Wommelgem, privéontvangst, Fenny

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wommelgem, privéontvangst, Fenny

Toen ik de foto\'s zag op Redlights dacht ik even: zo mooi en naturel, zal wel niet echt zijn. Maar omdat ik altijd wel in ben voor een avontuur met een mooie ebony, toch maar de stoute schoenen aangetrokken.. Heb haar gisteren bezocht in Wetteren, maar ga dus vandaag terug naar Wommelgem. Want ze zei dat ze daar, vlakbij Antwerpen, vandaag zou zijn. Dus meteen vervolgafspraak gemaakt voor deze middag. Foto\'s zijn 100% echt. In het echt eigenlijk nog mooier. Nog nooit een donkere meid ontmoet met zulke prachtige borsten en zo\'n mooi perfect lijfje. Ze is lief en intelligent, dus je kan ook een leuk gesprek hebben met haar. Gewoon zo\'n meisje dat in Belgie geboren is, dus niet al dat gedoe zoals je dat bij andere Afrikaansen vaak tegenkomt. Ze is heel vindingrijk in het vinden van leuke posities om te neuken. Pijpt lekker diep. Zoent, etc. In dit uur 2 x klaargekomen. Een keer vaginaal en 1x oraal, waarbij ze alles lekker heeft doorgeslikt. Ik zit nu alweer met een stijve, dus goed dat ik haar vanmiddag weer zie. Een kostbare aanwinst deze dame, een echt pareltje. Hoop dat ze nog lang mag blijven. Ik heb in elk geval nu mijn vaste adresje.
    https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/donkere-fenny-20-lief-wild-mooi-en-donker.html FENNY 4799 3527
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-06-18, 11:18. Reden: RECFORM w

De advertentie is een copy van die van saskia, laura. Wat is er aan de hand, oplichting? Een flauwe plezante?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Yagitani Bekijk bericht
      De advertentie is een copy van die van saskia, laura. Wat is er aan de hand, oplichting? Een flauwe plezante?
      Zelfde manager.

Commentaar

Heren, heb het genoegen gehad om dit zwart pareltje te mogen ontmoeten. 180€ alles zonder condoom. Geweldig uurtje. Klopt wel dat dezelfde advertenties de ronde doen. Ik was bij Fenny, maar er is ook een Emely die kon je in Wetteren bezoeken gisteren. Ik was bij Fenny in de Ziva in Boom, 3 weken geleden

Commentaar

Ik neem aan dat hier op dit item iets scheef zit ! Maar wees er van bewust dat ik altijd te weten kom wat...wees ook bewust van de gevolgen hiervan...neem contact op met mij en wees EERLIJK ! Als men erger wil gaan voorkomen nu.
          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Afspraak gemaakt en bevestiging gekregen vandaag om 14u. Bijna een uur gereden van het Brusselse Daar half uur gestaan 5 berichten gestuurd en om 14u 30 inverichterzake maar terug gereden. Schandalig
            ??

Commentaar

Deze neem ik aan: http://www.redlights.be/prive-ontvan...ook-prive.html

Commentaar

Inderdaad, had er anders wel zin in ??

Commentaar

Bij mij ging er vorige week idd ook iets mis. Maar heb dat gelukkig de volgende dag ruimschoots kunnen inhalen. Begreep dat ze zich moeilijker kon vrijmaken dan ze van tevoren gedacht had. Komende dagen is ze er in elk geval weer. Een dame die zeer de moeite is. https://www.redlights.be/prive-ontva...ie-dovrza.html

Commentaar

Gisteren dan toch Fenny bezocht. Was ee beetje een tegenvaller. Op de foto's geen gezicht. Viel dan een beetje tegen. Was beter terug bij Yvonne aka Melanie geweest Ga het kort houden. Tongzoenen bijna nihil, tipje tong... Pijpen wel diep maar zonder enig gevoel. Enkel het klaarkomen in het mondje was lekker. Neuken verschillende standjes maar bij doggy minder aangenaam geurtje . Alles bij elkaar zeker niet voor herhaling vatbaar. Lesje geleerd ... hou je bij de gekende toppers
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-07-18, 13:08. Reden: RECFORM

Commentaar

Hoe ervaringen dan toch kunnen verschillen van persoon tot persoon. Ken haar van eerdere bezoekjes en van een GB laatst. TZ was juist wel intens. Pijpen voelde bij mij lekker stevig. En zelfs op de GB niets van een naar geurtje gemerkt. Opvallend ook hoeveel mannen tijdens de Gangbang gecharmeerd van haar waren. Juist hygienische meid. Over Melanie ben ik net zo tevreden als HotJake, dus daar hebben we dus blijkbaar wel dezelfde ervaring. Maar zoveel mensen, zoveel ervaringen, he... Wat voor een Nederlander die geen Frans spreekt wat lastig zou kunnen zijn, is dat haar hoofdtaal echt Frans is. Ze kent wel wat woordjes Nederlands (stiefvader was Vlamming, geloof ik) en iets Engels, maar niet genoeg om een gesprek te voeren. Gelukkig is mijn Frans me goed bijgebleven van school en een vriendinnetje ooit in Parijs. Vind het sws een erotisch taaltje..
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-07-18, 11:54. Reden: RECFORM

Commentaar

ben zaterdag bij Fenny geweest .
                        ben daar niett ontevreden weg gegaan .
                        haar tongzoenen was eerder passioneel te noemen dan passief .
                        heb over pijpkunsten ook geen klagen ze weet precies hoe ze het zaad uit mijn ballen weet te zuigen .
                        ook heb ik de eerste 10 blz van de Kamasutra met haar door genomen heb niets geroken ook niet toen ik haar swass on neuf aan het likken was .
                        zelfs haar sterretje was geurloos .

als je al negatief in een date stapt kan de dame nog zo goed zijn , maar ze zal je vooraf gevelde oordeel niet snel kunnen veranderen .

ondanks dat ik geen enkel woord frans spreekt heb ik een toffe date met haar
                        de taal der geiligheid is universeel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door adriano68 Bekijk bericht
                          ben zaterdag bij Fenny geweest .
                          ben daar niett ontevreden weg gegaan .
                          haar tongzoenen was eerder passioneel te noemen dan passief .
                          heb over pijpkunsten ook geen klagen ze weet precies hoe ze het zaad uit mijn ballen weet te zuigen .
                          ook heb ik de eerste 10 blz van de Kamasutra met haar door genomen heb niets geroken ook niet toen ik haar swass on neuf aan het likken was .
                          zelfs haar sterretje was geurloos .

als je al negatief in een date stapt kan de dame nog zo goed zijn , maar ze zal je vooraf gevelde oordeel niet snel kunnen veranderen .

ondanks dat ik geen enkel woord frans spreekt heb ik een toffe date met haar
                          de taal der geiligheid is universeel
                          Vul aub het recensieformulier eens in... zie in DEZE rubriek, links boven ' Recensie schrijven ' dank u
                          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

deze dame al een tijdje niet meer gezien in advertenties..; zou ze gestopt zijn? stond op mijn to do lijstje, spijtig

Commentaar

Aan het werk...
                            X