Gierle, privéontvangst, April

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gierle, privéontvangst, April

Ben onlangs ook in Gierle geweest. Een man nam de telefoon op, en regelde de afspraak. Camilla en April in hetzelfde appartement. Ik had gekozen voor April, een bijzonder knappe verschijning. Idd, comm enkel in het spaans,, maar gelukkig kan ik me daarmee behelpen. Ik moest zelf vragen om te douchen, daar begon het al mee. Daarna op het bed, haalt ze meteen een condoom tevoorschijn. Stond op de advertentie niks van pcz, dus met condoom ging ze pijpen, ze deed het niet slecht, en probeerde zelfs een deepthroat. Na vijf minuutjes wilde ze gaan neuken. Ik had voor een uurtje geboekt omdat ik een lang voorspel leuk vind, dus dat was me te snel. Ik zei : tranquilo, tranquilo.. Dan ging ze me trekken (met condoom) en dat vond ik maar niks, dus gevraagd om nog wat te pijpen. Dat deed ze ook. Weer 5 minuten, en dan wil de ze gaan neuken. Kussen ging niet, zelfs geen kusje op de lippen. Tijdens het pijpen ging ze telkens zo zitten dat ik nergens aan kon, en ik bef en vinger graag, maar dat was dus ook niet aan de orde. Ik voelde het al aankomen dat er na het neuken ook niks spannends meer zou gaan gebeuren, dus ik heb haar dan maar 45 minuten aan een stuk flink afgereden. Ze kon het goed hebben, maar ik zag aan haar gezicht dat het niet veel langer meer moest duren. Op deze manier heb ik er toch voor gezorgd dat het uur en de dame netjes vol werden gemaakt. Na afloop ging ze meteen met haar gsm aan de slag en bestond ik niet meer. Ik vond het maar skw kwaliteit, dus na afloop heb ik een berichtje gestuurd : "spijtig van de waardeloze service, want het is een knap en lief meisje". Ik kreeg een antwoord : "bedankt voor de informatie", en de volgende dag was haar advertentie verdwenen en bleef enkel Camilla over... haha was precies ni veel beter als ik het zo lees... APRIL 7653
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-07-18, 16:37. Reden: RECFORM w

en hier is ze weer : http://www.redlights.be/prive-ontvan...last-week.html

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fun4ladies Bekijk bericht
      Nee Peter, Camilla en April zijn twee verschillende meisjes, die ontvangen op dezelfde locatie..
      Oke... ik splits de rubriek terug dan bij deze

We nemen notie van deze...deze rubriek gaat over April die op dezelfde locatie als Camilla (waar ook een item van bestaande is)ontvangt met het zelfde telnummer.

Zie dame Camilla > https://www.hookers.nl/forum/priv%C3...tvangst-camila
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-07-18, 16:49.
      Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

als de fotos juist zijn op die adv is ze dat.

Commentaar

Aan het werk...
        X