Turnhout, privéontvangst, Tina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Turnhout, privéontvangst, Tina

Hoi allemaal,,Dit was m'n eerste ervaring met een dvp. Allereerst, voor alle duidelijkheid, dit is een andere Tina uit turnhout dan die elders op deze site. Er staat reeds een review van een Tina uit Turnhout, maar ben vrij zeker dat dit iemand anders is. Alles wat op haar zoekertje staat lijkt wel mogelijk. Ze is van Hollandse origine en woont daar feitelijk ook nog blijkbaar. Had een uur geboekt. Het pijpen zc vond ik waanzinnig goed, ik was echt leeggezogen op het einde. Slikken deed ze ook. Dan vroeg ze of ik wat wilde drinken enzo. Na even bij te komen nog doggy geneukt, in beide gaatjes Uiteindelijk nog eens gekomen tijdens anale seks. Al bij al was alles wel ok voor die prijs denk ik. Er is veel gebabbeld geweest ook. Op het einde mogen douchen, was een nette badkamer. Ze is geen klokkijkster precies. Zoekertje: https://www.redlights.be/prive-ontva...et-vullen.html Profiel: https://www.redlights.be/profiel/100-nl-3/ Herhalingsgevaar is klein wel. Gr Pieter TINA 7886
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-07-18, 15:17. Reden: RECFORM w titel edit bug <br />

Oorspronkelijk geplaatst door Jack-vlaanderen Bekijk bericht
    Voor het werk in antwerpen dus dacht ik rij maar even door voor bezoekje ontvangt in een net appartement een zeer aardige spontane Nederlandse vrouw met een mooie uitstraling en geweldige ogen en ik sluit me aan bij het verhaal wat een pijp kunsten heeft deze vrouw wow zo lekker en ze kan aardig wat hebben haar ook in verschillende standjes gebeukt en die kont kan je ook lekker door neuken hard ,zacht al met al een super ervaring voor een man die wat van een volle dpv houd ....
    Vul het recensieformulier dan ook even in... zie in deze rubriek, links boven, Recensie schrijven..... dank u
    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Edward1973 Bekijk bericht
      Iemand onlangs nog op bezoek geweest? Haar link is verdwenen.
      https://www.redlights.be/prive-ontva...et-vullen.html

Commentaar

Gisterenavond ben ik voor de eerste keer bij Tina geweest en ik heb het me niet beklaagd. In de namiddag probeerde ik haar al te bellen voor een afspraak, maar toen kreeg ik haar niet aan de lijn. Ik stuurde haar dan maar een sms met de vraag of ze me kon contacteren vanaf het moment dat ze vrij was. Dat deed ze ook. Ik ontving een telefoontje van haar, heel discreet en super vriendelijk. Na een uurtje stond ik bij haar aan de deur. Ze kwam opendoen in een badjas, waarbij ik al een zicht kreeg op haar mooie grote borsten. Ik werd ontvangen in een prachtig appartement. Er was niks van rommel ofzo, alles was netjes proper en modern, het was zeker geen verlaten pand, want het was een nieuwbouwappartement van hoogstens enkele jaren oud. Ze vroeg of ik me even wilde verfrissen. Ze wees me de weg naar de moderne en zeer zeer nette badkamer. Een vers washandje en verse handdoek lagen klaar, alsook zeep, zelfs mondwater was ter beschikking.
        Op de kamer belanden we direct op bed en ze vroeg me met wat ze me kon plezieren. Gezien de goede commentaren hier op deze site, zei ik dat ik zin had in een lekkere vrijpartij. Ze legde zich op haar rug in het midden van het bed en we begonnen met tongzoenen waarbij beide tongen echt gebruikt werden zoals het hoort. Ze heeft ook heel erg mooie ogen. Ik kon niet weerstaan aan haar grote boezem waarbij ik wat op haar tepels sabbelde en die zich meteen rechtop zette.
        Mijn hand gleed toch maar naar haar gladgeschoren kutje, dat ook al flink nat stond. Terwijl ik haar vingerde trachtte ik alsmaar meer en meer vingers in haar sappige spleet binnen te brengen, gezien in haar advertentie stond dat ze van vaginale fisting hield. Om mijn ganse hand erin te kunnen krijgen, was er wel extra olie nodig. Zachtjes kon mijn ganse hand verdwijnen in haar super kutje.
        Na afwisseld tongzoenen, fistfucking en wat bef- en vingerwerk, stelde ze voor om haar is lekker door te neuken. Ze zette zich op haar knietjes op bed, trok haar spleetje at open en ik plante mijn stijve pik in haar grot. Na goed zo'n 5 à 10 minuten stoten, wilde ik me laten pijpen, wat ze meer dan voortreffelijk deed, zonder haar handen te gebruiken. Mijn kanon stond echter nog niet op schieten, dus zette ze zich op haar knietjes op de rand van het bed, waarbij ik rechtop naast het bed stond en ik opnieuw haar kutje goed neukte. Nog is even verwisseld naar het missionaris standje, waarbij ik haar volle tieten op en neer zag wippen. Nog even zette ze haar mooie lippen van haar mond rond mijn stijve penis en pijpte me nog enkele minuten. Ik besloot me zelf wat af te trekken waarbij ik mijn zaad tegen haar borsten en in haar gezicht spoot.
        Na afloop kon ik me weer opnieuw lekker verfrissen.
        Tina is een super ervaring en ze mag me nu al bij haar vaste klanten rekenen, want zeer binnenkort ga ik al terug. Ze doet werkelijk alles wat in haar advertentie staat en dit voor een zeer matige prijs. Hygiëne zijn top. Afscheid nemen deden we natuurlijk ook weer met een tongzoen.
        Ik boekte een halfuurtje, maar ben er zeker 45 à 50 minuten binnen geweest. Het is echt geen klokkenkijkster en ze werkt je zeker niet buiten.
        Tina is de beste ervaring die ik al gehad heb, en ik heb er al heel wat op mijn lijstje staan.
        Herhalingsgevaar is 200 %.
        Dankjewel Tina voor dit aangename moment.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 14-08-18, 20:55. Reden: RECFORM

Commentaar

Heeft zei nu werkelijk siliconen borsten?

Commentaar

Wat mij betreft heeft Tina geen siliconen borsten hoor.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Trotterke Bekijk bericht
              Wat mij betreft heeft Tina geen siliconen borsten hoor.
              Volgens de 2 beoordelingen wel..........

Commentaar

Waar is haar adv ergens te vinden?

Commentaar

Ik heb ze vorige week ook nog is gecontacteerd, omdat ik haar nummer nog ha, maar ze antwoordde niet.
                  Ik veronderstel dat ze met vakantie is. Ik hoop niet at ze gestopt is, want ik ben wel een fan van haar geworden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door the cobra 1 Bekijk bericht

Volgens de 2 beoordelingen wel..........
                    Ze heeft zeker geen siliconen borsten hoor. Geen idee hoe dat in de beoordeling is gesukkeld..
                    Weet wel niet of ze nog actief is(?)

Commentaar

Vanaf maandag 10 september ontvangst ze terug, schrijf Tina op haar website.
                      Zie link : https://www.redlights.be/prive-ontva...et-vullen.html

Commentaar

Ge moet niet s morgens om 10 uur gaan want dan is ze er niet .Zeker 2 dagen op voorhand een afspraak gemaakt en dan kom ze niet opdagen?Verschillende keren nog gebeld maar ik denk dat ze in gesprek was met iemand anders .Heb nog een sms gekregen dat ze in file stond?Volgende keer beter.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door daal Bekijk bericht
                          Ge moet niet s morgens om 10 uur gaan want dan is ze er niet .Zeker 2 dagen op voorhand een afspraak gemaakt en dan kom ze niet opdagen?Verschillende keren nog gebeld maar ik denk dat ze in gesprek was met iemand anders .Heb nog een sms gekregen dat ze in file stond?Volgende keer beter.
                          Inderdaad ,
                          heb net hetzelfde meegemaakt . Afspraak gemaakt tegen 2000u tot 2015u gewacht en dan terug naar Antwerpen.
                          20 keer gebeld geen reactie.
                          tegen dat ik in ranst was kreeg ik sms dat ze controle had en dat ze het de volgende keer ging goed maken.
                          Och ja we zullen wel zien wat er van komt
                          Suds

Commentaar

Heb net hetzelfde meegemaakt meer dan een uur gewacht. Toen ik weg was haar een sms gestuurd dat ik wel een flinke recensie over haar zou schrijven en kreeg ik ineens een sms dat ze controle had en dat ik volgende keer wel een uurtje gratis zou krijgen. Sinds dien nog 2x contact proberen maken maar tevergeefs.

Commentaar

Ik heb ook al twee keer met haar een afspraak gemaakt. Eerste keer op het afgesproken uur gebeld en dan antwoordde ze niet meer. Ook niet na een half uur, of zelfs na een uur. Tweede keer, een week later, verontschuldigde ze zich voor de eerste keer, omdat ze toen onverwacht controle had. Maar dan deed ze weer exact hetzelfde.. ?? het lijkt haast wel of ze het leuk vindt om iemand kilometers te laten maken en dan te laten staan. gek hoor..

Commentaar

Kan helaas het bovenstaande enkel bevestigen.
                                Ik had vandaag om 10h30 een afspraak. Helaas heb ik haar na vele telefoontjes niet meer kunnen bereiken.
                                En dit terwijl ze zelf het uur van de afspraak had mogen kiezen.

Ik ga er niet meer mee afspreken, hoe lekker ze er ook uitziet ( toch als je houd van BBW )
                                Enkele maanden geleden ben ik naar een gangbang van een nederlandse vrouw geweest die hetzelfde appartementje huurde.
                                Toen heb ik Tina in de gang zien rondlopen.

Kom aub je gemaakte afspraken na.

Commentaar

Hallo,

Ik ben ooit bij deze dame geweest toen ze in West-Vlaanderen werkte. De seks en meerbepaald het pijpen was inderdaad zeer goed. Hoewel het contact een beetje steriel en mij net iets te professioneel overkwam.

Sinds enige tijd werkt deze dame inderdaad in Turnhout. Omdat de lekkere blow-job nog in mijn geheugen lag heb ik dan gisteren nog eens proberen af te spreken. Daarbij moet ik me helaas bij de minder positieve ervaringen hierboven aansluiten.

Het relaas:

ik belde ong. anderhalf uur op voorhand, kreeg haar meteen aan de lijn en sprak af om 15u. Jammer genoeg had ik autopech en moest ik de pechdienst eerst laten komen voor ik naar Tina kon vertrekken. Ik hield haar echter per SMS op de hoogte en stelde voor of een uurtje later nog oké was. Ze antwoordde me "ok, hou me op de hoogte als je nog kan komen". Nou, dat deed ik dus.

Omstreeks 15u30 liet ik haar weten dat ik er om 16u kon zijn. Vanaf dan geen enkele reactie meer. Toch reed ik alsnog naar de afgesproken straat waar ik omstreeks 16u arriveerde. Daar heb ik nog een paar pogingen gedaan, wat SMS'jes en een paar telefoontjes (waarbij ik telkens meteen voicemail kreeg). Ik vind dat ik nog veel geduld heb gehad (tja, ik stond heet) en heb haar om 16u30 ge-SMS't dat het voor een andere keer zou zijn, maar dat het wel zo fijn zou zijn wat te laten weten, of het nu ja of neen was en dat deze stile echt geen manier van zaken doen is. Omstreeks 17u kreeg ik dan een SMS waarin ze zei "dat de wijkagent was langsgeweest".

Voor mij is dus geen manier van klanten te behandelen. Wegens tijdverlies pas ik in de toekomst dan ook voor deze dame ondanks haar uitstekende pijpkunsten en lekkere ronde vormen.

Commentaar

Vullen jullie dan ook nog eens een recensieformulier in ? Als je een ervaring er mee had ? Dank u....
                                    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Aan het werk...
                                    X