Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Trio: Man/Vrouw/TS

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Trio: Man/Vrouw/TS

Dag medewandelaars,

Weet iemand welke TS achter de ramen in Den Haag open staat voor een trio met een vrouw? Of welke vrouw achter de ramen in Den Haag open staat voor een trio met een TS?

Cuckold kan ook (dat ik toekijk wanneer zij aan het neuken zijn)

Hulp zal gewaardeerd worden met een zeer uitgebreide recensie uiteraard

Re: Trio: Man/Vrouw/TS

Iemand nog tips?

Commentaar

Re: Trio: Man/Vrouw/TS

De Thaise ladyboy Angel in de Geleenstraat 130 is daar wel voor in. Ik was een keer net bij haar binnen, klopt er een vaste klant van haar op het raam. Na wat geroezemoes waarvan ik niets verstond, stelde zij een triootje voor en liet weten dat ook wel eens te doen met een vrouw erbij. Het was wat druk toen we eenmaal bezig waren in die kleine ruimte, maar het was een genot, dat ik aan kan raden. Afgezien van die ene keer bezoek ik haar meestal alleen. Op kinky.nl staan nogal wat dames die deze optie in hun menu hebben staan.

Commentaar

Trio: man/vrouw/shemale

Iemand enig idee waar je terecht kunt voor een trio met een vrouw en een shemale?

Commentaar

Hallo,
          heeft iemand hier ervaring met een shemale en een vrouw om een triootje te doen? Is een van mi
          fantasieen die ik graag eens zou uitproberen.

Commentaar

Staat ook nog op mijn bucketlist.......

Commentaar

Idem hier, volg dit topic even.... zoek er al even naar maar Zelf nog niks gevonden zoek rondom venlo 50-60 km

Commentaar

Als oud insider en outsider (wandelaar) kan ik enkel aan toevoegen dat er weinig shemales zijn in deze wereld die daar voor in zijn. Ik had het voorrecht om met dvp shemales te daten. Sinds vorig jaar weet ik dat in omgeving Antwerpen Nicolita wel in is voor trio met een vrouw. Meestal ontvangt ze in Deurne nabij Antwerpen. Ik weet niet of ze zelf een vrouw kan regelen. Dus @ PPW heel veel succes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kijker74 Bekijk bericht
                  Als oud insider en outsider (wandelaar) kan ik enkel aan toevoegen dat er weinig shemales zijn in deze wereld die daar voor in zijn...
                  Ik wil je gerust op je woord geloven, maar het zou veel geloofwaardiger zijn als je ook zou (kunnen) verklaren waarom dat zo moeilijk ligt??

Ik vind dat namelijk zeer vreemd, vermits shemales doorgaans allesbehalve preuts zijn of ergens niet voor open staan.
                  Dat het moeilijk ligt om een meisje te vinden die voor zo'n trio openstaat, dat geloof ik best...

Maar een shemale die dit trio-avontuurtje niet zou aandurven, is echt zeer vreemd!

Commentaar

Aan het werk...
                  X