Spuug op penis

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spuug op penis

Hi allemaal,

Laatst bij een Chinese massage geweest voor een lekkere massage. En stiekem worden hier ook extra diensten aangeboden en zodoende werd het dus een massage met happy end (de dame hield wel haar kleren aan). Alleen onverwachts ging ze tijdens het happy end moment ook spuigen op mijn penis. Dit wilde ik ook eigenlijk niet.

De vraag is nu heb ik kans op een SOA? Nu weet ik dat je hier geen HIV van krijgt. Maar ik lees dat er soms wel een kans op SOA is. Maar welke precies kan ik niet echterhalen. Moet ik mij hierom zorgen maken?

Alvast bedankt!

Re: Spuug op penis

Oorspronkelijk geplaatst door ted81 Bekijk bericht
    (...) happy end (...) kans op een SOA? (...)
    Beste ted81,

Maak je geen zorgen.
    Als iemand op jouw penis spuugt is dat geen risico voor een soa. Het is hooguit niet hygïënisch.
    Pas wanneer de mond van de ander in contact komt met jouw penis is er sprake van een soa-risico. Dus als jij gepijpt wordt.
    Afgetrokken worden - Happy End - is geen risico, zolang de ander niet met dezelfde hand aan het eigen geslachtsdeel heeft gezeten.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Dank je Piet dat stelt mij weer gerust.

Groet Ted

Commentaar

Laat ik wat dieper op de vraag in gaan. Stel als ik in een dame haar mond klaar kom en ze spuugt het uit over mijn piemel is dat dan een vergrote kans ? Er is dan al contact geweest zc dus er is al risico daar ben ik van bewust. De vraag is zal de kans op een SOA hierdoor nog groter zijn ?

Commentaar

Voor de dame is het een vergrote kans op een SOA, want jij spuit in haar mond. Ik vind dat nogal egoïstisch. Jij bent bang dat je hier wat mee oploopt, terwijl zij juist de meeste kans erop maakt..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joke ( van Cor) Bekijk bericht
            Voor de dame is het een vergrote kans op een SOA, want jij spuit in haar mond. Ik vind dat nogal egoïstisch. Jij bent bang dat je hier wat mee oploopt, terwijl zij juist de meeste kans erop maakt..
            Zeg niet of ik dit heb gedaan of wil doen. Probeer er alleen maar wijsheid uit te halen.

Commentaar

Even voor de goede orde, dit is een voorlichtingshoekje, geen discussiehoekje. Daarvoor kun je gebruik maken van de optie priveberichten!
              Dick31
              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Remy070 Bekijk bericht
                (...) ik in een dame haar mond klaar kom en ze spuugt het uit over mijn piemel (...)
                Beste Remy070,

Als iemand jouw eigen sperma over jouw eigen penis spuugt, dan is dat voor jou geen risico. Uiteraard.
                Dat wat jij mogelijk in jouw plasbuis zou kunnen krijgen, is van jouzelf afkomstig.
                De persoon die jouw sperma eerst in de mond krijgt loopt wél risico.

Vandaar ook het advies (al sinds jaar en dag): niet klaarkomen in de mond van de ander.
                En als je seks hebt met een prostituee: je laten pijpen met een condoom. Dat advies is vooral voor de bescherming van de prostituee. Zij loopt het meeste risico.

Vriendelijke groet,
                piet soaaids

Commentaar

Hallo piet,

ik heb afgelopen week sex gehad met een shemale.
                  We hebben alles met condoom gedaan.
                  maar op een bepaalde moment heeft zij mijn anus met haar spuug ingesmeerd en
                  vervolgens mij gepenetreerd met condoom,
                  is hier een risico aan verbonden?

groetjes,
                  steven

Commentaar

Niet dat ik weet. Als je het maar leuk heb gehad

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Steven1122 Bekijk bericht
                      (...) shemale (...) alles met condoom gedaan(...) anus met haar spuug ingesmeerd (...)
                      Beste Steven1122,

Als je met een condoom hebt geneukt en het pijpen (doen en laten doen) was ook met een condoom, dan heb je geen risico gelopen op hiv.
                      De kans op een andere soa is aanwezig, maar klein.

Speeksel op de anus smeren of als glijmiddel gebruiken is niet hygiënisch, maar geen risico voor hiv.

Vriendelijke groet,
                      piet soaaids

Commentaar

hallo,

kheb een vraagje,
                        Kan een lage rugpijn bij een man wijzen op een soa?
                        En als dat zo is hoe komt dit?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Steven1122 Bekijk bericht
                          (...) lage rugpijn (...)
                          Beste Steven1122,

Lage rugpijn is geen klacht die direct aan een soa doet denken.
                          Eerder aan stress en ongerustheid.
                          Ga naar je huisarts al je rugklachten hebt. Alleen een arts kan bepalen wat er aan de hand is.

Vriendelijke groet,
                          piet soaaids

Commentaar

Russisch zonder condoom + speeksel

Als ik russisch doe zonder condoom waarbij de dame op mijn penis speeksel spuwt zonder mijn penis met haar tong/lippen/mond aan te raken, kan ik hierdoor een soa oplopen?
                            groeten en alvast bedankt

Commentaar

Re: Russisch zonder condoom + speeksel

Oorspronkelijk geplaatst door suikerbommetje Bekijk bericht
                              (...) russisch (...) op mijn penis speeksel spuwt (...)
                              Beste suikerbommetje,

Spuug op je penis krijgen is geen risico voor soa's.
                              Het is vooral niet erg hygiënisch, maar verder geen punt.

Vriendelijke groet,
                              piet soaaids

Commentaar

Beste Piet,

Ik heb mij laten pijpen mc (ondanks haar vraag of ik pzc wilde heb ik mijn verstand gebruikt).
                                Voor het neuken (mc uiteraard) deed de dvp glijmiddel op haar vagina.
                                Ik heb me daarna zc laten aftrekken en er niet bij nagedacht dat ze aan haar vagina geweest was en ze gebruikte speeksel als glijmiddel ...
                                Nu maak ik me toch weer wat zorgen.
                                Ik heb haar ook even gebeft maar dat baart me minder zorgen.

mvg
                                "Wie het kutje niet scheert is het likken niet weerd"

Commentaar

Maak je niet zo druk. Zolang je geen nzc doet heb je zeker als man maar een hele kleine kans op problemen. Een beetje spuug kan geen kwaad.

Commentaar

akenboy82 en het antwoord van Piet staat ook boven (of onder, afhankelijk van je instellingen) je vraag....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door akenboy82 Bekijk bericht
                                      Beste Piet,

Ik heb mij laten pijpen mc (ondanks haar vraag of ik pzc wilde heb ik mijn verstand gebruikt).
                                      Voor het neuken (mc uiteraard) deed de dvp glijmiddel op haar vagina.
                                      Ik heb me daarna zc laten aftrekken en er niet bij nagedacht dat ze aan haar vagina geweest was en ze gebruikte speeksel als glijmiddel ...
                                      Nu maak ik me toch weer wat zorgen.
                                      Ik heb haar ook even gebeft maar dat baart me minder zorgen.

mvg
                                      Beste akenboy82,

Je hoeft je geen zorgen te maken. Spuug op je penis krijgen is geen risico voor soa's.
                                      Het is misschien niet erg hygiënisch, maar verder geen punt.

Vriendelijke groet,

Piet 2.0

Commentaar

Aan het werk...
                                      X