Wommelgem, privéontvangst, Ella

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wommelgem, privéontvangst, Ella

Eerste keer dat ik Private Girls bezocht.
    Er was maar een meisje vrij nl Ella. Ze kwam spontaan, lief en vriendelijk over en zag er bovendien behoorlijk uit, waarom zou ik dan nog langer wachten?Ze heeft lang blond golvend haar Ze tongt heerlijk, pijpen zc is geen probleem en je mag haar beffen, strelen. Ze gaf me echt het gevoel dat we elkaar al lang kenden.
    www.private-girls.be ELLA 7514 9054
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 04-05-18, 13:08. Reden: RECFORM w 04052018

Re: Wommelgem, Autolei 146, Ella (uitstekend)

Onlangs me toch ook nog eens laten gaan en deze dame niet koud laten worden...alles wat bovenstaande schrijft kan ik alvast niet ontkennen.Is idd. een lief en vriendelijk meisje.Pijpen is heerlijk rustig geweest en met voldoende feeling en adem pauses tussen in.Voor mij was het nog eens een tijdje gelden dat ik met een blondje geweest was.Op het einde heb ik ze laten rukken en ook dat was prima afgewerkt.Het is nog een tijdje geleden dat ik de zaak kon bezoeken wegens de verkeersdrukte...de ligging van de zaak is een beetje uit mijn richting.
    Ella is dus belist meegevallen...volgende keer opteer ik voor de geweldige Natacha waar ik eigenlijk bij aanvang voor ging...maar die lijkt tegenwoordig ook altijd maar druk bezet te zijn. Grtz R.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:24. Reden: RECFORM
    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Onlangs na een lange PG rustpauze, nog eens aan de Autolei verzeild geraakt. Het was redelijk druk, weinig dames beschikbaar, mijn favorietje Jill was er niet.
      Na een korte voorstelling (Ella en Chantal) voor Ella gegaan.
      Ze was er nog niet lang, maar had ooit al elders...
      Niet 100% mijn type, is uiteraard persoonlijk, maar een fijn half uur met meer dan behoorlijke service!
      Groeten,M
      PS heb woensdag aangeduid, kan ook een andere dag geweest zijn.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:25. Reden: RECFORM

Commentaar

Onlangs de PG is bezocht en deze Ella ook is kunnen ontmoeten. Het is idd. een lief en aangenaam meisje, ze komt vlot over wat het altijd plezant maakt. Eens op de kamer weet ze van aanpakken. Pzc was zalig terwijl ik haar poesje onder handen nam, neuken was zeker super te noemen.

Groeten

Commentaar

Antwerpen, Privéontvangst, Ella

Mijn eerste recensie, hier gaat ie:

Vanmiddag besloten om mij eens te laten verwennen. Na nog geen half uurtje zoeken volgende advertentie tegengekomen http://www.redlights.be/prive-ontvan...uid-nieuw.html op eerste zicht weinig info, maar heb ff de moeite genomen om te googelen en jawel: hun website gevonden http://www.katoella.be/kato_%26_Ella.html Even gebeld en een afspraakje gemaakt, waarbij ik voor Ella koos (de zin “Houdt van hoge hakken, kousen, jaretelles en laarzen.” heeft mijn keuze bepaald)
          Daar aangekomen 2x aangebeld, helaas geen reactie. Dan maar even met de GSM geprobeerd met meer succes. Blijkbaar werkt de intercom niet altijd even goed...

Boven aangekomen ben ik onthaald door Kato, Ella was zich nog even aan het opfrissen. Ik mocht me neerzetten op de sofa en heb een leuke babbael met Kato gehad. Na een kwartiertje kwam Ella binnen en ik zag meteen dat het goed zat: mooie lange blonde haren, een leuke bodice aan, netkousen tot aan haar dijen en echte mooie rondingen.

Betaald voor ¾ uurtje, naar de kamer gegaan, uitgekleed dan mee naar de badkamer, jongeheer even wassen, en dan het bed op. Strelen, zoenen, vingeren, pijpen kortom een uitstekende GFE! Dan jasje aan en begonnen aan het echte werk.
          Eerst zij op mij, haar dan onder mij gedraaid en verder gegaan. Lang duurde het helaas niet want ik stond zo geil dat ik na een dikke 10 min het condoom al vulde.
          Nog gezellig nagebabbeld en rustig aangekleed. Het was een uitstekende ervaring en mij ziet ze zeker nog eens terug!
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:25. Reden: RECFORM V?

Commentaar

Re: Antwerpen, priveontvangst , Ella(uitstekend)

Afgelopen maandag ochtend voor de eerste maal bij Ella geweest.
            En al bij al een prima ervaring.
            Ik was er heen gegaan zonder afspraak zodat ik beide dames (Kato en Ella) kon zien.
            Eenmaal daar bleek Kato reeds een afspraak te hebben. Opzich helemaal geen probleem gezien Ella er leuk uitziet.
            op de kamer een warme zoen, de financiele kant afgehandeld, uitkleed en even een wasje gedaan.
            Terug op de kamer uitgebreid TZ waar tederheid de boventoon voert.
            Een heel klein minpuntje is dat ze tijdens het zoenen vrolijk door babbelt. Het geeft een extra GFE effect echter voor de opwinding niet helemaal juist.
            Het verdere verloop met beffen, PZC en verschillende standjes zijn prima en vol passie. Herhaling is zeker aanwezig!
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:24. Reden: RECFORM

Commentaar

Op woensdag bij Ella langsgeweest voor een half uurtje. Ze neemt er rustig de tijd voor, de balletjes werden ook niet vergeten, lekker laten likken en zuigen en massage met de vinger achteraan Ze is denk ik wel ietsje ouder dan ze adverteert. Ze heeft mooi rode pijplipjes en 't is een echte Vlaamse blonde met een tattoo op haar buik. Heel spontane meid.
              Toen ik ze hier zag staan samen met Kato had ik nog even overwogen beide te nemen, maar heb dan toch maar gekozen om eerst even op retrospectie te gaan. De rest zien we later wel www.geilgedoe.be/katoenella

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:24. Reden: RECFORM

Commentaar

Laatst heb ik een uurtje bij Ella doorgebracht, en het was een meer dan aangename ervaring. Ze ontvangt samen met Kato in Antwerpen Zuid, in een dicreet gelegen appartementje. Wat op hun website te lezen staat klopt wat mij betreft helemaal: Ella ziet er uit zoals op de foto's, en zorgt voor een warme sfeer.
                Toen ik binnenkwam werd ik naar haar kamertje geleid, waar ik meteen een innige, diepe tongzoen kreeg. Na nog even knuffelen en zoenen werd er afgerekend, en droeg ze me op om me uit te kleden (met haar hulp). Ik hou wel van een beetje dominante dvps, dus dit stond me meteen aan. Na even te wassen (een beetje zakelijk, maar wel grondig) begonnen we aan het echte werk.
                Ella leek stevig te genieten van mijn aanrakingen, en werd al snel behoorlijk nat. Ook bij het neuken ding ze flink tekeer, wat bijzonder geil was. Nadien nog wat nageknuffeld, en een beetje gemasseerd. Dat was -zoals meestal- beperkt tot wat wrijven, een echte massage zou ik het niet durven noemen. Ze was zeker bereid om nog een keer te gaan, maar dat zat er bij mij niet meer in.
                Dit was een heel fijne ervaring. De locatie is niet zo simpel te bereiken, maar als je er eenmaal bent is alles dik in orde!
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:25. Reden: RECFORM

Commentaar

Bezoek van vorig jaar (vorige locatie): heel goede ontvangst (en voordien vlotte communicaties).
                  Ze had me ook ingelicht over de gratis parkeermogelijkheid in de buurt.
                  We hebben een fantastische 2 uur gehad; was wel een gokje, maar ik had er een goed gevoel bij door de email en telefoon communicaties vooraf. 't Was een prachtige zonnige dag; dat hielp alleen maar.
                  Inderdaad een kort wasje vooraf, wat me niet stoort. Proper moet zijn!
                  Ze is een prachtige verschijning. Heel vlot en direct, aangenaam. Ieder z'n meug natuurlijk.
                  Er was toch vlug een klik. Hebben lekker gespeeld, ze heeft me klaargepijpt en ik heb haar nadien een massage gegeven die ze wel apprecieerde. Een volgende afspraak op de dag van de start in het nieuwe appartement is foutgelopen door een fout van haar mobielprovider. Daarna kon ik er tijdelijk niet meer naar toe.
                  In elk geval zeker voor herhaling vatbaar!
                  Hopelijk kan ze zich nu meer laten gaan; dat was op de vorige locatie niet mogelijk (zei ze).
                  Volgens wat ik hier las is dat nu mogelijk; kan niet wachten om dat te beleven ;-)
                  Ella, je was 10/10.
                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:28. Reden: RECFORM

Commentaar

Op basis van de positieve commentaren ben ik deze week eens op visite geweest bij Ella & Kato. Ze ontvangen in een tof appartement op het Zuid in Antwerpen.

Meteen maar geopteerd voor een lesbische trio van een half uur en man, man, man, hier heb ik geen spijt van gehad. Geweldig half uurtje gehad en mijn handen vol aan die 2 lekkere meisjes. Tongzoenen, PZC, NMC en een lekkere prostaatmassage, het gebeurt allemaal op dezelfde enthousiaste en spontane manier. Een ideale mix tussen GFE en geile kinky sex. Herhalingsgevaar? Zeer groot!
                    (ga deze recensie ook nog eens posten bij Kato)
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:28. Reden: RECFORM

Commentaar

Ella ook eens bezocht toen ze nog bij privategirls werkte.
                      zij was de enige beschikbaar. Mooi lichaam en gezicht, altijd aangenaam.
                      Tongen was oké en seks ook, maar niet 'uitstekend' alhoewel dicht in de buurt.
                      Voor de rest lieve dame, wat ze doet , doet ze goed.
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:30. Reden: RECFORM

Commentaar

Man man man,
                        Wat een geweldige middagpauze bij dat heerlijke sletje...
                        Begonnen met een wasje en een knuffel, daarna uitgebreid beginnen zoenen, uitgekleed en dan het echte werk...

haar zachtjes uitgedaagd, likjes kusjes strelen op de gevoelige plakjes, dan nog even zoenen, toen smeekte ze bijna om haar kutje te likken, het korte voorspel miste zijn effect niet, ze was direct ongelooflijk nat en proefde heerlijk.
                        Heb haar rustig klaar geklikt, ze heeft een goede coordinatie met haar bekken, en duwde bij elk likje een beetje tegen, dit was erg lekker, meestal is het storend als de dames niet stilliggen, maar als ze de maat kunnen houden...
                        Nu werd ze al een beetje brutaler, en duwde mijn hoofd waar ze het wilde hebben en gaf duidelijke instructies, na haar orgasme stuurde ze me in de richting waar ze nog even nagelikt wilde worden, handig zo'n bef instructrice.

mijn eikelwas al druipnat en stond op knallen, dus even wachten voor deel 2, ff later met slappe sjarel begon ze aan mijn ballen te likken, sjareltje reageerde niet direct, dus begon ze uiteindelijk mijn halfharde fluit diep te pijpen, toen hij hard genoeg was stopte ze om een condoompje te pakken, ondertussen vingerde ze haar kutje, neuken hoefde niet voor mij, dus CD-tje weer weg en wat vingeren toen ik mezelf begon te masturberen kwam haar kinky kantje nog wat meer naar boven, ze pakte het heft nu helemaal in handen en ging op mijn gezicht zitten terwijl ik ,aan het trekken was...
                        even later draaide ze zich om zodat we in een 69 terecht kwamen, ik kon goed bij haar kontje en stak mijn tongetje naar binnen, dat kon ze wel apprecieren, dus stak ik mijn vinger in haar kont en begon haar keihard te beffen, ze beantwoorde met brutaal pijpen, en niet veel later kwamen we ongeveer samen klaar
                        wassen, plassen en weer naar huis...
                        Ze vernoemde nog dat ze binnenkort weer gaat verhuizen, richting Wommelgem ze had er net een appartementje gehuurd.
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:30. Reden: privé eruit z i zwngr RECFORM

Commentaar

recensieformulier ingevuld.
                          Recent bij haar gepasseerd voor een pijpbeurt. dat deed ze niet slecht, maar fameus was het zeker niet.
                          Er was ook geen klik, ze was vriendelijk daar niet van , maar het was niet mer overtuiging.
                          Voor mij zeker geen herhalingsgevaar, vond het maar zwakjes.

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:31. Reden: RECFORM

Commentaar

Ella is iemand die dit vak voor het geld doet, maar er tegelijk toch zelf plezier aan beleeft.
                            Ik heb haar onlangs ook een bezoekje gebracht, en voelde me direct op mijn gemak gesteld door haar. Ze neemt veel initiatief, je mag overal uitgebreid aankomen, ze tongzoent heel graag, pijpt best lekker (redelijk 'standaard' dat wel). Herhalingsgevaar: niet bijzonder groot, maar toch binnenkort eens terug!
                            Overigens: ze is héél hygiënisch, héél discreet en enkele weken zwanger (maar dat is nog niet zo goed te merken).

Commentaar

Onlangs Ella ook eens bezocht, had ze al eens ontmoet bij P.G. Ze ontvangt op een appartement in Wommelgem.
                              Het is duidelijk te zien dat ze zwanger is.
                              Vriendelijke ontvangst, spontane dame. Na de verplichtingen naar haar kamer gegaan. Eerst rustig TZ, knuffelen en strelen. Heb haar dan lekker gebeft waar ze duidelijk van kon genieten, ze werd goed nat. Ze heeft me dan gepijpt en na een tijdje het cd erover en haar nog lekker geneukt.
                              Na dit alles nog een leuke babbel en de tijd was weer voorbij.
                              Ga ze zeker nog eens bezoeken.

Groeten

Commentaar

Re: Antwerpen, priveontvangst , Ella

Een aantal weken terug deze meid voor de eerste keer bezocht. Vriendelijke ontvangst in een appartement. Wat een heerlijkheid deze meid! Echt m'n type, slank, blond en puur natuur. Ze is duidelijk zwanger, maar zit de seks niet in de weg. Heerlijk getongzoend en tussentijds uit de kleren gegaan. Hierna in een aantal posities mc de daad gedaan! Een zeer aangename kennismaking welke een vervolg gaat krijgen...

Commentaar

Re: Antwerpen, priveontvangst, Ella

Misschien een late recensie, maar beter laat dan nooit!
                                  Ik heb mij een jaartje geleden laten ontmaagden door deze dame toen ze nog met Kato ontving op het Zuid.
                                  Ze stelt je direct op je gemak en ik was toch wel wat zenuwachtig. Over de kwaliteit kan ik alleen maar zeggen dat ik het geweldig vond (vooral het pijpen ). Intiem was wat minder en kon ik niet echt een erectie aanhouden... misschien was het zenuwachtigheid of onzekerheid, wie weet het? Het zal zeker niet aan haar liggen. Voor de rest: naar mijn smaak een mooie verschijning en een heel vriendelijke dame.
                                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-02-16, 20:32. Reden: RECFORM

Commentaar

Vandaag eindelijk Ella nog eens kunnen bezoeken! Yippee!
                                    Eerst lekker geknuffeld om a.h.w. het weerzien te vieren.
                                    Waoow, wat een spetter. Ze heeft al een stevig bol buikje en (natuurlijk) grotere borsten met lekker grote tepels (voor de liefhebbers)! Ze is zelfs slanker als in 2012 toen ik haar voor 't eerst bezocht (A'pen-Zuid).
                                    Het was echt veel te lang geleden, maar de sex was er alleen maar beter om. Ik geil wel op een zwangere vrouw met de rondingen die Ella nu heeft. Ze was zelf ook heel geil en binnen de kortste keren stond ze lekker nat. Dat kan alleen maar stimuleren en dat deden we dan ook. Heb ze lekker twee keer doen klaarkomen met tussendoor een relaxerende rugmassage en een babbel. Nadien heeft ze mij heerlijk klaargestoomd en stevig laten spuiten; 'k trilde er helemaal van.
                                    Ik vergat de kamer waarin we op een ruim bed lagen. Wat een toffe en gezellige GFE. Mmmmm!
                                    Een echte aanrader en nu ze zwanger is ga ik in 't kort zeker nog terug, voor het te laat is.
                                    Zelfs spijt dat ik het niet eerder zag (ik vond een adv. van 11 dec. 2013 waarin ik las dat ze toen 6 mnd zwanger was).
                                    Een aparte ervaring. Vroeger alleen met de vrouw kunnen doen, maar dit was anders omdat ik sindsdien zelf veel bijleerde en omdat ik Ella van het vorig bezoek kende. De klik was er direct terug!
                                    Ook dit keer 2 uur bij haar vertoefd. Nadien lekker doucheke na nog een babbel, nog wat geknuffel om dan met veel spijt weer naar huis te rijden. Zelfs 2 uur was te kort
                                    'k Ben nog aan 't nagenieten en nog steeds geil. 'k Kan niet wachten om terug een afspraak te maken met Ella ...
                                    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 09-01-14, 01:21. Reden: Naam Ella volstaat. Privacy!!

Commentaar

Zoals voordien aangekondigd, vandaag (14/01) terug op afspraakgeweest bij Ella (2 uur) en we hebben ons weer heel goed geamuseerd! Een paar nieuwe dingen geprobeerd met deze sympathieke zwangere beauty.
                                      De tijd is alweer zo vlug gegaan als de vorige keer; dat zegt genoeg. Ik kan niet genoeg krijgen van deze geile jonge vrouw met al die extra rondingen en die mooie grote prompte tepels. Om van te snoepen, vind ik toch! Heb ik ook gedaan
                                      Zij die deze kans laten liggen hebben ongelijk.
                                      We zijn er ook dit keer maar direct aan begonnen; ze nam het voortouw door op de bedrand te gaan staan waardoor ik heel makkelijk aan m'n favoriete deeltjes kon. Erg handig; we konden allebei blijven rechtstaan. Dat vind ik speciaal aan haar; ze denkt mee met wat de klant graag doet en maakt het 'm indien mogelijk gemakkelijker. Nog een reden waarom ik haar supertof vind.
                                      Zo kwam ze al snel helemaal in de 'mood' en konden we wat later afzakken tot op ligniveau waar we het hele bed gebruikt hebben om mekaar te bevredigen; zelfs de kussens waren in de weg en vlogen aan de kant
                                      Dit keer had ze ook wat sfeermuziek opgezet. Tussendoor weer een massageke gegeven en gebabbeld. Daarna nog samen een lekkere douche genomen. Zalig na een fabuleuze afspraak.
                                      Voor mij blijft ze een topper en zal ze dat ook blijven als ze terug ontvangt na de geboorte.
                                      Mijn eerste indruk van in 2012 was juist!
                                      NOTA: in de Recensie staat Cup-maat B (geblokkeerd), maar dat was sowieso al fout; was ruime C en is dat nu zeker!
                                      Noot mod > cupmaat bij deze aangepast naar C
                                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:30. Reden: RECFORM

Commentaar

Wandelaars,
                                        Ella kondigt nu in haar advertentie aan dat dit de laatste week is dat ze ontvangt.
                                        Ze nadert het einde van haar zwangerschap en zal het rustiger moeten nemen.
                                        Ik ga ze zeker nog eens bezoeken. Afspraakje is al gemaakt
                                        Dit zijn echt speciale afspraakjes geweest met haar. Toch speciaal om te stoeien met een hoogzwangere die dan ook nog eens goesting heeft en heel vlug nat wordt. Ze geniet er van en ik zeker. Mmmmm!
                                        Tot op ons afspraakje, Ella; 'k ga er driedubbel van moeten genieten.
                                        Daarna zal ze spijtig genoeg een tijd van het menu zijn [Sad]
                                        http://www.redlights.be/prive-ontvan...tste-week.html

Commentaar

Wandelaars,
                                          Ella gaat in 't kort terug starten. Hou haar advertenties in de gaten. Natuurlijk niet meer zoeken naar een 'zwangere' Ella
                                          Ik kan niet wachten om haar terug te zien, zonder zwangere buik.
                                          Zal een groot verschil zijn en het stoeien alleen maar vergemakkelijken