is her verschil te zien tussen een druppeltje urine en de 'waterige' afscheiding van chlamydia?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• is her verschil te zien tussen een druppeltje urine en de 'waterige' afscheiding van chlamydia?

Ik heb een vraag. 's ochtends heb ik soms een druppeltje uit mijn penis (als ik hem 'uitmelk' zeg maar). Soms ook niet. Alleen kan dat gewoon urine zijn of wellicht de 'waterige' afscheiding van chlamydia. Of kan je dat verschil zien?

(ik heb dat druppeltje overigens al jaren, en ben ook al elk jaar negatief getest dus ik maak me geen grote zorgen. Ik vroeg me alleen of het te zien is het verschil)

Bedankt!

Re: is her verschil te zien tussen een druppeltje urine en de 'waterige' afscheiding van chlamydia?

Oorspronkelijk geplaatst door hookerster Bekijk bericht
    Ik heb een vraag. 's ochtends heb ik soms een druppeltje uit mijn penis (als ik hem 'uitmelk' zeg maar). Soms ook niet. Alleen kan dat gewoon urine zijn of wellicht de 'waterige' afscheiding van chlamydia. Of kan je dat verschil zien?

(ik heb dat druppeltje overigens al jaren, en ben ook al elk jaar negatief getest dus ik maak me geen grote zorgen. Ik vroeg me alleen of het te zien is het verschil)

Bedankt!
    Kan het niet gewoon een beetje voorvocht zijn vanwege de vele ochtenderecties die je in de loop van de nacht krijgt.
    Lijkt mij dat daar voorvocht bij komt en er niet helemaal uit is als je nog niet flink hebt wezen plassen.

ps, aan het ergste denken kan altijd nog eerst logisch beredeneren.

Commentaar

Re: is her verschil te zien tussen een druppeltje urine en de 'waterige' afscheiding van chlamydia?

Oorspronkelijk geplaatst door hookerster Bekijk bericht
      (...) 's ochtends heb ik soms een druppeltje uit mijn penis (...) kan dat gewoon urine zijn of wellicht de 'waterige' afscheiding van chlamydia.(...)ben ook al elk jaar negatief getest
      Beste hookerster,

Als jij iedere keer een goede testuitslag hebt gehad voor chlamydia en gonorroe, dan zou ik er van uitgaan dat het hier om voorvocht gaat.

Verder zou je kunnen overwegen om gewoon van je penis af te blijven en hem niet "uit te melken". Dergelijke acties kunnen juist tot irritaties/afscheiding lijden.

Vriendelijke groet,
      piet soaaids
      Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
      X