uitslag op tong hiv symptomen?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• uitslag op tong hiv symptomen?

Piet,

Na privé ontvangst dvp zijn diverse klachten ontstaan. Penetratie gehad met condoom maar het condoom werd op een rare manier aangedaan. Ik zag aan de stam van mijn penis wat wit in het condoom (lucht?) en heb even eronder gekeken en met de vinger overeen. Wat slijmerig. Ze zei dat het mijn eigen voorvocht was en dat ze niks in het condoom had gezet...het ging zo snel ik weet het niet zeker meer. Na klaarkomen en mijn penis schoongemaakt te hebben met een doekje heeft ze mij zonder condoom best stevig afgetrokken. Bij neuken met condoom kan ik me herinneren dat ze vinger deed in haar vagina om glijmiddel te smeren...

Klachten:
    • dag of twee daarna zeer branderig gevoel in kruis, nu 8 weken daarna nog steeds
    • 1 week daarna gezwolle balzakken, nu niet meer
    • op de eikel rode fijne spatadertjes te zien die ook branderig aanvoelen en ik eerder niet had, nu nog steeds
    • 2 weken na contact gevoel van malaise gehad (volgens arts pheiffer achtige verschijnselen) en 1,5 week thuis in bed gelegen.
    • pijnloze witte ringen op mijn tong gekregen die ik ook eerder nooit had (volgens arts geen schimmel maar beslag in ring vormen), ze komen en gaan weer weg, nu nog steeds last van
    • keelpijn en opgezwolle amandelen, nu weer verzacht
    • pijnloze opgezwolle speekselklieren onder mn tong (dit begon toen ik 1,5 week ziek was op bed, en had toen veel speekselproductie), nu speekselklieren nog steeds na 1,5 maand opgezwollen speekselklieren
    • last van veel gasproductie en vaak boeren/scheten laten
    • geen hoge koorts gehad, geen griep, geen diarree gehad, niet hoeven overgeven
    • diverse artsen weten niet wat het is allemaal....
    Testen gedaan:
    • getest op syfilis na 4 weken contact. Te vroeg?
    • getest op gonorea en clamidyia zon twee weken na contact. Te vroeg?
    • getest op hiv na 4 weken en weer na 6,5 weken (combi-test op anti-stoffen en anti-genen in lab), na paar weken (totaal 12 weken) moet ik weer testen

Op site van de lab staat:

HIV

Methode: serologie voor bepaling p24 antigeen en antistoffen (COMBI test).
      Materiaal: serum.
    • getest op ziekte van pheiffer maar dat is het ook niet.
    Ik ben voornamelijk bang voor hiv, ik begrijp dat na 6 weken nog niet 100% uitsluisel is? Maar dat staat wel zon een beetje op deze forum.

Piet heb je hierover advies voor me, ik weet het niet meer.... enig idee of het een of andere SOA kan zijn waar ik niet op de juiste tijd ben getest op helemaal nog niet ben getest?

Dennisjan

Re: uitslag op tong hiv symptomen?

Oorspronkelijk geplaatst door Dennisjan2011 Bekijk bericht
    (...) Ik ben voornamelijk bang voor hiv (...)
    Beste Dennisjan,

Je hebt veilige seks gehad voor hiv.
    Geen reden om hier zorgen over te blijven houden.

Syfilis kan na drie maanden worden getest door middel van een bloedonderzoek.
    Chlamydia en gonorroe kunnen na twee weken worden getest door middel van een urineonderzoek en/of een uitstrijkje uit de plasbuis. Niet via bloedonderzoek.

Hiv geeft een betrouwbare uitslag na drie maanden (= 12 weken). Je kunt het eerder wel vaststellen, maar niet uitsluiten. Drie maanden dus.
    Maar, een hiv-test is niet eens nodig, want je hebt geen risico gelopen.

Je klachten zijn vrij algemeen en kunnen vele oorzaken hebben. Grote stress en angst of schuldgevoel kunnen ook dergelijke klachten geven.

Laat hiv rusten.
    Neem contact op met je huisarts als je klachten blijft houden.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
    X