Wilrijk, privéontvangst, Tia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wilrijk, privéontvangst, Tia

Vandaag afgesproken met Belgianmodel. Een 48 jarige dame uit Wilrijk. Aan de babbel geraakt via chatbabe en zo uiteindelijk na wat berichten heen en weer gestuurd te hebben afgesproken. Afgesproken voor een uurtje voor 100 euro. Een half uurtje kan ook maar kost eveneens 100 euro. ??? Douchen voor en na was geen probleem. Aangekomen deed ze open in sexy lingerie wat ik best aangenaam vond. Rustig een douche genomen (niet geurende zeep) toen ik me afdroogde vroeg ze me wat ik wou drinken. Toen ze met het drinken kwam honderd euro op het nachtkastje gelegd. Dit werd niet metéén veilig opgeborgen maar bleef gewoon liggen. Ze gaf me ook metéén een naamkaartje. Pijpen deed ze niet echt lang maar wel lekker zonder condoom (slikt wel niet en klaarkomen in de mond is ook niet toegestaan). Na elkaar lekker gestreeld gelikt te hebben heeft ze me laten klaarkomen daar met haar kutje over mijn penis te wrijven. Daarna wat gebabbeld en dan terug beginnen zoenen, strelen, vingeren likken,.... en dan het echte werk een viertal standjes gedaan en heerlijk klaargekomen. Deze meid is echt een bezoekje waard want ze ziet er voor haar leeftijd nog heel heel goed uit en de seks was heel goed. Wat wel minder was is dat ze rookt en dat je dit smaakt bij het tongzoenen. Je kan haar vinden op www.belgianmodel.be
    Groetjes TIA 8289
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-01-18, 17:37. Reden: RECFORM w

Volledig akkoord met wat je schrijft. Die dame heeft er plezier in en maakt het werkelijk aangenaam.
    Ik heb echter niets geriken dat ze rookte, dus waarschijnlijk heeft ze je kommentaar gelezen en doet ze er wat aan nu.
    Het is echt zijn prijs waard en inderdaad het geld blijft liggen tot ze je buiten bent. Echt een aanrader !!!!!!
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-01-18, 17:34. Reden: V

Commentaar

Ik ben gister naar Lina gweest. Ik heb heel erg genoten van haar. Ze is inderdaad 48jr, maar lijkt minstens 10jr jonger (in eigenlijk alles wat ze doet). Haar figuur hangt eigenlijk nergens en ze is nog heel erg strak voor haar leeftijd.
      Ze ontving mij in een heel erg sexy outfit (om gevraagd). Voorspel was sensueel en lekker, de daad was lekker (paar standjes gedaan en twee keer klaargekomen in zeer korte tijd). We hebben elkaar een lekkere body-to body gegevens en hierbij streek ze met haar vinger over m'n anus (best eigenlijk wel lekker).
      We zijn niet eens aan het pijpen toegekomen, maar ik was alvoldaan.
      We hebben hierna nog wat nagepraat over eigenlijk van alles! Afijn, ik ging na 1,5uur weg Lina je bent een echte topper!!!
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-10-16, 13:58. Reden: RECFORM

Commentaar

Vandaag effe langs geweest. Niet de mooiste dame maar aanvaardbaar. Wel een lekker heet gevalletje. Had gevraagd sexy lingerie aan te trekken met rokje. Bij binnenkomen effe opfrissen en dan eerst samen op de bank. Lekker tongzoenen. Ze haalde al snel mijn speelgoed boven en begon het te masseren. Daarna naar de slaapkamer. Lekker pijpen, tijdens pijpen lekker over haar slip gewreven. Dan erin gevoeld. Echt een natte poes had ze. Verscheidenstandjes, en daarna over haar borsten klaargekomen. Lekker.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-10-16, 13:58. Reden: RECFORM

Commentaar

Ben vorige week maandagavond bij lina geweest. was voor mij de eerste maal dat ik naar prive ging.ben rustig ontvangen door haar eerst iets gedronken en wat gebabbeld in haar salon,dan naar de slaapkamer waar het kon beginnen eerst lekker tongzoenen daarna heb ik haar gebeft en gevingerd . daarna begon ze me te pzc terwijl ik haar bleef vingeren en ze voelde klaarkomen. dan is ze op mij komen zitten voor het nmc en na een tijdje klaar gekomen, daarna nog iets gedronken en een douche genomen,waarna ik nog zeker een kwartier met haar gepraat heb. ze is nog heel mooi voor haar leeftijd en neemt de tijd voor je, ik vind het een hele goei prive waar ik zeker nog naar toe ga alhoewel ik geen ervaringen heb met andere.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-10-16, 13:59. Reden: RECFORM

Commentaar

Vorige week nogmaals een bezoekje gebracht. Het is en blijft een plezier om er ontvangen te worden. Je wordt er,zeker als je er al geweest bent, ontvangen als een vriend des huizes. Het geeft je een onstsapnnen en prettig gevoel.
            Hebben eerst wat gepraat over koetjes en kalfjes terwijl wij reeds aan kussen en strelen waren.Nadien naar de slaapkamer voor het zwaardere werk. Ben lekker lang gepijpt.Daarna verschillende standjes en lekker klaargekomen. Een douche genomen en daarna nog wat gepraat. Het hel bezoek heet ongeveer 90 minuten geduurd. Een echte aanrader, ik ga zeker nog terug. :P.Je ziet en voelt dat zij er ook plezier aan beleefd..
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-01-18, 17:34. Reden: RECFORM V

Commentaar

Wilrijk, Priveontvangst , Lina (uitstekend)

Hallo Forumleden,
              Laatst naar Lina (noemt zich ook soms Tia) uit Wilrijk geweest.
              Dit is haar Homepage: http://www.belgianmodel.be
              Ze is zeker een bezoek waard moest 100 euro voor een goed uur betalen.

Commentaar

Re: Wilrijk, Priveontvangst , Lina (uitstekend)

Heb deze dame tijdje geleden ontmoet

Ze is wat ouder maar dat zie je op haar website en komt daar ook eerlijk voor uit aan de telefoon ,
                Toch heeft ze voor mij iets speciaal , ze heeft ergens iets heel subtiel opwindend waar ze me helemaal gek mee kreeg
                ooit ga ik nog wel is terug om te zoeken wat dat subtiele is ,

Wel had ik ook de indruk dat haar vriend heel dichtbij was , vlgd keer vragen of hij met de hond gaat wandelen

Commentaar

Ben al regelmatig bij Lina geweest. Zij heeft haar pluspunten. Hangt heel erg van haar gemoedsgesteltenis af. Soms vraag je je af: 'wat doe ik hier', maar dan herinner ik me weer de positieve momenten van GFE en grote bevrediging en na een tijdje ga ik dan weer terug. Het meisje is niet de 'super-babe' maar ze kan ongelooflijk lief zijn. OPM: DIT IS GEEN RECLAME', kijk maar eens op mijnandere posts. Ik heb verder met deze dame weinig te maken.

Commentaar

Lina staat al lang op mijn verlanglijstje. Ik heb de film liggen "lina in hulst" waar ze zich door twee man lekker lang laat berijden! onweerstaanbaar gewoon. Een deze dagen mag ze zich aan bezoek verwachten als ik in de buurt geraak. Lina is een lekkere dame qua lichaam, taal en algemeen voorkomen. Wie ziet het zitten om haar klaar te likken en een sandwich met haar te doen zoals in de film waar ze in speelt?

Commentaar

Wilrijk,Priveontvangst,Tia(goed)

Vanmiddag werd de nood weer hoog en via deernes.com zag ik de site van een zekere Tia.
                      Deze dame is wat men noemt een MILF...en ze heeft een enorme geile sex-uitstraling.Hier kunnen andere jongere DVP's wat van leren.
                      Afspraakje gemaakt voor een 1/2 uurtje.
                      Toen ik aanbelde werd ik onvangen door een echt sympathieke dame met een mooie sexy outfit waar haar borsten uitpuilden.
                      Eerst lekker samen gedoucht en daarna ontkleed en op het bed.
                      Daar begon ze enorm zachtjes en lief te pijpen ZC..ik keistijf.Dan in missionarishouding waarbij ze met haar nagels inkerfde op mij rug..echt lekker.Daarna op zijn hondjes krachtig klaargekomen.
                      Wel zelfs al ben je geen liefhebber van oudere vrouwen,dit moet je echt eens ervaren..ik ga binnekort zeker nog eens terug.
                      Grtz,Dolfie

Commentaar

Re: Wilrijk, Privéontvangst , Tia (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69
                        Tina, Lia, Lina, breng aub eens wat duidelijkheid, beste Dolfie (of organiseer een kwartet met alledrie )
                        Beste Steven_69 dat is een prima idee

Ik heb het effie uitgezocht en het is zeker niet Tina...deze is een jongere dame dewelke in Brasschaat ontvangt.
                        Echter gaat het inderdaad over Lina dewelke blijkbaar nu haar naam in Tia heeft omgetoverd.
                        Deze Lina adverteerde blijkbaar onder www.belgianmodel.be volgens een mede forum lid.
                        En nu heeft ze een nieuwe naam = Tia en een nieuwe site = www.deernes.com/tia
                        Deze gegevens zijn voor mij ook nieuw.

Ik hoop bij deze enige klaarheid hebben geschonken.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Een hele tijd geleden ook eens bij Tia geweest. Zij heette toen nog Lina.
                          Prachtige en sympathieke vrouw. Prima en correcte ontvangst in een zeer sexy kleedje. de opwarming startte al onmiddellijk. Na een babbeltje in een voorkamer naar de kamer getrokken om een heerlijk potje te vrijen. Met Tia is dat een zeer aangename bezigheid. Ze is gewoonweg super. Daarvoor heeft ze een prachtig lichaam ter beschikking met een stel heerlijke borsten, waarmee ze je ontzettend lekker verwend. Na het bedspelletje nog even in de aanpalende kamer rustig nagepraat. Een prima en geslaagde ontvangst die voor herhaling vatbaar is.
                          Helaas een klein minpuntje; in de slaapkamer hangt ergens een kleine webcam. Voor de veiligheid zei ze me. Boven kan haar man eventueel meekijken of alles goed verloopt. Geen bezwaar wat mij betreft. Ook niet mocht haar man zich desgevallend zitten opgeilen aan ons spel. Maar helaas zou er met die beelden in het slechtste geval wat anders kunnen gebeuren. Ik mag er niet aan denken mezelf op het internet tegen te komen in volle activiteit. Gelukkig heb ik tot nog toe niets ondervonden en krijgen ze nog steeds het voordeel van de twijfel. Graag had ik nog eens afgesproken met haar maar ik wil liever geen risico lopen.
                          Wellicht zal ik toch nog eens afspreken, maar dan ergens op hotel. Ik kijk er al naar uit.
                          Ik schreef 150 betaald te hebben, maar eigenlijk ben ik het bedrag al lang vergeten. Neem contact op met haar voor de juiste info.
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-10-16, 14:00. Reden: RECFORM

Commentaar

chuckster;ik heb deze Tia gevonden hier: http://www.erocity.eu en haar tel.nr en e-mail is daar ook te vinden.De foto op haar eigen webstek www.belgianmodel.be strekt haar niet echt tot eer Veel plezier in elk geval
                            het neukebeest van Antwerpen

Commentaar

Antwerpen, priveontvangst, Tia

Afgesproken met deze dame. Ze zag er beter dan op foto.

Tia is een heel vriendelijke dame, zowel aan de telefoon als bij haar thuis doet ze haar best om je op je gemak te stellen.
                              Wat mij vooral opviel is dat ze eigenlijk een beetje de girl-next-door is. Een heel normale en sympathieke vrouw. Je kunt er een normale babbel mee doen (ook op niveau, het is zeker geen domme), wat toch ook wel belangrijk is.

Eerst even een verkennend gesprekje en dan vervolgens tot de actie overgegaan.

Zowel Tia, als haar ontvangsruimte zijn proper en in orde qua hygiëne in orde. In de ontvangstruimte is er een lavabo voorzien om jezelf op te frissen.

Als je een jong blaadje wil, dan moet je hier niet zien, maar als je een lekkere milf zoekt, dan is dit een aan te raden adres.
                              Tia's lichaam is zeker in orde, en zoals ik het graag heb: niet teveel en niet te weinig met een mooi stel volle billen.
                              De seks zelf is ook goed en passioneel.

Kort samengevat: een aanrader voor zij die op zoek zijn naar GFE met een milf.
                              Haar advertenties vind je ondermeer hier:
                              http://www.deernes.com/tia?tab=profiel
                              http://www.redlights.be/profiel/tia
                              foto's kun je bewonderen op haar eigen website:
                              http://www.belgianmodel.be/
                              verder kun je links en rechts nog wel wat filmpjes van haar vinden
                              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-10-16, 14:05. Reden: RECFORM
                              De gustibus et de coloribus... et de mulieribus non disputandum est.

Commentaar

Re: Wilrijk, Privéontvangst , Tia(uitstekend)

Heb deze dame enkele maanden geleden ook bezocht.
                                Had gebeld en afspraak gemaakt voor een uur, paar kledijwensen meegegeven (lederen botten, sexy lingerie, ...). Daar had ze allemaal mooi rekening mee gehouden. Als ik binnenkwam was ze onmiddelijk vriendelijk (ze woont in een woonbuurt, je kan vrij discreet binnengaan) en stelde ze me volledig op m'n gemak. Eerst hebben we samen een glas gedronken en een sigaret gerookt (vind ik erg sexy), terwijl zijn we wat beginnen spelen (tongzoenen, strelen, over mekaars kruis gaan, ...). Naderhand naar het tweede deel van de ontvangstruimte getrokken, op bed gegaan. Ze pijpt zonder, en erg goed (zacht, sappig, soms iets harder, kortom, ze weet wat ze aan het doen is). Terwijl vergat ze ook mijn tepels niet. Na een tijdje (en na ook even gebeft te hebben) aan het vrijen begonnen. Verschillende standjes gedaan, alleen zijn er sommige dingen die ze vanwege rugproblemen niet meer kan/te lang doet. Maar een kniesoor die daar moeilijk over zou doen, want ze geeft zich echt volledig. Eerste keer klaargekomen, beetje bijgepraat (ze vertelde honderduit over vanalles en nogwat). Naderhand aan een tweede fase begonnen, zij die me streelde en betaste overal en me uiteindelijk met de hand afwerkte, was ook erg aangenaam.
                                Wat de looks betreft, ik ben een milf-liefhebber, en dan ben je hier aan het juiste adres. Ze heeft (vind ik) een erg geil voorkomen, met een stel leuke tetjes en nog steeds een erg mooi figuur. Ook haar poep en billen (en grotje)mogen er wezen, vele jongere vrouwen zouden op zo'n derriere jaloers zijn.
                                Kortom: een super vriendelijke dame, die doet wat je vraagt, en die (wat mij betreft) een erg geil voorkomen heeft.
                                Voor de liefhebbers van oudere dames, een aanrader. Indien milfs niet je ding zijn, moet je ergens anders gaan.
                                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-11-15, 21:31. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Re: Wilrijk, Privéontvangst , Tia

Recent eens bij Tia geweest. Gewoon geweldig! Genieten van binnenkomst tot buitengaan. Hele zachte en lieve dame, lekkere sex.

Commentaar

Re: Wilrijk, Privéontvangst, Tia

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Starbuck
                                    Hebben jullie hier een linkje over aub ? Met Dank
                                    Ziehier de link: http://www.redlights.be/prive-ontvan...eestdagen.html

* NM > Vriendelijke dank

Commentaar

Vorig weekend deze dame bezocht voor een uurtje.
                                      Een iets oudere dame die er voor haar leeftijd nog best mag wezen, eerst een drankje bij een leuke spontane ontvangst en een babbel overgaand in wat betasten en lekker tongzoenen.
                                      Dan naar het bedje en na wat strelen en tongzoenen men leuter in haar mondje gestoken waar ze vakkundig haar ding mee deed .....zacht maar lekker, mocht wel iets dieper maar ondanks dat ze hem niet diep neemt was het wel heel lekker.
                                      Ik ben dan klaargekomen over haar borsten, even opfrissen en dan lekker beffen.....mits ik zelf geen 2de ronde meer in me had was het dat voor mij na haar klaar te hebben gelikt (ze blijft wel wat passief bij het beffen wat ik persoonlijk een zeer klein minpintje vind).
                                      Ik heb het er goed naar men zin gehad....ik denk er aan om haar nog wel eens te bezoeken.
                                      De centjes waard dus. ps: wel degelijke de dame belgian model
                                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-10-16, 14:06. Reden: RECFORM

Commentaar

Tia na jaren bezocht (milfs blijft m'n ding).
                                        Ze is wat ouder geworden, maar goed, ze pijpt als een kampioen en kan een dode doen klaarkomen. Fijne dame, geil voorkomen, vakkundige sex.
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-10-16, 14:06. Reden: RECFORM

Commentaar

Zou wel eens op bezoek willen gaan, maar hoe ziet ze er nu uit?
                                          Er zit redelijk wat verschil op de foto's:
                                          http://www.redlights.be/prive-ontvan...e-wilrijk.html