Noorderwijk Antwerpen, privéontvangst, Bianca,

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Noorderwijk Antwerpen, privéontvangst, Bianca,

Bianca ontvangt in wommelgem.....wel wat moeite gehad om afspraak te maken,maar zeker niet beklaagd. ze is een onderdanige slet te top. had haar geboekt voor 1u met haar als subje. spelletje begon toen alle noodzakelijke plichten waren vervult.....Bianca op krukje laten plaatsnemen waar ik een opblaasbare anaal vibrator had geplaatst.... na wat morren was voor haar ook eerste keer met mij als dom, braaf gaan zitten.... nadat dit toch een beetje teveel van het goeie was dit verder gedaan op bed.... heerlijk.... kan wat verdragen en als je voldoende streng (geen beul natuurlijk) doet ze alles wa je vraagt. Na een tijdje was ze het kontspel beu en vroeg voor spanking als deze eruit mocht... ik ok op voorwaarde dat jouw dildo erin mag en blijft.... als hij eruit floept.... straf.... vond dit perfect.... om lang verhaal kort te maken poeske nog gefist en kontje geneukt ....blijkbaar had ze hier enorm van genoten.... zulke sessies doet ze maar enkele x per week omdat dit wel wat vraagt van haar lijf.... is voor mij meevaller geweest maar, hadden wel klik samen.... herhalingsgevaar groot ondanks prijskaartje..https://www.redlights.be/prive-ontva...eile-dame.html BIANCA 5831 9056
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-07-18, 21:56. Reden: RECFORM w titel edit bug <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />

Gisteren nog eens binnengelopen bij bianca.....
    via whats app al opdrachtje gegeven en wat psychologisch voorspel....
    had haar weer geboekt voor slavinsessie.
    toch hete donder.....
    had mijn opdrachtje nog ni uitgevoerd.....
    even van geprofiteerd om de regels duidelijk uit te leggen.
    om lang verhaal kort te maken......
    was weer lekker.
    voor mij zou ze beter beginnen met 10 beurtenkaart

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-09-17, 13:21.

Commentaar

Om een of andere reden van nr verandert
      https://www.redlights.be/prive-ontva...nderdanig.html

Commentaar

Vorige week nog eens binnengesprongen bij bianca. Ze had het van doen om nog eens stevig aangepakt te worden. Ze was zo geil als boter...
        had haar favoriete speeltje weer bij, ze mocht weer op het stoeltje gaan zitten, als we dat genoeg trainen gaat ze er volgende keer gewoon zelf om vragen.....????

ze had wel weer niet de opgedragen opdracht uit gevoerd, maar had wel alles netjes klaar gelegd.

omdat ze zo geil stond, hebben we maar wat aanpassingen gedaan, zodat we beide voldaan afscheid konden nemen.

alhoewel ik vermoed dat zij toch nog ni helemaal voldaan was.

die 10 beurten kaart begint toch wel goei idee te worden....

Commentaar

Onlangs nog eens op bezoek geweest bij bianca.... was weer geile donder....

zoals gewoonlijk mijn rechten als meester weer serieus gebruikt.... gespeeld met klemmetjes op die lekker tetjes.... en kaarsvet op haar rug en buik.... ze kronkelde...heerlijk...dit afgewisseld met ijs....
          ze had de opdracht die ze bij afspraak had gekregen voor de helft gedaan.... kwam opendoen in lekker leren lingerie en met haar dildo in haar kont.

het vertrouwen in mij als haar soms meester is nog niet volmaakt, maar komt beetje bij beetje in de buurt.

heb haar een dagelijkse opdracht gegeven.... benieuwd of ze het effectief gaat doen.... ik ga het toch weten bij volgende ontmoeting.

voor mij topper.... en doet niet alleen onderdanig...maar ook de meer normale dingen...

Commentaar

Weet iemand of ze nog ontvangt. Vind geen advertentie meer terug . Bedankt

Commentaar

Waarschijnlijk binnenkort terug in wijnegem....

Commentaar

https://www.redlights.be/prive-ontva...ge-bianca.html

ze ontvangt nu regio herentals.... Noorderwijk

* NM > Titel aangepast > Noorderwijk
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-07-18, 21:56.

Commentaar

Overgestapt van prive ontvangst naar club in Wijnegem :

https://www.redlights.be/prive-ontva...eggeweest.html

Commentaar

Aan het werk...
                  X