Handelingen: Massage+

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Handelingen: Massage+

Enkele jaren geleden ging ik regelmatig bij Ellen langs voor een massage plus.
    Man man man, wat kon zij goed masseren en de happy end super goed opbouwen. Ze liet mij niet meteen klaarkomen en stopte optijd en dat ging maar een paar keer door totdat ik ging ontploffen. Ook tijdens de massage altijd een goed gesprek en ze maakte het altijd erg gezellig en dat allemaal voor een schappelijke prijs concurrerend met de thaise massagesalons.
    Zij was de beste! Helaas is gestopt, maar weet iemand waar ik zo'n dame kan vinden?
    Of is Ellen weer ergens begonnen? Ik mis haar echt...

Oorspronkelijk geplaatst door willemlimburg
    Waar kan ik terecht voor een dame die prive ontvangt en die massages geeft?
    Eventueel met een pijpbeurt??

Kent iemand een dame omgeving limburg/brabant/gelderland/belgisch limburg??
    Ik ben zeer benieuwd!

Groetjes Wiilem uit Venlo
    Chantal uit Twello/Apeldoorn, deze dame is te vinden op kinky, advertentie staat alleen online als ze ontvangt. Leuke Nederlandse meid doet alleen massage (geen intiem) en maakt het af met een heerlijke pijpbeurt mc/zc en klaar komen over gezicht.

Commentaar

Nooy en Wing van Carpe Diem die allebei in Boxtel en Oss werken geven fantastische massages en tegen bijbetaling is (soms) wat extra's mogelijk

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nickelodoon
        prive erotische thaise massage in Amsterdam

Ik ben op zoek naar een leuk prive adres waar ik een lekker erotische thaise massage kan krijgen
        https://www.speurders.nl/overzicht/p...693387&sr_ab=0
        Een echte aanrader, ben er 2x heerlijk gemasseerd en en nog lekkerder klaargekomen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bernaldo Bekijk bericht

https://www.speurders.nl/overzicht/p...693387&sr_ab=0
          Een echte aanrader, ben er 2x heerlijk gemasseerd en en nog lekkerder klaargekomen!
          Da's deze dus: https://www.hookers.nl/forum/priv%C3...-massage-cindy

Commentaar

Ik kan erg genieten van erotische massages, maar er is 1 ding wat ik jammer vind. Misschien tref ik het gewoon niet, maar 19 van de 20 dames trekken je af met 1 hand. Natuurlijk zijn er wel dames die de andere hand gebruiken om bijvoorbeeld met hun nagels de ballen te kriebelen of de binnenkant van de dijen of wat dan ook, maar ik ben juist op zoek naar dames die echt beide handen gebruiken om de penis met schroevende, pompende, trekkende en knedende bewegingen leeg te melken.
            Kent iemand masseuses die je wel op deze manier sterretjes laten zien? Ik ben dus niet op zoek naar bordelen of privéhuizen, maar naar masseuses in massagesalons (of privé) die deze dubbelhandige technieken beheersen.

Bij voorbaat dank!

Commentaar

Regio Utrecht ? en dan niet soest :-)
              iemand een leuk warm adres met goede ervaringen?

Commentaar

Goede dag weet iemand een goed adres in de buurt van den bosch waar je lekker gemasseerd wordt met uitbreidings mogelijkheden prive of salon mag allebei
                Mag je ook prive sturen als je het niet openbaar wil maken ter bescherming

Commentaar

Beste medevrienden van het wandelschap!

Ik ben opzoek naar een dame die aan bondage en massage doet! Wie heeft advies?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ILPM Bekijk bericht
                    Ik kan erg genieten van erotische massages, maar er is 1 ding wat ik jammer vind. Misschien tref ik het gewoon niet, maar 19 van de 20 dames trekken je af met 1 hand. Natuurlijk zijn er wel dames die de andere hand gebruiken om bijvoorbeeld met hun nagels de ballen te kriebelen of de binnenkant van de dijen of wat dan ook, maar ik ben juist op zoek naar dames die echt beide handen gebruiken om de penis met schroevende, pompende, trekkende en knedende bewegingen leeg te melken.
                    Kent iemand masseuses die je wel op deze manier sterretjes laten zien? Ik ben dus niet op zoek naar bordelen of privéhuizen, maar naar masseuses in massagesalons (of privé) die deze dubbelhandige technieken beheersen.

Bij voorbaat dank!
                    Probeer een keer Claudia https://www.sexjobs.nl/massage/tantr...touch-_6060659 , gebruikte bij mij beide handen. Je zult geen spijt krijgen van haar massage

Commentaar

Dit is eigenlijk waar ik naar opzoek ben: https://nl.xhamster.com/videos/flora...assage-4458078

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rogiervansdc Bekijk bericht
                        Dit is eigenlijk waar ik naar opzoek ben: https://nl.xhamster.com/videos/flora...assage-4458078
                        Welke dame dit doet ? ,dat adresje wens ik ook wel !! mag zelfs via pb ik wens er zelfs het land voor door te reizen !!

Commentaar

Handelingen: Massage+ (Arnhem)

Hey, vorig jaar ben ik samen met mijn vriendin bij Beautysalon Beijing in de Steenstraat geweest voor een massage. Wij gingen naakt op de tafel liggen, en toen ze binnenkwamen zei de ene "Ondergoed mag niet uit" terwijl de andere zei "Geeft niet" en we werden alsnog naakt gemasseerd.

Wel vreemd dat ons ondergoed blijkbaar niet uit mocht want ik zie net een nieuwspost van augustus dat ze moesten sluiten vanwege het aanbieden van sexuele handelingen.

Maargoed, ik neem dat als ze nog open zijn dat die service niet meer aangeboden wordt, dus ben nu hier voor een tent waar dat nog wel kan. Zou iemand mij even kunnen PMen met de naam van een salon waar dit wordt aangeboden? En hoe/wanneer vraag je om zoiets?

Het zou al helemaal geweldig zijn als zowel ik als mijn vriendin tegelijkertijd bevredigd konden worden, maar dat is misschien net iets te veel gevraagd.
                          Laatst gewijzigd door Mitsumi; 31-05-18, 05:50.

Commentaar

Ik zoek een massage plus in Utrecht zelf, Roses ken ik maar ik zoek er eigenlijk eentje die het niet open aanbied maar waar het wel mogelijk is. Een privé berichtje is welkom!

Commentaar

Heeft iemand tips rondom den haag? Na het sluiten van veel massagesalons ben ik op zoek naar goede stevige massage met minimaal HP als extra.

mijn ervaring met erotische massages zijn meestal gekietel en geen echt massage maar waarbij extra wel weer goed zijn. Ik zoek beide.

jaren geleden was Cleo in Den Haagen helaas is ze ermee gestopt. Sindsdien niet echt een goede vervangster gevonden.

Je kan me ook hiervoor PMen

Commentaar

Wie weet een goeie dame in Rotterdam die goeie massage met happy end .
                                mag ook in een massage salon zijn Of prive

Commentaar

Henrika in Rotterdam

https://www.hookers.nl/forum/priv%C3...assage-henrika

Commentaar

Wie weet een echt goed adres voor erotische massage in Groningen. De salons die we hier hebben zijn in prijs/kwaliteitverhouding bedroevend vind ik. De salons heb ik ook allemaal gehad. Ik ben op zoek naar die dame die serieus erotisch kan masseren, of het nou in een officiële salon is, of een massagesalon waar ze dit als stiekeme optie er bij doen, of bij een dame thuis, maakt me niet uit. Wie kan me de gouden tip geven?

Commentaar

B2B met meer dan alleen borsten

Hi forum members,

heeft iemand van jullie ervaring en/of tips mbt het volgende.

Ben op zoek naar een dame die body2body massage verzorgt, maar hierbij meer gebruikt dan alleen met haar borsten wrijven. Denk hierbij aan o.a. haar billen en voeten.

Bij voorkeur omgeving Zuid Holland, ontvangst zowel privé als in salon etc.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X