Boom, privéontvangst, Sweety

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Boom, privéontvangst, Sweety

Na vernomen te hebben dat Sweety ( het lekkerste Lolita type en mooiste meisjes billen van heel België ) terug vanuit Thailand in België gekomen te zijn ben ik met een broek vol goesting naar Boom gereden . https://www.redlights.be/prive-ontva...eety-boom.html
    De jaloerse Yuki deed de deur open. .

Een heerlijk weerzien met Sweety waar we elkaar omhelsden alsof we elkaar in jaren niet meer gezien hadden .
    Na het financiele en het drankje en het CD erop ben ik begonnen met haar lekker roos poesje te beffen en daarna haar kontgaatje open te trekken en te likken tot ze het niet meer kon uithouden en volop kreunde van plezier terwijl ons schatje mij een meer dan perfecte blowjob gaf met het likken van mijn ballen en aars . Heerlijk . .
    Toen haar omgedraaid en met zicht op dat zo mooi kontje haar genomen in doggy eerst in haar roos poesje , daarna in haar lekker klein kontgaatje .
    Toen ik voelde dat ik ging komen CD eraf en op haar kontgaatje gespoten tot mijn sperma tussen haar billen naar beneden droop .

P.S. Voor andere wandelaars gelieve op te passen op de meer dan jaloerse Yuki die van het begin in de kamer probeert te blijven en terwijl Sweety er is zich niet geneert
    je iedere keer vraagt of je haar ook wilt nemen . Heb haar Yuki vlakaf drie keer NEE gezegd .
    Heb haar ( Yuki ) vlakaf gevraagd de kamer te verlaten . Heb dit al aan de Mamasan gezegd maar die doet precies of ze van niets weet .

Sweety tot de volgende keer my naughty schoolgirl .

Respecteer haar en behandel haar als een prinsesje en geef haar op het laatste een extra . Ze verdient het .
    Xxxx W. SWEETY 9796
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-08-18, 14:16. Reden: RECFORM w

Werkt toch gewoon nog steeds vanuit een massagesalon ; http://www.sweetthaimassage.be/sweetthai/sweety.html

Commentaar

Sweety ontvangt vanuit Boom in Prive .

Soms ook rechtstreeks met trouwe wandelaars .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door intellitic01
        80€/1h?
        is dit all-in?
        Zie eveneens mijn beoordeling

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thomasdbl
          @mod: zou eigenlijk moeten samengevoegd worden met:
          https://www.hookers.nl/forum/erotisc...massage-sweety

(dat is van voor ze 'privéontvangst' deed, maar het verschil lijkt mij klein, en eerdere recensies zijn waarschijnlijk nog wel representatief?)
          Goede vraag thomasdbl, ik stel de vraag in die rubriek aan de mod daar.. we moeten zeker zijn dar ze nu alleen privé doet natuurlijk....altijd lastig indien dame 2 of zelfs 3 verschillende dingen gaat doen...zitten we een beetje gewrongen dat de mod's elkaar niet voor de voeten gaan lopen hier daardoor... en ook, indien we de rubrieken samenvoegen en achteraf blijkt dan toch dat het beter niet gebeurde zitten we in diepe shit met dat item...met dit nieuwe fora zoiets terug gaan splitsen is rampzalig en het resultaat is niet om aan te zien soms...we zien wel wat de mod daar zegt en wachten de reacties van de schrijvers daar ook verder af...in afwachting, alvast bedankt voor je info, grtjs, Peter
          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Amai na alles met veel lof gelezen op het forum, afspraak gemaakt om 12:30 omdat 12:00 niet kon. Ik kom er iets vroeger aan 12:25, Sweety deed de deur open , na mijn portemonnee lichter gemaakt te hebben. 10+ minuten moeten wachten. Ik denk dat het toen al 12:40 ofzo werd.

Mijn eigen omgedraaid en wat zachte massage. Goed daar kan ik nog wel inkomen dat ze mss moe was. na 20 minuten massage vanachter mijn eigen mogen omdraaien.
            Hier en daar met de kleine borstjes mogen spelen, maar de massage aan de voorkant was niks. Gewoon rechstreeks to the job , afwerken en mogen vertrekken. ik stond om 13:15 al terug buiten.

Mevrouw zei dat ze moe was. maar goed voel me super hard afgeripped. Betaald voor een uur en wss 35 minuten max binnen gezeten.

Hier kom ik nooit meer!!
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-08-18, 21:25. Reden: RECFORM

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ayit Bekijk bericht
              Amai na alles met veel lof gelezen op het forum, afspraak gemaakt om 12:30 omdat 12:00 niet kon. Ik kom er iets vroeger aan 12:25, Sweety deed de deur open , na mijn portemonnee lichter gemaakt te hebben. 10+ minuten moeten wachten. Ik denk dat het toen al 12:40 ofzo werd.

Mijn eigen omgedraaid en wat zachte massage. Goed daar kan ik nog wel inkomen dat ze mss moe was. na 20 minuten massage vanachter mijn eigen mogen omdraaien.
              Hier en daar met de kleine borstjes mogen spelen, maar de massage aan de voorkant was niks. Gewoon rechstreeks to the job , afwerken en mogen vertrekken. ik stond om 12:15 al terug buiten.

Mevrouw zei dat ze moe was. maar goed voel me super hard afgeripped. Betaald voor een uur en wss 35 minuten max binnen gezeten.

Hier kom ik nooit meer!!
              Geloof ook niet alles wat ze hier schrijven aub.....ze heeft haar kuren,zie één van mijn eerdere posts…..en ze is héél dikwijls moe....ik ken haar goed...ik weet wat ze doet en niet doet....als ik hier dan sommige reacties lees...pfff....wat een fantasie hebben sommige toch....en het zal bij Sweety bij een fantasie blijven...
              ge leeft maar één keer....daarom!

Commentaar

Correct . Geen back to the future maar back to the past voor ayit . . . .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thai4love Bekijk bericht

Geloof ook niet alles wat ze hier schrijven aub.....ze heeft haar kuren,zie één van mijn eerdere posts…..en ze is héél dikwijls moe....ik ken haar goed...ik weet wat ze doet en niet doet....als ik hier dan sommige reacties lees...pfff....wat een fantasie hebben sommige toch....en het zal bij Sweety bij een fantasie blijven...
                  Tja , wat sommigen niet kunnen klaar spelen , of niet kunnen waarmaken bij ons Sweety doet soms bepaalde reacties van hun naar voren komen die onbegrijpelijk zijn .
                  Jaloezie . . . . of . . . ? ? ? ?

Commentaar

Betreft negatieve reactie van bepaalde wandelaar .

Zou zeggen indien je het niet kunt waarmaken bij Sweety zal dit je niet gelukkig maken , maar beschuldig dan NIET de personen die haar wel gelukkig kunnen maken en haar kunt laten komen .

thai rabbit 6

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thai rabbit 6 Bekijk bericht
                      Betreft negatieve reactie van bepaalde wandelaar .

Zou zeggen indien je het niet kunt waarmaken bij Sweety zal dit je niet gelukkig maken , maar beschuldig dan NIET de personen die haar wel gelukkig kunnen maken en haar kunt laten komen .

thai rabbit 6
                      Heb je het op mij?Ik zal het nog eens herhalen,ik weet wat ze doet en ook wat ze zeker niet doet....En wees gerust,ik kan ze zeker gelukkig maken,vraag het haar anders zelf eens!En daarvoor hoef ik zeker géén 250 euro te betalen....trouwens er zijn betere en mooiere exemplaren te vinden,dames die niet moe zijn en die mooiere kontjes hebben.Maar geniet er van en maak maar reclame voor Sweety,dan laten ze mijn lievelingskes gerust!
                      ge leeft maar één keer....daarom!

Commentaar

denk dat de moderator hier dringend moet ingrijpen, dit ontaard in een "afrekening"!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ismedatiets Bekijk bericht
                          denk dat de moderator hier dringend moet ingrijpen, dit ontaard in een "afrekening"!
                          Ik ben momenteel met vakantie, ik zal beslist niet nalaten om dit item te gaan aanpakken nadien. Groet, Peter
                          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Aan het werk...
                          X