Herpes : Hoe groot is volgens jullie gevoel de kans op besmetting ?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Herpes : Hoe groot is volgens jullie gevoel de kans op besmetting ?

Ben al jarenlang ee trouw bezoeker van deze site (al bij sexxpages.com!) maar nog nooit een recensie geschreven, en ook geen loginnaam.
    Nu toch maar gedaan, want ik heb een probleem, een heel groot probleem mag ik wel zeggen.
    Ik heb via een dame herpes gekregen, en misschien ook nog glamidia , even de test afwachten.
    Het is dus een waarschuwing voor al mijn collega lopers!
    Ik was op vakantie in Hardegarijp, in de buurt van Leeuwarden.
    Ben tijdens het boodschappen doen in Leeuwarden even met een smoesje (portemonne in de auto laten liggen) naar de Waeze gegaan, en daar bij Lena naar binnen gegaan. Ze pijpte zonder condoom, en ook zonder condoom geneuk.Dit was op 22 juli. Op 30 juli werd ik me toch een party ziek!!
    Koppijn, druk op de borst,benauwd, noemmaar op, ik dacht dat ik er was geweest.
    De campingdokter er bij: die hield het op oververhitting omdat het zo warm was. Maar de volgende dag kreeg ik allemaal blaasjes en rauwe plekken op mijn pik, aan de rand van de eikel en op de voorhuid aan de binnenkant. Nu maar naar de plaatselijke huisarts gegaan: die had het al gauw gezien: herpes!! Kon meteen in MCL in Leeuwarden bloed prikken, maar die huisarts wist het al wel zeker, het was herpes.Vanmorgen voor de uitslag gebeld: hij had gelijk, helaas.
    Herpes kom je nooit meer vanaf. Hij legde uit dat de eerste reactie na de besmetting na ca 2 weken komt,soms iets eerder.
    Omdat ik thuis in Den Haag in de laatste week voor de vakantie ook nog een keer bij Pantera en bij Dani ben geweest, en ook daar zonder condoom heb gedaan, is het dus niet zeker wie van deze drie dames nu de boosdoener is.
    Hier de datums: 15 juli Pantera: pijpen + neuken zonder condoom
    18 juli: Dani: pijpen zonder condoom, neuken met condoom
    22 juli: Lena pijpen zonder condoom en neuken zonder condoom
    30 juli: eerste aanval van herpes
    9 juli: de wondjes zijn geheel genezen
    Hij raade mij aan om ook een urinemonster te doen, om op andere ziekten te testen, dat ga ik morgen hier in DH doen.
    Ik advisseer iedereen om in ieder geval bij deze dames een condoom gebruiken.
    Ik moet in ieder gaval van nu af altijd een condoom gebruiken, want die herpes is zeer besmettelijk, ook bij mondcontact.
    Vrienden, pas asjeblieft op, want je wil het niet weten wat voor ellende je allemaal krijgt, ook met je gezin!

Alleenstaand kan ik me nog voorstellen dat je zoiets doet, maar met vrouw en kinderen ? ONGELOOFLIJK !!! :-\

Commentaar

Long Tall Ernie ; Sorry hoor , maareh .........

DAT WEET JE TOCH VAN TEVOREN!!!!!!!!!!!
      Als je naar de dames gaat en geen condoom gebruikt , kom op zeg!!

Ik verbaas mij sowieso telkens weer op deze site als ik weer van mannen lees dat ze zonder condoom naar een hoer gaan!!!

Ongeloofelijk zeg! , tis GVD 2003!! Gelukkig dat het overgrote deel hier gewoon netjes een jassie aandoet!

Die spotjes op TV zijn Echt niet voor de lol hoor!

Ik snap dat ieder zn eigen ding heeft waar hy geil van word , maar neuken ZC !! Nee dat gaat er bij mij niet in hoor...........

Commentaar

als je neukt zonder condoom is het dan verbazingwekend dat je een soa krijgt? wordt overal voor gewaarschuwd gebruik een rubbertje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Long
          Hier de datums: 15 juli Pantera: pijpen + neuken zonder condoom
          Hoi L.T.E.

Een opmerking, nog een opmerking en een vraag:

a. geen moraliserend opgeheven vingertje van Likkepot aangezien je zelf beter dan wie dan ook op dit forum weet dat je niet slim bezig bent geweest. Hoeft wat mij betreft niet nog eens in geuren en kleuren door medewandelaars ingewreven te worden.
          b. top dat je de moeite neemt om te melden wat je is overkomen, je gaat jezelf immers niet voor de lol aan de schandpaal nagelen.
          c. er wordt melding gemaakt van bezoekjes aan dames die binnen hookers.nl besproken zijn. Is het niet verstandig om binnen de betreffende topics een linkje naar dit topic te maken?

L.T.E. sterkte!

Commentaar

is iemand zo eerlijk om dit te vertellen, krijgt ie als dank een hoop shit over zich heen.
            Iedereen zijn eigen voorkeuren toch?
            Hij vertelt het toch niet om meedelijden te krijgen, nee hij waarschuwd ons!!!!!!!!!!!!
            Laten we dit soort mensen eren om hun eerlijkheid en zijn waarschuwingen voor de rest in plaats van te gaan mauwen over zijn voorkeuren.

Lopersgroet,

M

Commentaar

Long Tall Earnie bedankt voor de melding, top dat je het even meedeelt en sterkte ermee!

Commentaar

Ja, sommigen onder ons denken inderdaad dat alle soa's met een antibioticumkuurtje opgelost zijn.
                Nou, bij herpes genitallis en syffilus is dit zeker niet het geval. Herpes genitallus geeft aanvallen vergelijkbaar met malaria en je komt er dus mooi niet meer af! Wel is het zo dat de eerste aanval de ergste is, bovendien kun je medicijnen slikken, die de symptomen van de aanval onderdrukken, dit is echter nog geen genezing!
                Syfillus is nog een graadje erger, als dit niet tijdig ontdekt en behandelt wordt kunnen organen en hersenen beschadigt worden en het kan zelfs de dood veroorzaken. Gelukkig komt syffilus niet zo veel meer voor.
                Was door dit bericht wel gealarmeerd aangezien ik ook ervaringen heb met Dani en Pantera. Dani heb ik ook minimaal 1,5 maand geleden bezocht en alleen safe sex gehad. Oef!! Pantera heb ik voor het laatst 19 juli bezocht en heb me wel eens laten pzc door haar. Ik weet echter niet of dit ook het geval was op de 19e juli.
                Kan ieder geval melden dat ik tot nu toe geen verschijnselen heb gehad. Dit geeft echter geen enkele garantie dat je geen herpes hebt opgelopen volgens soa.nl. Zal dus met rasse spoed volgende week de GGD bezoeken.
                Doe hierbij dan ook een oproep aan medewandelaars, die recentelijk ook deze dames bezocht hebben, niet safe-sex hebben gehad en herpes hebben opgelopen, dit hier te melden, dan is de bron snel opgespoord!
                Als ikzelf de bron zou kennen, zou ik dit deze dame direct mededelen, zodat niet nog meer collega's besmet worden!
                Hasta la vista,
                Bigassie.

Commentaar

Long tail earnie,

Ik vind het echt sneu voor je. Tegelijk wil ik ook zeggen dat je heel "man" hebt gehandeld hier jouw gebeurtenis met ons te delen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik even geschrokken ben en de website van www.soa.nl wezen kijken naar meer informatie omtrent SOA. Over Aids/Hiv was ik wel op de hoogte van de risico, daarbij is dus kans op Hiv/Aids via oraal contact veel kleiner dan onveilig intiem contact. Door jouw bericht ben ik meer gaan lezen over andere SOA's en volgens de website bestaat dus kans dat je via oraal contact ook SOA's kan krijgen.
                  Op zich snap ik dat zeker, aan alles hangt een kans, maar er resteert mij toch nog twee vragen:

Weet iemand hoe groot de kans is op infectie van soa's via oraal contact?
                  en
                  Als je langs GG&GD wil voor een SOA onderzoek, wat kun je dan verwachten van de onderzoek? Wat hebben zij nodig om het te controleren? Urine? bloed?

Ik denk, 100 % zekerheid heb ik nooit, dat ik niks heb, laatste onveilige contact (oraal, doe NOOIT intiem zonder condoom) dateert van ruim 2,5 week. Tot nu toe nog nergens last van.
                  Maar toch wil ik een keertje voor meer zekerheid laten controleren bij de GG&GD.

Is er een dokter hier die wat meer over wil zeggen?

Aan alles is er een kans op risico, wil gewoon eens serieus overwegen of risico te wagen is. Op straat kun je ook zomaar aangereden worden door een auto.....
                  Telang gamen op het internet kan ook dodelijk zijn, roken of alcohol is ook niet gezond......

Hoe groot is dus de kans op infectie door orale onveilige sex?

Groet en veel beterschap !

Chineesje

Commentaar

Long Tall Ernie,

Ik vind het TOP dat je dit hier eerlijk meldt . Ik wens je heel veel sterkte en ook ik ben weer eens gewaarschuwd!

Dank!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Chineesje
                      Als je langs GG&GD wil voor een SOA onderzoek, wat kun je dan verwachten van de onderzoek? Wat hebben zij nodig om het te controleren? Urine? bloed?
                      Hier is al een topic over:

http://www.hookers.nl/forum/index.ph...d=4757;start=0

Maar goed, bij de GG&GD nemen ze een buisje bloed af en maken ze een uitstrijkje van de binnenkant van je plasbuis. Ik kan je garanderen dat het geen pretje is als ze met een wattenstaafje in je plasbuis zitten te porren :'( Het voelt nogal rottig,.
                      En dan had ik nog helemaal niets. Ik moet er niet aan denken hoe het voelt als je echt iets hebt. : .

Commentaar

Ik denk dat een aantal mensen nu behoorlijk geschrokken is van de berichten. Met name een aantal ZC-gangers in Leeuwarden (ik hoef geen namen te noemen) zal zich toch eens goed achter het oor krabben (al hebben ze misschien ergens anders jeuk)

OK: ook ik heb me wel eens ZC laten pijpen. Ik laat me daarom met enige regelmaat testen op SOA's Geen pretje inderdaad zo'n wattestaafje in je pisbuis. Dat voelt erg branderig. Vervolgens bloed prikken en de boel wordt opgestuurd. Liet ik altijd doen via MCL zuid in Leeuwarden. En ddan lekker en dag of 10 wachten...Uitslag tot nu toe in mijn voordeel... maar het risico wordt te groot. De spanning van 'heb ik iets of niets' weegt niet op tegen dat beetje extra genot van een blowjob ZC. Een soa heb ik nog nooit gehad maar ik zou me geen raad meer weten als ik er eentje zou oplopen

Na het lezen van een aantal berichten van meiden die zichzelf ZC laten lezen sla ik die namen/kamers op in mn bovenkamer: te mijden meiden. Ik wil geen extra risico's meer lopen. Het is me ooit overkomen dat in het heetst van de strijd 'hij' er ZC infloepte. En dat risico wordt bij een dame die weinig problemen heeft ZC alleen maar groter. Ook ik wil hier niet de moraalridder uithangen (al zullen sommigen zeggen van wel) maar: Svp iedereen een jasje aan bij de dames

- bescherm je zelf
                        - bescherm de dame(s)
                        - bescherm je partner(s)
                        - bescherm de medewandelaars

Keep on (safe) testing

Commentaar

Even de gemeldde feiten nog eens checken, misschien kan LTE er nog iets aan rechtzetten.
                          Hoezo "9 juli: de wondjes zijn geheel genezen"?
                          Zou dat misschien '9 augustus' kunnen zijn?

Hebben al deze dames (ZC) hun nering in Den Haag?

Hier de datums:
                          15 juli Pantera: pijpen + neuken zonder condoom
                          People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Chineesje
                            Ik moet eerlijk toegeven dat ik even geschrokken ben en de website van www.soa.nl wezen kijken naar meer informatie omtrent SOA.
                            Ben gezellig in je kielzog meegesurft, maar van www.soa.nl wordt je niet vrolijk. Wel goed om eens allemaal te lezen (zelfs condoom biedt dus geen 100% bescherming tegen herpes en laat je bijv. niet pijpen door iemand met een koorts-lip), maar al die info is wel funest voor je wipdrift. Ik word er enigzins paranoia van. We stellen ons blijkbaar aan nogal wat onzichtbare risico's bloot en dat alles voor slechts voor een vingerhoedje vol (om Koot & Bie maar eens te citeren).

Commentaar

Komt toch altijd weer hard aan als je zoiets leest, helaas vrees ik dat het vaker zal voorkomen alleen lezen we er dan niets over. Topje van de ijsberg ??? En wat je niet leest/weet bestaat ook niet of dan kan/zal mij niet zo snel gebeuren.
                              Zonder verder te oor- of veroordelen wat semi onveilig of echt onveilig is komt toch wel een vraag bij me op.
                              In hoeverre worden de dames in de raampros./tippelzone medisch gecontroleerd ? Zeker als ze al "niet geheel legaal" werken of in NL zijn.
                              Bij clubs en privéhuizen worden de dames wel regelmatig gecontroleerd. Dat geeft geen garantie maar als we het over kleinere en grotere riscico's hebben lijkt het me toch wel verschil maken.
                              Hoe denken jullie hierover ?

Commentaar

Lees maar eens de informatie op www.herpeschannel.nl .
                                Als je dat alllemaal hebt gelezen WIL je misschien wel helemaal niet meer neuken zonder condoom.
                                Doe er je voordeel mee !
                                GR Orakel-
                                Orakel, tot uw dienst !!

Commentaar

Alles heeft zijn prijs, maar om er met een heftige SOA voor te betalen, nee dank je, beterschap in ieder geval.

Commentaar

Ik wens je heel veel sterkte. Het is uiteraard een schok voor je om dit zo te horen. Ik wil je overigens bedanken dat je dit gemeld hebt hier op het forum. Ik weet zeker dat dit nieuws veel mensen hier heeft wakker gemaakt.

Laat dit echter een les voor de andere wandelaars zijn. Sex zc; doe het gewoon NIET! Het gevoel is echt niet zoveel beter dan mc, en bedenk dat de dame in kwestie met veel meer andere mannen sex heeft zc! Het is je geld gewoon niet waard.

Commentaar

Ik vraag me af of hier daadwerkelijk een les uit getrokken wordt...
                                      Mensen zijn toch snel geneigd te denken; Arme kerel, maar ja, dat zal mij niet gebeuren.
                                      Om daarna gewoon weer het kapotje achterwege te laten. Human nature :-\

Waar ik nu een beetje nieuwsgierig naar ben, Lang tall ernie: heb je zelf nu, na al het ongemak, het gevoel dat je voortaan maar "gewoon" alles weer veilig gaat doen?
                                      Of verdwijnt dit eventuele voornemen tergelijkertijd met het overgaan van de kwaal?

Commentaar

Ik merk wel dat ik niet de enige ben die onder de indruk is van dit verhaal. Zoals ook al door andere medewandelaars is aangegeven worden dit soort berichten zeker gewaardeerd.

Deze onvolprezen hookers.nl site heeft als primair doel om ervaringen uit te wisselen op het gebied van betaalde liefde. Nou vind ik een slechte ervaring met een dame erg vervelend maar niet onoverkomelijk het oplopen van een SOA daarentegen is natuurlijk verschrikkelijk.

Zou het daarom geen goed idee zijn om onder de hoofdrubriek een aparte rubriek voor dit soort berichten van Long Tall Ernie op te zetten een soort van V.D. ALERT PAGE zonder alle kommentaar die hier op het bericht wordt gegeven. Ik snap dat er best wel nadelen voor de dame in kwestie aan vast kunnen zitten, vooral als de berichtgeving niet correct is, maar het lijkt me toch een belangrijk item dat bijdraagt aan het plezier en de veilgheid van zowel de wandelaars als de dames.

Hoe denken de medewandelaars en moderatoren hierover?

Commentaar

Beste Long Tall Earnie,
                                          Van mij geen moraalpreken, je zit al genoeg in de ellende en terugdraaien van wat al gebeurd is kan niet.
                                          Heel moedig dat je dit in Hookers.nl deelt.
                                          Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
                                          Vinnie
                                          Oorspronkelijk geplaatst door digigasme
                                          Zou het daarom geen goed idee zijn om onder de hoofdrubriek een aparte rubriek voor dit soort berichten van Long Tall Ernie op te zetten .
                                          Hoe denken de medewandelaars en moderatoren hierover?
                                          Dit lijkt een goed plan. Als je tijdig gewaarschuwd wordt zal een SOA (Sexueel Overdraagbare Aandoening)minder snel worden verspreid. Maar je begeeft je wel op glad ijs met zo'n waarschuwingsrubriek.
                                          Er moeten dan wel maatregelen komen tegen kwaadwillenden en personen die onterecht een SOA in de rubriek bij een dame melden. Je moet voorkomen dat zo'n rubriek als neveneffect heeft dat je dames die wel voldoende voorzorgen nemen tegen SOA ruïneert omdat een grapjas haar als SOA slachtoffer aanwijst.

Commentaar