AO in duitse clubs

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• AO in duitse clubs

Hoi mede wandelaars

Ik lees veel over AO in duitse clubs alles zonder gewoon condoomloos ten eerste worden de meiden in duitse clubs getest op soa's en hoe vaak?Het is natuurlijk er verleidelijk in een geile bui het zonder te doen op weg naar huis heb je al weer spijt.Waarom doen zij dit vaak nog niet eens tegen meer prijs zij nemen in mijn optiek heel veel risico's hepetitus en hiv enz.....?Ik ga zeker nog wel naar duitse clubs is gewoon super maar ao zet mij echt aan het denken wie heeft hier ervaring mee en kan mij vragen beantwoorden over een soa test daar?Gr Rob

Re: AO in duitse clubs

Dat deze clubs er zijn en dat er ook andere prostituees in NL en BE zijn die deze dienstverlening aanbieden is bekend. Het risico op een soa is ondanks het vele testen ook levensgroot. Je weet tenslotte nooit wanneer een besmetting heeft plaatsgevonden, incubatietijd etc.

Voor degenen die dit soort gelegenheden willen bezoeken, veel plezier. We gaan hier niet verder over in discussie en dit topic gaat op slot. http://www.hookers.nl/showthread.php...zonder+condoom is een topic waar je vragen misschien ook al beantwoord worden.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Re: AO in duitse clubs

Oorspronkelijk geplaatst door robsport Bekijk bericht
      Ik lees veel over AO in duitse clubs (...)
      Beste Rob,

AO is zeker onveilig. De vrouwen lopen daar risico mee, maar ook de klanten in de Duitse clubs.
      Hoe het testbeleid in Duitsland is, dat weet ik niet. Maar testbeleid of geen testbeleid, als je alles zonder doet, dan is dat onveilig. Punt.

Wil jij niet in de zenuwen zitten als je op de Autobahn weer naar huis rijdt, gebruik dan gewoon een condoom.

Vriendelijke groet,
      piet soaaids
      Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
      X