vaginaal vocht aan eikel

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• vaginaal vocht aan eikel

Hallo,

Een 3 weken geleden heb ik een prostituee bezocht in Antwerpen.
    De sexuele handelingen waren namelijk NMC en PMC.

Omdat alles veilig is gebeurt maakte ik me ook niet zoveel zorgen in de 2 weken daarna. Maar een 3-tal dagen geleden kreeg ik plots ontzettend veel keelpijn, werd ik veel moe en af en toe duizelig.
    Ik begon dan na te denken hoe dat zou komen, en ik dacht terug aan het bezoek met de prostituee.

Wat ik me nog herinner van dat bezoek is dat ik na de sex mijn condoom heb afgedaan en met mijn hand, waar vaginaal vocht aanhing, mijn eikel heb aangeraakt.
    Ik ben een persoon die bijna nooit ziek wordt en daarom vind ik het vreemd dat ik 2 weken na het sexueel contact plots "ziek" wordt.

Bijkomende info; Ik heb geen koorts, last van diaree, opgezette klieren en huiduitslag.
    Enkel heb ik keelpijn, ben veel moe, moet af en toe niezen en hoesten.

Ik heb me laten wijsmaken dat acute HIV sterk lijkt op een verkoudheid. Klopt dit?

Is er een risico geweest voor HIV-overdracht?

Gr

Re: vaginaal vocht aan eikel

Geen risico op HIV, omdat dit in de buitenlucht niet overleeft.
    Als je er maandag nog last van hebt gewoon even bij de huisarts langs, lijkt me niet dat het soa-gerelateerd is.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

nee keelpijn en hoesten en niezen das een gewone verkoudheid ,
      heb er zelf al meerdere jaren geen last van (afkloppennn!!!) maar zelfde symptomen, géén koorts of opgezette klieren, wel keelpijn en hoesten, na 7 tot 10 dagen (max) is het over, slijmoplossende medicijnen kunnen helpen ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vlaamseREBECCA Bekijk bericht
        nee keelpijn en hoesten en niezen das een gewone verkoudheid ,
        heb er zelf al meerdere jaren geen last van (afkloppennn!!!) maar zelfde symptomen, géén koorts of opgezette klieren, wel keelpijn en hoesten, na 7 tot 10 dagen (max) is het over, slijmoplossende medicijnen kunnen helpen ...
        Tja, een verkoudheid ligt voor de hand, en ik heb er elk jaar meerdere keren last van. Alleen heb ik er meestal ook een koorts en opgezette klieren fase bij zitten.
        Maar, nee, dit klinkt niet echt als een SOA...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin.d Bekijk bericht
          (...) De sexuele handelingen waren NMC en PMC. (...)
          Beste Kevin.d,

Je hebt veilige seks gehad voor hiv. Alles was met een condoom, dus geen zorg. Ook het aanraken van je eikel is geen probleem.

Omdat je ook gepijpt bent met condoom, is de kans op andere soa ook zo goed als uitgesloten.

Het lijkt erop dat je toevallig net na dit contact een beetje ziek/verkouden bent geworden.
          Geen reden tot zorg, geen reden om direct naar de dokter te gaan voor allerlei soa-onderzoek.

Vriendelijke groet,
          piet soaaids
          Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Bedankt voor de reacties!

Het is een hele geruststelling.

Mijn 'verkoudheid' is zo goed als over, ik had er maar 4 dagen last van.

Toch ga ik me binnen 3 weken laten testen, puur voor innerlijke rust.

Mvg

Commentaar

Aan het werk...
            X