Wetteren, privé ontvangst, Ilse, ervaring?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wetteren, privé ontvangst, Ilse, ervaring?

Iemand ervaring met deze meid? Klonk alvast super aan de telefoon.

https://www.redlights.be/prive-ontva...ieve-meid.html

En hoe was ze?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door zed505 Bekijk bericht
      En hoe was ze?
      Nog niet geweest... ze was er een tijdje tussen uit, sinds deze week terug.

Commentaar

Wil ook wel eens gaan. Prachtige foto's en een heel mooie kont!

Iemand ondertussen geweest?

Commentaar

Zou het niet kunnen dat het hier om de Ilse in Oosterzele gaat - die dan nu in Wetteren zit?

Foto's zien er super uit, maar 1uur betalen en na 40 min buiten klinkt niet als lovende kritiek.

https://www.hookers.nl/forum/priv%C3...ontvangst-ilse

Commentaar

Een paar weken geleden bij Ilse geweest .Vriendelijke ontvangst , Mooi lichaam heel mooie borsten en een lekker kontje .Dan naar boven . lekker vol gekust , ze vroeg wat ik lekker vond .
            Ik wou haar likken en dat was ok ,heel proper alles netjes , lekker haar poesje gelikt , ondertussen streelde ze mijn jonge heer die zich behoorlijk op richtte . Daarna begon ze me vol heerlijk te pijpen. Was zalig ..daarna jasje erover en ze bereed me als een volleerde amazone ..ondertussen lekker met haar borsten gespeelt , dan ging ze liggen en haar zo genomen ..lekker diep en duurde niet lang of ik kwam klaar . Daarna nog wat gepraat en ze begon terug te strelen en kussen ..haar nog eens langs achter lekker geneukt . Was top voor mij , ga zeker terug .

Commentaar

Slechte ervaring met deze dame!
              Vorige zaterdag bezocht voor 30 min, stond reeds na 12 minuten weer buiten!
              betalen, wasje (ze wou niet mee onder douche), pijpen zonder was ok.

Geen 2de keer voor me!

Commentaar

Zeer mooie vrouw vond ik. Ze kan heerlijk pijpen, heeft een lekker strak kutje, mooie borsten en een prachtlijf.
                Het uurtje was snel om, misschien een beetje passief en volgens mij iets ouder dan de leeftijd waarmee ze adverteerd... maakt voor mij niets uit, maar vind het niet nodig om erover te liegen.

Ze is niet zoveel beschikbaar, maar ik ga zeker nog eens terug

Commentaar

deze dame
                  Ben een BELGISCH meisje met alles natuurlijk aan mijn lichaam ;-)FOTOS ZONDER FOTOSHOP!!! ( ook niet nodig ) je krijgt wat je ziet ;-) geen

Commentaar

Ben er lang geleden ook eens bij geweest de sfeer was koel.
                    maar de sex was top

Commentaar

Aan het werk...
                    X