Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Roeselare / Olen, privéontvangst, Stefania

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roeselare / Olen, privéontvangst, Stefania

Ben gisteren nog eens gaan wandelen en ben bij Stefania in Geel terechtgekomen. In advertentie op afspraakjes en redlights zag het er allemaal veelbelovend uit. Een italiaanse schone die topservice zou geven. eénmaal aangekomen in een rijhuisje -waar veel rook van sigaretten hing- naar boven. ZONDER wasje vooraf direkt het bed op. Zoenen niet toegelaten, vingeren mocht ook niet! Ze is direct beginnen pijpen met CD. Alles ging er heel fake aan toe. Veel gehijg maar poesje bleef kurkdroog. Vingeren mocht niet dus maar wat plagerig over de lipjes. Toen ik haar vroeg om te beffen stemde ze toe. Beginnen met haar kleine tepels te likken en zo naar beneden gedaald. Eénmaal aan het kutje gekomen - wat wel fris was en netjes geschoren- beginnen likken. Je moet wel wringen om bij haar kutje te komen want ze houdt benen krampachtig dicht. Normaal genieten de dames ervan als ik hun kutje lik maar hier geen reactie. Nepgekreun en dat was het. Maar vlug een snelle wip gemaakt en zo snel mogelijk - zonder te kunnen opfrissen- maar naar huis vertrokken. Spijtig voor de 125€ maar mij zien ze hier zeker niet meer terug.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:15. Reden: RECFORM

Re: Geel, privéontvangst, Stefania

Ik had deze voormiddag een veel betere ervaring dan Dennisvd.
    Stefania is in ’t echt mooier dan op de foto’s. Dit kwam omdat ze niet zo hevig geschminkt was. Ze is mooi , groot en slank met zwarte lange haren, een A-cupje en geen tattoo.
    Ik kreeg lekkere volle tongzoenen terwijl we elkaar opwarmden. Ze heeft een zeer mooi en strak kutje dat ik op temperatuur likte in standje 69, terwijl ze me lekker diep en nat pijpte zonder condoom. Geneukt in 4 standjes, en ik kon alles volgen in de spiegel tegen de kast.
    Ze ontvangt in ’t centrum in een huisje. 1 minpuntje: geen wasje voor- of achteraf. Gelukkig kwam ik recht uit de douche thuis en zij rook ook lekker fris, inclusief haar poesje.
    Maandag is ze weg en komt eind augustus terug. Snel zijn dus. Een lekker en lief meisje.
    http://www.redlights.be/prive-ontvan...rom-italy.html
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:16. Reden: RECFORM

Commentaar

Vandaag afspraakje met deze dame gehad. Toen ze de deur opende zag ik direct een zeer mooie dame verschijnen. Ze ontvangt midden in het centrum van Geel. De kamer was zeer ordelijk en net ingericht. De seks met deze dame was zeker niet slecht te noemen, ze babbelt ook goed. Als ik de kans heb, spreek ik zeker nog eens af met deze dame.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-11-15, 18:50. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Stefania is een bezoekje gebracht. Qua uiterlijk moeilijk beter te vinden, is echt een prachtige dame. De sex met haar is zeker goed, het enige spijtige is dat ze niet zoent. Ze word graag lang gebeft en geneukt en geniet er zelf ook van. Ga ze zeker nog eens bezoeken.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:16. Reden: RECFORM

Commentaar

inderdaad een mooi meisje,eerder arabisch dan italiaans vermoed ik ondanks het italiaanse boek op haar nachtkastje (komaan,denk je nu echt dat ze daar effectief slaapt?).
          Wat je wel meer hebt met mooie meisjes is dat de sex 'gene vette' is:snel proberen te laten klaarkomen,fake gekreun,wegdraaien als je haar wil kussen...
          Ook de lokatie en de hygiene laten te wensen over:het stinkt er naar de rook,geen handdoek op bed,bedsprei wordt na bezoek even wat rechtgetrokken,en vooral:geen wasje noch bij haar als bij de klant.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:17. Reden: RECFORM + CENSUUR MOD IVM ANDERE WANDELAARS

Commentaar

Hoi,
            Heb deze mooie dame ook bezocht, ik laat het in het midden welke originne dan ook, maar ze spreekt vlotjes Italiaans :-)
            Ze is niet alleen een zéér aangename verschijning maar bovendien ook zeer lief en aangenaam en lekker !!
            Ik heb het mij alvast niet beklaagd, mij ziet ze zeker terug !! Ciao
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:17. Reden: RECFORM

Commentaar

Goeiemorgen, mijn eerste recensie, ben nog een groentje dus heb begrip

Na de goede recensies hebben gelezen, ben ik gisteren avond langs Stefania geweest.
              Het positieve is genoeg parking in het centrum van geel, binnen gegaan, direct naar boven want haar hond
              was constant aan het blaffen, ik heb het niet zo met dieren, mss ligt het aan daar aan.
              Goed en wel boven gekomen, kleedde Stefania zich uit, man man man, wat een lekker ding, nog nooit
              naar een meisje van plezier geweest met zo mooi gezicht, toen ze zich tot haar lingerie had uit gekleed,
              moest ik afrekenen.
              Daarna zelf uit gekleed en op bed gaan liggen, ze begon met passionele kussen op mijn lichaam en mijn weenie
              stond direct paraat, man man man, zij kan pijpen hoor.
              Daarna rubbertje aan en verschillende staden uit geprobeert, ze doet in elke stand lekker mee, wat mij verraste
              en klaar gekomen in missonaris.
              Een beetje ruste en wat praten over mijn origine en haar leven, begonnen we aan de 2 ronde, ze kwam helemaal los
              en begon mij intens te tongzoenen, zelfde standjes gedaan en ze vroeg mij dat ze mij mocht klaar pijpen, wat ik instemde, I like bj, klaar gekomen in het rubbertje, stond na 45min buiten, na 2 keer klaar gekomen, mijn eigen schuld denk ik, heb betaald voor 1u.
              Het enige wat ik mij afvraag is, ik denk niet dat Stefania is op de foto's, op de foto's zie je namelijk een tattoo
              op haar rug, en deze meid had er geen maar ze mocht er idd zijn

zeker herhalings gevaar

Commentaar

2e maal met deze dame afgesproken te Geel. Ze herkende me nog van de vorige keer. Het is een zeer goed uitziende dame en de seks is zeker meer dan oké. Er gaat zeker nog een volgend bezoekje komen.
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-10-16, 14:17. Reden: RECFORM

Commentaar

Ben onlangs bij haar geweest. Het is zeker niet de dame van op de foto's, maar ze kan de vergelijking doorstaan. Het is absoluut een mooie meid. Ook is ze erg vriendelijk. De seks was wat mij betreft ook oké. Afspraak maken kan inderdaad alleen via sms bij haar. Zelf wil ik een dvd eigenlijk ook eerst spreken, zodat je wel een eerste indruk kunt opdoen. Maar toch de gok genomen en zeker niet teleurgesteld.
                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 06-03-16, 23:48. Reden: RECFORM

Commentaar

Ben er vorige week geweest. In tegenstelling tot anderen denk ik toch wel dat ze het meisje van op de foto's is. Postuur en huidskleur komen goed overeen, ze had ook dezelfde oorbellen, ketting en hakken aan, enkel haar gezicht is wat anders. Heet ook een tattoo op haar been die op foto's niet te zien is. Zullen waarschijnlijk foto's zijn van enkele jaren terug..
                    Klein blaffende hondje is inderdaad wat irritant, maar ik kwam eerder voor het poesje. Zuigen doet ze uitstekend, zoenen is een no go, de daad was oké en ze doet goed mee. Locatie proper, geen last van sigarettenrook gehad. 125 betaald voor 45 min, buiten op 40 minuten. Al bij al zeer goed prijs/kwaliteitverhouding
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-05-16, 11:34. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Hasselt / Geel, privéontvangst, Stefania

Knappe meid, en ik onderschrijf de mening van de anderen positief. Echter, de entourage waar ze ontvangt verdient een dikke onvoldoende!