Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

iemand ervaring met Lorena uit den haag?

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• iemand ervaring met Lorena uit den haag?

Iemand ervaring met deze dama?

is erg slechte bereikbaar... reageerd niet op telefoon,sms of mail... vind haar er wel leuk uitzien en wil wel een keer langs... toch benieuwd of iemand al eens langs geweest is...? thanks

http://www.sexjobs.nl/massage/body-t...orden-_5974624

Gisteren maar even langs gereden naar haar eindelijk aan de telefoon gehad te hebben... nou.. dat was meteen omdraaien.. een beetje chinees achtige type... prima maar niet te zien op de advertentie.. en dat is helaas niet mijn type..

Commentaar

Ben begin deze zomer ook geweest, viel vies tegen. Had een knappe Latina verwacht zoals de foto's doen suggereren. Maar dat was het zeker niet. Massage was droevig, ze kon wel lekker pijpen.
      Deze dame is zeker geen aanrader.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sexkabouter Bekijk bericht
        Ben begin deze zomer ook geweest, viel vies tegen. Had een knappe Latina verwacht zoals de foto's doen suggereren. Maar dat was het zeker niet. Massage was droevig, ze kon wel lekker pijpen.
        Deze dame is zeker geen aanrader.
        Precies dat idee had ik ook... gewedlige fotos.. wel het type waar ik van hou.. volle kont en borsten en lang donker haar.. maar helaas.. ah balen dat je massage ook tegenviel.. misschien volgende keer ook gewoon lekker je geld in je zak houden en rechtsomkeer.. soms nadeel van de sites.. je ziet geen gezichten (wat ook weer logisch is).

Commentaar

Ach als je niets probeert weet je ook niet hoe het is.

Commentaar

Deze dame deed eerst aan privé-ontvangst en de laatste tijd geeft ze alleen erotische massages. Al n paar keer afgesproken voor in de avond maar bij gebrek aan oppas moest ze steeds afzeggen. Pas geleden lukte het wel en ik heb een prima uurtje gehad met een b2b massage en een blowjob mc. Ze is aantrekkelijk en aardig heeft een heerlijk lichaam en staat open voor persoonlijke wensen. Ik ga zeker nog een keer terug.

Commentaar

Aan het werk...
            X