langs haar hals en boezem en Esma zocht mijn keihard geworden kleine vriend op en dolde er wat mee. Zo zaten we daar, elkaars lichamen onzedelijk betastend, voortgedreven door het opzwepende tongenspel. In het heerlijk warme bad kreeg dit spel een vervolg. Terug op bed onderging ik een stevige massage, niet echt erotisch, maar wel heel ontspannend.
    Na het omdraaien gingen we over op een gepassioneerde zoenpartij. Ik legde haar op haar rug en kuste haar fraaie tepels en beroerde zacht haar vrouwelijkheid. Esma draaide haar hoofd af en begon zachtjes rondjes met haar heupen te draaien. Ik bemerkte geen overdreven gehijg of gekreun, maar een ingehouden overgave aan ons intieme spel.
    Zachtjes begon ik haar te vingeren. Ik werd geil van onze over en weer actie...
    Af en toe keek ze me recht in mijn ogen en bevochtigde haar lippen.
    Haar franse massage was goed, zeer goed zelfs. De franse massage ging langzaam over in een russische massage. Op mijn tong zuigend en haar stevige borsten langs mijn mannelijkheid te schuren wist Esma mij in een intieme omstrengeling het lekkerste gevoel te geven. Ik genoot intens van haar overtuigende fysieke optreden en liet alles de vrije loop over haar borsten.

Een topervaring met deze Zuid europese dame. De ontwapenende spontaniteit, de natuurlijke verleidingskunsten, de brutale pretoogjes en de stoute inzet op de kamer. Ik val als een blok voor dit type vrouw en al mijn defensie tactieken haperden dan ook bij haar.
    Uitstekende date!!!!
    Yankee
    http://www.kinky.nl/Advertentie__ESM...3719&show=home
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-10-16, 16:24. Reden: RECFORM
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Kapellen (Belgie), priveontvangst , Esma(goed)

Ik ben afgelopen vrijdagavond bij Esma geweest. Zat voorheen bij HDC. Heb voor een uur afgesproken. Bij aankomst ontvangen met wat drinken en daarna samen gedouched. Op bed aanbeland lekker getongd, waarna ik haar heb gelikt tot ze me wegduwde. Ze hield het niet meer uit en kwam klaar. Met kleine likjes haar nog wat geplaagd. Daarna zonder condoom gepijpt (zit bij de prijs inbegrepen). Vervolgens in diverse standjes geneukt tot ze bovenop me zat en ik lekker klaar kwam (met cd uiteraard). Vriendelijke dame die ook goed verzorgd is en dat ook van haar klanten eist.
    The Teacher
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-10-16, 16:21. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Kapellen, Priveontvangst , Esma(uitstekend)

Nog steeds ... http://www.kinky.nl/Advertentie_ESMA...7&show=website

Commentaar

Ik ben afgelopen week bij Esma geweest. Ze had een leuke kerstaanbieding.
        Esma is een leuke meid. Samen gedouched en daarna ben ik lekker verwend door haar.
        Ben 2x klaargekomen.
        Was een geslaagde date. Als ik weer in de buurt ben ga ik haar zeker weer bezoeken.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-10-16, 16:22. Reden: RECFORM

Commentaar

Ben met kerst bij Esma geweest. Het was voor mij de allereerste keer bij een prive ontvangst.
          Het was erg lekker, nadeel is dat het verslavend is
          Het is een leuke, vriendelijke meid, ik vond het jammer dat ik klaar kwam, want toen was het vrijen direct over.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-10-16, 16:22. Reden: RECFORM

Commentaar

Ben gisteren eens naar GFE in Kappellen getrokken voor Esma. Had gebeld voor afspraakje en daar aangekomen liet een man me binnen. Ik moest wachten op de traphal terwijl hij Esma ging halen.
            Ik kreeg de andere meisjes dus niet te zien.

Wij dus samen nog een verdiepje hoger naar de kamer. Eerst samen gedouched waar ik al een tongzoen kreeg.
            Op foto zag ze er toch wel stukken beter uit vond ik, en vooral slanker. Zal misschien daarom zijn dat je alleen op afspraak kunt komen nadat je een keuze op de PC hebt gemaakt. De sex was wel goed, pijpen ging er wel mee door, maar bij beffen rook ze toch niet heel fris (ondanks dat we juist uit de douche kwamen.)
            Had geboekt voor 45 min. en na 35min stond ik al terug buiten. Het moest allemaal nogal vooruit gaan.
            Voor mij geen herhalingsgevaar.
            Ga bij gelegenheid wel eens terug voor Manuela, zij ziet er op de fotos heel knap uit.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-10-16, 16:23. Reden: RECFORM

Commentaar

2012

Is deze Esma nog actief aub ? Anders archief 2012
              Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Aan het werk...
              X