Antwerpen, privéontvangst, Chris

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, privéontvangst, Chris

Oke, ik bezocht Chris in deze privé.

Ik ga eerst een kort woordje over de privé zelf plaatsen.Deze is zeer proper en verzorgd en de dame die je ontvangt geeft de uitleg.De dame is een beetje arrogant,ik weet niet of arrogant hier het correcte woord is,ze is eerder wat kortaf eigenlijk.Onder de 100€ kan er niets en dit is jammer,men houdt onder deze prijs zich niet met je bezig.Er wordt je iets aangeboden voor te drinken bij je aankomst. De kamers zijn bijzondere proper en sfeervol.

Oke Chris nu.

Het wasje vooraf was voor eigen initiatief en de dame had zich schijnbaar reeds gewassen vooraf.Geen probleem en time is money zekerst.Een praatje vooraf etc…incl.

Een zeer bijzondere mooie verschijning moet ik bekennen in’t algemeen.Mooie natuurlijke D-cup en zeer zeer slanke mooie en propere vriendelijke dame die je zegt wat kan en niet kan.Ook mag je,je wensen op voorhand bij haar kwijt. Zo geef ik alvast bijna al mijn pluspunten hier in eensklaps reeds weg.

De dame windt je op voor je reeds met haar op het bed gaat op een zwoele erotische manier.Ze laat zich lekker uitkleden en wil je zo al lekker opgeilen.Bijzonder goede show en ook alweer hier extra pluspuntjes.

Chris sleept je stilaan zachtjes het bed mee op en neemt je mee in vervoering om het game te starten.Er wordt op tijd en stond een soort erotische show gegeven met de mega tieten.Alles was bijzonder spannend en opwindend.Op het bed wordt de tijd genomen om je verder op te winden.Pijpen was een beetje zwakjes en te zacht met te weinig feeling en tot kussen zijn we niet kunnen komen echter.Het neuken was niet echt mijn ding en ik had er eerlijk gezegd niet veel aan, alhoewel de dame moeite deed en je vooral erg vaak zwoel durfde aankijken. Mogelijk zat de prijs er nog voor iets tussen,tussen mijn oren.

Chris is eigenlijk een klassen bak en heeft ervaring en body genoeg om je te bekoren op allerlei vlakken.Ze is aanwezig op maandag en dinsdag vanaf 12.00u tot ong. 19.00u. Alles is bijzonder meegevallen en geen enkel kwaad van de dame, alleen de prijs was hier een beetje een domper op het bezoek en kan beslist beter.

Ralf,de pure schrik van de privé’s aan’t worden naar ik ergens heb mogen vernemen.
    Alles heeft zijn prijs, kwaliteit maar ook de prijs zelf natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-07-15, 14:05.
    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Re: Merksem, Groenendaallaan 138, Chris (B) Uitstekend

Halllooooooo ! Bert hier !Voor mijne sinte niklaas een bezoek gebracht aan deze tent en voor chris gekozen.niet tevreden terug gekeerd.pijpen is op zijn fluitjes en neuken onder mijn maat van de piet.beetje achterbakse praat mogen aanhoren van de madam in kwestie.uiterlijk heel schoon.het clubhuis is proper.den bert heeft eldres al beter kunnen genieten voor een beter prijsken.ik vraag me af waarom de ralf van het schrijven hierboven met zo'n ervaring zich nog laat vangen en of dat hij eigenlijk geen betere kan bezoeken en of dat hij werkelijk wel tevreden was van de vrouw.sorry den bert bibber zoekt opnieuw andere places op anny time, anny ware,anny place.
    De einige echte ! Dat proeven de dames wel !

Commentaar

Re: Merksem, Groenendaallaan 138, Chris (matig)

Ondanks de mindere commentaren van medewandelaars vandaag toch een bezoekje gebracht aan de Groenendaallaan. Chris was de enige dame die aanwezig was en aangezien ik het huis niet kende, kreeg ik eerst een heel beleefde, spontane uitleg waarbij tot tweemaal toe gepolst werd naar mijn persoonlijke voorkeuren, wensen, ... De prijzen starten inderdaad pas vanaf € 100, maar aangezien ik een zwak heb voor rondborstige en vooral ervaren dames, had ik het er graag voor over.

De kamer waar Chris ontvangt was absoluut de mooiste die ik ooit 'bewandeld' heb: zeer sfeervol, zachte kleuren, perfect proper en netjes. Chris zelf is wat mij betreft ook een mooie verschijning: lange blonde haren, een boezem om u tegen te zeggen, lange slanke benen, een plat buikje en een lekker klein kontje...

Terwijl zij een dankje haalde, mocht ik mezelf even verfrissen. Zij had dat reeds vooraf gedaan, wat ik wel een beetje jammer vond aangezien ik dat moment ideaal vind om het ijs te breken. Terug op de kamer vroeg ze of ik een beetje verlegen was, waarop ik mij uiteraard genoodzaakt zag om dit helemaal te ontkrachten en haar uitgebreid te kussen. Geheel in het begin was Chris een beetje terughoudend (vermoedelijk even inschatten of ik mijn tandjes wel gepoetst had ;-), maar even later tongde ze enthousiast mee. Staand voor een spiegel draaide ze uitdagend haar kontje naar mij toe en leidde mijn handen naar haar fantastische borsten, op dat moment nog verpakt in een bijzonder sexy en stijlvol kanten niemendalletje. Al kussend en strelend heb ik haar langzaam uitgekleed waarna ik me gewillig door haar naar het bed liet leiden.

Wat volgde was bijzonder lekker: eerst een uitgebreide verkenning van haar borsten, daarna werden mijn ballen en pik getrakteerd op uitdagende likjes (geen PZC!) om vervolgens heerlijk verwend te worden door haar lekkere tieten. Toen wist ik al dat ik tussen haar borsten wilde klaarkomen ;-)

Omdat haar poesje er bijzonder lekker uitzag heb ik me ook daarmee geamuseerd: geen geurtjes, smaakte bijzonder lekker. Eerst Chris met haar beentjes open en ik daartussen, later ik op mijn rug en Chris op mijn gezicht: heerlijk befstandje om tegelijkertijd met haar machtige borsten te kunnen spelen.

Daarna engels jasje aan en een pijpbeurt die wel lekker was, maar de vergelijking met andere dames toch niet echt kan doorstaan. Soit, je kan niet alles hebben hé ;-) Na het pijpen beklom Chris mijn stijve pik en begon me stevig te neuken. Dit doet ze met veel ervaring en overtuiging: je pik glijdt helemaal naar binnen om vervolgens er bijna uit te floepen, wat dankzij de kunde van Chris uiteraard niet gebeurt. Plots stopte ze met me te berijden, nam mijn hand en leidde me naar de spiegelkast. Op die kast is een lederen kussen gelegd waarvan de functie mij snel geheel duidelijk werd. Chris vleidde haar kontje neer, opende haar benen en haar kutje en maakte zo duidelijk waar ze m'n pik wilde. Echt super om haar zo te nemen en tegelijkertijd lang en diep te tongzoenen. Daarna draaide ze zich om en presenteerde me haar kutje langs achter. Na een minuutje heb ik mijn werkzaamheden jammer genoeg moeten staken aangezien mijn ballen bijna ontploften en ik me voorgenomen had om mijn soldaten los te laten tussen die heerlijke tieten van haar. Zo gezegd, zo gedaan: een beetje bodylotion op mijn pik en daarna de liefdevolle maar stevige omknelling van een dubbele D-cup: haleluja!

Na de seks nog een spontane babbel, een opfrisbeurt aan de lavabo en twee lieve kussen. Wat mij betreft een uitstekende ervaring die absoluut voor herhaling vatbaar is!

Commentaar

Re: Merksem, Groenendaallaan 138, Chris (voldoende)

Thanks Bobby & Ralfke fcourse

Was in foute topic terecht gekomen dankzij jullie zoekmachientje hier
        Ben eigenlijk best nieuwsgierig of ze er zo lekker uitziet als de fotookes doen vermoeden.

Zal ten gepasten tijde eens langsgaan en m'n bevindingen dan delen met jullie.

Cheers
        Secret Walker

Commentaar

Antwerpen, Priveontvangst , Chris(slecht)

Ik schrijf deze recensie om reacties van nog andere te mogen zien.

Wat Kan ik zeggen het is een prachtige verschijning zeer mooi lichaam. En als je de eerste keer langsgaat dan is de "Act" die ze opvoert fenomenaal, een echte GFE ervaring. Ze speelt echt met je van de eerste moment en dat is echt genieten hoor laat je kennis maken met haar prachtige figuur zoent zeer lekker en kan je ook lekker pijpen. Maar eens je je ding hebt gehad (dus klaargekomen) valt de "Act" volledig weg en krijg je een andere persoon te kennen namelijk je moet niet meer rekenen op een knuffel waar je bij het binnenkomen met overdonderd wordt. Dan is het precies of het is goed geweest. Ok in de andere privés is het ook hetzelfde weet ik, daarom na eerste keer nog eens langsgeweest vorige week namelijk en moet toegeven is echt prachtig en gaat er echt voor je alle hoeken van de kamer te laten zien, maar als je klaargekomen bent tja dan heb je het gehad en is er nog een babbeltje uit beleefdheid en heeft ze graag dat je zo rap mogelijk verdwijnt. Heeft eigen site je kan haar vinden via google Chris Ponet.

Ben echt nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-10-10, 11:26. Reden: titel online herschikken

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Chris (matig)

Wat Kan ik zeggen het is een prachtige verschijning zeer mooi lichaam. Moet haar mijn excuses aanbieden ben vorige week voor mijn nieuwjaarscadeau nog eens langsgeweest (en had een vorige slechte ervaring met haar) maar vorige week was ze terug fenomenaal. Dus als ze dit moest lezen mijn excuses heb je ten onrechte een slechte recensie gegeven en hoop het hiermee recht te zetten.
            Laatst gewijzigd door Steven_69; 19-01-09, 23:23.

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Chris (uitstekend)

Ben vorige week ook bij haar op bezoek geweest en het was fantastisch! Chris is echt een super mooie dame en ontvangt in sexy lingerie op een mooie lokatie! Ze is heel vriendelijk, sympathiek, lief en heeft een prachtig lichaam: mooi gezichtje, lange blonde haren, slank lichaam, lange lekkere benen, grote borsten (D-cup), ...

De vrijpartij was heerlijk. Lekker voorspel, lekker tongzoenen, pijpen was eerder aan de rustige kant, beffen en lekken aan de borsten mogelijk, paar standjes, ... mmmmmm. Bij het afscheid nog een lekkere kus en knuffel ...

Ik vond het zeker de moeite (echt GFE) en zal zeker nog eens bij haar op bezoek gaan!

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Chris

Iemand die weet of zij nog actief is? Thx

Commentaar

Vrees dat Chris niet meer actief is, website is ven het net gehaald. Spijtig heb samen met haar fijne momenten beleefd. Laatste tijd niks beters gevonden. Dus enorm spijtig fantastische GFE en wat een hemels mooie verschijning. Mocht ze dit lezen dan wens ik haar succes in wat ze nu doet en bedankt voor de aangename momenten.

Commentaar

archief 2015

Item kan mogelijk weldra naar het archief 2015 verschuiven
                    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door joske69vermeulen Bekijk bericht
                      Vrees dat Chris niet meer actief is, website is ven het net gehaald. Spijtig heb samen met haar fijne momenten beleefd. Laatste tijd niks beters gevonden. Dus enorm spijtig fantastische GFE en wat een hemels mooie verschijning. Mocht ze dit lezen dan wens ik haar succes in wat ze nu doet en bedankt voor de aangename momenten.
                      Idd, zij was een enorm mooie verschijning! En heel vriendelijk en lief, enorm jammer ...

Commentaar

Aan het werk...
                      X