Deurne, privéontvangst, Aliya Cassie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deurne, privéontvangst, Aliya Cassie

Zondag was de nood weer hoog,, Ik was aan het twijfelen tussen een paar DVP's maar toch heb ik haar gekozen https://www.redlights.be/prive-ontva...urne-zuid.html Vlot afgesproken via SMS, en eenmaal aangekomen dacht ik toen ik het appartement zag dat ik weer eens pech zou hebben, Onterecht zou blijken, want eenmaal ze opendeed zag ik een prachtige ebony vrouw voor mij. Zeer aangenaam in de omgang, zeer lief.. zeer verzorgd appartement en zeer vlot in het nederlands. Goed, eventjes mijn zaakje wassen en dan beginnen. Op de kamer ging ik op de rand van het bed zitten en kwam ze voor mij staan met haar mooie verschijning, Ik heb haar lekker gevingerd en haar borsten afgelikt terwijl zij mij met een handje warm kreeg. Toen ging ze bijna volledig op mij zitten en gingen we wat hoger in het bed zodat we comfortabel konden beginnen. Ze zette zich eerst zijwaarts zodat ik niet volledig aan haar poesje kon komen... maar toen ze mij begon te pijpen heb ik haar toch lekker nat gekregen met een vinger. Vanaf dat moment ging ze in een 69 positie zitten op mij zodat ik haar proper kutje lekker kon beffen terwijl zij mij afzoog. Na een minuutje of 10 werd het mij wat veel en was zij supernat en merkte ze dat precies.. deed ze lekker een condoom aan en begon mij reversed cowgirl af te rijden. Ik heb nog een kleine 10 minuten volgehouden voor ik de condoom volspoot. Nadien hebben we nog een kwartiertje in mekaars armen liggen praten en spelen en toen was het tijd om naar huis te gaan. Eerlijkheidshalve.. zeker de moeite als je echt een klasse betaalbare ebony wilt die je echt goed behandelt.. maar je moet haar wel met het nodige respect behandelen. Herhalingsgevaar is vrij groot. ALIYA CASSIE 3708
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-03-19, 12:33. Reden: RECFORM w bug formulier

Zou ik mogen vragen of ze eruit ziet zoals de fotos? En ze zegt dat ze Nederlands spreekt,is dat zo?

Commentaar

Fotos zijn profesioneel genomen, maar ja.
      En ze spreekt nederlands.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door deebalt Bekijk bericht
        Fotos zijn profesioneel genomen, maar ja.
        En ze spreekt nederlands.
        Professioneel? Lijken mij gewoon selfies te zijn toch? Ik zal zelf een poolshoogte moeten gaan nemen.

Commentaar

Aan het werk...
        X