Utrecht, Zandpad / Amsterdam, Ruisdaelkade, Tanja

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Zandpad / Amsterdam, Ruisdaelkade, Tanja

Wie weet waar Tanja is gebleven. Zij werkte altijd in de ochtend en middag. Eerst zandpad later ruysdaelkade. Ze is bulgaars, zwart haar en grote tieten. Daarnaast een tatoeage met tekens inbhet midden van haar rug.

Je bedoeld Tanya. Zij is in Duitsland gaan werken, weet alleen niet waar. Haar vriendin Sisi stond ook op het zandpad en later ook op de kade. Heb er een keer een trio mee gehad. Sisi is gestopt een heeft een kapperszaak in den haag heb ik begrepen. Zo heb ik er nog wel een paar die ik wel mis waarvan sommige gestopt zijn of naar de SM/kinky kant gegaan zijn.

Commentaar

Die Sissi was ook geweldig man. Vooral op het laatst. Die zou ik nog wel eens willen zien.
      Van Tanya heb ik eens gehoord dat die in Duisburg zou werken. Was altijd stoned.

Commentaar

Ja klopt die werd steeds geiler. Tanya was inderdaad stoned. Had haar nummer en haar Bulgaarse nummer. Alleen de laatste keer wilde ze geld zien om weer naar Nederland te komen.... dan heb ik het over een best bedrag, dat heb ik geweigerd, ze was toen best pissig. In de wandel gangen begreep ik dat ze best veel deed voor geld... sex was lekker maar haalde het zeker niet bij sisi die was TOP.

Commentaar

Tanya was door haar wietverslaving een beetje doorgedraaid. Ik ben heel vaak bij haar geweest en had ook.beide nummers maar heb het allemaal gewist ook dat van Sissi. Nummers waren niet meer bereikbaar. Hoorde ook eens dat Sissi een knobbeltje in haar borst had....? Maar of het ook waar is weet ik niet zeker. Sissi had meer hersens dan Tanya.

Commentaar

Klopt had inderdaad een knobbeltje. En eens wat je schrijft.

Commentaar

Van de Ruys is ze op een gegeven moment naar de Wallen gegaan,.. helaas van korte duur. Verder het zelfde verhaal als Whycko, ze wilde geld hebben om naar Nederland terug te komen. Twijfelde eerlijk gezegd of zij zelf type of iemand anders. Duisburg heb ik vaker in de wandelgangen gehoord, maar waar precies weet niemand te vertellen.

Wel een top tijd met haar gehad,.. :-)

Commentaar

Aan het werk...
              X