Handelingen: Plas- en poepsex

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Handelingen: Plas- en poepsex

heeft hier iemand reeds ervaring met deze dame?

https://www.redlights.be/prive-ontva...ure-pii-2.html

..........
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 10-03-18, 11:25.

Commentaar

..........
      Laatst gewijzigd door Mitsumi; 10-03-18, 11:26.

Commentaar

..........

Commentaar

...........

Commentaar

xxxxxxxxxx
            Laatst gewijzigd door Mitsumi; 15-07-18, 07:33.

Commentaar

xxxxxxxxxx
              Laatst gewijzigd door Mitsumi; 15-07-18, 07:36.

Commentaar

Ik heb het idee dat vraag en aanbod niet op elkaar aansluiten. Ik bied plasseks ontvangen aan, staat ook aangevinkt in mijn advertentie, maar daar wordt echt bijna nooit gebruik van gemaakt. Aantal keren reacties gehad of ik dat echt deed (ja, ook in gezicht plassen, nee niet in mond of slikken), maar ook al meegemaakt dat ze het dan tijdens de date uiteindelijk niet doen. Misschien is het omdat ik het aanbied als onderdeel van een sm sessie? In een sm studio, met het idee dat het vernederend is, en dat dat niet aansluit op wat veel mannen willen? Ik weet het niet, maar wel apart om te zien dat er hier dus gezegd wordt dat er weinig aanbod is, terwijl ik het idee heb dat er weinig vraag is

Commentaar

Ik hou enorm van scat in het.mondje, als je dit kan aanbieden (geven) dan graag een berichtje xxx

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door FieryFay Bekijk bericht
                    Ik heb het idee dat vraag en aanbod niet op elkaar aansluiten. Ik bied plasseks ontvangen aan, staat ook aangevinkt in mijn advertentie, maar daar wordt echt bijna nooit gebruik van gemaakt. Aantal keren reacties gehad of ik dat echt deed (ja, ook in gezicht plassen, nee niet in mond of slikken), maar ook al meegemaakt dat ze het dan tijdens de date uiteindelijk niet doen. Misschien is het omdat ik het aanbied als onderdeel van een sm sessie? In een sm studio, met het idee dat het vernederend is, en dat dat niet aansluit op wat veel mannen willen? Ik weet het niet, maar wel apart om te zien dat er hier dus gezegd wordt dat er weinig aanbod is, terwijl ik het idee heb dat er weinig vraag is
                    hallo FieryFay waar kan ik je vinden , zou graag in contact komen

Commentaar

https://www.kinky.nl/mobiel/sex-afsp...r/default.aspx

Commentaar

iemand nog ervaringen van plassex evenementen hier of over de grens??? blue heaven , erotc cinema oid ... please let me know !!

Commentaar

https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...0-euro_6472973

Deze dame in Middenbeemster , zoals ze het zelf zegt : ik drink je "pis" .
                          Een tevreden naaier,
                          Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Maandag aanstaande een lekker bruin ontbijtje op de planning. Ondertussen alweer een tijdje geleden maar heb de drie musketiers van skw 38/5 reeds gehad, moet zeggen dat Flori hier erg goed in is, ze gaat erg ver mee in deze en voelt me zeer goed aan. Ik kijk met open mond uit naar haar sterretje
                            Flori....here i come next monday @ 10:30
                            please hold your breakfast xxxx

Commentaar

Iemand nog een goede tip voor een dame die passief aan plassex doet? Dus een dame die je zelf onder mag plassen.

Commentaar

Katja uit Zundert ( Noordbrabant) adverteert regelmatig op sexjobs in rubriek gangbang en/of bukkake. Ook af en toe advertentie dat ze in België is. Dus regelmatig kijken of haar adv. geplaatst is.

Katja durft een stapje verder. Donderdag 31-05 Knappe gewillige Katja 158lang b-borstjes MESSY GGG style Gangbang voorbij Zundert. Houd haar schaamlipjes uit elkaar en duw jouw lul diep in haar kut en pis krachtig. Spuit jouw zaad op haar KUT, Tussen haar BILnaad en elk stukje huid. Leg jouw lul op haar uitgestoken tong en gebruik haar bek als urinoir. Pis, Spuug, en spuit ook haar mond vol met jullie warme vloeistoffen. Zodat daarna het echte werk kan beginnen. De MESSY GB. De Pis, spuug en ZAAD dient als glijmiddel zodat ze daarna ruw wordt verkracht in de bootje waar de warme lichaamssappen in drijven.Het Pissen, spugen en spuiten gaat non-stop door. Kom niet als je er niet tegen kan, want dit wordt erg geil en nat. Vooral NAT. 19:00uur Bukkake/GS daarna direct non-stop Messy sloppy GB met deze gebruiksslet tot 21:30uur. (GB 90e)(Bukkake/golden shower 50e) (Complete sessie 140e) Inc. Drankjes Douchen mogelijk handdoeken aanwezig.

https://www.sexjobs.nl/gangbang/bukk...ngbang_6171216

Een tevreden naaier,
                                Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Op een klaarblijkelijk weinig geïnteresseerde/gemotiveerde dame staan plassen terwijl er 15 naakte mannen in de kamer aan hun kroonjuweel aan het prutsen zijn: laat maar

Knap is ze wel, die Katja. Jammer dat je ze niet voor jezelf hebt. Kan je ze ook een beetje beter inschatten. Als je liever één op één gaat, zoals ik, dan kom je altijd weer op hetzelfde adres uit: Steffi uit Wüppertal.
                                  I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

Omdat gangbangs ook niet mijn ding zijn heb ik die Katja eens gemaild met de vraag of 1 op 1 afspraken ook mogelijk zijn. Dat was zo maar de optie plasseks is alleen gereserveerd voor de gangbangs.

Ik heb al vaker over haar bericht en momenteel is ze weer even aanwezig. In Gelsenkirchen komt ongeveer om de twee maanden Sandra uit Polen langs om een week of twee zo veel mogelijk plas te drinken. Ze is niet zo knap als Steffi uit Wuppertal, maar wel geiler en ook vriendelijker geprijsd.

http://www.fickanzeiger.com/hobbyhur...?id=1527451645

Commentaar

Ik vind dat raar, dat het één-op-één niet kan en bij gangbangs wel. Zeker als je er om vraagt. Dat ze er niet mee adverteert zou ik nog kunnen begrijpen, maar nu? Komt allemaal allesbehalve overtuigend over eigenlijk.

Bedankt voor de tip over Sandra. Kan je wat meer over haar vertellen? Is ze een beetje enthousiast? Geen louche toestanden? Lijkt ze op haar foto? Ziet er best interessant uit als ik het zo allemaal lees

Commentaar

Ze is zeker enthousiast. Het is voor mij zo'n 90 minuten rijden naar Gelsenkirchen en ik zorg er altijd voor om veel water en cola te drinken onderweg, zodat ik bij binnenkomst al op springen sta. Als ik langzaam genoeg plas slikt ze alles door en wordt geen druppel verspilt. In het resterende deel van het uur, tussen het rimmen door, kan ik nog enkele keren plassen. Ook dat wordt gulzig opgedronken. Soms duurt het voor haar te lang en spoort ze me aan om "NS" te geven. Na afloop van mijn eerste bezoek had ik mij aangekleed en waren we aan het napraten, moeizaam welliswaar omdat haar Duits niet goed is. Toen ik merkte dat ik weer plassen moest ging ze nogmaals gewillig door haar knieen voor de laatste lading van de dag. Dit alles nadat het uur al verstreken was. Ze kickt gewoon op plas drinken en rimmen.

Een schoonheid is ze niet en zonder haar bijzondere service zou ik haar niet bezoeken, maar ze is wel vriendelijk, spontaan en enigzins onderdanig en zal haar best doen om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn

De werkplek is in een appartement van een bekende van haar. Alles speelt zich af in de woonkamer en ik heb nog nooit de aanwezigheid van een ander persoon gemerkt. Overigens probeer ik haar sinds gisteren te bereiken zonder succes. Het kan zijn dat ze inmiddels weer naar huis is en over 1 of 2 maanden terugkeert. Lang blijft ze in ieder geval nooit. Op het Duitse Rhenforum staan overigens nog veel meer ervaringen over haar geschreven

Commentaar

Bedankt voor de uitvoerige beschrijving, hier kunnen we wat mee!

Commentaar

http://motherless.com/1AEF231