Dildo.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dildo.

Ik lees zo af en toe nog wel eens dat mannen tijdens een bezoek aan een dame een dildo, of buttplug in hun kont laten drukken. Wat ik me afvraag is wordt daar altijd een condoom omheen gedaan?

Ik wil zelf me nog een laten neuken met een strapon, en ik neem aan dat daar altijd een condoom omheen wordt gedaan? Lijkt me dat er anders ook kans zou zijn op een soa?

Wanneer ik dat zelf laat doen bij een dame neem ik denk ik zelf een strapon mee, vindt het idee dat die bij anderen gebruikt is toch niet prettig. En al helemaal niet als je de dame bvb ook eerst gaat pijpen.

Dus hoe gaat dat in zń werk bij dames met sexpeeltjes?

Re: Dildo.

Beste stoellie en anderen,

Het advies aan prostituees voor gebruik van dildo's, vibrators en andere seksspeeltjes is alsvolgt:
    "Zorg ervoor dat er geen bloed, sperma, voorvocht of speeksel van de klant in jouw lichaam komt."
    De prostituee is namelijk degene die het meest risico loopt.
    Verder is het advies om altijd een condoom om de vibrator of dildo te doen en ze bij elke klant na gebruik goed schoon temaken.

Schoonmaken:
    Een vibrator was je met water en zeep. Dan afspoelen en laten drogen. Vervolgens vijf minuten onderdompelen in een desinfecterend middel, zoals een oplossing van Dettol in water. Meestal kan een gedeelte van de vibrator niet tegen vocht. Dompel hem dan niet in zijn geheel onder.

Ga er vanuit dat de meeste prostituees deze richtlijnen kennen en hygiënisch te werk zullen gaan als zij seksspeeltjes gebruiken.
    Uiteraard zullen er ook vrouwen zijn die het anders of niet doen. Het is dus altijd belangrijk dat je zelf ook goed oplet of je bespreekt het van te voren.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

hallo,

Piet,
      Als een dildo toch besmet zou zijn met een soa, hoelang blijven deze bacterien dan besmettelijk?
      Sterven de bacterien in openlucht of kunnen ze een langere tijd overleven.

Ik ben namelijk bij een dame langs geweest, en ze haalde een dildo tevoorschijn die ik zonder er een condoom over te doen
      in mijn mond nam om hem vervolgens anaal bij mezelf te gebruiken.
      Ik vroeg of ze haar toys schoon maakte en dat deed ze, maar toch heb ik bang dat ik iets opgelopen heb.
      Voor de rest heeft ze me alleen maar afgetrokken.

Donderdag ga ik langs bij men huisarts om mij te laten testen, dan is het 2weken en 2dagen geleden.

Commentaar

dildo of vibrator altijd condoom erover bij anaal gebruik, lijkt me logisch,
        ook bij een trio als je met een andere dame elkaars vibrators gebruikt, je wisselt uiteindelijk ook van condoom als je tijdens het neuken wisselt,
        daarna bij thuiskomst de gebruikte speeltjes ontsmetten,
        ik beveel al eens een slaaf mijn voorbinddildo te pijpen, daar zit dan nog geen condoom overheen, maar gezien hij bij anaal contact altijd wel condoom erover, én naderhand ontsmetten lijkt me dit zonder risico,

met een vibrator, vooral een relatief kleine, heeft een condoom nog een ander voordeel (dit ingeval je je eigen vibrator meebracht of gewoon privegebruik en dus geen condoom gebruikt)
        : als een vibrator te diep naar binnen gaat kan hij weleens "verdwijnen", ik heb het zelf dus nog nooit meegemaakt gezien een condoom er altijd nog een flink stuk langer overheen hangt, maar het schijnt dat je hem dan bijna niet meer uitkrijgt en naar het ziekenhuis moet
        misschien kan piet hier iets meer over vertellen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Steven1122 Bekijk bericht
          (...) Als een dildo toch besmet zou zijn met een soa, hoelang blijven deze bacterien dan besmettelijk? Sterven de bacterien in openlucht of kunnen ze een langere tijd overleven.
          (...) heeft ze me alleen maar afgetrokken.(...)
          Beste Steven1122,

Hiv kan in de buitenlucht niet overleven.
          Bacteriën kunnen dat wel, maar niet eindeloos. Een precieze periode van actief blijven van bacteriën kan ik je niet geven.
          Is ook eigenlijk niet zo belangrijk, want ik ga er van uit dat een professionele prostituee zorgt dat haar dildo's en andere apparatuur schoon en veilig zijn. Voorzowel haarzelf als haar klanten. Vanwaar denken dat zij dit niet zou doen?

In jouw situatie is er geen risicovolle seks geweest.
          Wat zou kunnen is dat de bacteriën die in jouw mond zitten irritatie van je darmslijmvlies kunnen geven, omdat ze via de dildo in je darmen zijn gekomen.

Maak je geen zorgen. Dit contact is geen reden om direct naar een arts te rennen voor een soa-onderzoek.
          Ga je vaker naar een prostituee? Doe dan gewoon één keer per jaar een algemeen soa-onderzoek. Zo houd je voldoende de vinger aan de pols en ben je er over het algemeen op tijd bij als je de pech hebt een keer een soa op te lopen.

Vriendelijke groet,
          piet soaaids
          Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
          X