privé afspraak wordt niet nakomen door "dame"...

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• privé afspraak wordt niet nakomen door "dame"...

Voor de derde keer op vijf privé-afspraken via redlights.be stond ik op het afgesproken uur en in de juiste straat te wachten op sms voor huisnummer door te krijgen. Vanaf dan geen enkele reactie meer. Bij deze wil ik andere heren op de hoogte brengen welke dames zo (soms)handelen. Waarschijnlijk zullen er nog zijn , ik verneem het graag.
    *Meliza/Carmen ontvangt in Hoboken
    *Sofia Dior ontvangt in Antwerpen ( haar auto was plots stuk) , dus wel nog contact met gehad.
    *sexy Savannah ontvangt in Merksem

Snap eigenlijk niet goed wat ze er mee willen bereiken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door joe kelslover Bekijk bericht
      Waarschijnlijk zullen er nog zijn , ik verneem het graag.
      Wat de topicstarter hier (impliciet?) voorstelt is een soort van fakerslijst en/of van onbetrouwbare dames. Dat lijkt mij geen goed idee omdat een en ander niet controleerbaar is.

Ik probeer even een paar redenen te bedenken waarom dames het au moment suprême laten afweten.

- De heer staat gesignaleerd in een of andere (whatsapp) fakerslijst die dames onderling hanteren als zijnde zelf onbetrouwbaar. Dames klagen wellicht meer over onbetrouwbare heren dan omgekeerd.
      - De heer staat niet bepaald bekend als hygiënisch (ongewassen, stinkend, erg corpulent, ...): ook dat geven dames vaak onderling door.
      - De dame ziet dat de heer tot een groep behoort die ze niet wil ontvangen: de 45-jarige 'Pieter' die een afspraak maakte blijkt ineens tot een duidelijk andere en door de dame niet gewenste bevolkingsgroep te behoren.
      - De dame heeft geen beltegoed op haar werktelefoon (sommige dames gebruiken enkel whatsapp via wifi en kunnen verder enkel reageren wanneer ze zelf opgebeld worden).
      - De heer komt om een of andere reden wanneer ze hem live (vanuit haar raam bv.) ziet onbetrouwbaar/bedreigend/te onaantrekkelijk over.

Ik probeer maar wat redenen bijeen te sprokkelen, en het is zeker niet zo dat ik ze allemaal acceptabel vind, maar het is helaas zo dat we allemaal - dames en heren - wel eens met fakers te maken krijgen. Een onuitroeibaar probleem me dunkt...
      God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

Aan het werk...
      X