Schelle, privéontvangst, Chantale

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Schelle, privéontvangst, Chantale

Ben bij Chantale geweest zij vraagt 50 € maar als het goed is staat er geen tijd op . Bij haar is het echt om de sex te doen . Zij is 38 jaar heeft grote borsten GG cup en liet mij drie maal klaar komen .
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-07-11, 14:09.

Rumst (Terhagen), privé ontvangst , Chantale

Ben een paar jaar geleden (zes om precies te zijn ) ook eens bij Chantale langsgeweest. Zij doet het inderdaad voor de sex, maar de hygiëne was toch ondermaats : geen wassen voor of na, noch van mij (had me gelukkig vooraf zelf al gedouched) noch van haar (bij het beffen kwamen toch hinderlijke geurtjes vrij).
    Tenzij de hygiëne er de laatste jaren fel is op vooruitgegaan, zou ik ze toch geen 10 geven voor hygiëne.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 04-10-10, 13:42. Reden: titel online aanpassen en dode link eruit

Commentaar

Rumst (Terhagen), privé ontvangst , Chantale

Gisteren avond eens bij de beroemde chantale geweest.
      In begin ging het wat traag en zonder enthousiasme. Na wat (zacht) vingeren van haar poes kwam zij op dreef. Haar pijpwerk stelde wel niks voor, veel te aarzelend. Knuffelen en tongzoenen daarentegen goed, vooral als je van rond houdt. Zij is wat bijgekomen ten opzichte van de fotos van een paar jaar geleden, maar beschikt over twee troeven (in mijn ogen): een enorm lief gezicht en een paar geweldige hangtetten.
      Na de daad nog wat zitten babbelen
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 04-10-10, 13:44. Reden: titel online zetten

Commentaar

Re: Rumst (Terhagen), privé ontvangst , Chantale (goed)

't was weer Super bij Chantale...
        Had een afspraak tegen 23.15
        Heb eventjes moeten wachten (10 minuutjes ongeveer) en toen was ze er.
        Eventjes gebabbeld, naar boven gegaan en hop met de beentjes!!!
        Chantale neemt haar tijd (no stress) staat voor vanalles open, just be respectfull!!
        Ze wist me te vertellen dat ze volgende 2 weken in Frankrijk zit (paasvakantie), maar daarna is ze weer 'beschikbaar'

Effe terloops:
        bel haar niet voor 20.30 (ze neemt niet op), als ze na 20.30 niet opneemt, is het teken dat ze bezig is!!

Een aanrader voor de borstenfreaks onder ons (haar prammen zijn echt wel indrukwekkend), maar ze is wel voller dan volslank! Maar wat een tijger!!!
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 04-10-10, 13:45. Reden: titel online zetten

Commentaar

Chantale adverteert terug:

http://www.sexjobs.nl/ad.php?hoofdca...538940F6A13D64
          - Vanwege Hot Ron -

Commentaar

Hey flippen,

Groet haar van mij, neem een dikke telegraaf mee van zaterdag om over de bovenkant neer te leggen
            Voor de rest niet meer dan "goeds!!!
            http://www.marktnet.nl/aanbieder/chantale/
            Groet feelgood
            Weet je moeder wel dat je hier bent?

Commentaar

Chantale ontvangt overdag alleen in het weekend.
              Ik ben er enige weken nog eens langs geweest op een avond in de week.
              Deze vrouw gaat heel ontspannen met sex om. Je moet het ook eens proberen. Je moet wél van mollig houden ! Maar als je dat doet, is het de moeite. Ze heeft van die megaborsten en ze weet dat ze er mannen mee kan zot maken en ze geniet van die wetenschap; dat merk je.
              Ik heb haar die avond al aftrekkend een volle lading op haar lekkere bollen gegeven. Wat later had ze mijn stekker weer stijf en heeft ze zich erop afgereden, met haar tieten zwiepend in mijn gezicht. Voor een tettenzot als ik een waar genot . Ik ga er zeker nog eens terug naar toe.

Commentaar

Beste medewandelaars,
                Het is al een paar jaar geleden, maar voor wat het nog waard is: ik ben ook al eens bij Chantale geweest. 't was mijn eerste wandeling naar een dame die privé ontvangt.
                Ze is een letterlijk heel gewichtige vrouw. Je moet daarvoor zijn, maar ik vond het wel prettig. Minder pretiig vond ik dat ik via haar partner binnengelaten werd, maar soit.
                In elk geval: ze deed het écht niet voor het geld. Er stond geen tijd op: gewoon sexen tot je genoeg hebt. De sex was ook echt wel GFE met alles erop en eraan.
                Wat ik niet kon apprecieren was dat het neuken zonder condoom gebeurt.
                Voor de rest een heerlijke tijd gehad en ze wou er ook zelf écht van genieten. Twee keer gekomen, en geloof me, dat is nog een enkele andere dvp gelukt!
                Besluit: Aanrader als je op lekker volle Rubens-types kickt, maar als je het veilig wil houden moet je wel zelf aandringen op het gebruik van een jasje! Ben om die laatste reden niet meer terug geweest.

Commentaar

Het is en blijft een hele geile nymphomane die ik enkele jaren geleden regelmatig heb bezocht. Toevallig vond ik dit filmpje van haar. Voor de liefhebbers van hele grote dikke tieten die heel wat konden verdragen toen.Het gaat over het eerste deel van de clip dat wel in het duits gedubt werd maar het is wel degelijk Chantale.
                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-05-10, 11:12. Reden: Filmpje eruit / niet toegestaan!!!

Commentaar

Re: Rumst (Terhagen), Privéontvangst , Chantale (goed)

Een maandje of twee eens langsgeweest daar ik voor werk in Brussel verbleef en regelmatig daar bleef slapen...niet ver van Terhagen en aangezien ik een echte tietenman ben...moest ik toch eens echt langs bij Chantale!

na paar keer bellen te pakken gekregen, en een afspraak gemaakt en het adres gekregen. Om 23.00u stond ik bij haar voor de deur, en ze deed open...op het eerste gezicht een beetje een tegenvaller, mede omdat ze geen echt sexy kleding draagt of een bh of iets in die zin...klein mollig vrouwtje, maar wel heel erg lief en aardig.

Naar boven door het rommelige huis (verkocht) en op de slaapkamer (die nou ook niet echt intiem is met fel licht) uitgekleed...ook zij trok haar jurk uit en wow wat een mega tieten! Groter heb ik nog niet meegemaakt, en heb toch al aardig wat jetsers vastgehad :-).

Eerst op bed liggen knuffelen, zoenen en haar eens goed gevingerd...daarna begon ze me goed te pijpen, lekker diep en langzaam, waardoor ik al bijna begon te spuiten, ik was al goed opgewarmd door die mega tieten... Daarna klom ze op me en begon te rijden met haar gigantische memmen in mijn gezicht ....duurde niet lang voor ik het rubber volspoot... daarna nog lang liggen knuffelen, kletsen, etc. Al met al bijna 2 uur binnen geweest, en voor 50 euro is dat totaal niet verkeerd!

Voor herhaling vatbaar, al is het niet ieders smaak denk ik, je moet van dik en grote tieten houden...

LP
                    Neukt alleen grote tieten!

Commentaar

Ben al enkele malen bij Chantale geweest. Altijd tevreden. Bij de ontvangst vind je haar niet in sexy kledij want het is duidelijk de bedoeling dat alles eens boven zo snel mogelijk uit gaat voor de actie. Prima hygiëne met wassen vooraf maar als je met condoom wilt moet je daar inderdaad naar vragen. Ze is heerlijk geil en geniet er zelf echt van, vooral wordt ze graag diep in missionarishouding genomen maar ook van likken kan ze genieten. Als je haar tussen de tieten neemt (en daar is ze echt wel voor gebouwd) kan je haar zo in de mond of het gezicht spuiten. Voor de amateurs wil ze dat kwakje dan wel oplikken en doorslikken. Meermaals klaarkomen zit er absoluut in voor allebei. Ze staat ook open voor borstenbondage en foto's eens ze je kent. Tussendoor kan ze wel een grote babbelaar zijn dus je moet haar aan de slag houden (waar ze zelf ook voor te vinden is). Tijd speelt geen rol, gewoon tot iedereen tevreden is. Aan 50€ is dat alleen mogelijk met een nymphomane als Chantale. Voor wie houdt van dik en hele grote borsten is zij absoluut een topdame die er volledig voor gaat. Benieuwd of ze nog kan ontvangen als ze verhuist.
                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 27-07-10, 16:56. Reden: Quote eruit.

Commentaar

Schelle, Priveontvangst , Chantale

Dame is 44 jaar, en supergeil, heeft Cup H dus genoeg om vast te pakken,
                        Pijpt en neukt alsof de wereld vergaat, maar met zo een vrouw ga je in ieder geval naar de Hemel!!!!!!!!!!!
                        Ze ontvangt dichtbij het Flikkenbureel in Schelle
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-10-10, 11:06. Reden: titel online*VANAF HIER DEZE REC BIJ GEZET !

Commentaar

Re: Schelle, priveontvangst , Chantale (goed)

Hier te vinden dus : http://www.marktnet.nl/Volslanke-vrouw-3483419.htm

Was reeds een eerdere bestaande topic Chantale Rumst/Terhagen : http://www.hookers.nl/showthread.php...light=chantale

Werd samengevoegd ! grts Peter Starbuck
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-11, 16:01. Reden: rec. bij eerder bestaande gevoegd !
                          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Heb ik deze link al niet eens doorgegeven?
                            http://www.marktnet.nl/aanbieder/chantale/
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-10-10, 11:11.
                            Weet je moeder wel dat je hier bent?

Commentaar

Deze chantale heeft inderdaad tot voor de verhuizing in Rumst-Terhagen ontvangen, Feelgood heeft al een exacte link gezet, tezamen met het exacte telefoonnummer, dus bellen maar, als je van reuzetetten en reuzepret houdt!
                              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-10-10, 11:09. Reden: Heeft voor dit adres in Rumst-Terhagen ontvangen !

Commentaar

Het jurasic park voor tetteliefhebbers ... http://kontakt.marktplaza.be/vrouw_z...w-11445453.htm

http://www.x-contacts.nl/detail.php?siteid=8520&print=1

http://www.marktplaza.be/user/chanta...semans-317564/

Commentaar

Vandaag (zondag) om 10u had ik een afspraak met Chantale in Schelle.Binnen was de eetkamer en keuken rommelig. De slaapkamer was wel opgeruimd en proper. Uitgekleed op het bed en eerst tongzoenen, dan aan haar enorme borsten gezogen en dan naar onder gezakt om haar geschoren kut eens goed en lang te beffen,en haar 2 maal te laten klaarkomen, daarna heeft ze mij goed gepijpt en dan in missionarishouding goed diep te neuken waar ze nog eens een orgasme kreeg. Klaargekomen op haar enorme buik en borsten. Nog een tijdje op het bed gebabbeld. Ik ben bijna 2 uur binnen geweest en het is mij goed bevallen. Ze vertelde me dat ze nu 4 weken in verlof zou gaan.

Commentaar

Gisteren (zondag) voormiddag om 11u nog eens naar Chantale in Rumst geweest. Binnengelaten en eens binnen, zei ze dat ze op het toilet zat en kon ik horen dat ze haar goed waste. Daarna naar boven naar de slaapkamer ons uitgekleed en op het bed, met eerst tongkussen en dan naar haar enorme borsten en goed aan haar tepels gelikt en gezogen. Even later verder naar onder gezakt en haar langdurig gebeft waarna ze heftig klaarkwam. Dan was het haar beurt om me te langdurig te pijpen (ik kon moeilijk klaarkomen), afgewisseld met te trekken. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen bracht ik haar hoofd naar mijn penis en kwam ik lekker klaar in haar mond. Daarna nog een tijd te samen naakt op het bed nog wat aan het babbelen over ditjes en datjes. Ik ben toch weer 2 uur binnen geweest. Je moet wel voor iemand van dit postuur zijn (maar ik vind dat erg sexy).

Commentaar

Re: schelle (Terhagen), Privéontvangst , Chantale (goed)

ik ben zondag ook bij haar geweest,maar dan om 14 uur en ook goede seks gehad,wat een lekkere tieten zeg,eerst aan haar tepels zuigen en ben tussen haar tieten klaargekomen,dan een beetje babbelen en nadien heb ik haar gebeft en goed diep geneukt,zij komt zelf ook klaar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lagger
                                        Hoe komt dat ik geen afspraak kan maken? Bel steeds na 20u30, de toon gaat over en dan voicemail die overschreven is. Neemt ze geen nieuwe klanten meer aan?
                                        Ik zou zeggen blijven proberen, ik heb verleden week ook dikwijls moeten bellen eer ik haar te pakken kreeg. Als ze met een kant bezig is zal ze zeker niet opnemen, dat heb ik zondag kunnen waarnemen toen ik bij haar was, ging haar gsm ook verschillende keren af. Toen we gedaan hadden heeft ze pas opgenomen.

Commentaar

Op deze link kun je nog foto's van Chantale bekijken.
                                          http://www.della.nl/chantale.php