Mol Mechelen, privéontvangst, Maria Mia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mol Mechelen, privéontvangst, Maria Mia

Had Mia al een tijdje in de gaten op Redlights, maar was steeds te ver uit de buurt. Nu adverteert ze dat ze in Mechelen zit en heb haar gebeld voor een afspraakje. Ging vlot, adres gekregen via sms en moest bellen als ik aan de deur stond. De buitenkant lijkt een vervallen huis te zijn maar eenmaal binnen is het een heel mooi gerestaureerd interieur.....Op het gemak even kennisgemaakt en dan de badkamer in. Eenmaal gewassen het bed op en begon Mia met een vrij goede massage. Ze vergat hierbij zeker niet de onderste zones te teasen, wat ze vrij goed kon. Mia is een slanke vriendelijke dame met het enige minpunt voor mij dat haar borsten aan de kleine kant zijn. Er staat in haar advertentie dat ze maat A heeft en dat klopt wel. (Had gehoopt dat het toch een B was) Na de massage begon ze mij heerlijk te pijpen zc. Eigenlijk op een zachte manier maar toch net goed. Daarna heb ik haar wat gebeft wat ze zeker kon appricieren, aan het kronkelen van haar lichaam te zien. Daarna ging ze bovenop zitten om me heerlijk te berijden. Tot slot het zaakje afgemaakt in doggy met het zicht op haar knappe kontje. Ontdanks ik toch wel van borsten hou denk ik deze dame toch nog eens te bezoeken. Zoals gezegd ontvangt ze nu in Mechelen maar ze blijft telkens ongeveer één maand op dezelfde plaats. https://www.redlights.be/prive-ontva...xperience.html MARIA MIA 2485
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-10-18, 13:06. Reden: RECFORM w

Heb deze dame dan ook maar eens bezocht. Afspreken ging vlot in het Engels, parkeergelegenheid ook in de buurt.
    Vond de afspraak op zich niet al te speciaal. Was niet slecht maar ook niet van te zeggen dat ik nog eens terug zou gaan.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-09-18, 13:44. Reden: RECFORM

Commentaar

Ontvangt nu in Mol, Limburg (BE).

Commentaar

Met excuses aan onze zuiderburen, Mol ligt natuurlijk in de provincie Antwerpen

Ze noemt zich nu Maria en heeft nieuwe foto's: https://www.redlights.be/prive-ontva...re-mine-2.html
        (hoewel ik er niet van overtuigd ben dat het dezelfde dame betreft...)

* NM > Volgens mij wel dezelfde dame , zie nr en pictures > Titel aangepast > Maria, Mol
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-10-18, 13:03.

Commentaar

Goeie middag, dat is ze helemaal. Deze foto's zijn meer gelijkend dan die uit de vorige advertentie. Ik heb haar nog ontmoet in Mechelen op haar laatste dag daar; ze is vriendelijk maar ze houdt zich niet helemaal aan de mogelijkheden die de advertentie vermeldt. Dus best even aftoetsen aan de telefoon voor je naar Mol gaat.
          Groeten,
          monsieurg

Commentaar

Aan het werk...
          X