massage penis vagina contact

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• massage penis vagina contact

Dag Piet,

Ik bezoek af en toe een massagesalon. Enkel massage en aftrekken op het einde.
    Dus geen pijpen, vingeren, beffen en dergelijken.

Nu heb ik pas een massage gehad waarbij masseuse bij body to body met haarvagina ook over mijn penis gleed, zonder dat deze er in gaat.

Toen ik dit merkte vroeg ik onmiddellijk om met dit contact te stoppen.

Heb sowieso al schrik voor soa's. Vandaar dat ik ook geen sexueel contact met DVP's zoek.

Nu ben ik verdorieecht in paniek over dit contact. Heb echt schrik voor chlamydia, syfilis, herpes, etc ... door dit contact.

Er werd wel veel olie gebruikt, maar toch. De schrik zit er diep in.

Moet ik mij grote zorgen maken. Heb ook een vriendin en het is vooral de angst dat ik haar met iets zo besmetten.

Re: massage penis vagina contact

Oorspronkelijk geplaatst door hendrikd Bekijk bericht
    (...) Nu heb ik pas een massage gehad waarbij masseuse bij body to body met haarvagina ook over mijn penis gleed, zonder dat deze er in gaat.(...)Moet ik mij grote zorgen maken. Heb ook een vriendin en het is vooral de angst dat ik haar met iets zo besmetten.
    Beste hendrikd,

Erotische massage met een 'happy end' wordt ook gezien als een vorm van prostitutie. Wat de voorlichting en preventie betreft is er dus niet veel verschil of jij een "dvp" bezoekt, of een massagesalon.

Body2body is geen risico voor hiv, maar je kunt er wel andere soa door oplopen. Die kans is uiteraard kleiner dan wanneer je neukt zonder condoom.
    Er is dus een kans dat je iets overdraagt als je seks met je vriendin hebt. Vooral als dat neuken zonder condoom is.

Daarom is ook het advies voor bezoekers van massagesalons:
    Doe eens per jaar een algemeen soa-onderzoek. Zo houd je voor jezelf de vinger aan de pols en ben je er over het algemeen op tijd bij als je iets hebt opgelopen.

Wanneer jij tijdens een massage alleen maar wordt afgetrokken zonder dat de dame aan haar vagina heeft gezeten, er niet wordt gepijpt zonder condoom en er geen body2body plaatsvindt, is er geen risico voor soa.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Ai, ik vrees dat ik echt in paniek geraak door dit incident.

Het was maar even het contact. Voor de rest was het een massage.
      Maar nu ik besef dat het een echt risico was begin ik er serieus over te piekeren.

Moet ik mij nu een 3-tal weken proberen te onthouden van mijn vriendin?
      En vervolgens een soa test doen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hendrikd Bekijk bericht
        (...) paniek(...) serieus over te piekeren.
        Moet ik mij nu een 3-tal weken proberen te onthouden van mijn vriendin?
        En vervolgens een soa test doen?
        Beste hendrikd,

Niet in paniek raken en niet piekeren.
        Dat is niet nodig. Je risico is er wel, maar is niet groot.

Als je zekerheid wilt, omdat je anders gek van jezelf wordt inzake het piekeren, doe dan twee weken na het body2body contact een chlamydia en gonorroe onderzoek. Dit gebeurt door middel van urineonderzoek en/of een uitstrijkje uit de plasbuis.

En tja, als je niet wilt dat je vriendin risico loopt, zit er niets anders op dan even geen seks met haar te hebben. Als dat niet lukt, gebruik dan in ieder geval een condoom.

Vriendelijke groet,
        piet soaaids

Commentaar

Dag Piet,

Hartelijk dank voor je zoals altijd snelle en professionele reactie.

Zal voor de gemoedsrust over 2 weken een SOA onderzoek doen.
          Laatste onderzoek dateert van bijna half jaar geleden.

Groeten,
          Hendrik

Commentaar

beste piet,

ik heb laatst hetzelfde meegemaakt, alleen bij mij gleed ie er door de vele olie eventjes helemaal naar binnen(zc), ik weet dat ik risico op bepaalde soa heb gelopen... maar heb ik nu ook een risico op hiv gelopen? er was zoveel olie in het spel dat ik het nauwelijks merkte dat ie er ff helemaal inzat... ben nu toch wel redelijk in paniek...

gr fbl

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fatblacklover Bekijk bericht
              (...) ... ben nu toch wel redelijk in paniek...(...)l

Beste fatblacklover,

Er is geen reden om in paniek te zijn.
              De kans dat je door dit contact hiv oploopt is erg klein. Om echt een hiv risico te lopen moet de penis duidelijk IN de vagina zitten en daar liefst ook een tijdje verblijven.
              Overdracht van vrouw naar man is beduidend moeilijker dan andersom. Hiv moet daarom uitgebreid de gelegenheid krijgen om met het vaginaal vocht in jouw plasbuis te komen.
              Dat is in het door jou beschreven contact niet aan de orde.

Vriendelijke groet,
              piet soaaids

Commentaar

Beste Piet,

bedankt voor je reactie... ik wil toch nog even terugkomen op mijn vraag, ik ben er wel degelijk een seconde of 2 -3 helemaal ingeweest,wel was er enorm veel olie in het spel... ik begrijp dat het risico klein is... Vind je dat ik nu een hiv test moet doen...?(aangezien ik een partner heb) of gewoon moet wachten tot mijn jaarlijkse controle(over 10 maanden)..

gr fbl

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fatblacklover Bekijk bericht
                  (...) Vind je dat ik nu een hiv test moet doen (...)
                  Beste fatblacklover,

Dit contact is geen reden om direct naar je huisarts of een GGD te hollen.
                  Hou je aan het advies één keer per jaar een algemeen soa-onderzoek als je regelmatig seksueel contact hebt met een prostituee. Als je klachten krijgt is het advies wél naar een arts te gaan, in eerste instantie je huisarts.

Vriendelijke groet,
                  piet soaaids

Commentaar

Heb een kennis die jaren geleden een vrouwtje uit thailand haalde,na een jaar of 5 te hebben samen gewoond aan een kindje begonnen,dat na een tijdje ziek werd,na wat onderzoeken bleek het kindje hiv positief te zijn en zijn vriendin ook na onderzoek,die jongen was bang het hij het ook zou hebben,en wilde zich eerst niet laten testen toch maar gedaan en bleek niks te mankeren, als hij nou een paar keer onbeschermd seks had gehad dan kon je nog zeggen geluk gehad, maar 5 jaar onbeschermd seks is geen geluk meer, dus hiv van vrouw op man valt toch wel enigzins mee.

Grt

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door export40 Bekijk bericht
                      maar 5 jaar onbeschermd seks is geen geluk meer, dus hiv van vrouw op man valt toch wel enigzins mee.
                      Grt
                      Hij kon ook immuun zijn voor hiv.
                      http://www.medischforum.nl/onderwerp/497
                      http://www.ziekenhuisforum.nl/forum/...p?topic=3027.0

Maar het is een zeer opmerkelijk verhaal.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nibor76 Bekijk bericht

Beste nibor76 en anderen,

Oud nieuws en ook nieuws dat geen invloed heeft of mag hebben op de preventieboodschap.
                        In één van de links staat een zin die uiteindelijk het belangrijkst is; in ieder geval het belangrijkst is als het gaat om seks hebben:
                        "Toch is dit alles geen reden om de preventie en het individuele gedrag om infectie met hiv te voorkomen te veranderen."

Oftewel:
                        Neuken doe je met een condoom.

Vriendelijke groet,
                        piet soaaids

Commentaar

Het enige waar je volgens mij kans op kán maken is gen. wratjes, mits degene die dit contact maakte die ook heeft ( kan je vaak goed zien en ook voelen ).

Dit is natuurlijk een goeie erotische massage, kans dat de geslachtdelen elkaar raken is vrij groot. Wil je dat niet, geef dat dan van te voren aan. Dan weet ook de masseuse waar ze aan toe is en wat allemaal kan/mag. Communicatie is ook in dit geval erg belangrijk.

Commentaar

Beste Piet,

Half oktober vorig jaar heb ik voor de 2e maal (de eerste keer was in mei vorig jaar) een body2massage gehad met warm water en zeep bij een masssagesalon waarbij ze geen intiem doen (dat wil ik ook absoluut niet).
                            Dat ik dit heb gedaan was voor mij een behoorlijke drempel die ik heb overwonnen.

Ruim een maand geleden had ik last van een branderig gevoel waarbij ik ook op de eikel van mijn penis aan 2 kanten van die rode glimmende bultjes had. Heel klein. Toen toch maar de huisarts gegaan en een zalfje ervoor gekregen.
                            het branderige gevoel is nu minder maar die plekjes zitten er nog steeds en nu begin ik me toch grote zorgen te maken.
                            Zou dit toch niet een soa kunnen zijn ? Zal ik toch teruggaan naar de huisarts en een soa test laten doen om het helemaal uit te sluiten. Misschien raar om te vragen ?
                            Punt is ook, ik zou zeer graag nog een keer gaan naar een massagesalon.
                            Ik vraag me dan wel af hoe ik hier dan mee om moet gaan. Een body2body is heerlijk maar je wil geen vaginaal kontakt en kans op soa.

Alvast bedankt voor me reaktie.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lmate Bekijk bericht
                              Half oktober vorig jaar heb ik (...) een body2massage gehad met warm water en zeep waarbij ze geen intiem doen (dat wil ik ook absoluut niet). (...) Ruim een maand geleden had ik last van een branderig gevoel waarbij ik ook op de eikel van mijn penis aan 2 kanten van die rode glimmende bultjes had. (...) Zou dit toch niet een soa kunnen zijn ? (...)
                              Beste Lmate,

Als er helemaal geen contact is geweest tussen haar vagina en jouw penis, dan is het niet waarschijnlijk dat de klacht die jij hebt door een soa komt. Als er dan ook geen sprake is geweest van 'wederzijdse masturbatie', oftewel elkaar vingeren en aftrekken, dan kun je gerust zijn.

Als er erg veel zeep wordt gebruikt tijdens de massage, kan het natuurlijk zijn dat je huid daar op reageert. Mogelijk dat het zalfje dat je van de huisarts kreeg iets tegen een schimmelinfectie was.

Jij kunt met een gerust hart een body2body massage laten doen als je vantevoren duidelijk aangeeft waar jouw grens ligt. Als er tijdens de massage geen contact met de vagina is, is er geen reden om aan een soa te denken.
                              Aangezien de hele clou van een body2body is dat de vrouw met (onder andere) haar vagina over jou heen wrijft, zul je nooit helemaal zeker weten of je niet toch iets oploopt.

Handelingen bij een erotische massagesalon worden gezien als prostitutie. Het advies is dan ook bij regelmatig bezoek aan een dergelijke salon:
                              Eens per jaar een algemeen soa-onderzoek. Zo houd je voor jezelf de vinger aan de pols. Mocht je een soa hebben opgelopen dan ben je er over het algemeen op tijd bij om deze te behandelen.
                              Als je klachten krijgt na een prostitutiebezoek, is het advies om hier meteen naar te laten kijken.

Vriendelijke groet,
                              piet soaaids

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door piet soaaids Bekijk bericht
                                Beste Lmate,

Jij kunt met een gerust hart een body2body massage laten doen als je vantevoren duidelijk aangeeft waar jouw grens ligt. Als er tijdens de massage geen contact met de vagina is, is er geen reden om aan een soa te denken.
                                Aangezien de hele clou van een body2body is dat de vrouw met (onder andere) haar vagina over jou heen wrijft, zul je nooit helemaal zeker weten of je niet toch iets oploopt.

Handelingen bij een erotische massagesalon worden gezien als prostitutie. Het advies is dan ook bij regelmatig bezoek aan een dergelijke salon:
                                Eens per jaar een algemeen soa-onderzoek. Zo houd je voor jezelf de vinger aan de pols. Mocht je een soa hebben opgelopen dan ben je er over het algemeen op tijd bij om deze te behandelen.
                                Als je klachten krijgt na een prostitutiebezoek, is het advies om hier meteen naar te laten kijken.

Vriendelijke groet,
                                piet soaaids
                                Beste Piet,
                                Excuus voor mijn late reaktie. Ik heb geen last meer.
                                Harteljk dank voor je uitleg. Ik zal zeker nog een keer naar een massagesalon gaan.
                                Het beste is dus om duidelijke afspraken met dame te maken dat ik geen vaginaal kontakt wil of in ieder geval haar te vragen om hierop te letten. Dan heb je dus geen kans op een soa ?
                                Toch raad je wel aan om bij regelmatig bezoek een soa test te doen ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lmate Bekijk bericht
                                  (...) Het beste is dus om duidelijke afspraken met dame te maken (...) wel bij regelmatig bezoek een soa test te doen
                                  Beste Lmate,

Van te voren afspraken maken met een prostituee is altijd verstandig, dus ook als je bij een massagesalon een erotische massage laat doen door een dame.

En inderdaad: als je regelmatig naar een massagesalon gaat, is het aan te raden om eens per jaar een soa-onderzoek te laten doen.

Vriendelijke groet,
                                  piet soaaids

Commentaar

body2body

afgelopen maandag heb ik een body2body massage gehad. De persoon had een goede review op deze site, dus ik dacht ik probeer het eens.
                                    Gen intiem gehad, maar wel afgetokken en penis/ vagina contact gehad. geen inwendig contact. Ze wreef met haar vagina over mijn penis zeg maar. Dit was mijn eerste sexuele contact buiten mijn relatie en ook het laatste. Hoe groot is de kans dat ik hier een soa of iets ergers aanovergehouden heb?

Commentaar

Beste allemaal,

De kans op een Soa ligt aan het contact met wie en hoe!
                                      Man op man is anders dan de vrouw op man.
                                      Bi mannen lopen de meeste kansen op omdat die groep het meest wisselende contact heeft.

De kans op een Soa is klein als je;
                                      Beft of gepijpt wordt (of jij of zij moet herpes hebben, of een andere Soa "zoals druiper", dan wordt die overgebracht op je penis of mond)
                                      B2B massage krijgt
                                      Het belangrijkste is dat er geen bloed en andere sappen met elkaar in contact komen.

Grote kans op een Soa is;
                                      Als je intiem gaat zonder condoom.
                                      De kans op Hiv is voor de vrouw is groter dan voor de man dit komt omdat het voorvocht en sperma in de vagina wordt gespoten.
                                      Als de penis stijf wordt dan komen daar hele kleine haarscheurtjes in zodat er ook bloed kan overgebracht. (dit hoeft niet) De pisbuis is ook een ingang daardoor is de kans op een Soa ook aanwezig.
                                      Een Soa is zo opgelopen zowel bij de man als de vrouw.
                                      Het nadeel voor de vrouw is, dat de kans groot is dat ze dit niet eens weet dat ze hiermee rondloopt en blijft rondlopen.
                                      Hierdoor kunnen vrouwen onvruchtbaar worden, zodat ze (later) geen kinderen meer kunnen krijgen, daarom is het ook zo belangrijk dat mensen (ook mannen) zich regelmatig laten testen.
                                      Omdat bij de man het geslacht orgaan van buiten zit weet de man meestal als eerste dat hij een Soa heeft opgelopen.
                                      Ik raad iedereen aan, als iemand iets oploopt dit ook mede te delen aan de andere persoon. Zodat hij of zij ook haar of zijn maatregelen kan treffen!!

Zeer grote kans heb je als je anaal zonder condoom gaat.
                                      Alle Soa’s worden hierdoor overgebracht.
                                      Je ziet het bij man op man contact, bij anale penetratie is de kans op HIV zeer hoog (als de andere partij dit heeft. Zie man op man contact en HIV overdracht.
                                      Het zaad wordt anaal ingebracht, en er zal zeker bloed zijn bij anale penetratie. Al is dit meestal niet zichtbaar.
                                      Het bloed en zaad komt (doordat er haarscheurtjes zijn) in het anus kanaal. (dit is meestal)

Tip, genieten en zorg ervoor dat je zo min mogelijk in contact Soa sappen.
                                      Het is een sport die ook zijn gevaarlijke kant kent en zijn goede. Wees zelf alert en geniet, zorg goed voor je zelf en geef geen kritiek op mensen die meer risico nemen dan jij.
                                      Het is leven en laten leven!

Groetjes en geniet ze

Commentaar

Dus ik hoef me niet meteen te katen testen en overal druk over te maken? Contact was echt buiten de vagina en voor de rest is er buiten de b2b en wrijven over haar vagina en mijn lichaam met de vagina niet veel schokkends gebeurd.

Commentaar

Bij dit soort contacten heb je wel kans op gen. wratjes, mits de dame die natuurlijk heeft ( wat duidelijk zicht- en voelbaar is ). Overigens heb je daar altijd kans op, of je nu met of zonder cd aan de gang gaat. Rest van het antwoord laat ik graag aan meneer Piet over