Ontstoken haarworteltje?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ontstoken haarworteltje?

Dag,

Aan de basis van mijn penis is er een haarwortel die dik staat. Onder de huid is er een hard bolletje te voelen, juist onder een haartje.
    Het doet geen pijn, en de huid aan de oppervlakte is niet rood.
    Als ik erop knijp doet het wel pijn.
    Zou dat een SOA kunnen zijn?

Van tijd bezoek ik wel een DVP, maar steeds veilig.

vriendelijke groeten,

Pat

Re: Ontstoken haarworteltje?

Zoals je zelf al zegt, het is een ontstoken haarwortel. Als je die eruit trekt dan heb je soms een knoeperd van een haar
    Cor heeft er ook wel eens last van, een enorme dikke bult met een klein puntje van een haar. Dus dan pakt Joke haar epileerpincet en trekt dat ding eruit, auuuu, dan even flink knijpen in die bult en dan is alle zooi eruit En Cor maar pijn lijden ( maak ik altijd weer goed met hem hoor! ). Pleistertje erop met beetje zalf en klaar.

No worries dus

Och ja..dat bultje waar je inknijpt die pijn doet? Dat is gewoon de ontsteking, pus dus..jakkie , maar het is het wel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door patvnn Bekijk bericht
      (...) Aan de basis van mijn penis is er een haarwortel die dik staat.(...) Zou dat een SOA kunnen zijn?
      Beste patvnn,

Nee, een haarwortel of haarzakje is geen soa.
      De haarzakjes of talgkliertjes die in de schaamstreek zitten kunnen vrij makkelijk ontsteken. Bijvoorbeeld door onverantwoord scheren.
      Als het ontsteekt, NIET erin gaan knijpen en dergelijke. Daar maak je het vaak juist erger mee.

Wanneer jij altijd met een condoom neukt en je met condoom laat pijpen, heb je seks op z'n veiligst. Ga je vaker naar een prostituee? Laat je dan eens per jaar op soa testen.

Vriendelijke groet,
      piet soaaids
      Laatst gewijzigd door Dick31; 20-10-11, 20:13. Reden: Quote goed gezet
      Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Dag,

Alleszinds bedankt voor jullie reactie.

vriendelijke groeten,

Pat

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door piet soaaids Bekijk bericht
          Beste patvnn,

Als het ontsteekt, NIET erin gaan knijpen en dergelijke. Daar maak je het vaak juist erger mee.

Vriendelijke groet,
          piet soaaids
          Oei , dat doe ik dus wél, om de druk er af te halen. Want die bultjes kunnen vaak behoorlijk pijn doen vanwege de druk die er op staat. Ik blijf niet door drukken hoor Piet, Cor is tenslotte geen pillenstrip , maar enkel een beetje...voor de ergste druk zeg maar..

Commentaar

Aan het werk...
          X