De Bilt, Eliza, website sexjobs

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Bilt, Eliza, website sexjobs

Hallo, heeft er iemand ervaring met deze schone uit de bilt?

https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...el-mij_6824893
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 12-03-19, 10:19.

Dame ziet er prachtig uit, begrijp me niet verkeerd. Maar ik heb zo'n photoshop gevoel bij haar foto's. Maar hopelijk voor je heb ik het mis.
    Lees eerst even mijn profiel voordat je een PB stuurt. Hier staat het antwoord op je vraag misschien al in.

Commentaar

Maakt volgens mij deel uit van een rondtrekkend circus van een aantal dames met stapels advertenties die steeds in die regio opduiken, steeds met foto's die te mooi zijn om waar te zijn:
      Foto's van deze Eliza, nieuwste loot aan deze stam, bereiken wel een nieuw bedenkelijk peil ...

Mijn welgemeende excuses mocht ik één of meer van deze dames ten onrechte beschuldigen

Commentaar

Ja dat is mij ook al eens opgevallen. Altijd dezelfde dames in dezelfde regio.... En weinig tot geen recensies over te vinden. Stel het is nep, dan is de vraag, waarom?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Anzere Bekijk bericht
          Ja dat is mij ook al eens opgevallen. Altijd dezelfde dames in dezelfde regio.... En weinig tot geen recensies over te vinden. Stel het is nep, dan is de vraag, waarom?
          Het zijn fictieve dames....Je legt contact, zij vragen vooraf een betaling en foetsie ermee.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ronnyrehau Bekijk bericht

Het zijn fictieve dames....Je legt contact, zij vragen vooraf een betaling en foetsie ermee.
            Dus toch, dat vermoeden had ik al. Hopelijk heb jij dat niet meegemaakt bij één van hen, of wel?
            Lees eerst even mijn profiel voordat je een PB stuurt. Hier staat het antwoord op je vraag misschien al in.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ps4 Bekijk bericht

Dus toch, dat vermoeden had ik al. Hopelijk heb jij dat niet meegemaakt bij één van hen, of wel?
              Heb een keer contact gehad uiteraard, anders beweer ik dit niet hier. Zo achtelijk ben ik niet om daar in te trappen ;-)

Commentaar

ronnyrehau Gelukkig ben je er niet ingetrapt.

Commentaar

Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad.
                  wel contact gehad met Eliza en toen hebben we gewoon een datum geprikt. Misschien ga ik wel ff kijken, maar ik vrees dat het niets is dan.

Commentaar

Voor dat je erheen gaat Anzere, lees dit dan even :

https://www.hookers.nl/forum/hookers...ebsite-sexjobs

Commentaar

Ik heb ook geen reactie meer gehad. En afgaande op het verhaal wat je post, is het sowieso een no go voor mij.

Commentaar

Ik heb een verzameltopic geopend over onder meer deze en andere bovengenoemde dames. Alles is nep:
                        Eliza, De Bilt (Utrecht)

Commentaar

Aan het werk...
                        X