SOA & Jacuzzi

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• SOA & Jacuzzi

Is het mogelijk dat er een SOA wordt overgedragen als je een tijdje in een jacuzzi zit met meerdere naakte mensen (waarvan 1 iemand een SOA heeft).

En de kans op SOA als er sex plaatsvindt met een condoom om in een jaccuzi?

Uitgaande van dat er geen speciaal spul in jacuzzi wordt gedaan, gewoon normaal kraanwater.

Re: SOA & Jacuzzi

In een jacuzzi van een club of parenclub zit altijd chloor of iig iets wat er naar ruikt dan Lichaamssappen, chloor en heet water gaan niet zo goed samen, maar het moet wél goed onderhouden en gecontroleerd worden.
    Een vriendin van mij heeft ooit een schimmel opgelopen dáárzo door een jacuzzi. Maar die parenclub houdt dat helemaal niet goed in de gaten, dus een schimmel oplopen kan mogelijk zijn maar het lijkt mij stug dat je een echte soa oploopt! Ik heb er nog nooit iets over gehoord.

Jacuzzi's in bordelen, saunaclubs of andere soorten seksclubs worden echt heel erg goed in de gaten gehouden, dus denk dat je de volgende keer gewoon er weer lekker in kan!

Wat wél zo is, de regel: Geen seks in het bad, is niet voor niks! Van seks krijg je bacterieën en bacterieën zijn gek op warm water! Je hebt er zo miljoenen..dus hou je aan de regels. Als iedereen dat nou eens deed

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joke ( van Cor) Bekijk bericht
      In een jacuzzi van een club of parenclub zit altijd chloor of iig iets wat er naar ruikt dan Lichaamssappen, chloor en heet water gaan niet zo goed samen, maar het moet wél goed onderhouden en gecontroleerd worden.
      Een vriendin van mij heeft ooit een schimmel opgelopen dáárzo door een jacuzzi. Maar die parenclub houdt dat helemaal niet goed in de gaten, dus een schimmel oplopen kan mogelijk zijn maar het lijkt mij stug dat je een echte soa oploopt! Ik heb er nog nooit iets over gehoord.

Jacuzzi's in bordelen, saunaclubs of andere soorten seksclubs worden echt heel erg goed in de gaten gehouden, dus denk dat je de volgende keer gewoon er weer lekker in kan!

Wat wél zo is, de regel: Geen seks in het bad, is niet voor niks! Van seks krijg je bacterieën en bacterieën zijn gek op warm water! Je hebt er zo miljoenen..dus hou je aan de regels. Als iedereen dat nou eens deed
      je kan ook eeen schimmel oplopen in de sportschool of zwembad gewoon na denken wat je doe ga zelf regelmatig uitgebreid na een dvp met jacuzzi ik let wel op de hygiëne van de dame en natuurlijk van me zelf ma als we zeker willen weten of we een soa kunnen oplopen moeten we thuis blijven er is altijd een risico gewoon condooms gebruiken klaar

Commentaar

warm water (warmte) is een goede voedingsbodem voor bacterieen, heb 2 keer prijs gehad met een schimmel door een jaccuzi, 1 keer was in een erotische sauna die per uur verhuurd werd, 1 keer van een jaccuzi in een hotelzwembad, of je ook soa's kunt oplopen op die manier géén idee maar ben wel erg benieuwd, eigenlijk nooit aan gedacht...
        in de jacuzzi van het hotelzwembad werd dus beslist niet gesext, in de sauna eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat de voorgangers wellicht in hetzelfde water gesext zouden hebben

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jerr Bekijk bericht
          Is het mogelijk dat er een SOA wordt overgedragen als je een tijdje in een jacuzzi zit met meerdere naakte mensen (waarvan 1 iemand een SOA heeft).
          En de kans op SOA als er sex plaatsvindt met een condoom om in een jaccuzi? (...)
          Beste jerr,

Je kunt geen soa oplopen als je in een jacuzzi zit met iemand die een soa heeft. Je moet seks hebben met een andere persoon om een soa op telopen.

Als je seks hebt met een condoom in een jacuzzi, is dat veilige seks. Met dien verstande dat door de aanwezigheid van het water (met vaak chemicaliën erin) de kans groter is dat het condoom afglijdt of kapot gaat.
          Je kunt dus beter neuken buiten de jacuzzi wil je geen risico lopen op een klapper.

Een schimmel oplopen via water in een jacuzzi lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Die schimmel zal dan eerder door andere factoren al ontstaan zijn en wellicht door het warme water met chemicaliën getriggerd worden en klachten geven.

Vriendelijke groet,
          piet soaaids
          Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Die naam Piet Soaaids. Da's wel een zeer sarcastiche naam. Maar ik kan er wel om lachen.
            Maar om even op de discussie terug te komen. Heeft iemand weleens een soa opgelopen
            door indirect sexueel contact? Bijv. door eerst een dame te vingeren en daarna aan je pik te zitten?
            Volgens deskundigen is dat zeker mogelijk.

Groeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tantekama Bekijk bericht
              Die naam Piet Soaaids. Da's wel een zeer sarcastiche naam. Maar ik kan er wel om lachen.
              ...
              Groeten
              Waarom sarcasme? Het is Piet die verbonden is aan de stichting Soa Aids Nederland. En als ik me niet vergis, gebruiken (en zijn zichtbaar dankzij) alle medewerkers van Soa Aids NL de achtervoeging Soaaids om dat aan te geven.
              Maar ik ben ook wel benieuwd of er gevallen bekend zijn van zo'n, toch wel omslachtige, manier SOA overdragen.

Commentaar

Niet zo heel omslachtig hoor, de druipers ziekte is er zo eentje die makkelijk over te dragen is, bacteriën overleven wel even op je vingers en als je dan je later condoom omdoet om te neuken en vervolgens je eikel aanraakt of bij de dame binnen gaat met je vingers dan kun je een probleem hebben.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tantekama Bekijk bericht
                  Heeft iemand weleens een soa opgelopen
                  door indirect sexueel contact? Bijv. door eerst een dame te vingeren en daarna aan je pik te zitten?
                  Beste Tantekama, Zwarte Paard e.a.,

Elkaar vingeren en aftrekken oftewel wederzijdse masturbatie is niet wat je noemt "indirect seksueel contact".
                  Het is seksueel contact en ook direct, want je bent op dat moment seksueel met elkaar bezig. Seksueel contact is eigenlijk nooit 'indirect', tenzij je het hebt over webcamseks of telefoonseks.

Direct contact en dus is het een risico voor soa. Via de handen kun je namelijk de bacteriën en virussen die soa veroorzaken overdragen van het ene geslachtsdeel naar het andere. Ook van anus naar vagina of penis kan via de hand een soa worden overgedragen.

Dit geldt voor alle andere soa, maar niet voor hiv.
                  Hiv kun je alleen oplopen als je neukt zonder condoom of als je sperma of menstruatiebloed in je mond krijgt tijdens orale seks.

Uiteraard is wederzijdse masturbatie beduidend minder risico op soa dan wanneer je neukt zonder condoom.

Vriendelijke groet,
                  piet soaaids
                  Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
                  X