Hoboken, privéontvangst, Chrisje

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoboken, privéontvangst, Chrisje

Wauw dit was nog eens een afspraakje. Chrisje is een dertigertje maar een ongelooflijke meid. Babbeltje om het ijs te breken, ff afrekenen, drankje. De kans om een douche te nemen voor en na.
    In de slaapkamer aangekomen, wilde tongzoen en geknuffel. Dan plaats genomen op het bed. Een korte maar weldadige massage en toen begon chrisje aan het echte werk. Die meid maakt van een pijpbeurt een echt feest. Soms onderbreekt ze ff, lekker wat knuffelen en verder. Dan gingen we op mijn vraag in 69 liggen en mocht ik haar kutje lekker beffen....zalig. Dit ging door tot ik lekker mocht klaarkomen in haar mondje. Chrisje is misschien iets duurder maar zeker de Moeite. Dit is een ongelooflijk lieve, mooie en geile meid. Een dikke 11/10 van mij.

noot mod : up link jan 2011 : www.afspraakjes.com > Chrisje
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 16:05. Reden: titel correct online zetten RECFORM
    Steeds te vinden voor een leuke meid.

Re: Hoboken, Priveontvangst , Chrisje (uitstekend)

Ze stond al lang op mijn verlanglijstje, maar vandaag, na een wat matige ervaring in Mystique had ik nog goesting in wat beters.

Man man man wat een vrouw, die Chrisje. De eerste tongkussen waren wat aarzelend. Maar daarna... wat een stomende sex. Niet aan neuken toegekomen maar zoals die pijpt dat heb ik nog nooit meegemaakt. Likken zuigen snel traag en diep, zeer diep.
    Toen ik haar befte trok ze zowat mijn hele hoofd in haar.....
    Daarna nog een tweede pijpbeurt, tot ik alles diep in haar keel heb geschoten.
    (KIDM kost wel een extraatje)
    Voor 45 minuten betaald, en meer dan een uur binnengeweest.

Ik begin te denken dat hier over de beste vrouwtjes niets wordt geschreven ! En ik verwacht me al een een paar negatieve reacties van gasten die Chrisje liever voor zich houden ?

Conclusie : hogere prijsklasse (150E voor 45 minuten incl KIDM), maar beter 1 keer naar Chrisje dan 4 keer naar een andere...

Ik neem alvast een abonnement.

Commentaar

Re: Hoboken, Priveontvangst , Chrisje (redelijk)

Vorige week een afspraakje gemaakt met Chrisje.
      Ik wasiets te vroeg en belde haar om te vragen of ik reeds binnne mocht.
      Dat was geen probleem en ik belde dan ook aan in het halletje.
      Ze liet me binnen en we gingen meteen naar de kamer.
      Beiden een wasje onder de douche in de badkamer.
      Ik vertelde dat ik kwam voor hetgeen ze adverteerde: PZC en KIM.
      Neuken was deze keer niet aan de orde en dat vond ze zelf ok.
      Ze adverteert dat ze deep throath pijpt maar dat was niet echt zo.
      Mijn stijve snikkel werd wel heel lekker gepijpt en ik raakte haar huig wel, maar ze kon mijn stijve toch niet helemaal in haar keel nemen.
      Wel jammer vond ik.
      Wat ik ook jammer vond was dat het een hele wilde is.
      Ik doe het graag rustig maar ze begon furieus te pijpen en het duurde dan ook niet lang voor ik klaarkwam, zoals afgesproken deponeerde ik mijn kwakje in haar mond en ze slikte het gulzig door.
      Ik kan niet zeggen dat het niet lekker was. Maar teruggaan doe ik niet.
      Het was geen deep throath en voor 125 Euro voor een half uurtje had ik dat toch wel verwacht, zeker omdat ze op Deernes daarmee adverteert.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-10-16, 20:51. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Hoboken, Priveontvangst , Chrisje(uitstekend)

Er wordt hier toch wel weining geschreven over de beste dames... Pas nog eens naar Chrisje geweest. Het was lang geleden, te lang. Man man man. Als er een nobelprijs pijpen THE bestond weet ik wel wie die verdient....
        Lekker kussen lekker, lekker kutje om te likken, en het pijpen : je merkt gewoon dat ze daar zelf gek op is.
        Aan de duurdere kant (150 per uur plus 25 voor KIDM), maar je komt er gegarandeerd uitge... en tevreden buiten.

Commentaar

Zaterdag had ik zin om nog eens te wandelen en deze keer voor Chrisje gekozen na de recenties hier te lezen over haar. Deze keer voor een half uur omdat ik ook eens een deepthrout wou uit proberen en eens lekker diep te spuiten, ik had mijn bedenkingen omdat ik nogal zwaar geschapen ben en de meeste meisjes niet verder gaan dan 10 cm.
          Ik dus betaald 150€ (half uur, deepthrout en kidm), samen naar de kamer, gezellig met 2 een lekkere douche, dan op bed en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit mee gemaakt heb, helemaal in het mondje tot volledig aan mijn ballen en gespoten terwijl ik helemaal in haar keel zat. Na afloop nog een kleine massage en een gezellige babbel, terug even verfrissen in de douche en voldaan naar huis
          Het was niet direct goedkoop voor een half uur maar zeker voor herhaling vatbaar, want heb er veel voor terug gekregen en misschien ga ik volgende week al terug
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 16:06. Reden: RECFORM

Commentaar

In het spoor van sommige schrijvers hier eens naar Chrisje getrokken om een ervaring op te doen.
            En idd. wat voor ééntje, Chris/Chrisje is één uit de duizend geloof me.
            Eerst een degelijk was je vooraf.
            Mogelijkheden genoeg.Maar zelf gekozen voor een half uur pijpen en neuken, waarbij de verwachtingen zeker werden ingelost.Bij pijpen geeft Chrisje zich uit volle damp..zo erg dat ik ze een paar keer heb moeten verzoeken om even te wachten of ik zou alles al vol gespoten hebben in de eerste minuten.
            Bij neuken lijkt het of Chrisje lekker kan genieten met de ogen gesloten.
            Besluit : Een vrij goede ervaring op gedaan,maar voor een half uur haast de hoge prijsklasse te noemen...men kan deze diensten (die m.i. wél zeker heel goed waren gegeven) op andere plaatsen voor een stuk minden bekomen.Met alle respect voor Chrisje natuurlijk.
            Wie weet tot nog een keertje. grtz R.

http://www.afspraakjes.com/index.asp...String=chrisje
            Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Al een paar maanden geleden.
              Chrisje ziet er nog goed uit, maar je ziet wel dat ze niet meer piep is. Je ziet haar leeftijd aan de rimpels. Wel nog slank. Ze komt redelijk dominant over, maar houdt wel goed rekening met je wensen.
              Wasje vooraf (en achteraf) in bad met douchestraal (zij gaat mee in bad) en je wordt grondig geïnspecteerd.
              Dan op bed. Even intiem gedaan, maar kwam voor haar pijpkunsten.
              Daar heeft ze me niet teleurgesteld. Ik was zowat van de kaart.
              Kortom, één van de beste pijpbeurten die ik al had, maar niet goedkoop en de buurt mijd je best 's avonds (naar mijn gevoel).
              PS: ben niet zeker of het een woensdag was of andere weekdag, maar dat is niet belangrijk.

Commentaar

Re: Hoboken, Priveontvangst , Chrisje

Is ondertussen ook al zo'n half jaar geleden, maar ik herinner me de date nog als gisteren. Ze ziet er inderdaad al wat ouder uit, maar God ik hou van een vrouw als haar.

Een lekkere blondine (heb er een zwak voor) met een killer body en heerlijke silicone borsten. Ze is mijn eerste (nog steeds enige) met fake tits, maar voor mij was het top en wil eigenlijk niet anders meer. Voorts was ze zeer correct, kijkt niet op haar klok, laat meermaals klaarkomen toe, een lekker geil vuilgebekt mondje en de beste blowjob van mijn leven.
                Enige minpuntje zijn de minder verzorgde nagels (vind afgebeten nagels toch wel een afknapper), maar voorts absoluut top.

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-01-16, 16:07. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Hoboken, Priveontvangst, Chrisje

Ben er vorig jaar geweest.
                  ziet er redelijk goed uit voor haar leeftijd. Nog lekker strak en leuke tieten (beide met wat werk aan gebeurt.
                  service was goed bij mij. Jij vraagt zij draait.

Commentaar

Link RL
                    ​​​​​​https://www.redlights.be/profiel/chrisje/
                    To sweethearts and wives. May they never meet.

Commentaar

Aan het werk...
                    X