Geel, privéontvangst, Inge

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geel, privéontvangst, Inge

Hoi wandelaars,eerst me effie voorstellen...ik bezoek de dames al een hele tijd echter ben ik een hele tijd inactief geweest omdat ik de liefde van mijn leven ben tegengekomen...en dit is nog steeds zo...BUT eens een wandelaar altijd een wandelaar en hoe fantastisch de sex ook is,op een bepaald moment wil je een ander vleesje VOELEN...en dus ben ik vandaag bij inge geweest voor een 1/2 uurtje intiem..echt een prima ervaring,ze heeft een heel lekker lichaam met wel silicone borstjes maar ze is echt HEEEEL LEKKER...alles der op en der aan..ik ben heerlijk ( veel te snel,al na een klein kwartiertje ) klaargekomen op zijn hondjes.
    Ik denk dat dit één van mijn vaste adresjes wordt.
    Tot een volgende ervaring!!
    Voor de geintereseerde onder ons, ze adverteerd onder www.inge4you.be en ze heeft nog een vriendin maar die heb ik spijtig genoeg niet gezien wegens bezet..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 27-12-11, 11:06.

Re: Geel, Priveontvangst , Inge

Vanmiddag in de buurt van Geel en ik kon het niet latenom nog eens bij Inge langs te gaan.
    Wederom gekozen voor een 1/2 uurtje.
    Eerst een ontspannende massage en dan een stevige pijpbeurt waarbij ik
    haar lekker harde borstjes kon masseren.
    Daarna stelde ze zelf voor om op mij te zitten in amazone positie.
    Yep wat een lekker uitzicht op dat lekkere lijf.
    Toen was het welletjes en vroeg ik doggy style aan.En dan duurt het niet lang
    of mijn kleine Dolfie vulde zich in het warme condoom.
    Inge is een toffe ervaring.

Grtz,Dolfie
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-01-11, 18:51.

Commentaar

Re: Geel, Privé-ontvangst , Inge (uitstekend)

Onlangs eens op pad gegaan; ik ha de advertentie van Inge gezien op comonline en de foto's spraken me wel aan: slank, ervaren, mooie teint.

Ontvangen door Iris en even moeten wachten op Inge. Met haar voor een half uur afgesproken. Inderdaad de foto;'s logen niet, mooie vrouw met lange zwarte haren en zeer mooie sprekende ogen, die geregeld terug komen in mijn herinneringen. Enkel zwangerschapstriemen ontsieren een van mijn favoriet vrouwelijk lichaamsdeel enigszins.

Begonnen met een massage. Ondanks dat ik eigenlijk totaal niet gevoelig ben voor messages, werd ik aangenaam verrast. Wat een lekkere ervaring; ik kon gewoon niet op mijn buik blijven liggen. Dit kan ze erg goed.

Vervolgens dus maar (noodgedwongen) omgedraaid. Ze begon me te pijpen inclusief ballen (ik dacht met condoom maar weet dit niet zeker meer) waarna ze op me kroop.

Ook hier bleek haar ervaring. Ze kon een dusdanig ritme en druk uitoefenen dat het voor mij een kansloze missie was. Snel mijn kruid moeten verschieten. Hierna nog verder getongzoent, gevingert enzo.

Tevreden naar huis gekeerd met een goede ervaring rijker; moet ik vaker doen.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-07-16, 18:18. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Geel, Privé-ontvangst , Inge (uitstekend)

Vandaag bij Inge geweest...
        Ik vond haar er ook geweldig uitzien,
        Nette ontvangst... wassen...
        Op de kamer lekker tongzoenen..en niet kort...
        Ze vroeg of ze mijn rug mocht masseren, en natuurlijk..
        lekker zacht deed ze dit, bij mn billen vergat ze ook mn ballen niet..

Ten ik mocht omdraaien kon ik haar natte poesje voelen... deze mocht ik heerlijk likken....Toen was ik weer aan de buurt... en ze begon mn pikkie en balen te likken en te zuigen...
        Uiteindelijk ging er een condoompje en en hebben we het lekker afgemaakt..
        Ik heb dit 1/2 uur echt genoten...

Commentaar

Re: Geel, Privé-ontvangst , Inge (goed)

Na mijn belabberd weekendvandaag omwille hoogdringendheidlangsgeweest bij één van mijn vaste privéadressen.
          Inge verwelkomde me en was blij me eindelijk nog eens terug te zien.
          Eerst massage gecombineerd met een heerlijke bodymassage,lekker tongzoenen wat spelen met elkaar met tamelijk GFE gehalte.
          Dan condoompje erover ( spijtig genoeg wil ze echt niet zonder ) en tja ze deed haar best
          Dan doggystyle en heerlijk in het reservoir klaargekomen...alle stress van dit weekend in één keer weg

Nota aan mod : heeft een leuke tattoo ter hoogte van haar kontje laten zetten ( kan dit niet aanpassen in de fiche )
          Grtz,Dolfie
          http://www.inge4you.be/

Commentaar

Re: Geel, Privé-ontvangst , Inge (goed)

Na lang twijfelen nog eens iets nieuws geprobeerd op basis van de goede recensies.
            En ja, het was ok!
            Inge stond garant voor zachtmoedige erotiek, welwillendheid, idd een heerlijke massage en lekker zoenen. De vriendelijkheid verwacht je eigenlijk niet maar was een fijne bonus.
            Achteraf jammer dat het maar een half uur was, volgende keer meer.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-07-16, 18:17. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Geel, Privé-ontvangst , Inge(goed)

Tijdje geleden nog eens bij Inge langs geweest. Ze was voor mij de eerste DVP ooit, geeft toch altijd een speciaal gevoel. Je word er altijd hartelijk verwelkomt, je voelt je er direct thuis. De service die Inge je geeft is onnavolgbaar, net of je met je vriendin aan t stoeien bent. Tz, pijpen en neuken, gewoon geweldig, en voor een massage is er geen betere. Inge is gewoon de top!!! Groeten
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-07-16, 18:17. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Geel, Privé-ontvangst , Inge(uitstekend)

onlangs Inge ook eens bezocht en alle goede dingen die reeds hier zijn neergeschreven zijn inderdaad waar.

Ik schat Inge toch een aantal jaartjes ouder dan ze adverteert maar ze ziet er nog steeds zeer goed geconserveerd uit.

Deze dame geeft alles wat je van een DVP mag verwachten , behandel ze met respect en je krijgt het dubbel en dik terug.

Gekozen voor een vluggertje, al moet ik zeggen dat het niet rap rap was, maar met alles op en aan . Goede opbouw , wat teasen , kussen doet ze heerlijk, kort maar degelijk genoeg en stilaan word je zo heet dat je ze wel moet neuken. Zij eerst op mij , dan missio om uiteindelijk af te werken in doggy.
                Ik moest telkens mijn best doen om niet te snel te komen , wat wil zeggen dat het in orde
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-07-16, 18:15. Reden: RECFORM

Commentaar

Inge is er nog steeds.
                  zij leidt de zaak maar ze is ook nog actief,
                  dus een uurtje sex met Inge is nog altijd mogelijk.
                  verwacht wel geen jonge meid meer he mannen.
                  zij is niet meer de jonge sexy Inge van weleer maar toch blijft zij zeer aantrekkelijk en heeft ervaring te rijk.
                  met haar slanke uiterlijk, sexy benen, strak poepje en stevige borsten weet zij velen te bekoren.
                  binnenkort ga ik haar nog eens bezoeken.

Commentaar

Inge is al een tijdje 50+ hoor mensen, maar dat doet niks af van de beleving die je met haar kan delen; integendeel...

Commentaar

na een aantal jaren eens terug gekeerd naar dit goed adres, eerst was alles bezet dit kun je zien als je voorbij de eerste deur komt er zijn 2 lichten bezet en vrij wel erg handig, ben na een uur terug gekomen en kwam juist iemand buiten dus er moest iemand vrij komen en ja Inge was vrij. een mooie vrij partij met haar gehad ik kende haar van vroeger heb ze een paar keer met haar geweest als Iris bezet was, eigenlijk zou ik graag weten waar Iris naartoe is of zou ze gestopt zijn ?

Commentaar

Aan het werk...
                      X